Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км6+700-км12+500 Чорнухинського району Полтавської області
Очікувана вартість
105 189 124,00 UAH
UA-2020-04-06-003047-b 49caf846fe4e433392f5b488f25613d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 14:30
Очікувана вартість: 105 189 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 518,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км6+700-км12+500 Чорнухинського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37100, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни, на ділянці км6+700-км12+500 Чорнухинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник до початку виконання робіт може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості обсягу робіт, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Заходи із захисту довкілля: 30%
8744.02695 м3: 30%
8500 м3: 20%
8300 м3: 10%
менше 8300 м3: 0%
29 квітня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 13:25
таблиця змiн_Чорнухи-Лубни_км6_700-км12_500.doc
29 квітня 2020 13:25
ТД_Чорнухи-Лубни_км6_700-км12_500 нова редакція (1).docx
29 квітня 2020 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 13:25
таблиця змiн_Чорнухи-Лубни_км6_700-км12_500.doc
21 квітня 2020 14:52
таблиця змiн_Чорнухи-Лубни_км6_700-км12_500.doc
15 квітня 2020 17:16
таблиця змiн_Чорнухи-Лубни_км6_700-км12_500.doc
29 квітня 2020 13:25
ТД_Чорнухи-Лубни_км6_700-км12_500 нова редакція (1).docx
21 квітня 2020 14:52
ТД_Чорнухи-Лубни_км6_700-км12_500 нова редакція.docx
15 квітня 2020 17:16
ТД_Чорнухи-Лубни_км6_700-км12_500 нова редакція.docx
06 квітня 2020 17:11
ТД_Чорнухи-Лубни_км6_700-км12_500.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-003047-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІНЕЙТС", Код ЄДРПОУ:42799488
Дата подання: 10 квітня 2020 17:55
на усунення неправомірних дискримінаційних вимог тендерної документації
Тендерним комітетом ДП «Агенство місцевих доріг Полтавської області» було оголошено закупівлю робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км6+700-км12+500 Чорнухинського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Ознайомившись з тендерною документацією вищезазначеної закупівлі, категорично не погоджується з вимогою Замовника закупівлі щодо надання Учасниками закупівлі підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) тим вимогам, що наведені в п.9 «Переліку документів, що підтверджують відповідність Учасника торгів, кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, установлених у тендерній документації» тендерної документації.
А саме, Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш ніж на 85% від загальної ціни договору. При цьому, за найменуваннями робіт та витрат:
- Ренегенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 40731 кв.м;
- Влаштування нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 43754 кв.м.;
- Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 43754 кв.м.;
Для підтвердження інформації про виконання аналогічного договору Учасник, окрім іншого, зобов’язаний надати копію позитивного відгуку замовників за наданим аналогічним договором який має бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі, тобто після 06 квітня 2020 року.
На думку тендерного комітету ДП «Агенство місцевих доріг Полтавської області» саме в такий спосіб Учасник закупівлі має переконати його у своїй спроможності виконати з відповідною якістю обсяг послуг, визначений ним, як замовником, у тендерній документації.
З розумінням відносячись до права Замовника отримувати іншу інформацію від Учасників закупівлі на підтвердження виконання аналогічних договорів, які надані йому законодавцем положеннями ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», не лишнім буде зауважити, що своїми вимогами на підтвердження виконання аналогічного договору у спосіб, визначений Замовником, він порушує вимоги ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 того ж таки Закону, які передбачають недискримінацію учасників, а також їх права та законні інтереси, пов’язані з участю у даній закупівлі. А також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, у відповідності ст.3 Закону.
Тим більше, що постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже неодноразово було дано правову оцінку подібним неправомірним вимогам замовників. Як приклад рішення № 15496-р/пк-пз від 28.10.2019 року та рішення № 2372-р/пк-пз від 07.02.2020 року.
Вважаємо, що у такий спосіб Замовник закупівлі штучно створює нерівноправні умови для суб’єктів господарювання, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, якщо не говорити про наміри Замовника виписати тендерну документацію під конкретного Учасника закупівлі.
Ніяким чином зазначені вимоги не підтвердять Замовнику закупівлі спроможність учасників виконати обсяги послуг з відповідною якістю, а лише обмежать коло учасників, які не зможуть по тим чи іншим причинам надати відповідний перелік документів за такими вимогами тендерної документації. Відомий факт, що підтвердженням виконання аналогічного договору слугують підписані сторонами акти виконаних робіт та, лише у випадках коли вони не складались, виконання робіт можливо підтвердити відгуком замовника такої закупівлі. Відгук надається замовником закупівлі на запит учасника закупівлі після виконання робіт за його бажанням, ніяк законодавством не передбачається зобов’язання Замовника закупівлі надати учаснику (підряднику) закупівлі відгук про виконання робіт. Замовник закупівлі просто може не захотіти цього робити і все.
Ніяким чином не підтвердить спроможність виконати обсяги робіт і факт виконання певних обсягів за аналогічними договорами. Якщо Учасник виконував аналогічні роботи менших обсягів, то що йому заважає виконати їх у 2-3 рази чи більше на даний час? А якщо поглянути на іншу сторону проблеми: у 2017-18 роках учасник закупівлі міг виконати такі обсяги, а вже в поточному році ні? Причиною може слугувати втрата технічних можливостей, застарілість техніки, тощо. Як бути в такому разі?

Замовник закупівлі своїми аргументами не довів доцільність встановлення подібних вимог до учасників у редакції наведеній у тендерній документації, а лише допускає дискримінацію по відношенню до учасників закупівлі.
Зважаючи на вищезазначене та керуючись правами наданими законодавством України в сфері публічних закупівель,
в и м а г а є м о:
1. Прийняти дану Вимогу до розгляду.
2. Виключити з тендерної документації «Закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км6+700-км12+500 Чорнухинського району Полтавської області» (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» дискримінаційні вимоги щодо:
а) документального підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та/або місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100% від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
б) вимоги до аналогічного договору який має бути виконаний не менш ніж на 85% від загальної ціни договору. При цьому, за найменуваннями робіт та витрат:
- ренегенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – – 40731 кв.м;
- Влаштування нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 43754 кв.м.;
- Влаштування верхнього шару покриття асфальтоукладачем – 43754 кв.м.;
в) зобов’язання надати копію позитивного відгуку замовників за наданим аналогічним договором з вказівкою категорії автомобільної дороги, який має бути виданий не раніше дати оголошення закупівлі, тобто після 06 квітня 2020 року (дати оголошення закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2020 17:27
Доброго дня!
Повідомляємо Вам, що тендерна документація Замовника розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) та до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи вимоги п. 29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється і затверджується Замовником. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону.
Ч. 2. ст. 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- ст.8 ЗУ «Про Автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» і ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору в частині обсягів основних робіт в натуральних величинах, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації).
Отже, відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Крім того, повідомляємо, що за загальним правилом, відгук – це лист, що містить письмову оцінку замовника щодо робіт, що виконувались учасником раніше. Крім того, відповідно до встановленої у тендерній документації вимоги, та з метою отримання можливості пересвідчитись у добросовісності учасника, Замовник вимагає надання інформації, яка б дозволила б йому це зробити, у вигляді відгуку від замовника за попереднім договором. У випадку, якщо Замовник за попередніми договорами не має до виконавця робіт жодних претензій щодо якості, обсягів та строків виконання робіт, він надає підряднику позитивний відгук щодо виконання ним відповідних робіт за раніше укладеним договором. Враховуючи положення ч. 1 ст. 859 ЦК України, підрядник гарантує та відповідає за якість виконаних робіт протягом усього гарантійного строку. При цьому, відповідно до ЦК України, перебіг гарантійного строку починається з моменту, коли виконана робота була прийнята або мала бути прийнята замовником, якщо інше не встановлено договором підряду.
Таким чином, надання відгуків, які мають бути видані не раніше дати оголошення закупівлі, надає можливість Замовнику в повному обсязі отримати інформацію щодо строків та якості виконаних Учасником робіт.
Отже, відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-04-06-003047-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 10 квітня 2020 17:59
щодо застави
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника – переможця закупівлі вимагається надати в забезпечення виконання договору заставу в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи терміни виконання робіт/надання послуг з ремонту, а також вже усталену практику через об’єктивні обставини їх продовження, зокрема через відсутність бюджетного фінансування, вимагаємо внести зміни та виключити цю вимогу з тендерної документації. Названа умова створюватиме фінансове навантаження на будь-яке підприємство, що виграє тендер, особливо в умовах вже існуючої економічної кризи в країні та в умовах епідеміологічного нещастя в світі в цілому. Виключення умови щодо застави надасть можливість переможцю тендеру зосередити кошти не на забезпеченні, а на придбанні необхідного будівельного матеріалу, пального для техніки тощо.
Вимагаємо внести зміни – виключити умову щодо застава та враховувати під час складання тендерних документацій вкрай негативну ситуацію в країні, яка до то ж має перспективу ще більшого загострення та ускладнення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 10:14
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Документи подані скаржником

10 квітня 2020 17:55
Вимога – копія.docx

Документи

15 квітня 2020 17:27
Відповідь

Документи

15 квітня 2020 10:14
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-003047-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 17 квітня 2020 20:44
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 11:08
Рішення від 22.04.2020 № 7639.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 11:07
рішення від 07.05.2020 № 8944.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 20:54

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 20:44
рішення від 12.03.2020 _ 4780.pdf
17 квітня 2020 20:44
рішення від 10.02.2020_2488.pdf
17 квітня 2020 20:44
рішення від 09.08.2019 _ 10965.pdf
17 квітня 2020 20:44
Рішення від 28.10.2019 _15496.pdf
17 квітня 2020 20:44
відгук.PDF

Документи подані замовником

21 квітня 2020 16:35
Пояснення
29 квітня 2020 14:49
Пояснення

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 11:07
Рішення від 22.04.2020 № 7639.pdf
13 травня 2020 20:54
рішення від 07.05.2020 № 8944.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000061 ● 0e26cc4867fb4ae6b86ae40f2d0fd1c0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

26.03.2021

№215
Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 24.03.2021 №003100-18/3717-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 26.03.2021 № 215

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2020-04-06-003047-b 06.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Данко 81 860 000,00
UAH з ПДВ
81 860 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 57 302 000 Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 89 410 752,00
UAH з ПДВ
89 410 752,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 62 587 526.40 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 102 020 000,00
UAH з ПДВ
102 020 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 71 414 000 Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 103 611 222,00
UAH з ПДВ
103 611 222,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 72 527 855.40 Документи

Публічні документи

07 травня 2020 20:41
Електронний підпис
07 травня 2020 20:40
кваліфікація 3 6_12 44_60.rar
07 травня 2020 20:40
кваліфікація 3 6_12 41_43.rar
07 травня 2020 20:40
кваліфікація 2 6_12.rar
07 травня 2020 20:40
кваліфікація 1 6_12.rar
07 травня 2020 20:40
банківська гарантія.zip

Публічні документи

07 травня 2020 17:27
Електронний підпис
07 травня 2020 17:26
частина 7 .pdf
07 травня 2020 17:26
частина 6 довідки.pdf
07 травня 2020 17:26
частина 11 Форма.PDF
07 травня 2020 17:26
Частина 10 Календарний.PDF
07 травня 2020 17:26
частина 5 Досвід.PDF
07 травня 2020 17:26
частина 9.PDF
07 травня 2020 17:26
частина 4 лабораторія.pdf
07 травня 2020 17:26
частина 8.1.PDF
07 травня 2020 17:26
частина 8 .pdf
07 травня 2020 17:26
частина 7.2 ІСО.pdf
07 травня 2020 17:26
частина 2.1 мтб.pdf
07 травня 2020 17:26
частина 2 мтб.pdf
07 травня 2020 17:26
частина 1.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 16:43
Електронний підпис
07 травня 2020 16:43
G7423.20-1.7z
07 травня 2020 16:43
ч.9.rar
07 травня 2020 16:43
ч.8.pdf
07 травня 2020 16:43
ч.7.pdf
07 травня 2020 16:43
ч.6.pdf
07 травня 2020 16:42
ч.5.pdf
07 травня 2020 16:42
ч.4.pdf
07 травня 2020 16:42
ч.3.pdf
07 травня 2020 16:42
ч.2.pdf
07 травня 2020 16:42
ч.1.pdf
07 травня 2020 16:42
Контрольний лист.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 21:50
Електронний підпис
07 травня 2020 21:41
Форма пропозиція.pdf
07 травня 2020 21:41
9 Довідка Санкції.pdf
07 травня 2020 21:41
7 Ліцензія.pdf
07 травня 2020 21:40
4 ISO.pdf
07 травня 2020 21:40
3 Лист згода.pdf
07 травня 2020 21:40
20 Аналогічні договора.pdf
07 травня 2020 21:38
18565 ОНУР К.І. p7s.7z
07 травня 2020 21:38
18 Наявність персоналу.pdf
07 травня 2020 21:38
15. Договір поставки.pdf
07 травня 2020 21:37
14. laboratoriya LVIV.pdf
07 травня 2020 21:37
13 Лабораторія.pdf
07 травня 2020 21:37
12. Статут.pdf
07 травня 2020 21:37
11 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
07 травня 2020 21:37
10 Лист згода.pdf
07 травня 2020 21:37
1 Лист гарантія ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 81 860 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 14:45
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 89 410 752,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 15:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 102 020 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
102 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 15:13
ДУ Чорнухи-Лубни 20-89-продовження кал.графіку.PDF зміни до договору
20 серпня 2021 14:58
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 10:59
ДУ 6 Чорнухи_Лубни 6_700_12_500 зменшення.pdf зміни до договору
12 липня 2021 10:55
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:12
ДУ 4 Чорнухи Лубни 89 фінансування.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:07
ДУ 3 Чорнухи лубни 6-12 РДС.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 17:18
ДУ 2 6_700_12_500.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 08:38
ДУ 1 03-24_20-89 Чорнухи - Лубни 6_700-12_500.pdf зміни до договору
18 червня 2020 08:37
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 09:52
Договір укладений
16 червня 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 09 червня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-89
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції, яка діяла до 19.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-89
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., і ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р. та на підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 14 грудня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» та Додатку №1 Договірна ціна Договору підряду № 03-24/20-89 від 15.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км6+700-км12+500 Чорнухинського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір) та викласти їх у новій редакції; Керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/20-89 від 15.06.2020р. (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км6+700-км12+500 Чорнухинського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п. 19.1. Розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-89
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 14 грудня 2020 року та Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 24 грудня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду № 03-24/20-89 від 15.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км6+700-км12+500 Чорнухинського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-89
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» та до Додатку № 1 Договору підряду № 03-24/20-89 від 15.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км6+700-км12+500 Чорнухинського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-89
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", домовились внести зміни до Додатку № 2 Договору підряду та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-89
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 76 486 385,24
UAH (в тому числі ПДВ 12 747 730,87 UAH)