Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in Popasnyansky, Kreminsky, Starobilsk and Novoaydarsky districts of Lugansk region
Очікувана вартість
189 238 684,91 UAH
UA-2020-04-06-003190-b cdee16269dbc4499bd08b77a766bc052
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мажар Юлія Олександрівна

+380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25903424
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70
Контактна особа: Мажар Юлія Олександрівна
+380645242037
TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST
National ID: 25903424
Contact point: Mazhar Y
+380645242037
TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 травня 2020 11:59
Очікувана вартість: 189 238 684,91 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 378 477,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Publication date: 06 квітня 2020 18:00
Enquiries until: 05 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 11 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 189 238 685 UAH including VAT
Minimal lowering step: 378 477 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області
DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in Popasnyansky, Kreminsky, Starobilsk and Novoaydarsky districts of Lugansk region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гагаріна, б.70
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

DK 021: 2015 - 63710000-9 - Land transportation services. Maintenance of public roads of public importance and artificial structures on them in Popasnyansky, Kreminsky, Starobilsk and Novoaydarsky districts of Lugansk region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агенства Автомобільних Доріг України від 28.12.2020 р. № 16 «Про надання попередньої оплати» строком до трьох календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписаня Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Приймання послуг здійснюється відповідно до фактичного періоду їх виконання, який визначається актами дефектів та первинними обліковими документами (журнали виконаних робіт, подорожні листи, наряд-завдання тощо). Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми № КБ-2в та № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до Тендерної документації
Дата подання: 07 квітня 2020 14:31
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:51
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначено, що: «Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в обов’язковому порядку, вказує у ГРАФІ 5 таблиці найменування окремих видів робіт/послуг із переліку, зазначененого у Додатку 8 до Тендерної документації, а саме: Очищення водовідвідних канав від бруду та сміття вручну; планування узбіч автогрейдером; прибирання сміття на узбіччях, в смузі відводу, на укосах та розділювальній смузі; укріплення узбіч сумішшю щебню і відходів фрезерування; обрізування одиночних кущів; скошування трави навісною косаркою, очищення отворів водопропускних труб та малих мостів; ремонт бутової кладки стін окремими місцями; ремонт металевих перил; ремонт металевого бар'єрного огородження; прибирання автопавільонів від сміття; встановлення опор дорожніх знаків; встановлення напрямних пластикових стовпчиків; влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження з використанням установки для забивання стояків; влаштування горизонтальної дорожньої розмітки маркірувальною машиною; технічне обслуговування світильників освітлювальної мережі; очищення доріг плужним снігоочисником на базі автомобіля від снігу; очищення доріг шнекороторним снігоочисником; розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною; приготування піщано-соляної суміші; проведення зважування великовагових транспортних засобів пересувними ваговими комплексами; холодне фрезерування покриття фрезою; засипання промоїн і просідань ґрунтощебнем, із зазначанням фізичних одиниць виміру (кв.метри/кілометри,тонни,кілограмми, штуки, кубометри, тощо).» Замовником зазначено можливість Учасника вказати окремі види робіт/послуг із наведеного Замовником переліку у Додатку 2 до Тендерної документації. Чи достатньо Учаснику вказати у ГРАФІ 5 таблиці не всі перелічені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації види робіт/послуг? Чи Учасник має вказати та підтвердити виключно всі зазначені Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації види робіт/послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику слід вважати обов’язковим зазначення у якості досвіду ВСІХ перелічених у поясненні до Таблиці 5 Додатку 2 Тендерної документації видів послуг, але крім того, Учасник, на свій розсуд, може додатково, до обов’язкового переліку, вказати інші види робіт/послуг із переліку, зазначеному у Додатку 8 до Тендерної документації.
Щодо наявності працівників
Дата подання: 08 квітня 2020 15:31
Дата відповіді: 09 квітня 2020 15:51
У Додатку 2 до тендерної документації у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)» зазначено, що «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки)…». Водночас розділом ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пунктом 7 «Інформація про субпідрядника» передбачено надання інформації Згідно з додатком № 5, в якому висунуті вимоги, яка інформація повинна бути надана про Субпідрядника, в т.ч.: «Учасник надає наступну інформацію на підтвердження кваліфікації субпідрядника: …копія інформаційної довідки Субпідрядника про наявність кваліфікованих працівників для надання послуг…» Прошу Вас надати роз’яснення щодо вищезазначених умов тендерної документації: у разі недостатньої кількості працівників відповідної кваліфікації та досвіду у Учасника, чи буде вважатися підтвердженням наявності необхідних працівників надання інформаційної довідки від Субпідрядника з переліком його працівників та наданням на них копій трудових книжок, копій наказів про призначення на посаду, або копій цивільно-правових угод, крім цього на інженерно - технічних працівників скан-копій дипломів про закінчення учбових закладів, підтвердження загального стажу роботи у дорожньому господарстві не менше 2-х років (як вимагається у Додатку 2 тендерної документації) та вважатися, що Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям в частині наявності працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз.1 п. 3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.

Інших обмежень до Замовника щодо обмеження його права визначати вимоги до кваліфікаційних критеріїв та переліку документів Учасника означена стаття Закону не містить.

Наразі, у додатку 2 (пояснення до Таблиці 3) Замовник передбачив: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної нижче.» на підтвердження зазначеної у таблиці інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.

Тобто, Учасник повинен підтвердити наявність у нього виключно власного персоналу, або персоналу залученого виключно Учасником за цивільно-правовими угодами. Вимог щодо можливості підтвердження власного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за рахунок персоналу Субпідрядника Замовником не передбачається.

Також Замовник у Додатку 5 до Тендерної документації зазначив що Учасник процедури закупівлі повинен зазначити у довідці за формою нижче інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі 20 і більше процентів від вартості договору про закупівлю. А у разі залучення на виконання робіт по Закупівлі в обсязі понад 20 % від вартості договору зазначені у довідці субпідрядники повинні відповідати таким вимогам: наявність ліцензії (дозволу) на надання послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності вимагається законодавством; наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання договору підряду; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Та, відповідно, підтвердити власний досвід.
Таким чином Замовник у власній Тендерній документації розмежував обов’язки підтвердження кваліфікаційної спроможності за критерієм «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» для Учасника та для субпідрядника, якого Учасник планує залучати на виконання окремих робіт в межах обсягу Закупівлі.
Резюмуючи неведене Замовник зазначає що Учасник повинен підтвердити кваліфікаційний критерій – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виключно за рахунок власного або залученого ним за цивільно-правовими угодами персоналу.
Питання до Тендрної документації
Дата подання: 24 квітня 2020 13:47
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:30
Згідно Тендерної документації розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник завантажує у сканованому вигляді на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи: - гарантія забезпечення тендерної пропозиції та перевірочний файл ЕЦП (відповідно до п. 2 цього розділу). - копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію; - копія дійсного дозвільного документу на здійснення операцій з надання гарантій (дозвіл, ліцензія з додатками, тощо), який видано установі, що надала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи. П.2 розділу III відсутній у тендерні документації. Переможець процедури зкупівлі, у строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів від дати оприлюднення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати у паперовому вигляді разом із супровідним листом документи в прошитому та пронумерованому вигляді за переліком, за власноручним підписом уповноваженої особи переможця, завірені печаткою (у разі наявності): - оригінал гарантії на фірмовому бланку гаранта (надається у окремому конверті). У тендерні документації відсутні вимоги до оформлення гарантії забезпечення тендерної пропозиції. Просимо надати роз’яснення щодо цих питань. Чи потрібна гарантія?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зазначеній у запитанні закупівлі Замовник не передбачив розділ з умовами щодо надавання гарантії забезпечення тендерної пропозиції, а тому зазначена у тендерній документації вимога до Учасника щодо надавання гарантії, як стандартна, на означену закупівлю не розповсюджується. Відповідно - гарантію забезпечення тендерної пропозиції та перевірочний файл ЕЦП надавати не потрібно.
Натомість, Замовник вимагає надавання Учасником - переможцем закупівлі гарантії забезпечення виконання договору про закупівлю на умовах, зазначених у п.6 Розділу IV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації на закупівлю за оголошенням № UA-2020-04-06-003190-b.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-003190-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ " Євро-Буд Компані ", Код ЄДРПОУ:41182929
Дата подання: 11 червня 2020 18:24
неправомірність визначення учасника переможцем
Скарга на рішення замовника, яке прийняте після оцінки тендерних пропозицій учасників, подається в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 06.04.2020 року Службою автомобільних доріг у Луганській області (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, в системі PROZORRO, було оприлюднене оголошення на ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-06-003190-b; ID у ЦПД cdee16269dbc4499bd08b77a766bc052) за процедурою відкритих торгів (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена тендерна документація. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по Закупівлі було визначено на 15 травня 2020 року, очікувана вартість закупівлі - 189 238 684,91 грн. з ПДВ, аукціон Закупівлі відбувся 27 травня 2020 року. Вищезазначена процедура закупівлі була розпочата до введення в дію Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». За результатами проведення аукціону переможцем визначено ТОВ «Данко» (код ЄДРПОУ 32727466). Остаточна пропозиція ТОВ «Данко» склала 127 995 000,00 грн. Тендерним комітетом Замовника розглянута тендерна пропозиція ТОВ «Данко», зауважень ніяких не виявлено та 02.06.2020 прийнято рішення визначити переможцем ТОВ «Данко» та розмістити у електронній системі повідомлення про намір укласти договір. Наше товариство, яке також було учасником цієї закупівлі, розглянуло тендерну пропозицію переможця ТОВ «Данко», в результаті чого було виявлено, що тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації замовника: 1. Так, відповідно до умов тендерної документації у розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» висунуто вимогу: «Увага!!!! Учасник торгів, який запропонував ціну послуг, яка більш ніж на 20 % нижча очікуваної вартості, зобов’язаний надати разом з розрахунками ціни переможного раунду детальне обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, які будуть використовуватись при наданні послуг. Детальне обґрунтування ціни повинно містити гарантійні листи від виробників за предметом закупівлі, щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для проведення закупівлі,з вказівкою вартості за одиницю, підтвердженими сертифікатами, які надають дозвіл використання даних матеріалів, виробів. Якщо матеріали, вироби, які будуть використовуватись при наданні послуг знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріалів,виробів з вказівкою їх вартості». 27 травня 2020 р. відбувся аукціон, впродовж якого ТОВ «Данко» знизило ціну своєї пропозиції зі 164 360 000,00 грн. до 127 995 000,00 грн. Зважаючи на те, що очікувана вартість закупівлі була оголошена у розмірі 189 238 684,91грн., відсоток зниження склав 32%. Тобто, Учасником повинні були бути надані обґрунтування ціни відповідно до тендерної документації. Але, в електронній системі ці документи відсутні. Відповідно до умов тендерної документації у розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»: «Після аукціону Учасник, у якого за результатами аукціону склалася найменша ціна пропозиції (переможець аукціону, визначений автоматично системою), протягом 2 –х робочих днів від дня проведення аукціону надає Замовнику (розміщує) через електронну систему закупівель: - у файлі програми АВК-5 або аналогічної, що передбачена для виконання розрахунків будівельними стандартами України, розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду та скан-копію його паперової версії, підписаний керівником або уповноваженою особою Учасника-переможця та скріплений печаткою (за наявності); - гарантійний лист Учасника Про гарантування встановлення на автотранспорт GPS – трекерів (Відповідно до Додатку 11); - заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 12). Увага!!! У разі технічної несправності системи зазначена вище інформація і документи надсилаються на електронну пошту Замовника - tender.avtodor@ukr.net)». Згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 02.06.2020 «ТОВ «Данко» надано відкориговану Тендерну пропозицію на суму переможного раунду та належні до неї документи. Означена інформація і документи були завантажені Переможцем аукціону на електронну пошту Замовника (tender.avtodor@ukr.net) від 29.05.2020 (16.24) у зв’язку із некоректною роботою системи Прозорро, про що розробником системи було надано офіційне роз’яснення 14.05.2020 (17.49)». Для ознайомлення з документами, які були передбачені п. 1 та п.6 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в межах своїх прав та виходячи з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, нами було направлено листа до Замовника вих. №381 від 02.06.2020 (додаток 2 до скарги) з проханням надати доступ до усіх документів та обґрунтувань та опублікувати ці документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Замовником отримано листа, про що свідчить реєстраційна відмітка Замовника за вх. № 850 від 02.06.2020. На сьогоднішній день відповідь не отримана та ці документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель не оприлюднені. Переможець торгів розмістив в електронній системі 04.06.2020 остаточний розрахунок ціни пропозиції (файл «ПАКЕТ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf»), але наступні документи відсутні: детальне обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, які будуть використовуватись при наданні послуг. (Детальне обґрунтування ціни повинно містити гарантійні листи від виробників за предметом закупівлі, щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для проведення закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, підтвердженими сертифікатами, які надають дозвіл використання даних матеріалів, виробів. Якщо матеріали, вироби, які будуть використовуватись при наданні послуг знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріалів, виробів з вказівкою їх вартості.) гарантійний лист Учасника Про гарантування встановлення на автотранспорт GPS – трекерів (Відповідно до Додатку 11). Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Висновок до п. 1: відповідно до вищезазначеного, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Данко», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації згідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. В розрахунку договірної ціни ТОВ «ДАНКО», який надано у файлі «ПАКЕТ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf» відсутня робота, передбачена Технічним завданням, наданим у Додатку 8 до Тендерної документації у розділі «Організація дорожнього руху» - «Улаштування дорожніх знаків типорозмір ІІ», яких саме встановлено у п. 64-73. На сторінці 102 цього файлу зазначені лише самі знаки зі стояками, які потрібно встановити (як матеріали з вартістю за одиницю без роботи по їх встановленню). Це не відповідає п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно з яким: «Договірна ціна розраховується на підставі: - технічного завдання (обсягів робіт) (Додаток № 8)… Ціна тендерної пропозиції учасника торгів має: - враховувати всі запропоновані Замовником до виконання обсяги робіт та витрати з урахуванням тих, що виконуються субпідрядними організаціями». Висновок до п. 2: відповідно до вищезазначеного, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Данко», як таку, що не відповідає вимогам тендерній документації згідно до п.4 ч. 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до умов тендерної документації у розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону», визначено: Для участі у тендерній процедурі Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; До тендерної документації додається довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (ТАБЛИЦЯ 3). Відповідно до умов, визначених у цій таблиці 3 до Тендерної документації: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. ТОВ «Данко» надана довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (файл «13 Довідка про наявність працівників.pdf»), у якої вказано досвід роботи на цій посаді в підприємстві працівників за цивільно-правовими угодами. Також цим учасником надані копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, які не підтверджують по жодному працівнику досвід роботи на підприємстві. Більшість цивільно-правових договорів укладена з працівниками лише 01.01.2020 р., але досвід у довідці вказано у довідці 2 роки та більше. До того ж, виявлено наступне: - У файлі «13.2 Копії наказів.pdf» (стор. 6)архіву «квал частина 13_133.rar» розміщено Наказ №12-к від 28.03.2019, згідно з яким приймається на роботу водієм автотранспортних засобів з 01.04.2019 Санжаревський Анатолій Вікторович. Однак відомості трудової книжки (файл «13.3 Копії трудових книжок.pdf» (стор. 86-91) архіву «Квал частина 13_133.rar» не лише не містять посилань на вищезазначений наказ про прийняття на роботу, а й не відповідають інформації щодо дати прийняття на роботу: згідно трудової книжки Санжаревський А.В. прийнятий до ТОВ «Данко» водієм транспортних засобів з 01.06.2018 на підставі наказу, що має реквізити, відмінні від реквізитів наданого у складі тендерної пропозиції наказу. - У файлі «13.2 Копії наказів.pdf» (стор. 19)архіву «квал частина 13_133.rar» розміщено Наказ №62-к від 01.09.2017 про прийняття на роботу майстром з 01.09.2017 Ногтенка Олександра Сергійовича. Однак відомості трудової книжки Ногтенка Олександра Сергійовича (файл «13.3 Копії трудових книжок.pdf» (стор. 134-135) архіву «Квал частина 13_133.rar» не лише не містять посилань на вищезазначений наказ про прийняття на роботу, а й не відповідають інформації щодо дати прийняття на роботу: згідно трудової книжки Ногтенка О.С. прийнятий на посаду майстра до ТОВ «Данко» з 23.05.2017 на підставі наказу, що має реквізити, відмінні від реквізитів наданого у складі тендерної пропозиції наказу. - У файлі «13.2 Копії наказів.pdf» (стор. 7)архіву «квал частина 13_133.rar» розміщено Наказ №9-к від 28.03.2019, згідно з яким приймається на роботу водієм автотранспортних засобів з 01.04.2019 Грабар Сергій Іванович. Однак відомості трудової книжки Грабар Сергія Івановича (файл «13.3 Копії трудових книжок.pdf» (стор. 111-129) архіву «Квал частина 13_133.rar» не лише не містять посилань на вищезазначений наказ про прийняття на роботу, а й не відповідають інформації щодо дати прийняття на роботу: згідно трудової книжки Грабар С.І. прийнятий на посаду майстра до ТОВ «Данко» з 26.07.2018 на підставі наказу, що має реквізити, відмінні від реквізитів наданого у складі тендерної пропозиції наказу. Тобто відомості трудових книжок Санжаревського А.В., Ногтенка О.С., Грабар С.І., не відповідають наказам про прийняття на роботу, тим самим учасник не підтвердив наявність правовідносин з відповідними працівниками. - У файлі «13.2 Копії наказів.pdf» (стор. 2)архіву «квал частина 13_133.rar» розміщено Наказ №11-к від 28.03.2019, згідно з яким приймається на роботу водієм автотранспортних засобів з 01.04.2019 Пащенко Сергій Юрійович. Однак файл «13.3 Копії трудових книжок.pdf» архіву «Квал частина 13_133.rar» взагалі не містить копії трудової книжки Пащенка С.Ю. Тобто Учасник ТОВ «Данко» не виконав вимоги тендерної документації щодо обов’язкового надання у складі тендерної пропозиції копії трудової книжки, чим не підтвердив наявність правовідносин з цим працівником. - На підтвердження інформації щодо кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до виконання робіт, ТОВ «Данко» надав копії цивільно-правових угод (файл «13.4 Копії договорів.pdf» архіву «квал частина 134_16.rar») з особами, що будуть начебто задіяні учасником під час виконання договору, однак наявні у цьому файлі договори, зокрема з такими фізичними особами як Журавель В.Л., Прокопенко А.Р., Птушко Ю.В., Сичов С.О., Єрмоленко О.В., не є чинними, а тому свідчать про відсутність правовідносин з цими працівниками, хоча вони й зазначені у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (таблиця 3), файл «13 довідка про наявність працівників.pdf». Тобто Учасник не підтвердив наявність правовідносин з вказаними особами й зазначив у Довідці (таблиця 3) недостовірну інформацію, а саме: 1. п. 2.1 цивільно-правової угоди від 01.01.2020 №892/2 з Журавель В.Л. (стор. 91-92 у файлі «13.4 Копії договорів.pdf») передбачено виконання послуг дорожнього робітника протягом строку дії даного договору відповідно до п. 7.1., а цей строк дії договору згідно з п.7.1 - до 31 лютого 2020 року. Натомість у Довідці Учасник зазначив: №з/п 67. таблиці 3 Дорожній робітник Журавель Віктор Леонідович. 2. п. 2.1 цивільно-правової угоди від 10.03.2020 №1006/2 з Прокопенко А.Р. (стор. 109-110 у файлі «13.4 Копії договорів.pdf») передбачено виконання послуг дорожнього робітника протягом строку дії даного договору відповідно до п. 7.1., а цей строк дії договору згідно з п.7.1 - до 01 січня 2020 року. Натомість у Довідці Учасник зазначив: №з/п 92. таблиці 3 Дорожній робітник Прокопенко Андрій Романович. 3. п. 2.1 цивільно-правової угоди від 01.01.2020 №910 з Птушко Ю.В. (стор. 111-112 у файлі «13.4 Копії договорів.pdf») передбачено виконання послуг дорожнього робітника протягом строку дії даного договору відповідно до п. 7.1., а цей строк дії договору згідно з п.7.1 - до 1 лютого 2020 року. Натомість у Довідці Учасник зазначив: №з/п 94. таблиці 3 Дорожній робітник Птушко Юрій Вікторович. 4. п. 2.1 цивільно-правової угоди від 01.01.2020 №739-а з Сичов С.О. (стор. 115-116 у файлі «13.4 Копії договорів.pdf») передбачено виконання послуг дорожнього робітника протягом строку дії даного договору відповідно до п. 7.1., а цей строк дії договору згідно з п.7.1 - до 01 лютого 2020 року. Натомість у Довідці Учасник зазначив: №з/п 87. таблиці 3 Дорожній робітник Сичов Сергій Олександрович. 5. п. 2.1 цивільно-правової угоди від 01.01.2020 №739-а з Єрмоленко О.В. (стор. 125-126 у файлі «13.4 Копії договорів.pdf») передбачено виконання послуг електрогазозварювальника протягом строку дії даного договору відповідно до п. 7.1., а цей строк дії договору згідно з п.7.1 - до 31 січня 2020 року. Натомість у Довідці Учасник зазначив: №з/п 42. таблиці 3 Електрогазозварник Єрмоленко Олександр Володимирович. Аналіз Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (таблиця 3), цивільно-правових угод, трудових книжок і наказів про призначення на посаду, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Данко», дає підстави стверджувати, що цей Учасник не виконав вимогу тендерної документації щодо підтвердження наявності правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (таблиця 3) та не виконав вимоги по кількості наявних/залучених працівників. Згідно з вимогою тендерної документації на стор. 26 вказано: «Учаснику необхідно підтвердити наявність/залучення наступних працівників: Дорожні робітники - 40. Машиністи механізмів, водії автотранспорту та спецтранспорту – 45. Майстер (або інша особа яка виконує такі функції – 4». Тоді як у ТОВ «Данко», зважаючи на вищевикладене, в наявності по документах, наданих у складі тендерної пропозиції: дорожніх робітників - не 40, а 39 (за виключенням Журавель В.Л., Прокопенко А.Р., Птушко Ю.В., Сичов С.О., щодо яких відсутні чинні цивільно-правові угоди); машиністів механізмів, водіїв автотранспорту та спецтранспорту - не 45, а 42 (за виключенням Пащенка С. Ю., копія трудової книжки якого взагалі відсутня у складі тендерної пропозиції, та Санжаревського А.В., Грабар С.І., щодо яких відсутні підтвердження наявності правовідносин); майстрів (або інша особа яка виконує такі функції) – не 4, а 3 (за виключенням Ногтенка О.С., щодо якого відсутнє підтвердження наявності підтвердження наявності правовідносин). Висновок до п.3: враховуючи вищевикладене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Данко» відповідно до абз. 1 п. 1 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому що учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію, установленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень процедури закупівлі згідно законодавства з питань здійснення публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення від 02.06.2020 р. щодо визначення переможцем ТОВ «Данко».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 22:21
Рішення від 16.06.2020 № 11851 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 22:21
рішення від 02.07.2020 № 12960.pdf
Дата публікації: 03 липня 2020 18:19

Документи подані скаржником

11 червня 2020 18:20
Скарга.PDF
11 червня 2020 18:21
Лист Євро буд Компані.PDF
11 червня 2020 18:21
13.2 Копії наказів.pdf
11 червня 2020 18:22
13.4 Копії договорів.pdf

Документи подані замовником

22 червня 2020 17:23
Пояснення.pdf
22 червня 2020 17:23
2.pdf
22 червня 2020 17:23
10.pdf
22 червня 2020 17:23
6.pdf
22 червня 2020 17:23
9.pdf
22 червня 2020 17:23
1.pdf
22 червня 2020 17:24
3.pdf
22 червня 2020 17:24
4.pdf
22 червня 2020 17:24
5.pdf
22 червня 2020 17:24
7.pdf
22 червня 2020 17:24
8.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-05-000042 ● 1aa26f0b921f40d29c882c463a9db78a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
05.06.2020 № 38
Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 05.06.2020 № 38
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-06-003190- b 06.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЛИСТ про неможливість вжиття заходів щодо усунення порушень, виявлених та викладених у висновку Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-04-06-003190- b Відповідно до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 05.06.2020 № 38 розпочато моніторинг закупівель UA-2020-04-06-003190- b 23.06.2020 Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі, в констатуючий частині якого зазначено: «дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922), розгляду звернень та надання роз’яснень під час проведення процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.05.2020 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Данко»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 02.06.2020 № б/н; звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 07.04.2020, від 08.04.2020 та від 24.04.2020; роз'яснення Замовника від 09.04.2020 та від 27.04.2020; скаргу від 11.06.2020 вих. № 413; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 11851-р/пк-пз від 16.06.2020; повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу тендерної документації установлено, що Замовник у пункті 1 розділу III до тендерної документації установив вимогу про завантаження учасником у якого за результатами торгів склалася найменша ціна пропозиції (переможець аукціону, визначений автоматично системою), протягом 2 – х робочих днів від дня проведення аукціону, файлів програми АВК-5 або аналогічної, що передбачена для виконання розрахунків будівельними стандартами України (у разі технічної несправності системи – на електронну пошту Замовника - tender.avtodor@ukr.net), розрахунок ціни пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду; гарантійний лист Учасника про гарантування встановлення на автотранспорт GPS-трекерів, (відповідно до додатку № 11); заповнену тендерну пропозицію на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 12). У разі невиконання цих вимог у визначений строк, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника. Згідно із статтею 25 Закону № 922 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, інші критерії (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону № 922 зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання переможцем торгів будь-яких інших документів, окрім тих, що визначені статтею 17 Закону № 922. Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені пунктом 2 частини першої статті 30 Закону № 922, є відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону № 922. Отже, ненадання документів переможцем торгів після визначеного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно Додатку № 2 (інформація про наявність техніки) до тендерної документації Замовником зазначено вимогу до учасника про обов’язковий мінімум придатної до експлуатації спеціальної техніки, зокрема, трактори на пневмоколісному ходу ( у комплекті із снігоочисною лопатою) у кількості 4 штуки та візки тракторні саморозвантажні у кількості 4 штуки (або їх еквівалент). При цьому учасником ТОВ «Данко» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 05.05.2020 року вих. № 579/2 про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, у якій відсутні візки тракторні саморозвантажні,та трактор колісний з снігоочисною лопатою у кількості 2 штуки, що порушує умови Додатку № 2 до тендерної документації та не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим Замовником відповідно до статті 16 Закону № 922. Крім того встановлено, що учасником ТОВ «Данко» на підтвердження умов Додатку № 2 (інформація про наявність власного/орендованого асфальтобетонного заводу) до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надано атестат виробництва RR PS 289 від 03.04.2019 року № ДР.АВ.23-015-19, який дійсний до 11.12.2020 року, в той час як відповідно до пункту 5.4 Розділу I до тендерної документації строк надання послуг до 31.12.2020 року, що не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації. Проведеним моніторингом встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 2 (інформація про перелік матеріально-технічної бази) до тендерної документації учасником ТОВ «Данко» надана довідка від 05.05.2020 року № 579/10 про кількість баз зимового утримання, яка не містить інформації про індекс та назву автомобільної дороги, км автомобільної дороги та кількість адміністративних будівель, що не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 6 Розділу III до тендерної документації учасник торгів, який запропонував ціну послуг, яка більш ніж на 20 % нижча очікуваної вартості, зобов’язаний надати разом з розрахунками ціни переможного раунду детальне обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, які будуть використовуватись при наданні послуг. Проте, учасником ТОВ «Данко» на підтвердження вищезазначеної вимоги не надано детального обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, що не відповідає умовам пункту 6 Розділу III до тендерної документації. Крім того встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Данко» не відповідає умовам пункту 6 Розділу III до тендерної документації, а саме: учасником у встановлений спосіб та строк (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 15.05.2020 09:00) не оприлюднено у складі тендерної пропозиції розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ та СОУ з урахуванням змін та доповнень. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922 та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Данко» та відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 02.06.2020 № б/н визнав його переможцем». За результатами мнітоингу Замовника зобов’язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону № 922, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Служба автомобільних доріг у Луганській області станом на 24.06.2020 року не має можливості для вжиття заходів з усунення виявлених порушень виходячи з наступного. Оголошення про проведення зазначеної закупівлі оприлюднено до вступу в дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до прикінцевих та перехідних положень нової редакції Закону «Про публічні закупівлі», яка набрала чинності з 19.04.2020, процедури закупівель, розпочаті до вступу в дію нової редакції закону, завершуються за попередньою редакцією. 11 червня 2020 року Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-ЮУД-КОМПАНІ» до Антимонопольного комітету України подано скаргу в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» на рішення замовника, яке прийняте після оцінки оцінки Тендерних пропозицій учасників. В скарзі зазначено щодо невідповідності (на думку Скаржника) Пропозиції Переможця умовам Документації (з таких саме обтавин, зазначених у висновку за результатами моніторингу). Однак, частиною четвертою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) передбачено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб- порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: - для товарів і послуг - 133 тисячам євро; - для робіт - 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно з інформацією, наведеною в оголошенні про проведення Процедури закупівлі, очікувана вартість закупівлі перевищує 133 тисячі євро (становить 189 238 684,91 UAH з ПДВ). Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Частиною другою статті 18 Закону встановлено, серед іншого, що скарги, які стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Протокол розгляду пропозицій, яким тендерну пропозицію ТОВ "Данко" було допущено до аукціону, був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 21.05.2020. Скарга товариства з товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Буд Компані" від 11 червня 2020 № UA-2020-04-06-003190-b.c1 подана до органу оскарження через електронну систему закупівель 11.06.2020, тобто в цій частині з порушенням строків, встановлених частиною другою статті 18 Закону. Таким чином, Скарга в цій частині не відповідає вимогам частини другої статті 18 Закону, зокрема, вимогам щодо строків подання скарги. Відповідно до частини четвертої статті 18 Закону орган оскарження залишає скаргу без розгляду, зокрема, у разі, якщо скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті. Зазначене вище зафіксовано Рішенням Антимонопольного комітету України від 16.06.2020 № 11851- р/пк-пз, скаргу прийнято до розгляду та розгляд скарги призначено на 02.07.2020. Відповідно до частини 7 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, яка діяла до 19.04.2020) у разі прийняття АМКУ скарги до розгляду електронна система закупівель автоматично призупиняє початок аукціону та не оприлюднює договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладання договору про закупівлю, крім дій спрямованих на усунення порушень зазначених у скарзі. Тобто, Замовник на даний час позбавлений будь-якої технічної можливості усунути порушення, зафіксовані у висновку за результатами моніторингу до прийняття відповідного рішення Органом оскарження.

2020-06-25 17:14:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 травня 2020
UA-2020-04-06-003190-bcdee16269dbc4499bd08b77a766bc052
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25903424
Місцезнаходження: 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БК "МД-ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані " Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 14:24
Електронний підпис
14 травня 2020 14:11
13. Дипломи ітр.rar
14 травня 2020 14:06
16. Атестація АБЗ.rar
14 травня 2020 14:06
8. Договор ЦПХ.rar
06 травня 2020 22:20
11. Аналогічний кб2 кб3.rar
06 травня 2020 22:20
12. Копії труд 2.jpg
06 травня 2020 22:20
12. Копії труд.jpg
06 травня 2020 22:20
37. Відгук.pdf
06 травня 2020 22:20
21. Рішення учасника.pdf
06 травня 2020 22:20
15. Договір АБЗ.pdf
06 травня 2020 22:20
4. Довідка мтб.pdf
06 травня 2020 21:35
19. Статут МД-ГРУП.pdf
06 травня 2020 21:35
17. договір акт мтб.pdf
06 травня 2020 21:35
25. Витяг ПДВ МД-ГРУП.pdf
06 травня 2020 21:35
5. Договір мтб.pdf
06 травня 2020 21:35
31. Гарантійний лист GPS.pdf
06 травня 2020 21:35
32. Проект договору.pdf
06 травня 2020 21:35
33. Ліцензія - копия.rar
06 травня 2020 21:35
23. 24Паспорт директора.rar

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 19:34
Електронний підпис
14 травня 2020 19:34
Електронний підпис
14 травня 2020 19:31
26_4 Форми_КБ2В_2 частина.pdf
14 травня 2020 19:31
26_4 Форми_КБ2В_1 частина.pdf
14 травня 2020 19:31
26_4 Вiдгук.pdf
14 травня 2020 19:31
25_3 №57-64 13.08.2019 КБ-3.PDF
14 травня 2020 19:31
25_3 №144-156 20.12.2019 КБ-3 .pdf
14 травня 2020 19:31
25_3 №1.1-1.13 19.04..2019 КБ-3 .pdf
14 травня 2020 19:31
25_3 №1-13 11.05.2019 КБ-3 .pdf
14 травня 2020 19:31
25_3 №144 26.12.2019 РАСІ.PDF
14 травня 2020 19:31
25_2 №210-223 13.11.2018 КБ-3.pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №191-209 16.10.2018 КБ-3 .pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №128-141 03.08.2018 КБ-3 (2).pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №101-116 11.07.2018 КБ-3.PDF
14 травня 2020 19:31
25_2 №159-174 11.09.2018 КБ-3.pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №75-87 08.06.2018 КБ-3.pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №224-236 05.12.2018 КБ-3 (2).pdf
14 травня 2020 19:30
25_2 №88-100 22.06.2018 КБ-3.pdf
14 травня 2020 19:30
25_2 №117-127 30.07.2018 КБ-3 (2).PDF
14 травня 2020 19:30
24_1 Договір постач асф.PDF
14 травня 2020 19:30
23_5 Електрогазозварник.PDF
14 травня 2020 19:30
23_3 Диспетчера.PDF
14 травня 2020 19:30
3 Статут з описом.pdf
14 травня 2020 19:30
0 Реєстр.PDF
14 травня 2020 19:30
2 Витяг ЄДРПОУ.PDF

Документи

Публічні документи

04 червня 2020 11:11
документи переможця
14 травня 2020 23:38
Електронний підпис
14 травня 2020 23:38
Електронний підпис
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part5.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part4.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part3.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part2.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part1.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения.part3.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения.part2.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения.part1.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения 8_9_11_12.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения 7.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения 5_6.rar
14 травня 2020 23:36
квал частина 17_1732.rar
14 травня 2020 23:35
квал частина 134_16.rar
14 травня 2020 23:35
квал частина 13_133.rar
14 травня 2020 23:35
квал частина 1_12.rar
14 травня 2020 23:35
Тех частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "МД-ГРУП"

ТОВ " Євро-Буд Компані "

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 164 360 000,00
UAH з ПДВ
127 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Євро-Буд Компані " 170 493 064,22
UAH з ПДВ
128 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 11:11
документи переможця
14 травня 2020 23:38
Електронний підпис
14 травня 2020 23:38
Електронний підпис
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part5.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part4.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part3.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part2.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения-2.part1.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения.part3.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения.part2.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения.part1.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения 8_9_11_12.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения 7.rar
14 травня 2020 23:36
Приложения 5_6.rar
14 травня 2020 23:36
квал частина 17_1732.rar
14 травня 2020 23:35
квал частина 134_16.rar
14 травня 2020 23:35
квал частина 13_133.rar
14 травня 2020 23:35
квал частина 1_12.rar
14 травня 2020 23:35
Тех частина.rar

Публічні документи

14 травня 2020 19:34
Електронний підпис
14 травня 2020 19:34
Електронний підпис
14 травня 2020 19:31
26_4 Форми_КБ2В_2 частина.pdf
14 травня 2020 19:31
26_4 Форми_КБ2В_1 частина.pdf
14 травня 2020 19:31
26_4 Вiдгук.pdf
14 травня 2020 19:31
25_3 №57-64 13.08.2019 КБ-3.PDF
14 травня 2020 19:31
25_3 №144-156 20.12.2019 КБ-3 .pdf
14 травня 2020 19:31
25_3 №1.1-1.13 19.04..2019 КБ-3 .pdf
14 травня 2020 19:31
25_3 №1-13 11.05.2019 КБ-3 .pdf
14 травня 2020 19:31
25_3 №144 26.12.2019 РАСІ.PDF
14 травня 2020 19:31
25_2 №210-223 13.11.2018 КБ-3.pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №191-209 16.10.2018 КБ-3 .pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №128-141 03.08.2018 КБ-3 (2).pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №101-116 11.07.2018 КБ-3.PDF
14 травня 2020 19:31
25_2 №159-174 11.09.2018 КБ-3.pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №75-87 08.06.2018 КБ-3.pdf
14 травня 2020 19:31
25_2 №224-236 05.12.2018 КБ-3 (2).pdf
14 травня 2020 19:30
25_2 №88-100 22.06.2018 КБ-3.pdf
14 травня 2020 19:30
25_2 №117-127 30.07.2018 КБ-3 (2).PDF
14 травня 2020 19:30
24_1 Договір постач асф.PDF
14 травня 2020 19:30
23_5 Електрогазозварник.PDF
14 травня 2020 19:30
23_3 Диспетчера.PDF
14 травня 2020 19:30
3 Статут з описом.pdf
14 травня 2020 19:30
0 Реєстр.PDF
14 травня 2020 19:30
2 Витяг ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ " Євро-Буд Компані "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 127 995 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
127 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 липня 2020 15:49
Коментар щодо відміни: Заступника голови тендерного комітету Уланова О.Б., який повідомив присутнім, що 27 травня 2020 12:20 відбувся аукціон з відкритих торгів, з публікацією англійською мовою, на закупівлю послуг за оголошенням UA-2020-04-06-003190-b та за його результатами Тендерний комітет визнав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАНКО" переможцем закупівлі, але у зв’язку із тим що за час здійснення процесу закупівлі та розгляду скарг Учасників у Замовника відпала подальша потреба у закупівлі означеного Тендерною документацією обсягу послуг виникла необхідність у відміні торгів за підстав, передбачених абз. 1 п. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі». Керуючись вищенаведеним голова тендерного комітету Кравцов О.В. запропонував членам тендерного комітету відмінити торги за оголошенням UA-2020-04-06-003190-b за підстав, передбачених абз. 1 п. 1 ст. 31 Законом України «Про публічні закупівлі» (відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг) .
Документи:
01 липня 2020 15:49
протокол-рішення.pdf