Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Хотинська, Мудрого Ярослава, Александрі Васіле, Заводська, Калинівська, Підкови Івана, Шляховід, Перемоги, Мізунського Юрія, Енергетична, Галицького Данила, Галицький Шлях, Надрічна, Демократична, Налепки Яна, Вереснева, Учительська, Каштанова, Фестивальна, Коломийська, Денисівська, Горішня, Юнацька, провулок Надрічний (до дитячого майданчика), Стефаника Василя, Ткачука Петра, Лукіяновича Дениса, Рокитянська, Денисівський Тупик, Мошинська, Дібровецька у м.Чернівцях
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Khotynska-Str., Mudroho Yaroslava-Str., Aleksandri Vasile-Str., Zavodska-Str., Kalynivska-Str., Pidkovy Ivana-Str., Shliakhovid-Str., Peremohy-Str., Mizunskyy Yurii-Str., Enerhetychna-Str., Halytskyy Danylo-Str., Halytskyi Shliakh-Str., Nadrichna-Str., Demokratychna-Str., Nalepky Yana-Str., Veresneva-Str., Uchytelska-Str., Kashtanova-Str., Festyvalna-Str., Kolomyiska-Str., Denysivska-Str., Horishnia-Str., Yunatska-Str., Nadrichnyi lane (to children’s playground), Stefanyk Vasyl-Str., Tkachuk Petrj-Str., Lukiianovych Denys-Str., Rokytianska-Str., Denysivskyi blind alley, Moshynska-Str., Dibrovetska-Str. in city of Chernivtsi
Очікувана вартість
5 477 300,00 UAH
UA-2020-04-06-002235-b 07fef983da194910a429a7d15032cd58
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Додаткові контактні особи: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council .
National ID: 25082708
Contact point: Vorobets Oksana Mykolayivna
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Additional contacts: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:30
Очікувана вартість: 5 477 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 386,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 164319 UAH
Publication date: 06 квітня 2020 15:16
Enquiries until: 27 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 5 477 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 387 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Хотинська, Мудрого Ярослава, Александрі Васіле, Заводська, Калинівська, Підкови Івана, Шляховід, Перемоги, Мізунського Юрія, Енергетична, Галицького Данила, Галицький Шлях, Надрічна, Демократична, Налепки Яна, Вереснева, Учительська, Каштанова, Фестивальна, Коломийська, Денисівська, Горішня, Юнацька, провулок Надрічний (до дитячого майданчика), Стефаника Василя, Ткачука Петра, Лукіяновича Дениса, Рокитянська, Денисівський Тупик, Мошинська, Дібровецька у м.Чернівцях (міський бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Khotynska-Str., Mudroho Yaroslava-Str., Aleksandri Vasile-Str., Zavodska-Str., Kalynivska-Str., Pidkovy Ivana-Str., Shliakhovid-Str., Peremohy-Str., Mizunskyy Yurii-Str., Enerhetychna-Str., Halytskyy Danylo-Str., Halytskyi Shliakh-Str., Nadrichna-Str., Demokratychna-Str., Nalepky Yana-Str., Veresneva-Str., Uchytelska-Str., Kashtanova-Str., Festyvalna-Str., Kolomyiska-Str., Denysivska-Str., Horishnia-Str., Yunatska-Str., Nadrichnyi lane (to children’s playground), Stefanyk Vasyl-Str., Tkachuk Petrj-Str., Lukiianovych Denys-Str., Rokytianska-Str., Denysivskyi blind alley, Moshynska-Str., Dibrovetska-Str. in city of Chernivtsi (сity budget)
Розгорнути Згорнути
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання підписаного, згідно з п. 5.1. Договору, акту наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 15:16
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-002235-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Більцан Лариса Іванівна, Код ЄДРПОУ:2850920901
Дата подання: 19 травня 2020 20:33
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Предмет закупівлі:
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Хотинська, Мудрого Ярослава, Александрі Васіле, Заводська, Калинівська, Підкови Івана, Шляховід, Перемоги, Мізунського Юрія, Енергетична, Галицького Данила, Галицький Шлях, Надрічна, Демократична, Налепки Яна, Вереснева, Учительська, Каштанова, Фестивальна, Коломийська, Денисівська, Горішня, Юнацька, провулок Надрічний (до дитячого майданчика), Стефаника Василя, Ткачука Петра, Лукіяновича Дениса, Рокитянська, Денисівський Тупик, Мошинська, Дібровецька у м.Чернівцях

