Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ
(на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів
(71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Очікувана вартість
27 977 765,00 UAH
UA-2020-04-06-003363-b ● c5237b5d827144a69245ca3d9148e9d8
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна +380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 20:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 21:00 |
Очікувана вартість: | 27 977 765,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
06 квітня 2020 20:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 20:52 |
Завдання_М-14 км500 023 - км543 925.pdf | |
06 квітня 2020 20:52 |
Завдання_М-14 км568 343 - км574 343.pdf | |
06 квітня 2020 20:52 |
Завдання_М-14 км574 343 - км580 000.pdf | |
06 квітня 2020 20:52 |
Завдання_М-14 км543 925 - км568 343.pdf | |
06 квітня 2020 20:52 |
Завдання_М-14 км464 900 - км500 023.pdf | |
06 квітня 2020 20:52 |
Завдання_М-14 км451 830 - км464 900.pdf | |
06 квітня 2020 20:52 |
Завдання_М-14 км400 892 - км413 292.pdf | |
06 квітня 2020 20:52 |
ТД_на_пректирование_м-14_окон.docx | |
06 квітня 2020 20:52 |
Проект_Договора_розробка_робочого_проекту_Капiтал_ний_ремонт_автомобiл_ноi_дорог.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
інженерні вишукування
Дата подання: 08 квітня 2020 11:23
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:41
для визначення вартості топо-геодезичних вишукувань просимо вказати по всім 7 лотам:
- кількість смуг дороги, ширина дороги враховуючи узбіччя, відкоси;
- ширину з'їздів, що примикають (за наявністю);
- через яку відстань необхідна закладка реперів.
Відповідь: По всім лотам параметри поперечного профілю автомобільної дороги:
- Ширина проїзної частини – 7,5 м;
- Кількість смуг руху – 2м;
- Ширина проїзної частини - 3,75 м;
- Ширина узбіччя – 3,75 м.
Ширину з'їздів, що примикають (за наявністю) – визначити на підставі діючих нормативних документів.
У всіх випадках обсяги вишукувальних робіт визначає вишукувальна організація. При визначені необхідної відстані для закладки реперів керуватись положеннями ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва».
- Ширина проїзної частини – 7,5 м;
- Кількість смуг руху – 2м;
- Ширина проїзної частини - 3,75 м;
- Ширина узбіччя – 3,75 м.
Ширину з'їздів, що примикають (за наявністю) – визначити на підставі діючих нормативних документів.
У всіх випадках обсяги вишукувальних робіт визначає вишукувальна організація. При визначені необхідної відстані для закладки реперів керуватись положеннями ДБН А.2.1-1-2008 «Інженерні вишукування для будівництва».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-003363-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, Код ЄДРПОУ:05416892
Дата подання: 30 квітня 2020 17:02
Щодо відхилення пропозиції ДП "Укрдіпродор" та рішення вибору переможця торгів
Вимога
В ході аналізу закупівлі - UA-2020-04-06-003363-b, предмет закупівлі: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме Лот №1: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; Державне підприємство - Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» подав свою пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім того, у відповідності до закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами вивчення змісту тендерної документації Процедури закупівлі дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури, а отже суперечать вимогам частини 4 ст. 22 Закону та порушують законні інтереси скаржника. У відповідності до розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, та завантажується файл який повинен містити: - інформація та документи, що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №1). У п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 до тендерної документації визначено вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації.
Згідно Протоколу №5 від 29.04.2020 року, тендерна пропозиція Учасника Державного підприємства — Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Учасник у своїх тендерних пропозиціях не підтвердив досвід виконання аналогічних робіт відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевказаного Тендерний комітет вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника ДП «Укрдіпродор».
Однак, в ході вивчення ТД ДП «Укрдіпродор» тендерна пропозиція була підготовлена та надана у повній відповідності до вимог тендерної документації, а саме згідно п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 присутня інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації, що відповідає умовам тендерної документації.
Також, доводимо до Вашого відому, що 19.04.2020 року в силу вступив Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Згідно з вимогами ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже, замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, перерахованих в ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене повідомляю, що Протокол №5 від 29 квітня 2020 року засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області щодо розгляду пропозицій Учасників процедури відкритих торгів на закупівлю: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме Лот №1: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292, складено з суттєвими порушеннями вимог тендерної документації, що ставить під сумнів неупередженість та об’єктивність членів тендерного комітету, які приймали участь у його складанні.
Підсумовуючи, робимо висновок, що кваліфікаційні вимоги Тендерного комітету прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи значну кількість порушень, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1. Надати, відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
2. Надати, відповідно 16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону.
3. Скасувати рішення про визнання Приватне підприємство "Парк НовихТехнологій" переможцем процедури закупівлі Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме Лот №1: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292.
4. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
В ході аналізу закупівлі - UA-2020-04-06-003363-b, предмет закупівлі: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме Лот №1: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; Державне підприємство - Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» подав свою пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім того, у відповідності до закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами вивчення змісту тендерної документації Процедури закупівлі дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури, а отже суперечать вимогам частини 4 ст. 22 Закону та порушують законні інтереси скаржника. У відповідності до розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, та завантажується файл який повинен містити: - інформація та документи, що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №1). У п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 до тендерної документації визначено вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації.
Згідно Протоколу №5 від 29.04.2020 року, тендерна пропозиція Учасника Державного підприємства — Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Учасник у своїх тендерних пропозиціях не підтвердив досвід виконання аналогічних робіт відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевказаного Тендерний комітет вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника ДП «Укрдіпродор».
Однак, в ході вивчення ТД ДП «Укрдіпродор» тендерна пропозиція була підготовлена та надана у повній відповідності до вимог тендерної документації, а саме згідно п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 присутня інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації, що відповідає умовам тендерної документації.
Також, доводимо до Вашого відому, що 19.04.2020 року в силу вступив Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Згідно з вимогами ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже, замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, перерахованих в ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене повідомляю, що Протокол №5 від 29 квітня 2020 року засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області щодо розгляду пропозицій Учасників процедури відкритих торгів на закупівлю: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме Лот №1: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292, складено з суттєвими порушеннями вимог тендерної документації, що ставить під сумнів неупередженість та об’єктивність членів тендерного комітету, які приймали участь у його складанні.
Підсумовуючи, робимо висновок, що кваліфікаційні вимоги Тендерного комітету прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи значну кількість порушень, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1. Надати, відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
2. Надати, відповідно 16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону.
3. Скасувати рішення про визнання Приватне підприємство "Парк НовихТехнологій" переможцем процедури закупівлі Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме Лот №1: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292.
4. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Скасована
Дата: 05 травня 2020 13:51
Причина: Помилково направили
Номер вимоги: UA-2020-04-06-003363-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, Код ЄДРПОУ:05416892
Дата подання: 30 квітня 2020 17:05
Щодо відхилення пропозиції ДП "Укрдіпродор" та рішення вибору переможця торгів
Вимога
- В ході аналізу закупівлі - UA-2020-04-06-003363-b, предмет закупівлі: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме лот № 3: розробка проектної документації Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці 464+900 – км 500+023 Державне підприємство - Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» подав свою пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім того, у відповідності до закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами вивчення змісту тендерної документації Процедури закупівлі дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури, а отже суперечать вимогам частини 4 ст. 22 Закону та порушують законні інтереси скаржника. У відповідності до розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, та завантажується файл який повинен містити: - інформація та документи, що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №1). У п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 до тендерної документації визначено вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації.
Згідно Протоколу №5 від 29.04.2020 року, тендерна пропозиція Учасника Державного підприємства — Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Учасник у своїх тендерних пропозиціях не підтвердив досвід виконання аналогічних робіт відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевказаного Тендерний комітет вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника ДП «Укрдіпродор».
Однак, в ході вивчення ТД ДП «Укрдіпродор» тендерна пропозиція була підготовлена та надана у повній відповідності до вимог тендерної документації, а саме згідно п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 присутня інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації, що відповідає умовам тендерної документації.
Також, доводимо до Вашого відому, що 19.04.2020 року в силу вступив Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Згідно з вимогами ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже, замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, перерахованих в ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
- Враховуючи вищезазначене повідомляю, що Протокол №5 від 29 квітня 2020 року засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області щодо розгляду пропозицій Учасників процедури відкритих торгів на закупівлю: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме лот № 3: розробка проектної документації Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці 464+900 – км 500+023;
, складено з суттєвими порушеннями вимог тендерної документації, що ставить під сумнів неупередженість та об’єктивність членів тендерного комітету, які приймали участь у його складанні.
Підсумовуючи, робимо висновок, що кваліфікаційні вимоги Тендерного комітету прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи значну кількість порушень, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1. Надати, відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
2. Надати, відповідно 16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону.
3. Скасувати рішення про визнання ТОВ «Проектдормісттехнологія» переможцем процедури закупівлі Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме лот № 3: розробка проектної документації Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці 464+900 – км 500+023.
4. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
- В ході аналізу закупівлі - UA-2020-04-06-003363-b, предмет закупівлі: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме лот № 3: розробка проектної документації Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці 464+900 – км 500+023 Державне підприємство - Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» подав свою пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім того, у відповідності до закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами вивчення змісту тендерної документації Процедури закупівлі дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури, а отже суперечать вимогам частини 4 ст. 22 Закону та порушують законні інтереси скаржника. У відповідності до розділу З «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, та завантажується файл який повинен містити: - інформація та документи, що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №1). У п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 до тендерної документації визначено вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації.
Згідно Протоколу №5 від 29.04.2020 року, тендерна пропозиція Учасника Державного підприємства — Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме Учасник у своїх тендерних пропозиціях не підтвердив досвід виконання аналогічних робіт відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевказаного Тендерний комітет вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника ДП «Укрдіпродор».
Однак, в ході вивчення ТД ДП «Укрдіпродор» тендерна пропозиція була підготовлена та надана у повній відповідності до вимог тендерної документації, а саме згідно п. 1.6. Інформація про виконання аналогічного договору, додатку № 1 присутня інформація щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з виготовлення (розроблення) (та/або коригування) проектної документації на будівництво (реконструкцію або капітальний ремонт) автомобільних доріг загального користування та фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, передбачений Технічним завданням тендерної документації, що відповідає умовам тендерної документації.
Також, доводимо до Вашого відому, що 19.04.2020 року в силу вступив Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель. Згідно з вимогами ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Отже, замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, перерахованих в ч.16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
- Враховуючи вищезазначене повідомляю, що Протокол №5 від 29 квітня 2020 року засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області щодо розгляду пропозицій Учасників процедури відкритих торгів на закупівлю: Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме лот № 3: розробка проектної документації Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці 464+900 – км 500+023;
, складено з суттєвими порушеннями вимог тендерної документації, що ставить під сумнів неупередженість та об’єктивність членів тендерного комітету, які приймали участь у його складанні.
Підсумовуючи, робимо висновок, що кваліфікаційні вимоги Тендерного комітету прийняте з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи значну кількість порушень, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1. Надати, відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі - Закону) інформацію про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
2. Надати, відповідно 16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 цього Закону.
3. Скасувати рішення про визнання ТОВ «Проектдормісттехнологія» переможцем процедури закупівлі Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва), а саме лот № 3: розробка проектної документації Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці 464+900 – км 500+023.
4. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Скасована
Дата: 05 травня 2020 13:50
Причина: Помилково направили
Номер вимоги: UA-2020-04-06-003363-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:37526987
Дата подання: 30 квітня 2020 18:18
Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПІ "ЗПБП"
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до протоколу № 14 від 29.04.2020р. ТОВ «ПІ ЗПБП» (далі – Учасник) не надало підтвердження:
1. Досвіду виконання аналогічних робіт.
Відповідно до Додатку 1 п. 3 ТД Учасником у складі тендерної пропозиції було надано:
- Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору (вих. 254/03 від 21.04.2020р.) – копія довідки додається до цієї вимоги.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надав наступні документи:
- копію аналогічного договору №80/502Д-16 від 20.04.2016р.укладеного зі Службою автомобільних доріг у Запорізькій області з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію акту здачі-прийняття виконаних робіт по аналогічному договору №68 від 04.05.2016р.;
- копію позитивного відгуку Замовника за наданим аналогічним договором (вих. № 22/639 від 09.04.2020р.)
2. Наявності власного технічного обладнання.
Відповідно до Додатку 1 п.1 ТД Учасником у складі тендерної пропозиції було надано:
- Інформаційну довідку (вих. 248/03 від 21.04.2020р.) загальну;
- Інформаційну довідку (вих. 304/03 від 21.04.2020р.) з переліком необхідної матеріально-технічної бази, включаючи технологічне обладнання;
- Акти, які підтверджують право власності - копія додається до цієї вимоги.
ТОВ «ПІ «ЗПБП» має достатній досвід у виконанні аналогічних робіт, кваліфікованих працівників та необхідну матеріально-технічну базу для належного виконання робіт.
У зв’язку в вищенаведеним, вимагаємо переглянути нашу тендерну пропозицію, як є найбільш економічно вигідну, та визнати ТОВ «ПІ «ЗПБП» переможцем, в протилежному випадку ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу № 14 від 29.04.2020р. ТОВ «ПІ ЗПБП» (далі – Учасник) не надало підтвердження:
1. Досвіду виконання аналогічних робіт.
Відповідно до Додатку 1 п. 3 ТД Учасником у складі тендерної пропозиції було надано:
- Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору (вих. 254/03 від 21.04.2020р.) – копія довідки додається до цієї вимоги.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надав наступні документи:
- копію аналогічного договору №80/502Д-16 від 20.04.2016р.укладеного зі Службою автомобільних доріг у Запорізькій області з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію акту здачі-прийняття виконаних робіт по аналогічному договору №68 від 04.05.2016р.;
- копію позитивного відгуку Замовника за наданим аналогічним договором (вих. № 22/639 від 09.04.2020р.)
2. Наявності власного технічного обладнання.
Відповідно до Додатку 1 п.1 ТД Учасником у складі тендерної пропозиції було надано:
- Інформаційну довідку (вих. 248/03 від 21.04.2020р.) загальну;
- Інформаційну довідку (вих. 304/03 від 21.04.2020р.) з переліком необхідної матеріально-технічної бази, включаючи технологічне обладнання;
- Акти, які підтверджують право власності - копія додається до цієї вимоги.
ТОВ «ПІ «ЗПБП» має достатній досвід у виконанні аналогічних робіт, кваліфікованих працівників та необхідну матеріально-технічну базу для належного виконання робіт.
У зв’язку в вищенаведеним, вимагаємо переглянути нашу тендерну пропозицію, як є найбільш економічно вигідну, та визнати ТОВ «ПІ «ЗПБП» переможцем, в протилежному випадку ми будемо вимушені подати Скаргу до Антимонопольного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 17:17
Відповідно до п. 4 ст. 28 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка діяла до 19 квітня 2020 року у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, та відповідно до п.11 ст. 29 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка набрала чинності з 19 квітня 2020 року у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/ пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та у строки, визначені цією статтею.
На підставі вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 30 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка діяла до 19 квітня 2020 року та п.1 ч. 1 ст. 31 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка набрала чинності з 19 квітня 2020 року, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області вирішено відхилили тендерну пропозицію Учасника закупівлі ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ".
На підставі вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 30 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка діяла до 19 квітня 2020 року та п.1 ч. 1 ст. 31 редакції Закону України «Про публічні закупівлі» яка набрала чинності з 19 квітня 2020 року, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Запорізькій області вирішено відхилили тендерну пропозицію Учасника закупівлі ТОВ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-06-003363-b.a4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:42055455
Дата подання: 08 травня 2020 23:36
Дата подання: 08 травня 2020 23:36
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 22:08
рішення від 14.05.2020 № 9369 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 22:07
інформація про перенесення розгляду скарги від 08.05.2020 № UA-2020-04- 06-003363-b.a4.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 20:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2020 № 10793.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 16:45
Рішення від 01.06.2020 №10793.pdf
Дата публікації: 04 червня 2020 21:22
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292; на ділянці км 451+830 – км 464+900; на ділянці км 464+900 – км 500+023; на ділянці км 500+023 – км 543+925; на ділянці км 543+925 – км 568+343; на ділянці км 568+343 - км 574+343; на ділянці км 574+343 – км 580+000» - 7 лотів (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 3 050 408,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 15 252,04 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15252.04 UAH |
Аукціон
Позиції
1 роб
Розробка проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ(на м. Таганрог) на ділянці км 400+892 – км 413 + 292;
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Українська 50
Дата доставки:
16 листопада 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів після підписання актів здачі-прийняття виконаних робіт та на підставі виконавчих кошторисів, при умові отримання коштів від головного розпорядника коштів для оплати виконаних робіт по цьому Договору. Розрахунки проводяться шляхом оплати за кожний окремий етап згідно з календарним планом (Додаток 4). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-04-06-003363-b.a4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:42055455
Дата подання: 08 травня 2020 23:36
Дата подання: 08 травня 2020 23:36
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 22:08
рішення від 14.05.2020 № 9369 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 22:07
інформація про перенесення розгляду скарги від 08.05.2020 № UA-2020-04- 06-003363-b.a4.pdf
Дата публікації: 29 травня 2020 20:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2020 № 10793.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 16:45
Рішення від 01.06.2020 №10793.pdf
Дата публікації: 04 червня 2020 21:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
2 816 226,46
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» |
2 730 000,00
UAH з ПДВ
|
2 582 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
2 582 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" |
2 788 000,00
UAH з ПДВ
|
2 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #42055455 |
Відхилено |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 15:26
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРАКТІВ ПРОЕКТ» #39262432 |
Відхилено |
2 582 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 15:29
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Відхилено |
2 582 700,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 15:31
|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" #32376542 |
Переможець |
2 599 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 15:33
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 червня 2020 16:10 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз.2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель». |
Документи:
05 червня 2020 16:10
|
Протокол про відміну торгів.pdf |