Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясопродукти
Очікувана вартість
379 500,00 UAH
UA-2020-04-07-000376-a fae104e1880c490e93073ad27125042f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кріва Любов Миколаївна

080444019372
380954320699
Pv_pni@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188795
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Міська 2
Контактна особа: Кріва Любов Миколаївна
080444019372,380954320699,
Pv_pni@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 11:25
Очікувана вартість: 379 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 897,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


М'ясопродукти згідно оголошення. Адресна доставка та розвантаження протягом 2020року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2450 кілограми
М'ясопродукти згідно оголошення. Адресна доставка та розвантаження протягом 2020року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Міська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлені товари здійснюються на підставі статті 51 Бюджетного кодексу України протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 квітня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 10:59
мясопродукти 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-000376-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Алан, Код ЄДРПОУ:24447183
Дата подання: 24 квітня 2020 17:36
скарга
ПРОПОЗИЦІЯ Фізична особа - підприємець Гончаренко Володимир Леонідович не відповідає вимогам документації конкурсних торгів, а саме;
1. Згідно із довідкою про наявність обладнання учасник зазначає 2 автомобіля проте згідно із довідкою про наявність працівників має лише одного водія.
2 Довідка про аналогічні договори не відповідає формі зазначеної у тендерної документації
3 Договор із Дарницький дитячий будинок-інтернат подано не в повному обсязі відсутній додаток 1 до договору( що є невід’ємною частиною договору)
4 Сканкопія свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, чинна на момент аукціону.- не відповідає, надано витяг 19.04.2017 року!!!
5 Сканкопія довідки з ЄДРПОУ. - не надано
6 Довідка довільної форми відповідно до вимог п.1-6 частини першої та п.1-3 частини другої ст.17 Закону, завірена підписом та печаткою учасника. Надано не в повному обсязі!!!
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
7 Копії експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та відомості про реєстрацію потужностей Учасника згідно вимог ст. 25 цього Закону
відсутні жодні документи щодо реєстрації потужностей на ім’я учасника, а також на адресу складських приміщень та на транспортування учасника-переможця
8.Витяг з реєстру, що підтверджує державну реєстрацію потужності Учасника стосовно виробництва, зберігання, транспортування та реалізації.
9 Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. Не надано
10 Скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) укладеного з учасником та скан-копії актів виконаних робіт за останні три місяці до дати оголошення процедури закупівлі.Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника.
Надано акт за квітень 2020 року, за березень та лютий ,як вимагалось не надано.
Окрім того,не зрозуміло яким чином ветеринарними лікарями здійснюється санітарна обробка автомобілів, а не приміщень складських!
11 Учасник-виробник повинен надати довідку про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у 2020 бюджетному році змінюватись не будуть. Від виробників такої інформації не подано!!
12 За наданими договорами із виробниками не надано асортимент продукції
вимагаємо дискваліфікувати учасника, що не відповідає вимогам ДКТ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2020 16:18
Згідно частини 3 ст.31 Розділу ІV Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Повідомляємо, що пропозиція Учасника №2 ТОВ «АЛАН» не розглядалася так як недійшла до розгляду.
Рішення замовника, щодо Учасника №1 ФОП Гончаренко Володимир Леонідович відповідно Протоколу №29 від 24.04.2020року, пропозиція якого, є найбільш економічно вигідною. Хочу зазначити, що учасник надав, згідно тендерної документації, відповідні документи, як Фізична особа підприємець, яка співпрацює з виробником

Документи

29 квітня 2020 16:17
відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Гончаренко Володимир Леонідович 248 250,00
UAH з ПДВ
248 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Алан 307 950,00
UAH з ПДВ
307 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 11:52
Електронний підпис
24 квітня 2020 11:52
Dovidka_20108653610870326227.pdf
24 квітня 2020 11:52
Декларация.pdf
21 квітня 2020 18:49
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:49
тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 18:49
ст17.pdf
21 квітня 2020 18:49
проект договору.pdf
21 квітня 2020 18:49
наявність працівників.pdf
21 квітня 2020 18:49
ліцензування.pdf
21 квітня 2020 18:49
лист погодження.pdf
21 квітня 2020 18:49
єдиний податок.pdf
21 квітня 2020 18:49
Довідка з банку.pdf
21 квітня 2020 18:49
Витяг з держреєстру.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 17:34
Електронний підпис
17 квітня 2020 17:33
3 частина технічні.zip
17 квітня 2020 10:28
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:26
2 частина УСТАВНІ.zip
17 квітня 2020 10:26
1 частина МТБ.zip
17 квітня 2020 10:26
3 частина технічні.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Гончаренко Володимир Леонідович

ТОВ Алан

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Гончаренко Володимир Леонідович
#2419402671
Переможець 248 250,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Гончаренко Володимир Леонідович
#2419402671
248 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 16:21
Дод. угода ковбаси закриття 22Т в 2021.pdf зміни до договору
25 березня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 16:28
м'ясопродукти 20%.pdf зміни до договору
13 січня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:10
Додаткова угода пролонгація ковбаса.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:45
Додаткова угода1 ковбаси.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 15:31
ДОГОВІР мясопродукти.pdf укладений
05 травня 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з закінченням бюджетного року зменшується сума та обсяги договору.
Номер договору про закупівлю: Договір №22Т-ГВ від 05.05.2020року
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: Договір №22Т-ГВ від 05.05.2020року
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році,
Номер договору про закупівлю: Договір №22Т-ГВ від 05.05.2020року
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункту.1, частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №9222-VIII від 25.12.2015р
Номер договору про закупівлю: Договір №22Т-ГВ від 05.05.2020року
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 268 565,00
UAH