Номер закупівлі: UA-2020-04-06-002235-b
Вимога щодо усунення порушення
Я, ФОП Більцан Лариса Іванівна, повідомляю, що пропозиції учасників процедури закупівлі ПП «Санбуд-Сервіс» та ПП «Регіон-К» не відповідають вимогам тендерної документації.
Стосовно пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс»
- Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності матеріально-технічної бази згідно з якою, зазначена машина використовується учасником на підставі цивільно-правового договору та договору позички. Також у складі тендерної пропозиції учасника наданий цивільно-правовий договір №1/20 від 23 лютого 2020 року між ПП «Санбуд-Сервіс» та Романовським Орестом Ярославовичем, щодо виконання останнім робіт із механізованого прибирання прибордюрної частини доріг із удосконаленим типом покриття щоденно на території закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс» - 17000 м.кв вакуумно-прибиральною машиною Bucher Guyer CC2000/PS20-3, якою він розпоряджається згідно договору позички. Зазначаємо, що умовами даного договору передбачене виконання певної роботи - а саме прибирання 17 000 м. кв площі, закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс». Таким чином вказаний договір не може бути таким, що підтверджує наявність у учасника право користування певною технікою, оскільки за своєю природою є договором на виконання певних послуг в певному обсязі. Слід зазначити, що мова в договорі іде саме про вже закріплену за ПП «Санбуд-Сервіс» територію, отже дія зобов’язань по цьому договору не може поширюватися на іншу територію, зокрема на прибирання території, яка зазначена у предметі закупівлі.
- Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ПП «Санбуд-Сервіс»,а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації
Стосовно пропозиції ПП «Регіон-К»:
- Тендерною документацією передбачене надання учасником тендерного забезпечення у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Нац-го банку України від 15.12.2004р. №639)
Надана у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Регіон-К» банківська гарантія 008/626ГР від 06 травня 2020 року, видана Акціонерним товариством «Європейський промисловий банк» не відповідає вищевказаним вимогам в частині безумовності. Так вказаною гарантією передбачені умови в частині надання Бенефіціаром письмової вимоги у випадку не виконання Принципалом своїх зобов’язань, а саме направлення такої вимоги реєстровою/курєрскою поштою та надання разом з вимогою карти із зразком (-ами) підпису (-ів) особи (-іб) що підписала (-и) вимогу Гаранту, та відбитком печатки Бенефіціара, засвідченої нотаріально.
Таким чином тендерна пропозиція ПП «Регіон-К» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині
- Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасником листа в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з Проектом договору.
У складі тендерної пропозиції ПП «Регіон-К» наданий лист-згода з проектом договору викладеного у тендерній документації «Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Гагаріна Юрія(від моста річки Прут парна сторона до будинку №2 по вул. Гагаріна Юрія); вул.Головна (від вул.Сагайдачного Петра гетьмана буд. №2 до площі Центральної непарна сторона); вул. Севастопольська (від вул. Гагаріна Юрія до вул. Прутської); вул.Білоруська (від залізнодорожного моста поворот на вул. Ізмайлівську та до вул.Білоруської буд №85 дві сторони); вул. Лубенська (від вул.Зеленої до вул. Білоруської); вул. Ромашкова (від вул.Січових Стрільців до вул. Калинівської одна сторона); вул. Січових Стрільців (від вул.Руської до вул.Фастіської дві сторони за винятком території кладовища та віськової частини); вул. Фастівська (від вул.Руської до вул.Січових Стрільців); вул.Руставелі Шота (від вул. Руської до вул. Кишинівської); пров. Білоруський (від залізнодорожної колії до вул. Білоруської); вул. Українська (від вул. Шептицького Андрія Митрополіта до вул.Руської обидві сторони); вул.Садовського Миколи (від вул.Руської до вул. Сагайдачного Петра гетьмана); вул.Сагайдачного Петра гетьмана (від вул. Головної до вул.Руської); вул. Зелена (від вул.Руської до повороту на вул.Орловську) у м.Чернівцях» що не відповідає предмету закупівлі та, відповідно, вимогам тендерної документації. Лист щодо погодження з умовами проекту договору саме за предметом закупівлі у складі тендерної пропозиції ПП «Регіон-К» відсутній.
- Тендерною документацією, а саме додатком 3 передбачене надання учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» скан-копії аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротуарів, прибордюрної частини доріг) або утримання доріг).
У складі тендерної пропозиції ПП «Регіон-К» надані копії договорів №166 від 01.09.2017 року та №13 від 12.01.2018 року, укладених з Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради, предметом яких є відшкодування витрат по санітарному прибиранню прилоткової частини доріг та тротуарів. Таким чином, зазначені договори за своєю правовою сутністю не є договорами з надання послуг та не можуть вважатися такими, що відповідають вимогам тендерної документації, які встановлені для аналогічного договору, оскільки передбачають не надання послуг, а саме відшкодування витрат.
Також у складі тендерної пропозиції ПП «Регіон-К» наданий договір №11 від 25.10.2018 року з ПП «Регіон-Центр», який передбачає надання послуг по прибиранню та навантаженню смиття прибиральниками територій (прибирання контейнерних майданчиків, газонів від опалого листя та сміття, навантаження сміття на транспортний засіб). Оскільки зазначений договір не передбачає надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротуарів, прибордюрної частини доріг) або утримання доріг), його не можно розглядати як аналогічний договір в розумінні тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, ПП»Регіон-К» не підтвердило наявність досвіду виконання аналогічного договору у спосіб, передбачений тендерною документацію та його пропозиція підлягає відхиленню.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 09:26
Вимоги учасників торгів ФОП Заворотна К.В. та ФОП Більцан Л.І. по закупівлям UA-2020-04-06-000437-b, UA-2020-04-06-000628-b, UA-2020-04-06-000883-b, UA-2020-04-06-000976-b, UA-2020-04-06-001448-b, UA-2020-04-06-001655-b, UA-2020-04-06-002235-b, UA-2020-04-06-002455-b мають необґрунтовано системний характер та ознаки надмірного формалізму.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-002235-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підприємець Більцан Лариса Іванівна, Код ЄДРПОУ:2850920901
Дата подання: 23 травня 2020 20:03
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Уважно розглянувши тендерні пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс» та ПП «Регіон-К» повідомляю, що вказані пропозиції не відповідали умовам Документації та підлягають відхиленню. Відхиливши мою пропозицію, як таку, що не відповідала умовам Документації та не відхиливши пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс» та ПП «Регіон-К» Замовник застосував по відношенню до мене дискримінаційний підхід, чим порушив принципи Закону та мої права та охоронювані Законом інтереси, як учасника торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 21:23
Рішення від 27.05.2020 № 10437 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 21:23
рішення від 12.06.2020 № 11652.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 23:17

Документи подані скаржником

23 травня 2020 20:03
Скарга.pdf
23 травня 2020 20:03
платіжне доручення.jpeg
23 травня 2020 20:03
Додатковий договір.pdf

Документи подані замовником

26 травня 2020 10:16
Клопотання.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2020
UA-2020-04-06-002235-b07fef983da194910a429a7d15032cd58
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Учасник Документи Рішення
ФОП Більцан Лариса Іванівна Документи
Відхилено
Документи
ПП "САНБУД-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Регіон-К Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 19:55
Стаття 17.pdf
06 травня 2020 19:55
підтвердження.pdf
06 травня 2020 19:54
захист довкілля.pdf
06 травня 2020 19:54
довідка субпідрядники.pdf
06 травня 2020 19:54
Довідка росія.pdf
06 травня 2020 19:54
Довідка працівники.pdf
06 травня 2020 19:54
довідка матеріали.pdf
06 травня 2020 19:54
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

26 червня 2020 12:46
Електронний підпис
26 червня 2020 12:44
кошторис.PDF
06 травня 2020 20:08
Електронний підпис
06 травня 2020 20:08
Електронний підпис
06 травня 2020 20:06
ЦПД Романовський.pdf
06 травня 2020 20:06
Тех характ на Bucher Guyer.pdf
06 травня 2020 20:06
Рішення засновника.PDF
06 травня 2020 20:06
Паспорт і код.PDF
06 травня 2020 20:06
Договір позички МТЗ-52.PDF
06 травня 2020 20:06
Довіреність Лимар С.А..pdf
06 травня 2020 20:06
Гарантія 1257-20.zip
06 травня 2020 20:06
Гарантія 1257-20.pdf
06 травня 2020 20:06
Банківська ліцензія.pdf
06 травня 2020 20:06
1 DF 1 кв.2020.PDF
06 травня 2020 20:06
Тендерна пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 01:02
7_Інші документи.pdf
07 травня 2020 01:02
6_Технічні вимоги_13ж.pdf
07 травня 2020 01:02
5_ст.17 Відповідн.pdf
07 травня 2020 01:02
4_Досвід_Відгуки.pdf
07 травня 2020 01:02
3_Працівники.pdf
07 травня 2020 01:02
2_Мате._тех.бза_оновл.pdf
07 травня 2020 01:02
1_Тенд.пропозиця_13ж.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Більцан Лариса Іванівна

ПП "САНБУД-СЕРВІС"

ПП Регіон-К

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САНБУД-СЕРВІС" 4 800 000,00
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Регіон-К 5 400 000,00
UAH з ПДВ
4 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 12:46
Електронний підпис
26 червня 2020 12:44
кошторис.PDF
06 травня 2020 20:08
Електронний підпис
06 травня 2020 20:08
Електронний підпис
06 травня 2020 20:06
ЦПД Романовський.pdf
06 травня 2020 20:06
Тех характ на Bucher Guyer.pdf
06 травня 2020 20:06
Рішення засновника.PDF
06 травня 2020 20:06
Паспорт і код.PDF
06 травня 2020 20:06
Договір позички МТЗ-52.PDF
06 травня 2020 20:06
Довіреність Лимар С.А..pdf
06 травня 2020 20:06
Гарантія 1257-20.zip
06 травня 2020 20:06
Гарантія 1257-20.pdf
06 травня 2020 20:06
Банківська ліцензія.pdf
06 травня 2020 20:06
1 DF 1 кв.2020.PDF
06 травня 2020 20:06
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

07 травня 2020 01:02
7_Інші документи.pdf
07 травня 2020 01:02
6_Технічні вимоги_13ж.pdf
07 травня 2020 01:02
5_ст.17 Відповідн.pdf
07 травня 2020 01:02
4_Досвід_Відгуки.pdf
07 травня 2020 01:02
3_Працівники.pdf
07 травня 2020 01:02
2_Мате._тех.бза_оновл.pdf
07 травня 2020 01:02
1_Тенд.пропозиця_13ж.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САНБУД-СЕРВІС"

ПП Регіон-К

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САНБУД-СЕРВІС"
#39147755
Переможець 4 800 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 10:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "САНБУД-СЕРВІС"
#39147755
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 16:16
Додатковий договір 6.pdf зміни до договору
09 березня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 12:03
Додатковий договір 5.pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:46
Додатковий договір 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 15:09
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 15:17
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 11:30
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
16 липня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:39
Договір №313 .pdf укладений
06 липня 2020 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №313 внесено зміни, а саме: пункт 3.1 викладено в новій редакції та пункту 14 викладено в новій редакції щодо реквізитів виконавця.
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №313 внесено зміни в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №313 внесено зміни в частині п.16, а саме: реквізити Виконавці викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору пролонговано на термін до 10.04.2021р., при цьому термін надання послуг до 31.03.2021р
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору №313 у 2021 році становить 883 881 грн.
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни, а саме: Додаток 1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 313
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 10 квітня 2021
Сума оплати за договором: 4 419 405,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 432,50 UAH)