Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво ділянки самопливного каналізаційного колектора від мкр. Сонячного» (ДК 021:2015: 45232000-2 Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів)
Очікувана вартість
19 826 140,00 UAH
UA-2020-04-07-000672-c 6d7d71453b3d4697bde2a5f40d497511
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брильков Олександр Миколайович

+380564930948 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Брильков Олександр Миколайович
+380564930948
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 11:29
Очікувана вартість: 19 826 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 99 130,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Будівництво ділянки самопливного каналізаційного колектора від мкр. Сонячного»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Саксаганський та Довгинцівський райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45232000-2 — Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 13:41
9_6 Проєкт договору.doc
07 квітня 2020 13:41
9_5 Технічне завдання.docx
07 квітня 2020 13:41
9_4 Розрахунок визначення витрат.docx
07 квітня 2020 13:41
9_3 Форма переліку ЛК.docx
07 квітня 2020 13:41
9_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
07 квітня 2020 13:41
9_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
07 квітня 2020 13:41
9_Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-13-000008 ● 48984ad618b64ac98147dae9f111b835
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2021 13:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2021 № 245

Одеса


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-04-07-000672-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 07 квітня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 13.05.2021.



Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу №UA-M-2021-05-13-000008 закупівлі «Будівництво ділянки самопливного каналізаційного колектора від мкр. Сонячного» (ДК 021:2015: 45232000-2 Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.

2021-06-03 13:59:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 14/44/2021 пр
Дата публікації: 02 вересня 2021
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 210/5177/21
Дата відкриття провадження: 23 вересня 2021

Документи:

05 жовтня 2021 09:00
Електронний підпис
02 вересня 2021 15:53
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ" 19 826 130,00
UAH з ПДВ
19 826 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАЛІЗОБЕТОННА КОМПАНІЯ" 19 826 139,60
UAH з ПДВ
19 826 139,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 13:18
Електронний підпис
04 травня 2020 13:16
public_doc (1).pdf
30 квітня 2020 14:14
Електронний підпис
30 квітня 2020 12:18
тендер колектор.rar
30 квітня 2020 09:46
Електронний підпис
30 квітня 2020 09:41
кошторис.rar
30 квітня 2020 09:41
Файл № 3 Довідки 1 та 2.PDF
30 квітня 2020 09:40
Файл № 2 Довідки.PDF
22 квітня 2020 12:22
Електронний підпис
22 квітня 2020 10:45
Аналогичні договори 777.rar

Публічні документи

21 квітня 2020 13:51
Електронний підпис
21 квітня 2020 13:49
Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 13:49
свл_ПДВ.jpg
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_08 - 1_2_К1_QW115O12.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_08 - 1_1_О_QW114SFD.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_07 - 1_1_К1_QW113VXJ.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_02 - 1_7_К1_QW112HVR.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_02 - 1_6_К1_QW111P63.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_02 - 1_5_К1_QW11161D.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_02 - 1_4_К1_QW10ZROP.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_02 - 1_3_К1_QW10XKCU.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_02 - 1_2_К1_QW10VLQ0.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_01 - 1_7_К1_QW10U7EP.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_01 - 1_6_К1_QW10TTFG.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_01 - 1_5_К1_QW10TJ1M.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_01 - 1_4_К1_QW10T36W.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_01 - 1_3_К1_QW10SR23.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_01 - 1_2_К1_QW10SGJ0.xls
21 квітня 2020 13:49
РЗВК_12490-К1_01 - 1_1_К1_QW10S5ZE.xls
21 квітня 2020 13:49
рахунок.jpeg.jpeg
21 квітня 2020 13:49
перелік.xlsx
21 квітня 2020 13:49
Опис.jpeg
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_08 - 1_2_К1_QW1157YJ.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_08 - 1_1_О_QW114J25.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_07 - 1_1_К1_QW113BEA.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_02 - 1_7_К1_QW1121C9.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_02 - 1_6_К1_QW111GRY.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_02 - 1_5_К1_QW110Y9K.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_02 - 1_3_К1_QW10XA3Y.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_02 - 1_2А_К1_QW10WKA9.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_02 - 1_2_К1_QW10UK09.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_01 - 1_7_К1_QW10U2DV.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_01 - 1_6_К1_QW10TP28.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_01 - 1_5_К1_QW10TFM9.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_01 - 1_4_К1_QW10SXD2.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_01 - 1_3_К1_QW10SNNP.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_01 - 1_2_К1_QW10SCMV.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1_01 - 1_1_К1_QW10S33Q.xls
21 квітня 2020 13:49
ЛК 1_12490-К1 - 02_1_4_К1_QW11NAO2.xls
21 квітня 2020 13:49
Захист довкілля.pdf
21 квітня 2020 13:49
ДЦ.xls
21 квітня 2020 13:49
гарантійний лист.pdf
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_08 - 1_2_К1_QW115V4W.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_08 - 1_1_О_QW114XT2.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_07 - 1_1_К1_QW1142JZ.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_02 - 1_7_К1_QW112O6G.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_02 - 1_6_К1_QW111U4Y.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_02 - 1_5_К1_QW111AJY.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_02 - 1_3_К1_QW10XPPC.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_02 - 1_2А_К1_QW10WW6Y.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_02 - 1_2_К1_QW10VTUP.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_01 - 1_7_К1_QW10UATP.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_01 - 1_6_К1_QW10TWJ2.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_01 - 1_5_К1_QW10TLHQ.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_01 - 1_4_К1_QW10T6P3.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_01 - 1_3_К1_QW10STGM.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_01 - 1_2_К1_QW10SJEG.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1_01 - 1_1_К1_QW10S8OR.xls
21 квітня 2020 13:49
ВРП_12490-К1 - 02_1_4_К1_QW11O3NA.xls
21 квітня 2020 13:49
Витяг__ЗБК.rtf
21 квітня 2020 13:49
Виписка_1.2.jpeg
21 квітня 2020 13:49
Виписка_1.1.jpeg
21 квітня 2020 13:49
9_6 Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"

ТОВ "ЗАЛІЗОБЕТОННА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
Переможець 19 826 130,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІТАЛЛ ІНКОМ"
#39718264
19 826 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 13:34
Dodatk. ugoda 11_10 vid 30.11.2023.pdf укладений
30 листопада 2023 13:34
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 13:27
DU 11 9 Kolektor soln.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 13:26
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2022 13:54
Дод угода 11.8 Колектор.pdf зміни до договору
24 червня 2022 13:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:51
dod.ugoda 11-6.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 10:45
dod.ugoda 11-5.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 13:35
dod.ugoda 11-4.PDF зміни до договору
17 березня 2021 13:35
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 12:34
Договір 11 колектор Сонячний.PDF укладений
14 травня 2020 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, взяття бюджетних зобов'язань на 2021 рік, зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт в межах строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та строки виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 30 листопада 2023
Сума оплати за договором: 17 189 409,31
UAH (в тому числі ПДВ 2 864 901,55 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони прийшли до згоди, відповідно до п.69, розігрвати Договір