Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15510000-6 Молоко та вершки (молоко коровяче питне пастеризоване жирністю 2,5 %, молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання )
Очікувана вартість
113 200,00 UAH
UA-2020-04-06-002352-a b8716fb7d7384bee9bb4f5d18a270421
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ященко Ольга Олександрівна

380629588251 MMODYUR@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Онкологічний диспансер м.Маріуполь"
Код ЄДРПОУ: 01990708
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, буд. 80
Контактна особа: Ященко Ольга Олександрівна
380629588251
MMODYUR@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 22:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 12:04
Очікувана вартість: 113 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 132,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5875 кілограми
молоко коровяче питне пастеризоване жирністю 2,5 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, просп. Миру, буд. 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
800 кілограми
молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, просп. Миру, буд. 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-002352-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 24 квітня 2020 08:49
Вимога щодо скачування рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-06-002352-a ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки з бюджетом закупівлі 113 200.00 грн.
23 квітня 2020 року протоколом розгляду тендерних пропозицій № 47 переможцем ФОП Свинцова С.С.

ТОВ “Екоілічпродукт” з цим рішенням не згоден, тому що :

Відповідно до вимог тендерної пропозиції Замовника вимагається:
1. Надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника.
В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази.
Також надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання від 0оС до - 18оС та від 0оС до +5оС, залежно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються.
Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та\або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати файл в форматі pdf відсканований з оригіналу договору оренди.

ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції надає довідку про відсутність складських приміщень, у якій зазначається що відвантаження молочної продукції відбувається з експедиції ПП “Молокозавод “Олком”.
Звертаємо Вашу увагу не те, що ПП “Молокозавод “Олком” припинив свою діяльність та проти нього порушена процедура банкрутства.

ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання від 0оС до - 18оС та від 0оС до +5оС, залежно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються.



2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Документи, що надаються для підтвердження:
2.1. Надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у т.ч. директор, заступник директора, головний бухгалтер та інші), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді.

ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у т.ч. директор, заступник директора, головний бухгалтер та інші), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді.

3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
Документи, що надаються для підтвердження:
3.1. Надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2017-2020 рр., в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі.
3.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати:
- файл в форматі pdf відсканований з оригіналу договорів, або
- файл в форматі pdf відсканований з оригіналу листів-відгуків (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу листів-відгуків (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.


4. Згідно ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
1. Кількісні характеристики предмету закупівлі:
№п/п
Найменування товару
Одиниця виміру
Кількість
1
Молоко коровяче питне пастеризоване жирністю 2,5 %
кг
5875
2
Молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання
кг
800

п.3.3.2. Файл в форматі pdf відсканований з оригіналу висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або з сертифікату відповідності, та/або з посвідчення про якість, та/або з декларації виробника, або з інших документів, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується.

ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції надав декларацію виробника (сертифікат якості) № 2550 виробник ТВД Веселівський завод СЗМ, у якій зазначено лише молоко коров’яче питне пастеризоване 2.5%. Також не зрозуміло, як ФОП Свинцова С.С. зберається відвантажувати молочну продукцію виробництва ТВД Веселівський завод СЗМ з експедиції ПП “Молокозавод “Олком”
На Молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання ФОП Свинцова С.С. не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або з сертифікату відповідності, та/або з посвідчення про якість, та/або з декларації виробника, або з інших документів, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується.



На підставі вищевикладеного, вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо визнання ФОП Свинцова С.С. переможцем торгів.
У разі, якщо рішення тендерного комітету залишиться без змін, будемо вимушені використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України, відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 квітня 2020 15:12
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 15:12
Рішення про визначення переможця скасовано

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 08:49
Вимога № 371 від 23.04.20.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" 112 365,00
UAH з ПДВ
107 854,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 112 662,50
UAH з ПДВ
107 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 11:28
новая ценовая.jpg
13 квітня 2020 18:12
Ценов.jpg
13 квітня 2020 18:12
Уставні док.zip
13 квітня 2020 18:12
Техн 001.jpg
13 квітня 2020 18:12
Погодження.zip
13 квітня 2020 18:12
Листи, довідки.zip
13 квітня 2020 18:12
Кач.zip

Публічні документи

27 квітня 2020 17:03
Електронний підпис
14 квітня 2020 09:49
Електронний підпис
14 квітня 2020 09:48
Потужність Авто.pdf
14 квітня 2020 09:48
Довідка АВТО_1.pdf
13 квітня 2020 17:46
Електронний підпис
13 квітня 2020 17:44
Проект договору (2).pdf
13 квітня 2020 17:44
2242_200122125854_001.pdf
13 квітня 2020 17:44
Довідка працівники (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "Екоіллічпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА"
#2857401441
Рішення скасоване 107 854,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:12
ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА"
#2857401441
Відхилено 107 854,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:18
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Переможець 107 855,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 11:36

Документи

23 квітня 2020 12:11
Протокол 47.pdf

Документи

27 квітня 2020 15:15
Протокол 48 (1).pdf

Документи

13 травня 2020 11:34
ПРОТОКОЛ 55.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
107 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2020 11:34
ПРОТОКОЛ 55.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 16:23
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 14:27
Д-67.pdf укладений
15 травня 2020 14:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 107 822,70
UAH (в тому числі ПДВ 17 970,45 UAH)