Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV)-85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
15 098,66 UAH
UA-2020-04-07-000521-b 7ed4eefc8eb24397a9d49caa9a0004a0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Топорикова

+380984080431 school-3m@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 з поглибленим вивченням окремих предметів Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031552
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, буд.132
Контактна особа: Наталія Топорикова
+380984080431
school-3m@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Проведення прфілактичного медичного огляду працівників Замовника у кількості 72 осіб (10 чоловіків та жінок 62)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
ДК 021:2015 (СPV)-85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Італійська буд.132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оллата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно Акту про надані послуги та Прейскурантів на платні медичні послуги Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

07 квітня 2020 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 15 098,66
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 10:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 10:06
медогляд.pdf зміни до договору
17 липня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 10:22
додаток к дог 810.pdf укладений
07 квітня 2020 10:21
договор 810.pdf укладений
07 квітня 2020 10:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму договору на 4439,74 грн.
Номер договору про закупівлю: 810
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML