Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів до принтерів та копіювальних пристроїв
Очікувана вартість
50 950,00 UAH
UA-2020-04-06-002248-a b7b18e7f659b487d9b7757eaafd0594e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коновалова Ірина Юріївна

380442355089 lesia.makoshko@shev.kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470133
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 26/4
Контактна особа: Коновалова Ірина Юріївна
380442355089
lesia.makoshko@shev.kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 19:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 13:47
Очікувана вартість: 50 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 509,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів до принтерів та копіювальних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-002248-a.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 27 квітня 2020 11:49
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управлінням культури, туризму та охорони культурної спадщини Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації 14 квітня 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-04-06-002248-a на закупівлю Послуг із заправки та відновлення картриджів до принтерів та копіювальних пристроїв, код за ДК 021:2015 (CPV): 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
3. ТОВ "ВС Технолоджі"

Ціна учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак, пропозиція була відхилена згідно протоколу тендерного комітету від 23.04.2020 року у зв'язку з неналежним чином оформленим проектом договору.
Маємо зазначити, що дане рішення є безпідставним. ТОВ «Гарант прінт сервіс» надав у складі своєї пропозиції документ “Лист-згода з проектом договору”, в якому повністю продубльований проект договору, запропонований Замовником та підтверджена згода і можливість його виконання. Також нами наданий Гарантійний лист, згідно якого ТОВ «Гарант прінт сервіс» гарантує надання послуг згідно запропонованого проекту договору. При цьому вартість нашої пропозиції значно менша пропозиції інших Учасників закупівлі, а досвід підтверджено копіями договорів інших замовників.



Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ “Гарант прінт сервіс” та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-04-06-002248-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 24 квітня 2020 12:47
Неправомірне відхилення
Шановний Замовник – Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, звертаємось до Вас з вимогою на закупівлю UA-2020-04-06-002248-a, за предметом «Послуги із заправки та відновлення картриджів до принтерів та копіювальних пристроїв, код за ДК 021:2015 (CPV): 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки.», у зв’язку з прийнятим тендерним комітетом рішенням, що викладене у вигляді Протоколу рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата від 23.04.2020 року, та керуючись п. 12 Наказу Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019 року, Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №18 від 17.04.2020 року.
Так у п. 4.5.2 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» зазначено, що учасники допорогових закупівель мали надати ІНФОРМАЦІЙНУ ДОВІДКУ за підписом уповноваженої особи Учасника ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ щодо надання послуг, які є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва товару, який є предметом закупівлі.»
На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» (код ЄДРПОУ 24095427, місцезнаходження: вул. Івана Мазепи, буд. 4/6, м. Київ, 01010) подало у складі тендерної пропозиції «Довідку про виконання аналогічного договору» №485-3/01-03 від 07.04.2020 року, в якій наявна інформація, що вимагалася у п. 4.5.2 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» про найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назву товару, який є предметом закупівлі. Крім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» подало Договори №ПЗ/В-191317/НЮ від 19.11.2019 року, №34-20-У від 20.02.2020 року, №25 від 21.01.2020 року, які в повній мірі слугують підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів в учасника торгів.
До того ж, звертаємо Вашу увагу, що у п. 4.5.2 «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» відсутнє формулювання з якого б випливало, що учасники торгів мали надавати аналогічні договори виконані лише в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
Таким чином, у зв’язку з вище викладеним, та враховуючи надуманість підстави для відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» вимагаємо: 1) надати додаткову аргументацію щодо причини відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.»; 2) скасувати рішення викладене у вигляді Протоколу рішення Замовника про відхилення пропозиції кандидата від 23.04.2020 року, як таке, що прийняте у супереч вимогам Тендерної документації на закупівлю UA-2020-04-06-002248-a, та положенням чинного законодавства України; 3) повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», так як відхилення пропозиції є не законним та не обґрунтованим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 12:19
У поданій Ціновій пропозиції Кандидатом ТОВ «В.М.» надано два аналогічних договори (на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів), зобов’язання по яких не виконано в повному об’ємі. Інформація про позитивний досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг не підтверджена. Позитивні відгуки відсутні.
Крім того, при оформлені Цінової пропозиції ви, як Учасник, погодилися з умовами, що Замовник може відхилити Вашу пропозицію, оскільки, Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
У поданій Ціновій пропозиції Кандидатом ТОВ «В.М.» надано два аналогічних договори (на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів), зобов’язання по яких не виконано в повному об’ємі. Інформація про позитивний досвід виконання аналогічних договорів щодо надання послуг не підтверджена. Позитивні відгуки відсутні.
Крім того, при оформлені Цінової пропозиції ви, як Учасник, погодилися з умовами, що Замовник може відхилити Вашу пропозицію, оскільки, Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції.

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 11:49
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 20 994,00
UAH з ПДВ
20 994,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 31 208,40
UAH з ПДВ
31 208,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 39 277,72
UAH з ПДВ
39 277,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 14:35
Пропозиція остаточна.pdf
10 квітня 2020 13:51
Пропозиція.pdf
10 квітня 2020 13:51
Копія Витягу 31.03.20.pdf
10 квітня 2020 13:51
Копія Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2020 13:51
Копія Протокол.pdf
10 квітня 2020 13:51
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 17:37
Пропозиція В.М.+.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 17:50
Електронний підпис
13 квітня 2020 17:50
UA_VS_Technology.pdf
13 квітня 2020 17:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 квітня 2020 17:50
Проект Договора.pdf
13 квітня 2020 17:50
ДФС_заправка_дог_2017.pdf
13 квітня 2020 17:50
Договір аналог тех-2019.pdf
13 квітня 2020 17:50
Довідка_довкілля.pdf
13 квітня 2020 17:50
Довідка ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант прінт сервіс

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ВС Технолоджі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Відхилено 20 994,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 09:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 31 208,40
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 11:01
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 39 277,72
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 11:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
39 277,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 16:19
1do89.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 12:26
Договір № 89 від 12.05.2020.pdf укладений
13 травня 2020 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі збільшенням потреби у послугах із заправки та відновлення картриджів, відповідно до частини 4 пункту 7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовилися збільшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML