Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина – за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7 (Дров’яна деревина промислового використання)
Очікувана вартість
578 240,00 UAH
UA-2020-04-06-002308-b fdf48fec681f493e8adb84cd3ead82ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міницька Олена Олександрівна

+380973836504 bohehky.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41848457
Місцезнаходження: 41635, Україна , Сумська обл., село Бочечки, вулиця Тракторна будинок 2
Контактна особа: Міницька Олена Олександрівна
+380973836504
bohehky.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 14:28
Очікувана вартість: 578 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


дров’яна деревина промислового використання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
286 м.куб
Дров’яна деревина твердої породи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41635, Україна, Сумська область, Конотопський район, с. Бочечки, вул. Тракторна, 2 (межа балансової належності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
157 м.куб
Дров’яна деревина м’якої породи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41635, Україна, Сумська область, Конотопський район, с. Бочечки, вул. Тракторна, 2 (межа балансової належності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
305 м.куб
Дров’яна деревина хвойної породи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41635, Україна, Сумська область, Конотопський район, с. Бочечки, вул. Тракторна, 2 (межа балансової належності)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 14:35
Зміни до ТД від 13.04.2020.docx
13 квітня 2020 14:35
ТД_Деревина 2020 зі змінами 13.04.2020.doc
13 квітня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 14:35
Зміни до ТД від 13.04.2020.docx
13 квітня 2020 14:35
ТД_Деревина 2020 зі змінами 13.04.2020.doc
06 квітня 2020 15:26
ТД_Деревина 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 07 квітня 2020 13:51
Дата відповіді: 10 квітня 2020 15:25
Доброго дня, шановний Замовнику! Прошу Вас роз'яснити наступні вимоги: 1) Додаток 3 вимога щодо виконання аналогічних договорів - "Копія договору та копію ТТН/видаткової накладної (не менше двох, якщо поставка здійснювалася дрібними партіями) щодо кожного договору зазначеного в довідці, якщо аналогічних договорів більше одного." По минулому році маємо виконані договори, але з Замовником ми підписували не ТТН, а Накладні (відділу освіти цього було достатньо) Поясніть, будь ласка чи буде виконана вимога, якщо ми надамо Накладні, а не ТТН? 2) Пунктом 1.1. Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника. У довідці мають бути зазначені транспорті засоби, якими буде здійснюватися доставка, та інформація про наявність території (складу) для зберігання товару, що є предметом закупівлі. Ми як фізична особа підприємець закуповуємо деревину і поставку здіяснюємо безпосередньо від складу виробника до складу Замовнику без проміжного використання на особистих складах. Чи правильне трактування Вашої вимоги? 3) 1.2. Копії документів на право власності або оренду, або інших підтверджуючих документів на право власності, що підтверджують наявність в учасника транспортні засоби та території (складу) для зберігання. Яким чином Учасник має підтвердити наявність транспорту на території складу? 4) Додаток 1, п. 13. Учасник має надати Протокол радіологічного дослідження деревини. - Протокол радіологічного дослядження Учасник мусить надати одразу до тендерної пропозиції на всі три породи, чи під час поставки товару? Чи потрібні радіологічні дослідження на всі три породи? Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо подання копії ТТН/видаткової накладної повідомляємо наступне. Відповідно до форм документів бухгалтерського обліку існує товаро-транспортна накладна, видаткова накладна та податкова накладна. В переліку документів які треба подати зазначено копії товаро-транспортних накладних або копії видаткових накладних. 2. Щодо території (складу) для зберігання товару, що є предметом закупівлі. Учасники закупівлі повинні обов’язково зазначити місце зберігання товару, що є предметом закупівлі. Учасники мають надати довідку де зазначені транспорті засоби, якими буде здійснюватися доставка, та інформація про наявність території (складу) для зберігання товару, що є предметом закупівлі. 3. Для підтвердження інформації поданої в довідці учасники мають надати копії документів на право власності або оренду, або інших підтверджуючих документів на право власності, що підтверджують наявність в учасника транспортні засоби та території (складу) для зберігання. 4. Протокол або протоколи радіологічного дослідження має бути подано на всі три види предмету закупівлі в складі тендерної пропозиції.
Кваліфікаційні критеріі
Дата подання: 08 квітня 2020 11:45
Дата відповіді: 10 квітня 2020 15:26
Шановний Замовнику! Відповідно до вимоги Додатку 1 п. "12. Товар має відповідати принципам невиснажливого, постійного неперервного лісокористування, з урахуванням питань охорони довкілля, збереження його різноманіття, інтересам його місцевого населення. Учасник має підтвердити офіційним сертифікатом (іншим офіційним документом), виданим на ім’я учасника уповноваженою на те особою, діючим на момент оголошення, проведення відкритих торгів та укладення договору за результатами закупівлі." Про який саме документ йде мова? Адже паливна деревина з 2018 року не підлягає сертифікації. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Дана вимога щодо подання вказаного документу буде видалена з вимог тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-002308-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Горобчук Олег Васильович, Код ЄДРПОУ:2965113034
Дата подання: 07 травня 2020 15:25
Вимога на протокол 5Д від 06.05.2020 р.
Вимога
22 квітня 2020 року був проведений електронний аукціон щодо визначення цінових пропозицій учасників на закупівлю UA-2020-04-06-002308-b, а саме, дров'яна деревина промислового використання по коду ДК 021:2015 - 03410000-7 – замовник відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради
Відповідно до протоколу № 5Д засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Горобчук О.В. її було відхилено. ФОП Горобчук О.В. не згоден з таким рішенням тендерного комітету з наступних підстав:
Відповідно до п. 1.1. Додатку 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником було надано Довідку № 15-7/20 від 14.04.2020 р. Згідно наданої інформації ФОП Горобчуком О.В. пояснено, щодо наявності транспортних засобів, яких у повній мірі достатньо для виконання договірних зобов’язань. Також на вимогу наявності складу, ФОП Горобчук О.В. роз’яснено, що власних складських приміщень не має, але, по-перше, в своїй тендерній пропозиції, підтверджує 100% наявність деревини, по друге, вказує точну адресу зберігання товару, відповідно до Договору купівлі-продажу № 31-03-4/20 від 31.03.2020 р. та довідку від Заготівельника про місце та адресу зберігання товару. Здійснення поставки від Заготівельника до Замовника не потребує наявності складу. Вважаємо, що вимога Замовника виконана у повному обсязі і відсутність у власності ФОП Горобчук О.В. не впливає на виконання договору.
Відповідно до п. 12 Додатку 2 про надання протоколу радіологічного дослідження на кожну породу, що є предметом закупівлі, ФОП Горобчук О.В. надано відповідні радіаційні сертифікати № 34, 35 від 27.02.2020 р. та № 55 від 15.04.2020 р. у висновку яких немає мови про пиломатеріали, а ПРОПИСАНО НАСТУПНЕ: «РЕАЛІЗАЦІЯ ДЕРЕВИНИ ПАЛИВНОЇ ПО РАДІАЦІЙНОМУ ФАКТОРУ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ», що свідчить про те, що ФОП Горобчук О.В. було досліджено саме паливну деревину відповідної породи. Тобто дану вимогу Замовника ФОП Горобчук О.В. виконав у повному обсязі.
Якщо у Замовника під час розгляду тендерної пропозиції виникали якісь сумніви він міг відповідно до ч. 7 ст 28 Закону звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати рішення протоколу № 5Д від 06.05.2020 р. та признати переможцем торгів ФОП Горобчук О.В.
У разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право звернутися за оскаржуванням до Антимонопольного комітету України, згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 травня 2020 14:55
Шановні учачники! Відповідно до п. 1.1 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати «Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника. У довідці мають бути зазначені транспорті засоби, якими буде здійснюватися доставка, та інформація про наявність території (складу) для зберігання товару, що є предметом закупівлі». У відповідній довідці Учасник чітко зазначає, що не має складу для зберігання деревини, оскільки поставка буде здійснюватися від Заготівельника до Замовника, без проміжного зберігання на складах Учасника.
Крім того, відповідно до відповідно п. 1 Розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації «Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції».
Відповідно до п. 1.2 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати «Копії документів на право власності або оренду, або інших підтверджуючих документів на право власності, що підтверджують наявність в учасника транспортні засоби та території (складу) для зберігання». Наявність в учасника території (складу) для зберігання не підтверджено документально.
Отже, учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до вимог Замовника та умов Тендерної документації.
Відповідно до п. 12 Додатку 1 для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі «Учасник має надати Протокол радіологічного дослідження деревини на кожну породу що є предметом закупівлі (дров’яна деревина твердої породи, дров’яна деревина м’якої породи, дров’яна деревина хвойної породи)». Учасник надає «Радіаційний сертифікат» на пиломатеріали деревини, що не відповідає умовам Тендерної документації. Пиломатеріали не є предметом закупівлі згідно умов тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Горобчук О. В. не відповідає вимогам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000009 ● b0706309250940339dfbe69ee57b2599
  • Статус: вирішено ● Дата: 14 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.05.2020 №18

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.05.2020 №18

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-06-002308-b 06.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. На вимогу щодо усунення порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до законодавства замовником було включено до тендерної документації вимогу дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII (із подальшими змінами); - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VII (із подальшими змінами); - Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 р. № 549/2015. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації посилається на нормативні документи, які втратили чинність (Указ Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»», який втратив чинність 17 травня 2017 року). В даному випадку при закупівлі деревини, включення до тендерної документації законодавчого акту, який втратив чинність, не вплинуло на результати закупівлі та не обмежило конкуренцію і не призвело до дискримінації учасників. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Конотопський лісгосп» вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19 квітня 2020 року, передбачено саме формулювання кваліфікаційного критерію як - «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». За умовами тендерної документації замовник не вимагав щоб досвід був підтверджений більше ніж одним договором. Дана вимога є правомірною і відповідає вимогам по стаття 16. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору було достатньо підтвердити наявність одного аналогічного договору. У разі, якщо учасники хочуть подати підтвердження досвіду виконання більше одного договору вони мають на це право. У замовника відсутні підстави відхилити пропозицію учасника ДП «Конотопський лісгосп» через подання документально підтвердженого виконано лише одного договору, оскільки вимогою тендерної документації, не було передбачено вимоги виконання мінімум двох договорів. 3. Щодо виявленої під час моніторингу невідповідності довідки від 14.04.2020 №507, яка не містить інформації щодо предмета закупівлі, прізвища ім’я та по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено договір, що не відповідає вимогам пункту 2.1. додатку 3 тендерної документації, повідомляємо наступне. У відповідності до умов тендерної документації тендерним комітетом дано вичерпний перелік що вважається формальними помилками при оформленні документів учасниками. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі. Відсутність, вказаної під час моніторингу інформації, в довідці від 14.04.2020 №507, не впливає на зміст поданої пропозиції учасником ДП «Конотопський лісгосп», і крім того дана інформація міститься в іншому документі, який подано в складі тендерної пропозиції. Відсутню інформацію і довідці, замовник може знайти в іншому документі, а отже вказана невідповідність є формальною помилкою. 4. Щодо неподання документів, що підтверджують наявність в учасника всіх транспортних засобів, зазначених у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.04.2020 №503 (з 44-х одиниць техніки підтверджуючі документи надано лише на 31-у одиницю техніки), повідомляємо наступне. У відповідності до умов тендерної документації учасник мав підтвердити спроможність здійснити поставку до закладів Замовника. Для виконання доставки достатньо 1 або 2 транспортних засобів. Замовник не може відхилити пропозиції учасника, який має 31 транспортний засіб, оскільки даний обсяг є достатнім для підтвердження критерію наявності матеріально-технічної бази. 5. Щодо виявленої невідповідності накладного електронного підпису на тендерну пропозиція учасника ДП «Конотопський лісгосп» повідомляємо наступне. У відповідності до вимог тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис або електронний цифровий підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Тобто, підпис може накладати або особа, яка підписала документи тендерної пропозиції і разом з тим завантажила документи в електронну систему, або особа яка працює в електронній системі і завантажує та подає документи. У тендерній документації не має вимоги щоб електронний цифровий підпис обов’язково накладає особа яка підписала документи тендерної пропозиції. Оскільки, як правило, документи підписують або директори або керівники учасників, а подають документи в систему зовсім інші особи, які за посадовими обов’язками здійснюють таку діяльність як робота в електронній системі. Накласти електронно-цифровий підпис за законодавством має саме та особа яка працює в системі. Щодо усунення порушень, то процедура закупівлі після підписання договору, вважається такою, що завершена. Після завершення процедури закупівлі виправлення порушень, навіть якщо такі і мали місце не можлива. Враховуючи, висновок моніторингу, Замовником прийнято рішення розірвати договір про закупівлю укладений з ДП «Конотопський лісгосп», про що відповідно направлено лист і ведеться підготовка до підписання додаткової угоди на розірвання договору.

