Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи теплопостачання газозбірного пункту-4 Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
7 863 561,23 UAH
UA-2020-04-06-003126-b 62195c8b863341a7a61d64755305f2e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Олена Юріївна

(032) 234-93-65 skripchenko-yu@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 42601222
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
Контактна особа: Скрипченко Олена Юріївна
(032) 234-93-65
skripchenko-yu@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 травня 2020 12:24
Очікувана вартість: 7 863 561,23 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78 635,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32764.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-15-001388-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція системи теплопостачання газозбірного пункту-4 Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція системи теплопостачання газозбірного пункту-4 Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо належного оформлення документів
Дата подання: 09 квітня 2020 12:25
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:15
Роз*ясніть, будь ласка, особливості офорлення документів Учасником у вигляді 1)Скан-копія, 2) Сканована копія і 3) у формі копії. - Оскільки всі ці три види оформлення вимагаються замовников в тендерній документації.
Відповідь: Шановний запитувачу, на поставлене Вами запитання повідомляємо наступне:
Копія документа ― це документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи інформації іншого документа і в окремих випадках деяких його зовнішніх ознак.
«Скан-копія, Сканована копія, у формі копії» – усі ці три види оформлення подаються Учасником в своїй пропозиції, як копії документів, виготовлені за допомогою засобів сканування з паперових носіїв - оригіналів, офіційних документів, завірених копій в установленому порядку уповноваженими на те особами.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000026 ● 10294acf1f654ad8b3c999eeb823d874
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
63 UA-2020-04-06-003126-b 06.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-02 11:54:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з Реконструкції системи теплопостачання газозбірного пункту-4 Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-003126-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено що закупівля здійснена з порушенням вимог частини першої статті 4 Закону (в редакції від 02.04.2020). За результатами аналізу питання щодо укладання договору відповідно до умов тендерної документації встановлено що договір укладено з порушенням вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 02.04.2020).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник вважає, що орган фінансового контролю (Відповідач), не врахувавши всіх обставин, склав Висновок, який не відповідає нормам чинного законодавства (відсутній факт порушення(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель), чим порушив права та законні інтереси Замовника щодо здійснення ним відповідної процедури закупівлі, необхідної для виробничої діяльності АТ «Укртрансгаз». На підставі ч. 2 ст. 19 Конституції України, керуючись положеннями ст. ст. 7, 71 Закону України «Про публічні закупівлі» ст. ст. 5, 122, 159-162, 245 Кодексу адміністративного судочинства України Замовник (Позивач), – ПРОСИТЬ СУД: 1. Прийняти адміністративний позов до розгляду у загальному позовному провадженні і відкрити провадження у справі. 2. Визнати протиправним та скасувати висновок Державної аудиторської служби України (оприлюднений в електронній системі закупівель 17.07.2020) про результати моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція системи теплопостачання газозбірного пункту-4 Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)».
Дата публікації: 30 липня 2020

Документи:

30 липня 2020 16:40
Електронний підпис
30 липня 2020 16:38
адмін позов 3126-b.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖИ СОЛЮШНС" 7 861 007,00
UAH з ПДВ
7 199 905,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"" 7 702 534,32
UAH з ПДВ
7 702 534,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" 7 859 509,16
UAH з ПДВ
7 859 509,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 22:36
Електронний підпис
06 травня 2020 22:24
Кошторис_.pdf
06 травня 2020 22:24
Листи, довідки.pdf
06 травня 2020 22:24
Цінова пропозиція.pdf
06 травня 2020 22:24
Технічна частина.pdf
06 травня 2020 22:24
Ліцензія ДАБІ.pdf
06 травня 2020 22:24
Протокол.pdf
06 травня 2020 22:24
Витяг ПДВ ПП.pdf
06 травня 2020 22:24
Вытяг 050619 ПП_уменш.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 17:55
Електронний підпис
26 травня 2020 17:53
Довідка.pdf.p7s
26 травня 2020 17:53
Довідка.pdf
07 травня 2020 16:46
Електронний підпис
07 травня 2020 16:45
2.1.2. Дозвіл.pdf
07 травня 2020 16:45
2.1.1. Ліцензія.pdf
07 травня 2020 16:45
2.2.3. Паспорт директора.pdf
07 травня 2020 16:45
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 травня 2020 16:45
1 Розрахунок до ціни.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 16:34
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖИ СОЛЮШНС"

ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖИ СОЛЮШНС"
#42128230
Відхилено 7 199 905,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 11:21
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""
#39395692
Переможець 7 702 534,32
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""
#39395692
7 702 534,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 08:38
ДУ_2_від_27.07.21_до_дог_2006000035 (1).pdf зміни до договору
28 липня 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:53
ДУ_1_від_29.12.20_до_дог_2006000035 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 13:57
_Договір.pdf укладений
12 червня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі)
Номер договору про закупівлю: 2006000035
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі)
Номер договору про закупівлю: 2006000035
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML