Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель" |
Код ЄДРПОУ: | 38770166 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Площа Миру, 2 |
Контактна особа: |
Анжела Єніна +380957417388 dokpbud@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 2 031 176,09 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 155,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10155.88 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 13:42 |
Перелік зін.docx | |
10 квітня 2020 13:42 |
ТД.doc | |
10 квітня 2020 13:42 |
Оголошення.doc | |
06 квітня 2020 17:59 |
ТЗ.rtf |
10 квітня 2020 13:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2020 13:42 |
Перелік зін.docx
|
|||
10 квітня 2020 13:42 |
ТД.doc
|
|||
10 квітня 2020 13:42 |
Оголошення.doc
|
|||
06 квітня 2020 17:59 |
ТЗ.rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000162 ● 2d0d94837ff442c2b92f64c9b3b2ee13
- Статус: вирішено ● Дата: 29 січня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 17:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-04-06-003198-b 06.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-01 17:07:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (без житла) по вулиці Центральна, 58, в с. Микільське, Волноваського р-ну, Донецької
області – нове будівництво (коригування)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-003198-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо не відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» у зв’язку з визнанням відповідно до рішення Адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к його таким, що вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 1 статті 50 та визначене пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів під час участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт, проведеної ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» за лотом 5 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-07-21-001124-в).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-04 10:16:47
Відповідь на звернення.
Згідно вимог пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Аналіз положень пункту 4 частини 1 статті 17 Закону свідчить, що відповідні вимоги поширюються на Учасників на стадії подання тендерних пропозицій, якщо відповідні притягувались до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Аналізуючи інформацію про закупівлю «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (без житла) по вулиці Центральна, 58, в с. Микільське, Волноваського р-ну, Донецької області – нове будівництво (коригування)». | ProZorro можливо прийти обґрунтованого висновку щодо відсутності підстав застосування до Учасника пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у зв’язку з тим, що на момент навіть укладення договору (12 травня 2020 року) замовник не володів, та не міг володіти інформацією Про порушення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» за номером 55/15-р/к від 04.05.2020 року. Так:
Дата оприлюднення закупівлі : 06 квітня 2020
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:
21 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:05
Повідомлення про намір укласти договір 27 квітня 2020
Договір укладено 12 травня 2020
«Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу» оприлюднено на сайті антимонопольного комітету лише 29 травня 2020 року про що свідчить як інформація на сайті (amcu.gov.ua) у розділі «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів», так і дата внесення змін у електронний документ доступний за посиланням Травень 2020 ( .xlsx , 236.81 Кб ) (amcu.gov.ua).
Тобто інформація про наявність рішення «Про порушення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» за номером 55/15-р/к від 04.05.2020 року» могла бути відома Замовнику починаючи з 29 травня 2020 року. А як зазначено вище, на цей момент вже було укладено договір за результатами процедури.
Факт винесення рішення адміністративною колегією Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України «Про порушення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» за номером 55/15-р/к від 04.05.2020 року, не міг бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС».
Вищевказані обставини в сукупності свідчить про відсутність у Замовника правових підстав для відхилення Тендерних пропозицій ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на дату кінцевого строку розгляду тендерної пропозиції до процедури закупівлі «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (без житла) по вулиці Центральна, 58, в с. Микільське, Волноваського р-ну, Донецької області – нове будівництво (коригування)» інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-003198-b.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлене Держаудитслужбою порушення усунене, внесені зміні в інформацію про договір, відображено інформацію про суму договору після внесення змін.
2020-12-17 13:07:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
усунуто
2021-01-29 15:20:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІРІТА" |
1 829 664,00
UAH з ПДВ
|
1 829 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
1 981 452,96
UAH з ПДВ
|
1 981 452,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС" |
2 030 176,09
UAH з ПДВ
|
2 030 176,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІРІТА" #30341853 |
Відхилено |
1 829 664,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:41
|
|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Переможець |
1 981 452,96
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 12:59
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 12:53
|
Доп. угода №1.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2020 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 12:15
|
Доп. угода №1.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2020 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 15:08
|
Доп. угода №1.PDF | зміни до договору |
28 липня 2020 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2020 10:31
|
Прот. Микиль..PDF | зміни до договору |
14 травня 2020 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 16:38
|
Дог. Микіл..PDF | укладений |
12 травня 2020 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних (механічних) помилок в «Строк виконання робіт». |
Номер договору про закупівлю: | 12/05/20-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з переглядом та коригуванням об'ємів будівельних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 12/05/20-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з переглядом та коригуванням об'ємів будівельних робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 12/05/20-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з переглядом та коригуванням об'ємів будівельних робіт. Договірна ціна складає 1808423,20 грн. у тому числі ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 12/05/20-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |