Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км17+736-км22+500 Чорнухинського та Лубенського районів Полтавської області
Очікувана вартість
91 531 492,00 UAH
UA-2020-04-06-002153-a 8779cff5329d441abf94fffb7931f3e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 14:00
Очікувана вартість: 91 531 492,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 153,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км17+736-км22+500 Чорнухинського та Лубенського районів Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37100, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни, на ділянці км17+736-км22+500 Чорнухинського та Лубенського районів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник до початку виконання робіт може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості обсягу робіт, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Заходи із захисту довкілля: 30%
7149.6506 м3: 30%
7000 м3: 20%
6800 м3: 10%
менше 6800 м3: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-002153-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 10 квітня 2020 18:00
щодо застави
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника – переможця закупівлі вимагається надати в забезпечення виконання договору заставу в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи терміни виконання робіт/надання послуг з ремонту, а також вже усталену практику через об’єктивні обставини їх продовження, зокрема через відсутність бюджетного фінансування, вимагаємо внести зміни та виключити цю вимогу з тендерної документації. Названа умова створюватиме фінансове навантаження на будь-яке підприємство, що виграє тендер, особливо в умовах вже існуючої економічної кризи в країні та в умовах епідеміологічного нещастя в світі в цілому. Виключення умови щодо застави надасть можливість переможцю тендеру зосередити кошти не на забезпеченні, а на придбанні необхідного будівельного матеріалу, пального для техніки тощо.
Вимагаємо внести зміни – виключити умову щодо застава та враховувати під час складання тендерних документацій вкрай негативну ситуацію в країні, яка до то ж має перспективу ще більшого загострення та ускладнення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 10:16
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Документи

15 квітня 2020 10:16
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-002153-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 17 квітня 2020 20:58
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 13:59
рішення від 22.04.2020 № 7574 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 13:59
рішення від 07.05.2020 № 8929.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 22:08

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 20:58
рішення від 12.03.2020 _ 4780.pdf
17 квітня 2020 20:58
рішення від 10.02.2020_2488.pdf
17 квітня 2020 20:58
рішення від 09.08.2019 _ 10965.pdf
17 квітня 2020 20:58
Рішення від 28.10.2019 _15496.pdf
17 квітня 2020 20:58
відгук.PDF

Документи подані замовником

21 квітня 2020 16:38
Пояснення
29 квітня 2020 14:47
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000077 ● e762c2f8c3294bd1965f29cbdd87aa99
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.07.2020 № 203

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-04-06-002153-a 06.04.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 77 801 766,00
UAH з ПДВ
77 801 766,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 54 461 236.20 Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 90 615 000,00
UAH з ПДВ
88 500 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 61 950 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 88 780 000,00
UAH з ПДВ
88 780 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 62 146 000 Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 90 158 580,00
UAH з ПДВ
90 158 580,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 63 111 006 Документи

Публічні документи

07 травня 2020 16:13
Електронний підпис
07 травня 2020 16:11
частина 8 .pdf
07 травня 2020 16:11
частина 7.2 ІСО.pdf
07 травня 2020 16:11
частина 11 Форма.PDF
07 травня 2020 16:11
частина 10 Календарний.PDF
07 травня 2020 16:11
частина 7 .pdf
07 травня 2020 16:11
частина 9 .PDF
07 травня 2020 16:11
частина 6 довідки.pdf
07 травня 2020 16:11
частина 5 Досвід.PDF
07 травня 2020 16:11
частина 8.1.PDF
07 травня 2020 16:11
частина 4 лабораторія.pdf
07 травня 2020 16:11
частина 2.1 мтб.pdf
07 травня 2020 16:11
частина 2 мтб.pdf
07 травня 2020 16:11
частина 1.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 17:06
Електронний підпис
07 травня 2020 17:05
G7427.20-1.7z
07 травня 2020 17:05
ч.9.rar
07 травня 2020 17:05
ч.8.pdf
07 травня 2020 17:05
ч.7.pdf
07 травня 2020 17:05
ч.6.pdf
07 травня 2020 17:05
ч.5.pdf
07 травня 2020 17:05
ч.4.pdf
07 травня 2020 17:04
ч.3.pdf
07 травня 2020 17:04
ч.2.pdf
07 травня 2020 17:04
ч.1.pdf
07 травня 2020 17:04
Контрольний лист.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 21:52
Електронний підпис
07 травня 2020 21:44
Форма пропозиція.pdf
07 травня 2020 21:43
9 Довідка Санкції.pdf
07 травня 2020 21:43
7 Ліцензія.pdf
07 травня 2020 21:43
4 ISO.pdf
07 травня 2020 21:43
3 Лист згода.pdf
07 травня 2020 21:43
20 Аналогічні договора.pdf
07 травня 2020 21:41
18563 ОНУР К.І. p7s.7z
07 травня 2020 21:41
18 Наявність персоналу.pdf
07 травня 2020 21:41
15. Договір поставки.pdf
07 травня 2020 21:41
14. laboratoriya LVIV.pdf
07 травня 2020 21:41
13 Лабораторія.pdf
07 травня 2020 21:41
12. Статут.pdf
07 травня 2020 21:41
11 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
07 травня 2020 21:41
10 Лист згода.pdf
07 травня 2020 21:41
1 Лист гарантія ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 77 801 766,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 14:58
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
#200274482
Переможець 88 500 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 14:37

Документи

25 травня 2020 14:58
Електронний підпис
25 травня 2020 14:51
Протокол

Документи

29 травня 2020 14:37
Електронний підпис
29 травня 2020 14:33
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
#200274482
88 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2020 14:37
Електронний підпис
29 травня 2020 14:33
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 15:19
Брест 03-24_20-94.pdf укладений
27 січня 2023 15:18
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:41
ДУ_9 Чорнухи_Лубни_17_22 продовження.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 15:19
ДУ 8 Чорнухм-Лубни покращення 17-22.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 11:53
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 14:39
ДУ 7 Чорнухи_Лубни_17_22_03_24_20_94.pdf зміни до договору
05 липня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 15:50
ДУ 5 Чорнухи-Лубни 17_736_22_500.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 15:46
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:42
ДУ 4 Чорнухи Лубни 94.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:46
ДУ Чорнухи 94 продовж.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:26
ДУ Чорнухи-Лубни 17_736-22_500.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 10:25
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:50
Договір укладений
17 червня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 09 червня 2020 року та Розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації №569 від 07.10.2020р. «Про затвердження обсягу та напрямку використання коштів за рахунок місцевого запозичення для фінансування капітального ремонту автомобільної дороги О1723375 Чорнухи-Лубни», Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду № 03-24/20-94 від 17.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км17+736-км22+500 Чорнухинського та Лубенського районів Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/20-94 від 17.06.2020р. (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км17+736-км22+500 Чорнухинського та Лубенського районів Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п. 19.1. Розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 09 червня 2020 року, Розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації №569 від 07.10.2020р. «Про затвердження обсягу та напрямку використання коштів за рахунок місцевого запозичення для фінансування капітального ремонту автомобільної дороги О1723375 Чорнухи-Лубни» та Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 14 грудня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду № 03-24/20-94 від 17.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км17+736-км22+500 Чорнухинського та Лубенського районів Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р. та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» та до Додатку №1 «Договірна ціна» Договору підряду № 03-24/20-94 від 17.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км17+736-км22+500 Чорнухинського та Лубенського районів Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду) та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовились внести зміни до Додатку №2 Договору підряду та викласти його у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-94
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII у редакції Закону, що діяла до 19.04.2020, домовилися внести зміни до Додатку№1 Договору підряду та викласти його у новій редаккції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-94
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №992-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., цією угодою продовжують строк дії Договору підряду №03-24/20-94 від 17.06.2020р. (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи – Лубни на ділянці км17+736-км22+500 Чорнухинського та Лубенського районів Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п.19.1 Розділу ХIХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-94
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ_9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 160 147,74
UAH (в тому числі ПДВ 11 360 024,62 UAH)
Причини розірвання договору: У відповідності до умов пункту 8.3 Договору у разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж на 60 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Підрядник повертає Замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору. Згідно із пунктом 18.5. Договору Замовник має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір, повідомивши про це Підрядника за 15 календарних днів.