Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясопродукти
Очікувана вартість
379 500,00 UAH
UA-2020-04-07-000376-a ● fae104e1880c490e93073ad27125042f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188795 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , Київська обл., Київ, Міська 2 |
Контактна особа: |
Кріва Любов Миколаївна 080444019372,380954320699, Pv_pni@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2020 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2020 11:25 |
Очікувана вартість: | 379 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 897,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
М'ясопродукти згідно оголошення. Адресна доставка та розвантаження протягом 2020року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2450 кілограми
М'ясопродукти згідно оголошення. Адресна доставка та розвантаження протягом 2020року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04075, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Міська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлені товари здійснюються на підставі статті 51 Бюджетного кодексу України протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2020 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2020 10:59 |
мясопродукти 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-07-000376-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Алан, Код ЄДРПОУ:24447183
Дата подання: 24 квітня 2020 17:36
скарга
ПРОПОЗИЦІЯ Фізична особа - підприємець Гончаренко Володимир Леонідович не відповідає вимогам документації конкурсних торгів, а саме;
1. Згідно із довідкою про наявність обладнання учасник зазначає 2 автомобіля проте згідно із довідкою про наявність працівників має лише одного водія.
2 Довідка про аналогічні договори не відповідає формі зазначеної у тендерної документації
3 Договор із Дарницький дитячий будинок-інтернат подано не в повному обсязі відсутній додаток 1 до договору( що є невід’ємною частиною договору)
4 Сканкопія свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, чинна на момент аукціону.- не відповідає, надано витяг 19.04.2017 року!!!
5 Сканкопія довідки з ЄДРПОУ. - не надано
6 Довідка довільної форми відповідно до вимог п.1-6 частини першої та п.1-3 частини другої ст.17 Закону, завірена підписом та печаткою учасника. Надано не в повному обсязі!!!
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
7 Копії експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та відомості про реєстрацію потужностей Учасника згідно вимог ст. 25 цього Закону
відсутні жодні документи щодо реєстрації потужностей на ім’я учасника, а також на адресу складських приміщень та на транспортування учасника-переможця
8.Витяг з реєстру, що підтверджує державну реєстрацію потужності Учасника стосовно виробництва, зберігання, транспортування та реалізації.
9 Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. Не надано
10 Скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) укладеного з учасником та скан-копії актів виконаних робіт за останні три місяці до дати оголошення процедури закупівлі.Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника.
Надано акт за квітень 2020 року, за березень та лютий ,як вимагалось не надано.
Окрім того,не зрозуміло яким чином ветеринарними лікарями здійснюється санітарна обробка автомобілів, а не приміщень складських!
11 Учасник-виробник повинен надати довідку про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у 2020 бюджетному році змінюватись не будуть. Від виробників такої інформації не подано!!
12 За наданими договорами із виробниками не надано асортимент продукції
вимагаємо дискваліфікувати учасника, що не відповідає вимогам ДКТ
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно із довідкою про наявність обладнання учасник зазначає 2 автомобіля проте згідно із довідкою про наявність працівників має лише одного водія.
2 Довідка про аналогічні договори не відповідає формі зазначеної у тендерної документації
3 Договор із Дарницький дитячий будинок-інтернат подано не в повному обсязі відсутній додаток 1 до договору( що є невід’ємною частиною договору)
4 Сканкопія свідоцтва про державну реєстрацію (у разі наявності) або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, чинна на момент аукціону.- не відповідає, надано витяг 19.04.2017 року!!!
5 Сканкопія довідки з ЄДРПОУ. - не надано
6 Довідка довільної форми відповідно до вимог п.1-6 частини першої та п.1-3 частини другої ст.17 Закону, завірена підписом та печаткою учасника. Надано не в повному обсязі!!!
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
7 Копії експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та відомості про реєстрацію потужностей Учасника згідно вимог ст. 25 цього Закону
відсутні жодні документи щодо реєстрації потужностей на ім’я учасника, а також на адресу складських приміщень та на транспортування учасника-переможця
8.Витяг з реєстру, що підтверджує державну реєстрацію потужності Учасника стосовно виробництва, зберігання, транспортування та реалізації.
9 Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. Не надано
10 Скан-копію оригіналу договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) укладеного з учасником та скан-копії актів виконаних робіт за останні три місяці до дати оголошення процедури закупівлі.Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення дезінфекції автотранспорту, який буде задіяний для постачання за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника.
Надано акт за квітень 2020 року, за березень та лютий ,як вимагалось не надано.
Окрім того,не зрозуміло яким чином ветеринарними лікарями здійснюється санітарна обробка автомобілів, а не приміщень складських!
11 Учасник-виробник повинен надати довідку про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у 2020 бюджетному році змінюватись не будуть. Від виробників такої інформації не подано!!
12 За наданими договорами із виробниками не надано асортимент продукції
вимагаємо дискваліфікувати учасника, що не відповідає вимогам ДКТ
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2020 16:18
Згідно частини 3 ст.31 Розділу ІV Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Повідомляємо, що пропозиція Учасника №2 ТОВ «АЛАН» не розглядалася так як недійшла до розгляду.
Рішення замовника, щодо Учасника №1 ФОП Гончаренко Володимир Леонідович відповідно Протоколу №29 від 24.04.2020року, пропозиція якого, є найбільш економічно вигідною. Хочу зазначити, що учасник надав, згідно тендерної документації, відповідні документи, як Фізична особа підприємець, яка співпрацює з виробником
Рішення замовника, щодо Учасника №1 ФОП Гончаренко Володимир Леонідович відповідно Протоколу №29 від 24.04.2020року, пропозиція якого, є найбільш економічно вигідною. Хочу зазначити, що учасник надав, згідно тендерної документації, відповідні документи, як Фізична особа підприємець, яка співпрацює з виробником
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Гончаренко Володимир Леонідович #2419402671 |
Переможець |
248 250,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 16:21
|
Дод. угода ковбаси закриття 22Т в 2021.pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2021 16:28
|
м'ясопродукти 20%.pdf | зміни до договору |
13 січня 2021 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:10
|
Додаткова угода пролонгація ковбаса.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:45
|
Додаткова угода1 ковбаси.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 15:31
|
ДОГОВІР мясопродукти.pdf | укладений |
05 травня 2020 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з закінченням бюджетного року зменшується сума та обсяги договору. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №22Т-ГВ від 05.05.2020року |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | Договір №22Т-ГВ від 05.05.2020року |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, |
Номер договору про закупівлю: | Договір №22Т-ГВ від 05.05.2020року |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункту.1, частини 4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №9222-VIII від 25.12.2015р |
Номер договору про закупівлю: | Договір №22Т-ГВ від 05.05.2020року |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |