Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування принтерів серії МХ
Очікувана вартість
18 100,00 UAH
UA-2020-04-06-003203-b 9e61edd022a9430696b6ce53a6b4db86
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юрій Герасенков

+380362269648 info@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Юрій Герасенков
+380362269648
info@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 18:06
Очікувана вартість: 18 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 штуки
Послуги з технічного обслуговування принтерів серії МХ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Короленка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки провродяться у національній валюті шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після надання послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг. Джерело фінансування закупівлі Бюджет Пенсійного фонду. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 18:02
Додаток_3_МХ.doc
06 квітня 2020 18:02
Додаток_1_МХ.doc
06 квітня 2020 18:02
Додаток_2_МХ.doc
06 квітня 2020 18:02
Оголош_МХ.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні питання
Дата подання: 07 квітня 2020 12:06
Дата відповіді: 07 квітня 2020 18:06
1.Що мається на увазі : " Час реагування – 4 години з моменту звернення Замовника"? Зв'язатися з Вами для уточнення проблеми чи відремонтувати принтер....? 2.Який технічний стан принтерів на сьогодні? Чи можете надати телефон інженера для уточнення даного питання?
Відповідь: " Час реагування – 4 години з моменту звернення Замовника" технічне обслуговування, яке включає прибуття представника Учасника на терріторію Замовника для виявлення причини несправності техніки що обслуговується.
Технічний стан принтерів - всі принтери у робочому стані.
Номер телефону приймальні Головного управління 0(362)269648

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 18:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОРСЕКО ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 16:33
Documents.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Корсеко Дмитро Георгійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОРСЕКО ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ
#2862012839
Очікує рішення 18 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 18:08

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 квітня 2020 16:43
Коментар щодо відміни: Пропозиція учасника не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначеним замовником
Документи:
13 квітня 2020 16:43
Рішення_МL.pdf