2020-06-09 17:38:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-07-14 10:27:10

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Жованик Вікторія Анатоліївна 418 000,00
UAH з ПДВ
417 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009" 463 010,00
UAH з ПДВ
448 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Горобчук Олег Васильович 474 980,00
UAH з ПДВ
448 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Конотопське лісове господарство" 576 384,00
UAH з ПДВ
456 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:19
Цін. пропозиція.pdf
21 квітня 2020 17:01
pb_3423514424.jks
21 квітня 2020 14:34
Проект Договору..pdf
17 квітня 2020 12:06
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:03
Проект Договору..pdf
17 квітня 2020 12:02
Технічне завдання.pdf
17 квітня 2020 12:01
Поясн. записка..pdf
17 квітня 2020 12:01
ст.17 Закону України..pdf
17 квітня 2020 11:59
Гарант-лист..pdf
17 квітня 2020 11:59
Гарантійний-лист..pdf
17 квітня 2020 11:58
Довідка про наявн. МТБ..pdf
17 квітня 2020 11:57
паспорт+код.pdf
17 квітня 2020 11:56
Витяг ЄДР.pdf
17 квітня 2020 11:56
Виписка ЄДР.pdf
17 квітня 2020 11:55
Лист-відгук ЧПІ.pdf
17 квітня 2020 11:55
Лист-відгук Понорниця.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 12:35
Електронний підпис
28 квітня 2020 10:56
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:29
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:49
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:48
Технічне завдання.pdf
21 квітня 2020 18:48
Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 18:48
Проект договору.pdf
21 квітня 2020 18:48
Пояснювальна записка.pdf
21 квітня 2020 18:48
техпаспорта.pdf
21 квітня 2020 18:48
Сертифікат якості.pdf
21 квітня 2020 18:48
Лісорубний квиток.pdf
21 квітня 2020 18:48
Статут Сумипродресурс.pdf
21 квітня 2020 18:48
Паспорт Рєзнік В.А..pdf
21 квітня 2020 18:48
Витяг з реєстру.pdf
21 квітня 2020 18:48
Договір Біотехнік.pdf
21 квітня 2020 18:48
Біотехнік ТТН.pdf
21 квітня 2020 18:48
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 15:53
Електронний підпис
18 квітня 2020 11:50
Електронний підпис
18 квітня 2020 11:49
Довідка МТБ.pdf
18 квітня 2020 11:49
Довідка досвід.pdf
18 квітня 2020 11:49
Проект договору.pdf
18 квітня 2020 11:49
Довідка якість.pdf
18 квітня 2020 11:49
Довідки ст 17.pdf
18 квітня 2020 11:49
ТЗ.pdf
18 квітня 2020 11:49
Цінова пропозиція.pdf
18 квітня 2020 11:49
Гарант лист санкції.pdf
18 квітня 2020 11:49
Довідка довкілля.pdf
18 квітня 2020 11:49
скан 076 (1).jpg
18 квітня 2020 11:49
гарант лист поставка.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 10:05
Електронний підпис
14 травня 2020 10:05
Електронний підпис
14 травня 2020 10:05
Цінова нова.pdf
14 травня 2020 10:05
Довідка ДФС.pdf
12 травня 2020 16:16
Електронний підпис
12 травня 2020 16:16
Електронний підпис
12 травня 2020 16:16
Електронний підпис
12 травня 2020 16:16
Dovidka_20127321890600189082.pdf
12 травня 2020 16:11
Електронний підпис
12 травня 2020 16:08
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:28
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:27
Лист-відгук.pdf
21 квітня 2020 14:27
Електронний підпис
21 квітня 2020 14:26
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:20
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:19
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:18
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:18
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:18
ТТН+реєстр.pdf
15 квітня 2020 16:18
Аналогічний договір.pdf
15 квітня 2020 16:18
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 квітня 2020 16:18
Наказ про статут.PDF
15 квітня 2020 16:17
Статут.PDF
15 квітня 2020 16:17
калькуляція.pdf
15 квітня 2020 16:17
Проект договору.pdf
15 квітня 2020 16:17
Листи.pdf
15 квітня 2020 16:17
Довідки.pdf
15 квітня 2020 16:17
Довідка ст.17.pdf
15 квітня 2020 16:17
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 16:17
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Жованик Вікторія Анатоліївна

ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009"

ФОП Горобчук Олег Васильович

Державне підприємство "Конотопське лісове господарство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Жованик Вікторія Анатоліївна
#3423514424
Відхилено 417 500,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 17:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009"
#36437535
Відхилено 448 500,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:18
ФОП Горобчук Олег Васильович
#2965113034
Відхилено 448 800,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 09:14
Державне підприємство "Конотопське лісове господарство"
#00992935
Переможець 456 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 15:09

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа-підприємець Жованик Вікторія Анатоліївна #3423514424

№ рішення у справі

60/86-р/к

Дата рішення у справі

21.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

27 квітня 2020 17:13
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:09
протокол

Документи

30 квітня 2020 15:18
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:16
Протокол відхилення

Документи

06 травня 2020 09:14
Електронний підпис
06 травня 2020 09:13
Протокол відхилення
30 квітня 2020 15:19
Звіт з ЄДР (припинено)
30 квітня 2020 15:19
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Конотопське лісове господарство"
#00992935
456 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:35
Додаткова угода укладений
01 липня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 09:51
Договір частина 2.pdf зміни до договору
28 травня 2020 09:36
Договір частина 1.pdf зміни до договору
28 травня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 16:13
Договір 1 від 26-05-2020_Дрова укладений
27 травня 2020 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір №1 від 26.05.2020 року опубліковано повторно. При первинній публікації в електронній системі закупівель було допущено технічний збій, через що друга частина договору не була підвантажена електронною системою. При звернені до майданчику, отримано відповідь , що замовник, як користувач електронної системи закупівель не може нести відповідальність у зв`язку із технічними збоями цієї системи (електронного майданчика) в частині формування документів, тому є можливим опублікувати договір повторно у повному змісті використавши функціонал змін до договору. Договір підписано 26 травня, тому строк публікації у термін два дні дотримано.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 366 645,66
UAH (в тому числі ПДВ 61 107,61 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін