Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41848457 |
Місцезнаходження: | 41635, Україна , Сумська обл., село Бочечки, вулиця Тракторна будинок 2 |
Контактна особа: |
Міницька Олена Олександрівна +380973836504 bohehky.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 578 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,09% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 14:35 |
Зміни до ТД від 13.04.2020.docx | |
13 квітня 2020 14:35 |
ТД_Деревина 2020 зі змінами 13.04.2020.doc |
13 квітня 2020 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2020 14:35 |
Зміни до ТД від 13.04.2020.docx
|
|||
13 квітня 2020 14:35 |
ТД_Деревина 2020 зі змінами 13.04.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
22 квітня 2020 року був проведений електронний аукціон щодо визначення цінових пропозицій учасників на закупівлю UA-2020-04-06-002308-b, а саме, дров'яна деревина промислового використання по коду ДК 021:2015 - 03410000-7 – замовник відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Бочечківської сільської ради
Відповідно до протоколу № 5Д засідання тендерного комітету від 06 травня 2020 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Горобчук О.В. її було відхилено. ФОП Горобчук О.В. не згоден з таким рішенням тендерного комітету з наступних підстав:
Відповідно до п. 1.1. Додатку 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником було надано Довідку № 15-7/20 від 14.04.2020 р. Згідно наданої інформації ФОП Горобчуком О.В. пояснено, щодо наявності транспортних засобів, яких у повній мірі достатньо для виконання договірних зобов’язань. Також на вимогу наявності складу, ФОП Горобчук О.В. роз’яснено, що власних складських приміщень не має, але, по-перше, в своїй тендерній пропозиції, підтверджує 100% наявність деревини, по друге, вказує точну адресу зберігання товару, відповідно до Договору купівлі-продажу № 31-03-4/20 від 31.03.2020 р. та довідку від Заготівельника про місце та адресу зберігання товару. Здійснення поставки від Заготівельника до Замовника не потребує наявності складу. Вважаємо, що вимога Замовника виконана у повному обсязі і відсутність у власності ФОП Горобчук О.В. не впливає на виконання договору.
Відповідно до п. 12 Додатку 2 про надання протоколу радіологічного дослідження на кожну породу, що є предметом закупівлі, ФОП Горобчук О.В. надано відповідні радіаційні сертифікати № 34, 35 від 27.02.2020 р. та № 55 від 15.04.2020 р. у висновку яких немає мови про пиломатеріали, а ПРОПИСАНО НАСТУПНЕ: «РЕАЛІЗАЦІЯ ДЕРЕВИНИ ПАЛИВНОЇ ПО РАДІАЦІЙНОМУ ФАКТОРУ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ», що свідчить про те, що ФОП Горобчук О.В. було досліджено саме паливну деревину відповідної породи. Тобто дану вимогу Замовника ФОП Горобчук О.В. виконав у повному обсязі.
Якщо у Замовника під час розгляду тендерної пропозиції виникали якісь сумніви він міг відповідно до ч. 7 ст 28 Закону звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Виходячи з вищевикладеного, просимо скасувати рішення протоколу № 5Д від 06.05.2020 р. та признати переможцем торгів ФОП Горобчук О.В.
У разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право звернутися за оскаржуванням до Антимонопольного комітету України, згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Крім того, відповідно до відповідно п. 1 Розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації «Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції».
Відповідно до п. 1.2 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати «Копії документів на право власності або оренду, або інших підтверджуючих документів на право власності, що підтверджують наявність в учасника транспортні засоби та території (складу) для зберігання». Наявність в учасника території (складу) для зберігання не підтверджено документально.
Отже, учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до вимог Замовника та умов Тендерної документації.
Відповідно до п. 12 Додатку 1 для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі «Учасник має надати Протокол радіологічного дослідження деревини на кожну породу що є предметом закупівлі (дров’яна деревина твердої породи, дров’яна деревина м’якої породи, дров’яна деревина хвойної породи)». Учасник надає «Радіаційний сертифікат» на пиломатеріали деревини, що не відповідає умовам Тендерної документації. Пиломатеріали не є предметом закупівлі згідно умов тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Горобчук О. В. не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-13-000009 ● b0706309250940339dfbe69ee57b2599
- Статус: вирішено ● Дата: 14 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.05.2020 №18
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.05.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-06-002308-b 06.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. На вимогу щодо усунення порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У відповідності до законодавства замовником було включено до тендерної документації вимогу дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII (із подальшими змінами); - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VII (із подальшими змінами); - Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 р. № 549/2015. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації посилається на нормативні документи, які втратили чинність (Указ Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»», який втратив чинність 17 травня 2017 року). В даному випадку при закупівлі деревини, включення до тендерної документації законодавчого акту, який втратив чинність, не вплинуло на результати закупівлі та не обмежило конкуренцію і не призвело до дискримінації учасників. 2. Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ДП «Конотопський лісгосп» вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повідомляємо наступне. Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла до 19 квітня 2020 року, передбачено саме формулювання кваліфікаційного критерію як - «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». За умовами тендерної документації замовник не вимагав щоб досвід був підтверджений більше ніж одним договором. Дана вимога є правомірною і відповідає вимогам по стаття 16. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору було достатньо підтвердити наявність одного аналогічного договору. У разі, якщо учасники хочуть подати підтвердження досвіду виконання більше одного договору вони мають на це право. У замовника відсутні підстави відхилити пропозицію учасника ДП «Конотопський лісгосп» через подання документально підтвердженого виконано лише одного договору, оскільки вимогою тендерної документації, не було передбачено вимоги виконання мінімум двох договорів. 3. Щодо виявленої під час моніторингу невідповідності довідки від 14.04.2020 №507, яка не містить інформації щодо предмета закупівлі, прізвища ім’я та по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено договір, що не відповідає вимогам пункту 2.1. додатку 3 тендерної документації, повідомляємо наступне. У відповідності до умов тендерної документації тендерним комітетом дано вичерпний перелік що вважається формальними помилками при оформленні документів учасниками. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема, неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі. Відсутність, вказаної під час моніторингу інформації, в довідці від 14.04.2020 №507, не впливає на зміст поданої пропозиції учасником ДП «Конотопський лісгосп», і крім того дана інформація міститься в іншому документі, який подано в складі тендерної пропозиції. Відсутню інформацію і довідці, замовник може знайти в іншому документі, а отже вказана невідповідність є формальною помилкою. 4. Щодо неподання документів, що підтверджують наявність в учасника всіх транспортних засобів, зазначених у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.04.2020 №503 (з 44-х одиниць техніки підтверджуючі документи надано лише на 31-у одиницю техніки), повідомляємо наступне. У відповідності до умов тендерної документації учасник мав підтвердити спроможність здійснити поставку до закладів Замовника. Для виконання доставки достатньо 1 або 2 транспортних засобів. Замовник не може відхилити пропозиції учасника, який має 31 транспортний засіб, оскільки даний обсяг є достатнім для підтвердження критерію наявності матеріально-технічної бази. 5. Щодо виявленої невідповідності накладного електронного підпису на тендерну пропозиція учасника ДП «Конотопський лісгосп» повідомляємо наступне. У відповідності до вимог тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис або електронний цифровий підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Тобто, підпис може накладати або особа, яка підписала документи тендерної пропозиції і разом з тим завантажила документи в електронну систему, або особа яка працює в електронній системі і завантажує та подає документи. У тендерній документації не має вимоги щоб електронний цифровий підпис обов’язково накладає особа яка підписала документи тендерної пропозиції. Оскільки, як правило, документи підписують або директори або керівники учасників, а подають документи в систему зовсім інші особи, які за посадовими обов’язками здійснюють таку діяльність як робота в електронній системі. Накласти електронно-цифровий підпис за законодавством має саме та особа яка працює в системі. Щодо усунення порушень, то процедура закупівлі після підписання договору, вважається такою, що завершена. Після завершення процедури закупівлі виправлення порушень, навіть якщо такі і мали місце не можлива. Враховуючи, висновок моніторингу, Замовником прийнято рішення розірвати договір про закупівлю укладений з ДП «Конотопський лісгосп», про що відповідно направлено лист і ведеться підготовка до підписання додаткової угоди на розірвання договору.
2020-06-09 17:38:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2020-07-14 10:27:10
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Жованик Вікторія Анатоліївна |
418 000,00
UAH з ПДВ
|
417 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009" |
463 010,00
UAH з ПДВ
|
448 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Горобчук Олег Васильович |
474 980,00
UAH з ПДВ
|
448 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Конотопське лісове господарство" |
576 384,00
UAH з ПДВ
|
456 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Жованик Вікторія Анатоліївна #3423514424 |
Відхилено |
417 500,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2020 17:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "СУМИ-ПРОДРЕСУРС-2009" #36437535 |
Відхилено |
448 500,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 15:18
|
|
ФОП Горобчук Олег Васильович #2965113034 |
Відхилено |
448 800,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 09:14
|
|
Державне підприємство "Конотопське лісове господарство" #00992935 |
Переможець |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 16:35
|
Додаткова угода | укладений |
01 липня 2020 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 09:51
|
Договір частина 2.pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 09:36
|
Договір частина 1.pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2020 16:13
|
Договір 1 від 26-05-2020_Дрова | укладений |
27 травня 2020 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір №1 від 26.05.2020 року опубліковано повторно. При первинній публікації в електронній системі закупівель було допущено технічний збій, через що друга частина договору не була підвантажена електронною системою. При звернені до майданчику, отримано відповідь , що замовник, як користувач електронної системи закупівель не може нести відповідальність у зв`язку із технічними збоями цієї системи (електронного майданчика) в частині формування документів, тому є можливим опублікувати договір повторно у повному змісті використавши функціонал змін до договору. Договір підписано 26 травня, тому строк публікації у термін два дні дотримано. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |