Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба свіжа заморожена (Хек без голови та нутрощів, не пластований)
Очікувана вартість
373 889,60 UAH
UA-2020-04-06-002025-a 21965e29146046a683f6240319b36fa1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 14:59
Очікувана вартість: 373 889,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 869,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5320 кілограми
Риба свіжа заморожена (Хек без голови та нутрощів, не пластований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 15 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 банківських днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця на відповідне цільове призначення Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 14:25
Зміни до ТД Риба 10.04.2020р.doc
10 квітня 2020 14:25
Тендерна документація із змінами Риба 06.04.2020р.doc
10 квітня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 14:25
Зміни до ТД Риба 10.04.2020р.doc
10 квітня 2020 14:25
Тендерна документація із змінами Риба 06.04.2020р.doc
06 квітня 2020 17:07
Тендерна документація Риба 06.04.2020р.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-002025-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Гуков С.В., Код ЄДРПОУ:2545718673
Дата подання: 10 квітня 2020 09:54
зміна ДСТУ
Відповідно до додатку 3 тендерної документацій на закупівлю, передбачено подання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно ДСТУ 4378:2007.
Прошу замінити даний пункт на пункт, щодо надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно ДСТУ 4378:2005. Тому, що ДСТУ 4378:2007 не існує.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2020 14:31
ДСТУ 4378:2007 замінено на ДСТУ 4378:2005
До тендерної документації внесені зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000100 ● b30af9fd33594dcbb50c1e0a7961b715
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 17:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.05.2020 № 17

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 04.05.2020 №17

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-06-002025-a 06.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Приймак Олена Миколаївна 373 730,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ 372 134,00
UAH з ПДВ
359 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуков С.В. 372 400,00
UAH з ПДВ
359 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 18:11
технічні риба.pdf
21 квітня 2020 18:11
санкції.pdf
21 квітня 2020 18:11
пропозиція риба.pdf
21 квітня 2020 18:11
Копія паспорта_ код.pdf
21 квітня 2020 18:11
довкілля.pdf
21 квітня 2020 18:11
Витяг.pdf
21 квітня 2020 18:11
Виписка.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 13:57
Електронний підпис
29 квітня 2020 13:08
опис продукту.pdf
29 квітня 2020 13:08
пропозиція оновлена.pdf
21 квітня 2020 18:31
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:24
доки (1).rar
21 квітня 2020 17:20
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:16
риба.rar
21 квітня 2020 16:16
доки 2.rar
21 квітня 2020 16:02
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:58
доки.rar
21 квітня 2020 15:58
св-во єдиного податку.pdf
21 квітня 2020 15:58
реєстрація потужності.pdf
21 квітня 2020 15:58
повноваження учасника.pdf
21 квітня 2020 15:58
паспорт.pdf
21 квітня 2020 15:58
мед.книжка учасник.pdf
21 квітня 2020 15:58
лист-згода дані.pdf
21 квітня 2020 15:58
копія тех. паспорт.pdf
21 квітня 2020 15:58
код.pdf
21 квітня 2020 15:58
довідка транспорт.pdf
21 квітня 2020 15:58
довідка статут.pdf
21 квітня 2020 15:58
довідка Про санкції.pdf
21 квітня 2020 15:58
довідка працівник.pdf
21 квітня 2020 15:58
довідка потужність.pdf
21 квітня 2020 15:58
довідка п.9 ч.9.pdf
21 квітня 2020 15:58
довідка ЄДРПОУ.pdf
21 квітня 2020 15:57
довідка дез. обробка.pdf
21 квітня 2020 15:57
довідка відомості ЄДР.pdf
21 квітня 2020 15:57
відомості учасника.pdf
21 квітня 2020 15:57
витяг податкова.pdf
21 квітня 2020 15:57
витяг ЄДР.pdf
21 квітня 2020 15:57
акт склад.pdf
21 квітня 2020 15:57
акт НАССР.pdf
21 квітня 2020 15:57
опис риба.pdf
21 квітня 2020 15:57
договір.pdf
21 квітня 2020 15:57
довідка ДСТУ.pdf
21 квітня 2020 15:57
декларація риба.pdf
21 квітня 2020 15:57
відгук.pdf
21 квітня 2020 15:57
аналогічний договір.pdf
21 квітня 2020 09:47
Електронний підпис
21 квітня 2020 09:28
пропозиція.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 16:14
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:05
Довідка МВС
30 квітня 2020 11:10
Електронний підпис
30 квітня 2020 10:47
Якість товару
30 квітня 2020 10:47
Пропозиція
20 квітня 2020 16:08
Електронний підпис
20 квітня 2020 15:59
копія політики.pdf
20 квітня 2020 15:59
Копія НАССР 1 ч.rar
20 квітня 2020 15:59
Настанова 5 ч склад.pdf
20 квітня 2020 15:59
Настанова 4 ч склад.pdf
20 квітня 2020 15:59
Настанова 3 ч склад.pdf
20 квітня 2020 15:59
Настанова 2 ч склад.pdf
20 квітня 2020 15:59
Настанова 1 ч склад.pdf
20 квітня 2020 15:59
Копія план НАССР.pdf
20 квітня 2020 15:59
Копія Насср 3 ч.rar
20 квітня 2020 15:59
Копія Насср 2 ч.rar
20 квітня 2020 15:59
Копії Насср 4 ч.rar
20 квітня 2020 15:59
Додаток 2 п 3.1 _ ст 17.rar
20 квітня 2020 15:59
Додаток 2 п 2.1.rar
20 квітня 2020 15:59
Додаток 2 п 1.2 Риба.rar
20 квітня 2020 15:59
Додаток 2 п 1.1 Риба.rar
20 квітня 2020 15:59
Довідки Риба.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Приймак Олена Миколаївна

ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ

ФОП Гуков С.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Приймак Олена Миколаївна
#2313805722
Відхилено 340 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 10:58
ПРОСКУРНИК ВІТАЛІЙ ІЛЛІЧ
#1844309656
Відхилено 359 998,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:32
ФОП Гуков С.В.
#2545718673
Переможець 359 999,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гуков С.В.
#2545718673
359 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 16:30
ДУ №7-21 дог.№48-20.pdf зміни до договору
28 січня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 16:13
ДУ_№6-21_до_дог.№48-20_вiд_15.05.2020.pdf зміни до договору
26 січня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:17
ДУ №5-20 від30.12.2020 до дог.№48-20 від 15.05.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:06
ДУ_№4-20_до_договору_№48-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:25
Додаткова угода 3-20 до Договору №48-20 від 15.05.2020 р.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 15:48
ДУ №2-20 до дог.48-20.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 15:25
Додаткова угода 1-20 до договору 48-20 від 15.05.2020.pdf зміни до договору
16 червня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 14:36
Договір №48-2 від 15.05.2020.pdf укладений
15 травня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 44047,77 грн. (Сорок чотири тисячі сорок сім грн. 77 коп.), без ПДВ. Сума договору становить: 315951,23 (Триста п’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна грн. 23 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 48-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 111046,47 грн. (сто одинадцять тисяч сорок шість грн. 47 коп.), без ПДВ. Сума договору становить: 204904,76 грн. (двісті чотири тисячі дев’ятсот чотири грн. 76 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 48-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1.6. розділу 1. «Предмет договору» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 34430,50 грн. (тридцять чотири тисячі чотириста тридцять грн. 50 коп.), без ПДВ. Сума договору становить: 170474,26 (сто сімдесят тисяч чотириста сімдесят чотири грн. 26 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 48-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 48-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в старій редакції) та абзацу 8 п. 12.1 розділу 12 "Інші умови" Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію договору і погодити наступну (нову) редакцію. п. 11.1 розділу 11 "Дія договору": "Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2021 року, але у будь-якому разі до повного виконання ними своїх зобов'язань, а в частині зобов'язань, що виникають з умов гарантії, - до спливу гарантійного строку".
Номер договору про закупівлю: 48-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити загальну суму Договору в межах 20 відсотків відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла до 19.04.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 48-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з технічною помилкою у додатковій угоді №6-21 від 22.01.2021 року до договору поставки №48-20 від 15.05.2020 року Сторони дійшли згоди викласти її в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 48-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7-21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 179 704,45
UAH