Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15510000-6 Молоко та вершки (молоко коровяче питне пастеризоване жирністю 2,5 %, молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання )
Очікувана вартість
113 200,00 UAH
UA-2020-04-06-002352-a ● b8716fb7d7384bee9bb4f5d18a270421
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Онкологічний диспансер м.Маріуполь" |
Код ЄДРПОУ: | 01990708 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, проспект Миру, буд. 80 |
Контактна особа: |
Ященко Ольга Олександрівна 380629588251 MMODYUR@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 22:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 113 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 132,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5875 кілограми
молоко коровяче питне пастеризоване жирністю 2,5 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, просп. Миру, буд. 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
800 кілограми
молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, просп. Миру, буд. 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 22:52 |
документация 2020 молоко.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-002352-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 24 квітня 2020 08:49
Вимога щодо скачування рішення Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-06-002352-a ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки з бюджетом закупівлі 113 200.00 грн.
23 квітня 2020 року протоколом розгляду тендерних пропозицій № 47 переможцем ФОП Свинцова С.С.
ТОВ “Екоілічпродукт” з цим рішенням не згоден, тому що :
Відповідно до вимог тендерної пропозиції Замовника вимагається:
1. Надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника.
В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази.
Також надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання від 0оС до - 18оС та від 0оС до +5оС, залежно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються.
Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та\або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати файл в форматі pdf відсканований з оригіналу договору оренди.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції надає довідку про відсутність складських приміщень, у якій зазначається що відвантаження молочної продукції відбувається з експедиції ПП “Молокозавод “Олком”.
Звертаємо Вашу увагу не те, що ПП “Молокозавод “Олком” припинив свою діяльність та проти нього порушена процедура банкрутства.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання від 0оС до - 18оС та від 0оС до +5оС, залежно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Документи, що надаються для підтвердження:
2.1. Надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у т.ч. директор, заступник директора, головний бухгалтер та інші), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у т.ч. директор, заступник директора, головний бухгалтер та інші), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
Документи, що надаються для підтвердження:
3.1. Надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2017-2020 рр., в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі.
3.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати:
- файл в форматі pdf відсканований з оригіналу договорів, або
- файл в форматі pdf відсканований з оригіналу листів-відгуків (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу листів-відгуків (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
4. Згідно ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
1. Кількісні характеристики предмету закупівлі:
№п/п
Найменування товару
Одиниця виміру
Кількість
1
Молоко коровяче питне пастеризоване жирністю 2,5 %
кг
5875
2
Молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання
кг
800
п.3.3.2. Файл в форматі pdf відсканований з оригіналу висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або з сертифікату відповідності, та/або з посвідчення про якість, та/або з декларації виробника, або з інших документів, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції надав декларацію виробника (сертифікат якості) № 2550 виробник ТВД Веселівський завод СЗМ, у якій зазначено лише молоко коров’яче питне пастеризоване 2.5%. Також не зрозуміло, як ФОП Свинцова С.С. зберається відвантажувати молочну продукцію виробництва ТВД Веселівський завод СЗМ з експедиції ПП “Молокозавод “Олком”
На Молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання ФОП Свинцова С.С. не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або з сертифікату відповідності, та/або з посвідчення про якість, та/або з декларації виробника, або з інших документів, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо визнання ФОП Свинцова С.С. переможцем торгів.
У разі, якщо рішення тендерного комітету залишиться без змін, будемо вимушені використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України, відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
23 квітня 2020 року протоколом розгляду тендерних пропозицій № 47 переможцем ФОП Свинцова С.С.
ТОВ “Екоілічпродукт” з цим рішенням не згоден, тому що :
Відповідно до вимог тендерної пропозиції Замовника вимагається:
1. Надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника.
В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази.
Також надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання від 0оС до - 18оС та від 0оС до +5оС, залежно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються.
Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та\або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати файл в форматі pdf відсканований з оригіналу договору оренди.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції надає довідку про відсутність складських приміщень, у якій зазначається що відвантаження молочної продукції відбувається з експедиції ПП “Молокозавод “Олком”.
Звертаємо Вашу увагу не те, що ПП “Молокозавод “Олком” припинив свою діяльність та проти нього порушена процедура банкрутства.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання від 0оС до - 18оС та від 0оС до +5оС, залежно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Документи, що надаються для підтвердження:
2.1. Надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у т.ч. директор, заступник директора, головний бухгалтер та інші), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у т.ч. директор, заступник директора, головний бухгалтер та інші), в якій повинно бути зазначено: ПІБ, посада, досвід роботи на займаній посаді.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
Документи, що надаються для підтвердження:
3.1. Надається файл в форматі pdf відсканований з оригіналу інформаційної довідки про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі, протягом 2017-2020 рр., в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі.
3.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати:
- файл в форматі pdf відсканований з оригіналу договорів, або
- файл в форматі pdf відсканований з оригіналу листів-відгуків (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу листів-відгуків (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
4. Згідно ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
1. Кількісні характеристики предмету закупівлі:
№п/п
Найменування товару
Одиниця виміру
Кількість
1
Молоко коровяче питне пастеризоване жирністю 2,5 %
кг
5875
2
Молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання
кг
800
п.3.3.2. Файл в форматі pdf відсканований з оригіналу висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або з сертифікату відповідності, та/або з посвідчення про якість, та/або з декларації виробника, або з інших документів, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується.
ФОП Свинцова С.С. у складі своєї пропозиції надав декларацію виробника (сертифікат якості) № 2550 виробник ТВД Веселівський завод СЗМ, у якій зазначено лише молоко коров’яче питне пастеризоване 2.5%. Також не зрозуміло, як ФОП Свинцова С.С. зберається відвантажувати молочну продукцію виробництва ТВД Веселівський завод СЗМ з експедиції ПП “Молокозавод “Олком”
На Молоко коровяче питне жирністю 2,5 % тривалого зберігання ФОП Свинцова С.С. не надав файл в форматі pdf відсканований з оригіналу висновку державної санітарної епідеміологічної експертизи на продукцію та/або з сертифікату відповідності, та/або з посвідчення про якість, та/або з декларації виробника, або з інших документів, що засвідчують якість та безпеку товару, що закуповується.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо визнання ФОП Свинцова С.С. переможцем торгів.
У разі, якщо рішення тендерного комітету залишиться без змін, будемо вимушені використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України, відповідно до вимог чинного законодавства.
Скасована
Дата: 27 квітня 2020 15:12
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 15:12
Рішення про визначення переможця скасовано
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" #2857401441 |
Рішення скасоване |
107 854,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 15:12
|
ФОП "СВИНЦОВА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА" #2857401441 |
Відхилено |
107 854,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 15:18
|
ТОВ "Екоіллічпродукт" #37121709 |
Переможець |
107 855,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2020 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 14:27
|
Д-67.pdf | укладений |
15 травня 2020 14:25
|