Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне приладдя для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2020-04-06-002134-a 410295a7fac542f5833593cecbfaa009
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стецюк Наталія Борисівна

380663825894 sh238@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598771
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б
Контактна особа: Стецюк Наталія Борисівна
380663825894
sh238@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 15:43
Очікувана вартість: 105 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 Одиниця
Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне приладдя для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Закревського 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 18:24
Тендерна документація Навчальне приладдя НУШ 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-002134-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 07 квітня 2020 08:42
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Навчальне приладдя для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа») за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 17:23
Вимога учасника не задоволена

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 94 770,00
UAH з ПДВ
94 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 103 950,00
UAH з ПДВ
103 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 17:10
Електронний підпис
14 квітня 2020 17:06
Податкова
14 квітня 2020 17:06
МВС
13 квітня 2020 17:21
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:02
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:01
31. СЕС UkrBoards фліпчарт.pdf
13 квітня 2020 16:01
28. Довідка про ціну.pdf
13 квітня 2020 16:00
24. Лист про тех х-ки.pdf
13 квітня 2020 16:00
23. Порівняльна таблиця.pdf
13 квітня 2020 16:00
7. Довідка досвід.pdf
13 квітня 2020 16:00
5. Довідка про персонал.pdf
13 квітня 2020 16:00
2. Проект договору.pdf
13 квітня 2020 16:00
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 15:57
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:55
тех завдання.pdf
10 квітня 2020 15:55
стаття 17 2.pdf
10 квітня 2020 15:55
пропозиція.pdf
10 квітня 2020 15:55
проект договору.pdf
10 квітня 2020 15:55
про повноваження.pdf
10 квітня 2020 15:55
про новий товар.pdf
10 квітня 2020 15:55
про доставку та монтаж.pdf
10 квітня 2020 15:55
про гарантію.pdf
10 квітня 2020 15:55
пояснення свідоцтво.pdf
10 квітня 2020 15:55
пояснення 4опп.pdf
10 квітня 2020 15:55
порівняльна таблиця.pdf
10 квітня 2020 15:55
погодження з проектом.pdf
10 квітня 2020 15:55
Паспортні дані.pdf
10 квітня 2020 15:55
Наявність працівників.pdf
10 квітня 2020 15:55
ісо.pdf
10 квітня 2020 15:55
Ідент.код.pdf
10 квітня 2020 15:55
згода.pdf
10 квітня 2020 15:55
захист довкілля 2.pdf
10 квітня 2020 15:55
довкілля.pdf
10 квітня 2020 15:55
Відповідність ст.17.pdf
10 квітня 2020 15:55
Витяг платника.pdf
10 квітня 2020 15:55
Витяг ЄДРПОУ Замковий.pdf
10 квітня 2020 15:55
виписка.pdf
10 квітня 2020 15:55
авторизація БФП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 94 770,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 11:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
Переможець 103 950,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 11:15

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
103 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 14:53
дог 17 04 ЗМК1.pdf укладений
17 квітня 2020 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 103 950,00
UAH