Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
код ДК 021:2015: 35110000-8 «Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання» (код НК 024:2019: 57793 «Респіратор загального користування») (Респіратори класу захисту FFP2 або еквівалент та Респіратори класу захисту FFP3 або еквівалент)
Очікувана вартість
8 459 500,00 UAH
UA-2020-04-07-000500-b fecc1a5c50374566a6e23480bf889b1a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Гуштан

+380505049650 gushtan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Іван Гуштан
+380505049650
gushtan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71354 одиниця
Респіратори класу захисту FFP2 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
16980 одиниця
Респіратори класу захисту FFP3 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець впродовж 10 (десяти) днів з дня отримання рахунку-фактури здійснює проведення попередньої оплати у розмірі 100 % (сто відсотків) вартості товарів, які будуть поставлені згідно до Графіку поставки та оплати товарів (Додаток №3 до Договору), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше 60 днів з дня укладання договору. По закінченні даного терміну Постачальник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Покупця. Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

07 квітня 2020 10:13
Електронний підпис
07 квітня 2020 10:11
Запрошення.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "ГУДМЕДІКАЛ"
#39896082
Переможець 8 459 460,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 10:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 10:24
Договір 2-С.pdf укладений
07 квітня 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 22:13
Звіт 2-С.pdf укладений
04 січня 2021 21:18
Пояснення 2-с.pdf укладений
04 січня 2021 21:18
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 15:13
Додаткова угода 2 до договору 2-С.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 17:51
ДУ_1_2_С.PDF зміни до договору
09 квітня 2020 17:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19) розрахунки за товар здійснюються без врахування сум податку на додану вартість.
Номер договору про закупівлю: 2-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились: 1) Визначити ціни за одиницю товару, ціну договору та вартість поставки без врахування ПДВ; 2) Зменшити ціну за одиницю товару на залишок товару (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) за Договором.
Номер договору про закупівлю: 2-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 419 200,66
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)