Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби індивідуального захисту органів дихання (респіратори FFP2)
Очікувана вартість
17 250,00 UAH
UA-2020-04-06-002037-b 61e3ed9e731a428cb7be62ca863c7668
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кришень

+380442916171 heart_center@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Тетяна Кришень
+380442916171
heart_center@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Респіратор Днепр-2 (FFP 2) (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, м. Київ, Київ, вул. Братиславська 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Тендерна документація

06 квітня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВ-ФАРМА"
#24736125
Переможець 17 250,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 14:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 15:24
Звіт.pdf укладений
03 червня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 15:45
ДУ 1.pdf зміни до договору
20 травня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 09:11
Договір.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 14:52
Договір.pdf укладений
06 квітня 2020 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 3511-1.8COV
Договір:
Номер додаткової угоди: 3511-1.8COV
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 12.2 Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1 розділу ХІ Дія договору
Номер договору про закупівлю: 3511-1.8COV
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 18 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 875,00 UAH)