Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-04-07-000684-a ● 44ce8bf0f1b149c283559a654ab7831d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради |
Код ЄДРПОУ: | 21725440 |
Місцезнаходження: | 22865, Україна , Вінницька обл., Ситківці, Леніна,140 смт.Ситківці,Немирівський р.-н.Вінницька обл. |
Контактна особа: |
Бондаренко Ольга Дмитрівна +380433162254 sytkiv.inter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2020 13:49 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт
ДК 021:2015 «55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку» (Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22865, Україна, Вінницька область, с. Ситківці, вул. Центральна,140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 15:25 |
перелік змін.docx | |
13 квітня 2020 15:25 |
Додаток 3. Проект договору 100_.docx | |
13 квітня 2020 14:51 |
Додаток 2.Технічне завдання.doc | |
13 квітня 2020 14:51 |
ТД (послуги відпочинку) 2020.doc | |
07 квітня 2020 11:35 |
Додаток 1. Форма пропозиція (9).doc |
13 квітня 2020 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2020 15:25 |
перелік змін.docx
|
|||
13 квітня 2020 15:25 |
Додаток 3. Проект договору 100_.docx
|
|||
13 квітня 2020 14:51 |
Додаток 2.Технічне завдання.doc
|
|||
13 квітня 2020 14:51 |
ТД (послуги відпочинку) 2020.doc
|
|||
07 квітня 2020 11:35 |
Додаток 1. Форма пропозиція (9).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-07-000684-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 09 квітня 2020 22:01
щодо внесення змін до тендерної документації
07.04.2020 року Замовником: Ситковецька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат Немирівського району Вінницької обласної Ради було оголошено закупівлю ID UA-2020-04-07-000684-a на закупівлю: ДК 021:2015 «55240000-4 - «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря), очікувальна вартість складає: 750 000,00 грн.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено, наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Так, предметом закупівлі Замовником оголошено: «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря), але у Технічному завданні (Додаток 2) до Тендерної документації, Замовник встановив місцем надання послуг: на західному узбережжі Чорного моря (Одеська область).
Таким чином, технічними вимогами щодо предмета закупівлі Замовником передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі – участь у закупівлі мають взяти лише ті учасники, які розташовані в Одеській області. Це прямо суперечить ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують права та інтереси учасників, які мають намір запропонувати свої послуги у цій закупівлі, в тому числі, ФОП Черниш О.Л., що надає послуги у відповідності до вимог викладеного оголошення Замовника на узбережжі Чорного моря в межах Миколаївської області (рішення АМКУ №4210-р/пк-пз від 04.05.2018 р., №3658-р/пк-пз від 28.03 2019 р., №6573-р/пк-пз від 06.04.2020 р.)
Отже, з метою недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути зазначену дискримінаційну умову шляхом викладення у новій редакції: Місце надання послуг: на узбережжі Чорного моря (Одеська та Миколаївська області). Кліматичні умови - розташування оздоровчого закладу в екологічно чистій, позаміській зоні на узбережжі Чорного моря в Одеській або Миколаївській (крім лиманів та заток).
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено, наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Так, предметом закупівлі Замовником оголошено: «Послуги центрів і будинків відпочинку» (придбання путівок для оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря), але у Технічному завданні (Додаток 2) до Тендерної документації, Замовник встановив місцем надання послуг: на західному узбережжі Чорного моря (Одеська область).
Таким чином, технічними вимогами щодо предмета закупівлі Замовником передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі – участь у закупівлі мають взяти лише ті учасники, які розташовані в Одеській області. Це прямо суперечить ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують права та інтереси учасників, які мають намір запропонувати свої послуги у цій закупівлі, в тому числі, ФОП Черниш О.Л., що надає послуги у відповідності до вимог викладеного оголошення Замовника на узбережжі Чорного моря в межах Миколаївської області (рішення АМКУ №4210-р/пк-пз від 04.05.2018 р., №3658-р/пк-пз від 28.03 2019 р., №6573-р/пк-пз від 06.04.2020 р.)
Отже, з метою недопущення порушень законодавства про публічні закупівлі, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути зазначену дискримінаційну умову шляхом викладення у новій редакції: Місце надання послуг: на узбережжі Чорного моря (Одеська та Миколаївська області). Кліматичні умови - розташування оздоровчого закладу в екологічно чистій, позаміській зоні на узбережжі Чорного моря в Одеській або Миколаївській (крім лиманів та заток).
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2020 14:55
Доброго дня! На вашу вимогу повідомляємо наступне.
Щодо обрання місця розташування оздоровчого закладу саме на Західному узбережжі Чорного моря в Одеській області, то ця вимога встановлена замовником з врахуванням побажань дітей, з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника, для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби. Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Але чи можна стверджувати, що вона є дискримінаційною? Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є диcкримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв якісних послуг, та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже в Одеській області достатньо дитячих закладів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Щодо обрання місця розташування оздоровчого закладу саме на Західному узбережжі Чорного моря в Одеській області, то ця вимога встановлена замовником з врахуванням побажань дітей, з огляду на безпеку дітей та з метою максимального наближення оздоровчого закладу до місця розташування Замовника, для спрощення та полегшення переїзду дітей, а також для скорочення терміну поїздки до табору працівників школи у разі виникнення нагальної потреби. Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Але чи можна стверджувати, що вона є дискримінаційною? Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст.3 Закону №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є диcкримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв якісних послуг, та, зважаючи на те, що таким вимогам відповідає не один, а велика кількість учасників, адже в Одеській області достатньо дитячих закладів, які можуть взяти участь у нашій процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, тендерний комітет не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯМ "АІФА" #38543296 |
Переможець |
748 464,00
UAH
|
28 квітня 2020 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 11:27
|
Дод.уг 2 озд..pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 15:12
|
Додаткова угода Оздоровлення (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2020 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 15:24
|
Договір | укладений |
12 травня 2020 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п. 1.3. розділу 1 договору |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |