Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-04-07-000684-a 44ce8bf0f1b149c283559a654ab7831d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ольга Дмитрівна

+380433162254 sytkiv.inter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 21725440
Місцезнаходження: 22865, Україна , Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл.
Контактна особа: Бондаренко Ольга Дмитрівна
+380433162254
sytkiv.inter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 13:49
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт
ДК 021:2015 «55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку» (Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22865, Україна, Вінницька область, с. Ситківці, вул. Центральна,140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 15:25
перелік змін.docx
13 квітня 2020 15:25
Додаток 3. Проект договору 100_.docx
13 квітня 2020 14:51
Додаток 2.Технічне завдання.doc
13 квітня 2020 14:51
ТД (послуги відпочинку) 2020.doc
07 квітня 2020 11:35
Додаток 1. Форма пропозиція (9).doc
13 квітня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 15:25
перелік змін.docx
13 квітня 2020 14:51
перелік змін.docx
13 квітня 2020 15:25
Додаток 3. Проект договору 100_.docx
07 квітня 2020 11:35
Додаток 3. Проект договору 100_.docx
13 квітня 2020 14:51
Додаток 2.Технічне завдання.doc
07 квітня 2020 11:35
Додаток 2.Технічне завдання.doc
13 квітня 2020 14:51
ТД (послуги відпочинку) 2020.doc
07 квітня 2020 11:35
ТД (послуги відпочинку) 2020.doc
07 квітня 2020 11:35
Додаток 1. Форма пропозиція (9).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-000684-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 09 квітня 2020 22:01
щодо внесення змін до тендерної документації
07.04.2020 року Замовником: Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради було оголошено закупівлю ID UA-2020-04-07-000684-a на закупівлю: ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря), очікувальна вартість складає: 750 000,00 грн.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено, наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Так, предметом закупівлі Замовником оголошено: «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря), але у Технічному завданні (Додаток 2) до Тендерної документації, Замовник встановив місцем надання послуг: на західному узбережжі Чорного моря (Одеська область).
Таким чином, технічними вимогами щодо предмета закупівлі Замовником передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі – участь у закупівлі мають взяти лише ті учасники, які розташовані в Одеській області. Це прямо суперечить ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують права та інтереси учасників, які мають намір запропонувати свої послуги у цій закупівлі, в тому числі, ФОП Черниш О.Л., що надає послуги у відповідності до вимог викладеного оголошення Замовника на узбережжі Чорного моря в межах Миколаївської області (рішення АМКУ №4210-р/пк-пз від 04.05.2018 р., №3658-р/пк-пз від 28.03 2019 р., №6573-р/пк-пз від 06.04.2020 р.)
Отже, з метою недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути зазначену дискримінаційну умову шляхом викладення у новій редакції: Місце надання послуг: на узбережжі Чорного моря (Одеська та Миколаївська області). Кліматичні умови - розташування оздоровчого закладу в екологічно чистій, позаміській зоні на узбережжі Чорного моря в Одеській або Миколаївській (крім лиманів та заток).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2020 14:55
Доброго дня! На вашу вимогу повідомляємо наступне.
Щодо обрання місця розташування оздоровчого закладу саме на Західному узбережжі Чорного моря в Одеській області, то ця вимога встановлена замовником з врахуванням побажань дітей, з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника, для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби. Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Але чи можна стверджувати, що вона є дискримінаційною? Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є диcкримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв якісних послуг, та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже в Одеській області достатньо дитячих закладів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" 748 464,00
UAH
748 464,00
UAH
Документи
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег" 749 973,00
UAH
749 973,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 13:38
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:35
6.МВС з підписом.rar
22 квітня 2020 13:35
5. фото.rar
22 квітня 2020 13:35
4. пропозиція.rar
22 квітня 2020 13:35
3. технічні вимоги.rar
22 квітня 2020 13:35
1. установчі документи.rar

Публічні документи

21 квітня 2020 22:18
Електронний підпис
21 квітня 2020 22:16
Реєстр 3 .pdf
21 квітня 2020 22:16
реєстр 2 .pdf
21 квітня 2020 22:16
Реєстр 1 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"

ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
Переможець 748 464,00
UAH
28 квітня 2020 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА"
#38543296
748 464,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 11:27
Дод.уг 2 озд..pdf зміни до договору
31 липня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 15:12
Додаткова угода Оздоровлення (1).pdf зміни до договору
05 червня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 15:24
Договір укладений
12 травня 2020 11:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 1.3. розділу 1 договору
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 748 464,00
UAH