Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні шафи, тумби, полиці для паперів
Очікувана вартість
42 600,00 UAH
UA-2020-04-07-000575-b e6be3b2373f64844a959b11e99d5048d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Підопригора Людмила

+380444000385
+380687175478
krukcn_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна реабілітаційна установа "Київський центр незрячих"
Код ЄДРПОУ: 41546538
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., м. Київ, ПРОСПЕКТ КОМАРОВА, будинок 7
Контактна особа: Підопригора Людмила
+380444000385,+380687175478
krukcn_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 10:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 10:14
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:03
Очікувана вартість: 42 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,64%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Офісні шафи, тумби, полиці для паперів (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, м. Київ, Київ, проспект Комарова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  29 травня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-000575-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3375509539
Дата подання: 21 квітня 2020 23:23
Вимога щодо повторної кваліфікації учасника з найменьшою ціною
ФОП Шульчевським Олексієм Олександровичем було прийнято участь у закупівлі UA-2020-04-07-000575-b Офісні меблі (Офісні шафи, тумби, полиці для паперів).

За результатами аукціону пропозицію учасника ФОП Шульчевський Олексій Олександрович било визначено найбільш економічно вигідною. Але Замовник відхилив пропозицію ФОП Шульчевський О.О. зі слідуючих причин: «Документи «договір інклюзивно-ресурсний центр.rar» та «видаткова накладна Інклюзивно-ресурсний центр.jpg» не засвідчені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
Крім того, договір з Комунальною установою Білопільської районної ради «Інклюзивно-ресурсний центр» та надані фото виробів не підтверджують досвід виготовлення меблів, спеціально пристосованих до потреб незрячих та слабозорих, а саме як випливає з предмету договору, він не передбачав заходів зі спеціального пристосування чи адаптації меблів до потреб осіб з глибокими порушеннями зору».
1. Але Учасник ФОП Шульчевський О.О. надав договір та видаткову накладну в сканованому вигляди на яких є підпис та печатка учасника в кольоровому зображені, а засвідчення свого підпису та своєї печатки ще раз своїм пидписом та печаткою не має сенсу. Відсутність додаткового підпису та печатки не надає статусу документам як таким, що не є дійсними та вони від цього не втрачають своєї юридичної сили. Крім того, згідно умов регламенту допорогової закупівлі учасником на етапі кваліфікації були надані скановані і затверджені додатково підписом та печаткою документи, як на цьому і наголошував Замовник.

2. Крім того вимога Замовника в своєму Оголошені про надання довідки про досвід виготовлення меблів, спеціально пристосованих до потреб незрячих та слабозорих, носить дискримінаційний характер (ст.5 ЗУ «Про публічні Закупівлі»). ФОП Шульчевський Олексій Олександрович на стадії «уточнення» звертався в телефоному режимі до представника Замовника Підопригори Людмили Анатоіївни та наголошував на дискримінаційному характері данної вимоги, що звужує коло учасників, які зможуть прийняти участь в даній закупівлі (тому що тільки один постачальник постачав меблі для КРУ «Київський центр незрячих»- це ФОП Денисенко Володимир Миколайович через тендерні закупілі в липні 2019 р.). Нами було запропоновано розглянути це питання і ми поставили додаткове запитання : «Чи може бути договір з інклюзивно-ресурсним центром розглянутий як аналогічний договір (згідно з умовами Оголошення про закупівлю), так як він передбачає виготовлення меблів для потреб людей (дітей) з обмеженими можливостями?». На що ми отримали позитивну відповідь представника Замовника і тому не стали подавати в офіційному порядку Вимогу на документацію Замовника. Відповідь була така: «Це буде рахуватися як аналогічний договір!». А тепер ми були дискваліфіковані за цей самий «аналогічний договір»!!!!!!!

Меблі, які вимагає Замовник від учасників-постачальників нічим не відрізняґються від офісних меблів і вони не можуть бути оцінювані як такі, що спеціально пристосовані для потреб незрячих та слабозрячих.

ФОП ШУльчевський О.О. підтверджує свої наміри виготовить меблі з необхідними вимогами Замовника і тим самим надав фотоескізи меблів, на яких видно що кути заокруглені, на відміну від меблів учасника ФОП Денисенко В.М.

Виходячи з аналізу всіїх документів , ми припускаємо, що присутній факт особистої зацікавленості Замовника в обрані переможцем конкретного учасника , а саме ФОП Денисенко Володимира Миколайовича. Замовник не зважає на те, що обрання переможцем ФОП Денисенка В.М. приведе до не ефективного використання бюджетних коштів- коштів платників податків! Кошти в розмірі 25 % від бюджету даної закупівлі могли би бути використані на придбання додаткових товарів та послуг для центру незрячих. Вказані обставини свідчасть про наявність корупційних ризиків та ставлять під загрозу дотримання законодавства під час проведення закупівлі!!!

Враховуючи вище вказане фізична особа-підприємець Шульчевський Олексій Олександрович вимагає скасувати рішення про відхиленя пропозиції ФОП Шульчевський О.О. та визначити його переможцем! В інакшому випадку, у зв’язку з виявленням грубого ігнорування та порушення комунальною реабілітаційною установою «Київський цетр незрячих» від дотримання вимог чинного законодавства, ФОП Шульчевський О.О. буде змушений звернутися до правоохоронних органів, Державної аудиторської служби України, Державної регуляторної служби України, Трансперенсі Інтернешнл Україна для надання неправомірним діям Замовника належної оцінки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу.


ФОП Шульчевський Олексій Олександрович.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 09:12
Рішення Замовника залишається без змін
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-07-000575-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3375509539
Дата подання: 21 квітня 2020 23:34
Щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Денисенко В.М.
В закупівлі UA-2020-04-07-000575-b Офісні меблі (Офісні шафи, тумби, полиці для паперів) переможцем було визначено ФОП Денисенко В.М. Але ФОП Денисенко В.М. відповідно до умов Оголошення надав договір, що свідчить про досвід виготовлення меблів, спеціально пристосованих до потреб незрячих та слабозорих не засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою, що є підставою для відхилення пропозиції учасника! Наголошуємо, що за цією підставою Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію участника ФОП Шульчевський О.О.Тому ми вимагаємо від Замовника скасування свого рішення про визначення переможцем закупівлі Денисенка В.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2020 09:12
Рішення Замовника залишається без змін

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 31 970,00
UAH з ПДВ
31 970,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Денисенко Володимир Миколайович 42 460,00
UAH з ПДВ
42 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 16:18
Електронний підпис
14 квітня 2020 15:59
ДоговІр аналог. ІРЦ.rar
14 квітня 2020 15:59
Аналог. договір.rar
10 квітня 2020 07:43
Електронний підпис
10 квітня 2020 07:38
фото клен танзау.rar
10 квітня 2020 07:38
Стелаж-1--.jpg
10 квітня 2020 07:38
Цінова пропозиція.jpg
10 квітня 2020 07:38
Техопис 01.jpg
10 квітня 2020 07:38
Техопис 02.jpg
10 квітня 2020 07:38
Техопис 03.jpg
10 квітня 2020 07:38
Техпаспорт 1.1.jpg
10 квітня 2020 07:38
Техпаспорт 1.2.jpg
10 квітня 2020 07:38
Техпаспорт 2.1.jpg
10 квітня 2020 07:38
Техпаспорт 2.2.jpg
10 квітня 2020 07:38
Техпаспорт 3.jpg
10 квітня 2020 07:38
Деклар. Шафа офісна 2.1.jpg
10 квітня 2020 07:38
Деклар. Шафа офісна 2.2.jpg
10 квітня 2020 07:38
Деклар. Тумба офісна 3.jpg
10 квітня 2020 07:38
Проект договору.rar
10 квітня 2020 07:38
СЕРТИФІКАЦІЯ КИЇВ.rar
10 квітня 2020 07:38
Паспорт.rar
10 квітня 2020 07:38
Витяг 2019.rar
10 квітня 2020 07:38
Меблі для ІРЦ.rar

Публічні документи

09 квітня 2020 21:54
Електронний підпис
09 квітня 2020 21:52
9. Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2020 21:52
8. Проект договору.pdf
09 квітня 2020 21:44
2.2. Виписка з ЄДР.pdf
09 квітня 2020 21:44
2.3. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Фізична особа підприємець Денисенко Володимир Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3375509539
Відхилено 31 970,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 14:41
Фізична особа підприємець Денисенко Володимир Миколайович
#2676302015
Переможець 42 460,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 14:43

Документи

17 квітня 2020 14:41
Povidomlennya_vidh.docx

Документи

17 квітня 2020 14:43
Повiдомлення_намiр.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Денисенко Володимир Миколайович
#2676302015
42 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 14:43
Повiдомлення_намiр.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір офісні шафи 42460.pdf укладений
28 квітня 2020 16:00