Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Комплект комп’ютерного обладнання для 1-х класів)
Очікувана вартість
402 500,00 UAH
UA-2020-04-06-002548-b ● e281fcfc733f43548cd265fb61539fdb
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147823 |
Місцезнаходження: | 41000, Україна , Сумська обл., Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5 |
Контактна особа: |
Метлицька Наталія Іванівна +380661193589 sbosvita@sm.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 16:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 16:02 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 402 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплекти
(Комплект комп’ютерного обладнання для 1-х класів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41000, Україна, Сумська область, Cередино -Будський район, Навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Датою здійснення оплати вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.Оплата за Товар здійснюється за фактом постачання товару на підставі документів,що підтверджують факт поставки (видаткових накладних та акту приймання-передачі товару) .У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 3 банківських днів з дати отримання бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2020 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2020 16:02 |
Договір.docx | |
08 квітня 2020 16:02 |
тендерна_документацiя.doc | |
08 квітня 2020 16:02 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
06 квітня 2020 15:57 |
Договір.docx | |
06 квітня 2020 15:57 |
тендерна_документацiя.doc |
08 квітня 2020 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2020 16:02 |
Договір.docx
|
|||
08 квітня 2020 16:02 |
тендерна_документацiя.doc
|
|||
08 квітня 2020 16:02 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
06 квітня 2020 15:57 |
Договір.docx
|
|||
06 квітня 2020 15:57 |
тендерна_документацiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 07 квітня 2020 15:05
Дата відповіді: 08 квітня 2020 12:38
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день. Згідно тендерної документації та договору постачання ,вантажно-розвантажувальні послуги,збирання та налагоджування товару обов'язково надає постачальник.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-002548-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 07 квітня 2020 10:36
Шановний замовник! Згідно з Наказом МОН № 704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» від 22.06.2016, де вказано: «Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення загальноосвітніх навчальних закладів керуватися Типовим переліком засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.» та Наказом МОН № 1440 від 02.11.2017 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», де вказано: «Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій під час оснащення закладів освіти керуватися Типовим переліком комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що затверджується цим наказом.». Після ретельного перегляду тендерної документації було виявлено що, технічні вимоги вказані в «Додатку №4 до тендерної документації» не відповідають вимогам визначеним наказами МОН зазначеними вище. А саме відповідно до Наказу МОН №704 від 22.06.2016, мультимедійне обладнання має комплектуватись: «Базовим програмним забезпеченням для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; є можливість змінювати об’єкт (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення; інструмент запису екрана повинен мати можливість записати (зберегти) весь робочий стіл, обрану зону або обране вікно; підтримує українську мову; має функцію автоматичного оновлення», персональний комп’ютер відповідно до наказів зазначених вище, має комплектуватись наступним програмним забезпеченням: «пакет програмних засобів офісного призначення: пакет офісного прикладного програмного забезпечення з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML ), а також роботу з електронною поштою; антивірус: попередньо встановлений антивірусний захист із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз; термін дії ліцензії не менше ніж 5 років». Отже для запобігання порушення Закону України «про публічні закупівлі» та наказу МОН № 704 наполягаємо на внесення змін до «Додатку №4 тендерної документації» відповідно до чинного законодавства.
Для запобігання порушення Закону України «про публічні закупівлі» та наказу МОН № 704 наполягаємо на внесення змін до «Додатку №4 тендерної документації» відповідно до чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2020 15:46
Шановний учаснику. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ Міністерства освіти і науки України
22.06.2016 № 704 має ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК
засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети біології, географії, математики, фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання предметів природничого циклу і не має прямого відношення до наказу комп’ютерного обладнання (у т.ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків), яким комплектуються навчальні кабінети початкової школи, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507. Також у наказі №704 6. Комп’ютерне та мультимедійне обладнання для кабінетів біології, географії, математики, фізики та хімії повинно відповідати вимогам, наведеним у таблиці 1 дійсно вказани вимоги на яки ви вказуєте але не має жодної вказівки стосовно комп’ютерного обладнання для 1-х класів НУШ. При підготовці тендерної документації Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації керувались наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507 Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти. Із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 30 травня 2019 року N 752. В наказі вказано що встановлена операційна система може бути на основі ліцензій вільного поширення, преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення також може бути на основі ліцензій вільного поширення. Враховуючи недостатність фінансування Відділом освіти Середино-Будської районної державної адміністрації було вирішено використовувати програмне забезпечення яке не потребує використання додаткових коштів з можливістю встановлення його власними силами. Враховуючи вищевказане, зміни до «Додатку №3 тендерної документації» вноситись не будуть. Дякуємо
22.06.2016 № 704 має ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК
засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Цей Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети біології, географії, математики, фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання предметів природничого циклу і не має прямого відношення до наказу комп’ютерного обладнання (у т.ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків), яким комплектуються навчальні кабінети початкової школи, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507. Також у наказі №704 6. Комп’ютерне та мультимедійне обладнання для кабінетів біології, географії, математики, фізики та хімії повинно відповідати вимогам, наведеним у таблиці 1 дійсно вказани вимоги на яки ви вказуєте але не має жодної вказівки стосовно комп’ютерного обладнання для 1-х класів НУШ. При підготовці тендерної документації Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації керувались наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507 Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти. Із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 30 травня 2019 року N 752. В наказі вказано що встановлена операційна система може бути на основі ліцензій вільного поширення, преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення також може бути на основі ліцензій вільного поширення. Враховуючи недостатність фінансування Відділом освіти Середино-Будської районної державної адміністрації було вирішено використовувати програмне забезпечення яке не потребує використання додаткових коштів з можливістю встановлення його власними силами. Враховуючи вищевказане, зміни до «Додатку №3 тендерної документації» вноситись не будуть. Дякуємо
Номер вимоги: UA-2020-04-06-002548-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Захарченко Денис Михайлович, Код ЄДРПОУ:3261708872
Дата подання: 05 травня 2020 16:10
Порушення ст.17 закону "Про публічні закупівлі"
Шановний замовнику! У відповідності ст.17 Закону України «про публічні закупівлі». Наполягаємо на змінені Вашого рішення стосовно визначення переможцем ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" та провести процедуру дискваліфікації пропозиції на засіданні тендерного комітету таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації з подальшим оприлюдненням протоколу у системі «PROZORRO». А саме:
1. Відсутність довідки що товар згідно заявки, новий, відповідає вимогам, які ставляться до конкретного виду товару, товар повинен відповідати встановленим вимогам та стандартам Міністерства освіти і науки України (Наказ МОН №283 від 23.03.2018 року) , санітарним нормам і правилам, технічним умовам; при поставці товару повинні бути надані супровідні документи. (сторінка 18 пункт 5. абзац «б)» тендерної документації - - файл «тендерна_ документація.doc)
2. Відсутність сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ІSО 9001:2015 (ІSО 9001:2015 ) на ноутбуки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій (сторінка 18 пункт 5. тендерної документації - файл «тендерна_ документація.doc»)
3. Відсутність сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ІSО 14001:2015 (ІSО 14001:2015) на ноутбуки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій (сторінка 18 пункт 5. тендерної документації - файл «тендерна_ документація.doc)
4. Файл Сертифікат-дошка.PDF захищено паролем тому не можливо ідентифікувати його автентичність. ( Копію висновкуДержавно санітарно-епідеміологічної експертизи на проектор,ноутбук ,інтерактивну дошку,багатофункціональний п.5 стор 18 тендерної документації - файл «тендерна_ документація.doc»). Також не зрозуміло який це саме сертифікат і яке він має відношення до інтерактивної дошки?
5. Також на момент проведення аукціону згідно додатку 2 Таблиці 3 пункту 3 за порядком Кваліфікаційних критеріїв. А саме: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації*, які мають необхідні знання та досвід.
(* «Враховуючи, що навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження предмету закупівлі, збирання обладнення,налаштування здійснюється представниками Постачальника, довідка повинна містити також інформацію про працівників відповідних професій ТА КОПІЇ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ») - які також не було надано.
Доводимо також до Вашого відома що файл: Договір працівники.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.05.2020 00:43
Версія документу від: 04.05.2020 00:43 в жодному разі не стосується найманих працівників як підтверджуючий документ а більш стосується залучення субпідрядників у порушення П.7 Розділу III сторінки 7 тендерної документації - файл «тендерна_ документація.doc. Тобто не зрозуміло чи це наймані працівники ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" чи це субпідрядники яких долучає ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" (для монтажу, налаштування та підключення) у порушення знову ж таки вимог тендерної документації, чим саме вводить в оману тендерний комітет?
Разом з тим, кінцевий строк подання Пропозицій встановлений до 21.04.2020 16:02 року, а отже додані документи не можуть розглядатись, як частина пропозиції ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" (
Договір працівники.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.05.2020 00:43
Версія документу від: 04.05.2020 00:43
Розкрито: 04.05.2020 00:43,
Договір оренди автомобіля.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.05.2020 00:43
Версія документу від: 04.05.2020 00:43
Розкрито: 04.05.2020 00:43)
Враховуючи вищевказане аби не іцініювати подання скарги до АМКУ (Антімонопольного комітету України) наполягаємо на повернення до розгляду та дискваліфікації пропозиції ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації у порушення ст.17 закону України «про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1. Відсутність довідки що товар згідно заявки, новий, відповідає вимогам, які ставляться до конкретного виду товару, товар повинен відповідати встановленим вимогам та стандартам Міністерства освіти і науки України (Наказ МОН №283 від 23.03.2018 року) , санітарним нормам і правилам, технічним умовам; при поставці товару повинні бути надані супровідні документи. (сторінка 18 пункт 5. абзац «б)» тендерної документації - - файл «тендерна_ документація.doc)
2. Відсутність сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ІSО 9001:2015 (ІSО 9001:2015 ) на ноутбуки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій (сторінка 18 пункт 5. тендерної документації - файл «тендерна_ документація.doc»)
3. Відсутність сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ІSО 14001:2015 (ІSО 14001:2015) на ноутбуки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій (сторінка 18 пункт 5. тендерної документації - файл «тендерна_ документація.doc)
4. Файл Сертифікат-дошка.PDF захищено паролем тому не можливо ідентифікувати його автентичність. ( Копію висновкуДержавно санітарно-епідеміологічної експертизи на проектор,ноутбук ,інтерактивну дошку,багатофункціональний п.5 стор 18 тендерної документації - файл «тендерна_ документація.doc»). Також не зрозуміло який це саме сертифікат і яке він має відношення до інтерактивної дошки?
5. Також на момент проведення аукціону згідно додатку 2 Таблиці 3 пункту 3 за порядком Кваліфікаційних критеріїв. А саме: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації*, які мають необхідні знання та досвід.
(* «Враховуючи, що навантаження, транспортування до місця призначення, відвантаження предмету закупівлі, збирання обладнення,налаштування здійснюється представниками Постачальника, довідка повинна містити також інформацію про працівників відповідних професій ТА КОПІЇ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ДОКУМЕНТІВ») - які також не було надано.
Доводимо також до Вашого відома що файл: Договір працівники.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.05.2020 00:43
Версія документу від: 04.05.2020 00:43 в жодному разі не стосується найманих працівників як підтверджуючий документ а більш стосується залучення субпідрядників у порушення П.7 Розділу III сторінки 7 тендерної документації - файл «тендерна_ документація.doc. Тобто не зрозуміло чи це наймані працівники ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" чи це субпідрядники яких долучає ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" (для монтажу, налаштування та підключення) у порушення знову ж таки вимог тендерної документації, чим саме вводить в оману тендерний комітет?
Разом з тим, кінцевий строк подання Пропозицій встановлений до 21.04.2020 16:02 року, а отже додані документи не можуть розглядатись, як частина пропозиції ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" (
Договір працівники.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.05.2020 00:43
Версія документу від: 04.05.2020 00:43
Розкрито: 04.05.2020 00:43,
Договір оренди автомобіля.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.05.2020 00:43
Версія документу від: 04.05.2020 00:43
Розкрито: 04.05.2020 00:43)
Враховуючи вищевказане аби не іцініювати подання скарги до АМКУ (Антімонопольного комітету України) наполягаємо на повернення до розгляду та дискваліфікації пропозиції ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації у порушення ст.17 закону України «про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 16:00
Шановний Захарченко Денис Михайлович рішення тендерного комітета переглянуте .Ваша скарга задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-04-06-002548-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Проксіма-сервіс, Код ЄДРПОУ:37524487
Дата подання: 06 травня 2020 13:42
Невідповідність вимогам
Шановний Замовнику! Згідно ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) всі закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісної конкуренція серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до цих принципів, визнання ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" переможцем в закупівлі є нічим іншим, як необ’єктивним та упередженим Вашим рішенням, яке базується не на відкритості та прозорості всіх стадій закупівлі, як того вимагає Закон, і є підставою вважати Ваше рішення дискримінаційним відносно інших учасників.
Для дискваліфікації нашої тендерної пропозиції Вам було достатньо відсутності лише одного документу – Авторизаційного листа на ноутбуки, хоча його наявність явно не вимагалося. Вами застосоване поняття «ТОВАР», та не надано вичерпний список на що саме необхідно надати такого листа. Наявність ноутбуку та його модель нами зазначено в порівняльній таблиці, він входить в комплект до інтерактивної дошки, Авторизаційний лист на такий комплект надано в тендерній пропозиції.
Для Пропозиції ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" Вами застосовуються інші принципи оцінювання. Вас влаштовує відсутність Довідок, які Ви чітко вимагаєте, Копій Сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на ноутбук, які окремим пунктом винесено в тендерній документації. Вас також влаштовує те, що деякі документи просто не можливо подивитися, бо вони захищені паролем. Може ці документи Вам і не були потрібні? Не важливі? Навіщо вони вимагались?
Окрім того Пропозицію ФОП Гончарова Д.В. ви відхилили за відсутність копій саме цих сертифікатів та копій висновку Державно санітарної-епідеміологічної експертизи на проектор, ноутбук, інтерактивну дошку та БФП.
Враховуючи вражаючу кількість виявлених порушень, допущених у Пропозиції ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ, вимагаємо скасування Вашого рішення стосовно визнання його Переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Для дискваліфікації нашої тендерної пропозиції Вам було достатньо відсутності лише одного документу – Авторизаційного листа на ноутбуки, хоча його наявність явно не вимагалося. Вами застосоване поняття «ТОВАР», та не надано вичерпний список на що саме необхідно надати такого листа. Наявність ноутбуку та його модель нами зазначено в порівняльній таблиці, він входить в комплект до інтерактивної дошки, Авторизаційний лист на такий комплект надано в тендерній пропозиції.
Для Пропозиції ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" Вами застосовуються інші принципи оцінювання. Вас влаштовує відсутність Довідок, які Ви чітко вимагаєте, Копій Сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на ноутбук, які окремим пунктом винесено в тендерній документації. Вас також влаштовує те, що деякі документи просто не можливо подивитися, бо вони захищені паролем. Може ці документи Вам і не були потрібні? Не важливі? Навіщо вони вимагались?
Окрім того Пропозицію ФОП Гончарова Д.В. ви відхилили за відсутність копій саме цих сертифікатів та копій висновку Державно санітарної-епідеміологічної експертизи на проектор, ноутбук, інтерактивну дошку та БФП.
Враховуючи вражаючу кількість виявлених порушень, допущених у Пропозиції ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ, вимагаємо скасування Вашого рішення стосовно визнання його Переможцем.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 16:05
Добрий день.Ваша скарга розглянута та прийняте рішення тендерним комітетом про відхилення пропозиції Супруна О.Ю.
Номер вимоги: UA-2020-04-06-002548-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Захарченко Денис Михайлович, Код ЄДРПОУ:3261708872
Дата подання: 13 травня 2020 17:39
Що до відхілення пропозиції ФОП Захарченка Дениса Михайловича
Шановний Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до Протоколу від 12 травня 2020 року Вами було дискваліфіковано ФОП Захарченка Дениса Михайловича у зв’язку з ненаданням авторизаційного листа в якому згідно тендерної документації (надалі – Документація) повинно чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі.
Відповідно до Додатку 2 Документації учасник в складі тендерної пропозиції надає, зокрема, оригінал авторизаційного листа виданого учаснику з зазначенням назви учасника та предмета закупівлі.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У складі Пропозиції ФОП Захарченка Дениса Михайловича міститься авторизаційний лист від ТОВ «Комел» на поставку ноутбуку HP 250 G7 (6MQ30EA). Наведеним авторизаційним листом зазначається, що ТОВ «Комел» підтверджує можливість поставки запропонованого товару учасником 41100, Сумська обл., м. Шостка, вул Шевченка, б.14-а, кв. 911, 912.
В даному авторизаційному листі наведено інформацію щодо юридичної адреси ФОП Захарченка Дениса Михайловича. У відкритих джерелах, зокрема, www.minjust.gov.ua, www.clarity-project.info та www.youcontrol.com.ua можливо перевірити, що за адресою 41100, Сумська обл., м. Шостка, вул Шевченка, б.14-а, кв. 911, 912 зареєстрований лише ФОП Захарченко Денис Михайлович. Інших суб’єктів господарської діяльності за вказаною адресою не зареєстровано. Отже, можливо встановити, що наданий авторизаційний лист від ТОВ «Комел» стосується саме ФОП Захарченка Дениса Михайловича.
З наведеного вище, можливо зробити висновок, що відсутність назви ФОП Захарченка Дениса Михайловича є формальною технічною опискою, що не впливає на зміст пропозиції. Наданий авторизаційний лист повністю підтверджує право на постачання запропонованого обладнання.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 7 статті 28 Закону та пункту 1 розділу 5 Документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На підтвердження того, що ФОП Захарченко Денис Михайлович має моживість постачання запропонованого обладнання у Вас є право звернутись за підтвердженням до ТОВ «Комел». У разі звернення до ТОВ «Комел» Ви зможете пересвідчитись, що ФОП Захарченком Денисом Михайловичем допущено формальну технічну описку, що не впливає на зміст пропозиції.
Враховуючи наведене, просимо скасувати Протокол від 12 травня 2020 року та повторно поставити на розгляд Пропозицію ФОП Захарченка Дениса Михайловича.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Протоколу від 12 травня 2020 року Вами було дискваліфіковано ФОП Захарченка Дениса Михайловича у зв’язку з ненаданням авторизаційного листа в якому згідно тендерної документації (надалі – Документація) повинно чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі.
Відповідно до Додатку 2 Документації учасник в складі тендерної пропозиції надає, зокрема, оригінал авторизаційного листа виданого учаснику з зазначенням назви учасника та предмета закупівлі.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У складі Пропозиції ФОП Захарченка Дениса Михайловича міститься авторизаційний лист від ТОВ «Комел» на поставку ноутбуку HP 250 G7 (6MQ30EA). Наведеним авторизаційним листом зазначається, що ТОВ «Комел» підтверджує можливість поставки запропонованого товару учасником 41100, Сумська обл., м. Шостка, вул Шевченка, б.14-а, кв. 911, 912.
В даному авторизаційному листі наведено інформацію щодо юридичної адреси ФОП Захарченка Дениса Михайловича. У відкритих джерелах, зокрема, www.minjust.gov.ua, www.clarity-project.info та www.youcontrol.com.ua можливо перевірити, що за адресою 41100, Сумська обл., м. Шостка, вул Шевченка, б.14-а, кв. 911, 912 зареєстрований лише ФОП Захарченко Денис Михайлович. Інших суб’єктів господарської діяльності за вказаною адресою не зареєстровано. Отже, можливо встановити, що наданий авторизаційний лист від ТОВ «Комел» стосується саме ФОП Захарченка Дениса Михайловича.
З наведеного вище, можливо зробити висновок, що відсутність назви ФОП Захарченка Дениса Михайловича є формальною технічною опискою, що не впливає на зміст пропозиції. Наданий авторизаційний лист повністю підтверджує право на постачання запропонованого обладнання.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 7 статті 28 Закону та пункту 1 розділу 5 Документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На підтвердження того, що ФОП Захарченко Денис Михайлович має моживість постачання запропонованого обладнання у Вас є право звернутись за підтвердженням до ТОВ «Комел». У разі звернення до ТОВ «Комел» Ви зможете пересвідчитись, що ФОП Захарченком Денисом Михайловичем допущено формальну технічну описку, що не впливає на зміст пропозиції.
Враховуючи наведене, просимо скасувати Протокол від 12 травня 2020 року та повторно поставити на розгляд Пропозицію ФОП Захарченка Дениса Михайловича.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 травня 2020 11:33
Шановний ФОП Захарченко Денис Михайлович відповідно до Протоколу від 12 травня 2020 року Вашу пропозицію було відхилено у зв’язку з ненаданням авторизаційного листа на ноутбуки, в якому згідно тендерної документації повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі; повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Товару.
Звертаємо Вашу увагу ,що Учасник ФОП Захарченко Денис Михайлович надав гарантійний лист ,а не авторизаційний.
Гарантійний лист
ТОВ «Комел» підтверджує можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівель цих торгів:Ноутбук HP 250 G7 (6MQ30EA) та пропонується учасником 41100, Сумська обл. м. Шостка вул. Шевченка, б. 14-а, кв. 911,912
Замовник:Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації
Що не відповідає тендерній документації
Звертаємо Вашу увагу ,що Учасник ФОП Захарченко Денис Михайлович надав гарантійний лист ,а не авторизаційний.
Гарантійний лист
ТОВ «Комел» підтверджує можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівель цих торгів:Ноутбук HP 250 G7 (6MQ30EA) та пропонується учасником 41100, Сумська обл. м. Шостка вул. Шевченка, б. 14-а, кв. 911,912
Замовник:Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації
Що не відповідає тендерній документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГПОСТАЧ-ПЛЮС" |
352 050,00
UAH з ПДВ
|
344 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. |
356 990,00
UAH з ПДВ
|
347 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Проксіма-сервіс |
378 495,00
UAH з ПДВ
|
347 977,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" |
362 418,00
UAH з ПДВ
|
349 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Захарченко Денис Михайлович |
377 393,00
UAH з ПДВ
|
361 418,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГПОСТАЧ-ПЛЮС" #41118765 |
Відхилено |
344 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 13:23
|
ФОП ГОНЧАРОВ Д.В. #2802012432 |
Відхилено |
347 975,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 14:53
|
ТОВ Проксіма-сервіс #37524487 |
Відхилено |
347 977,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 15:48
|
ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" #2977411391 |
Рішення скасоване |
349 999,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 16:05
|
ФОП "СУПРУН ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" #2977411391 |
Відхилено |
349 999,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 16:11
|
ФОП Захарченко Денис Михайлович #3261708872 |
Відхилено |
361 418,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 16:03
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 травня 2020 16:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі