Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (без житла) по вулиці Центральна, 58, в с. Микільське, Волноваського р-ну, Донецької області – нове будівництво (коригування)».
Очікувана вартість
2 031 176,09 UAH
UA-2020-04-06-003198-b 8081524c05c440dea4c9e4f9c6fb1834
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Єніна

+380957417388 dokpbud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель"
Код ЄДРПОУ: 38770166
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Площа Миру, 2
Контактна особа: Анжела Єніна
+380957417388
dokpbud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:05
Очікувана вартість: 2 031 176,09 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 155,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10155.88 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(Залишкові роботи).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (без житла) по вулиці Центральна, 58, в с. Микільське, Волноваського р-ну, Донецької області – нове будівництво (коригування)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020  —  13 серпня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 13:42
Перелік зін.docx
10 квітня 2020 13:42
ТД.doc
10 квітня 2020 13:42
Оголошення.doc
06 квітня 2020 17:59
ТЗ.rtf
10 квітня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 13:42
Перелік зін.docx
10 квітня 2020 13:42
ТД.doc
06 квітня 2020 17:59
ТД.doc
10 квітня 2020 13:42
Оголошення.doc
06 квітня 2020 17:59
Оголошення.doc
06 квітня 2020 17:59
ТЗ.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000162 ● 2d0d94837ff442c2b92f64c9b3b2ee13
  • Статус: вирішено ● Дата: 29 січня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 17:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-04-06-003198-b 06.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-01 17:07:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (без житла) по вулиці Центральна, 58, в с. Микільське, Волноваського р-ну, Донецької
області – нове будівництво (коригування)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-003198-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо не відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Хозхімсервіс» у зв’язку з визнанням відповідно до рішення Адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 № 55/15-р/к його таким, що вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 1 статті 50 та визначене пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів під час участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт, проведеної ПАТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» за лотом 5 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2017-07-21-001124-в).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-04 10:16:47

Відповідь на звернення.

Згідно вимог пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Аналіз положень пункту 4 частини 1 статті 17 Закону свідчить, що відповідні вимоги поширюються на Учасників на стадії подання тендерних пропозицій, якщо відповідні притягувались до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Аналізуючи інформацію про закупівлю «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (без житла) по вулиці Центральна, 58, в с. Микільське, Волноваського р-ну, Донецької області – нове будівництво (коригування)». | ProZorro можливо прийти обґрунтованого висновку щодо відсутності підстав застосування до Учасника пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у зв’язку з тим, що на момент навіть укладення договору (12 травня 2020 року) замовник не володів, та не міг володіти інформацією Про порушення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» за номером 55/15-р/к від 04.05.2020 року. Так:
Дата оприлюднення закупівлі : 06 квітня 2020
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:
21 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 12:05
Повідомлення про намір укласти договір 27 квітня 2020
Договір укладено 12 травня 2020
«Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу» оприлюднено на сайті антимонопольного комітету лише 29 травня 2020 року про що свідчить як інформація на сайті (amcu.gov.ua) у розділі «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів», так і дата внесення змін у електронний документ доступний за посиланням Травень 2020 ( .xlsx , 236.81 Кб ) (amcu.gov.ua).
Тобто інформація про наявність рішення «Про порушення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» за номером 55/15-р/к від 04.05.2020 року» могла бути відома Замовнику починаючи з 29 травня 2020 року. А як зазначено вище, на цей момент вже було укладено договір за результатами процедури.
Факт винесення рішення адміністративною колегією Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України «Про порушення ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» за номером 55/15-р/к від 04.05.2020 року, не міг бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС».
Вищевказані обставини в сукупності свідчить про відсутність у Замовника правових підстав для відхилення Тендерних пропозицій ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на дату кінцевого строку розгляду тендерної пропозиції до процедури закупівлі «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (без житла) по вулиці Центральна, 58, в с. Микільське, Волноваського р-ну, Донецької області – нове будівництво (коригування)» інформацію про яку оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-003198-b.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлене Держаудитслужбою порушення усунене, внесені зміні в інформацію про договір, відображено інформацію про суму договору після внесення змін.

2020-12-17 13:07:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

усунуто

2021-01-29 15:20:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІРІТА" 1 829 664,00
UAH з ПДВ
1 829 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 1 981 452,96
UAH з ПДВ
1 981 452,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС" 2 030 176,09
UAH з ПДВ
2 030 176,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 13:49
сер-т на мат..pdf
21 квітня 2020 10:26
Довідка з ГНІ.pdf
21 квітня 2020 09:51
Лицензія Д.pdf
21 квітня 2020 09:51
Nakaz.zip
21 квітня 2020 09:51
Dovirenist_Nazarenko.zip
21 квітня 2020 09:51
Dovidka pro nazvu.zip
21 квітня 2020 09:51
Bank_licenzia.zip
21 квітня 2020 09:51
203103_ГР_1048_10 155,88.zip
17 квітня 2020 15:20
Зведений кошторис.pdf
17 квітня 2020 15:20
тендерна пропоз..pdf
17 квітня 2020 15:20
Статут.pdf
17 квітня 2020 15:20
Сертифікати.pdf
17 квітня 2020 15:20
св-во ПДВ.pdf
17 квітня 2020 15:20
Прямі витрати 1-4.pdf
17 квітня 2020 15:20
Подяки.pdf
17 квітня 2020 15:20
Підсумкова 7-1-1.pdf
17 квітня 2020 15:20
Підсумкова 6-1-2.pdf
17 квітня 2020 15:20
Підсумкова 2-1-1.pdf
17 квітня 2020 15:20
наявність праців..pdf
17 квітня 2020 15:20
мат-тех база.pdf
17 квітня 2020 15:20
Локальний кошторис 7-1-1.pdf
17 квітня 2020 15:20
Локальний кошторис 6-1-2.pdf
17 квітня 2020 15:20
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
17 квітня 2020 15:20
Ліцензія та додаток.pdf
17 квітня 2020 15:20
лист згода.pdf
17 квітня 2020 15:20
кваліфік сер-т.pdf
17 квітня 2020 15:20
Захист довкілля.pdf
17 квітня 2020 15:20
Загальновироб 7-1-1.pdf
17 квітня 2020 15:20
Загальновироб 6-1-2.pdf
17 квітня 2020 15:20
Загальновироб 2-1-1.pdf
17 квітня 2020 15:20
Док.на оборудования.pdf
17 квітня 2020 15:20
Договор- проект.pdf
17 квітня 2020 15:20
Договор ЛПУ 1э 2016.pdf
17 квітня 2020 15:20
Договор Лицей.pdf
17 квітня 2020 15:20
Договірна ціна.pdf
17 квітня 2020 15:20
довідка-гарантія.pdf
17 квітня 2020 15:20
Довідка аналог. робіт.pdf
17 квітня 2020 15:20
дов.участі у закупівлі.pdf
17 квітня 2020 15:20
Витяг з ЄДР.pdf
17 квітня 2020 15:20
аналог стоматол КБ 2 ч.1.pdf
17 квітня 2020 15:20
аналог ЛПУ 1эт 2016.pdf
17 квітня 2020 15:20
аналог ЛПУ 1 эт 2016.pdf

Публічні документи

01 травня 2020 23:58
Електронний підпис
01 травня 2020 23:56
Тендерна пропозиція.PDF
01 травня 2020 23:56
Копія Ліцензії.pdf
01 травня 2020 23:56
public_doc (2).pdf
01 травня 2020 23:56
public_doc (2).p7s
01 травня 2020 23:55
Довідка.zip
01 травня 2020 23:55
Dovidka_20097627990930785948.pdf
01 травня 2020 23:55
Dovidka_20097627990930785948.pdf.p7s
21 квітня 2020 19:36
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:32
Електронний підпис
21 квітня 2020 19:29
13. Проект договору.PDF
21 квітня 2020 19:29
7. Копія Статуту.pdf
21 квітня 2020 19:29
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІРІТА"

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МІСТОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІРІТА"
#30341853
Відхилено 1 829 664,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:41
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Переможець 1 981 452,96
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 12:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

24 квітня 2020 15:41
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:35
Протокол № 42.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
1 981 452,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 08:47
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 12:53
Доп. угода №1.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 12:15
Доп. угода №1.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 15:08
Доп. угода №1.PDF зміни до договору
28 липня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 10:31
Прот. Микиль..PDF зміни до договору
14 травня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 16:38
Дог. Микіл..PDF укладений
12 травня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних (механічних) помилок в «Строк виконання робіт».
Номер договору про закупівлю: 12/05/20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з переглядом та коригуванням об'ємів будівельних робіт.
Номер договору про закупівлю: 12/05/20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з переглядом та коригуванням об'ємів будівельних робіт.
Номер договору про закупівлю: 12/05/20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв'язку з переглядом та коригуванням об'ємів будівельних робіт. Договірна ціна складає 1808423,20 грн. у тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 12/05/20-12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 808 423,20
UAH (в тому числі ПДВ 301 403,86 UAH)