Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Технічне обслуговування промислових лічильників газу)
Очікувана вартість
916 521,32 UAH
UA-2020-04-06-002008-b 986ddb2c5f064665985e40cbd258873e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семеренко Костянтин Володимирович

+38044-461-23-69 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Семеренко Костянтин Володимирович
+38044-461-23-69
SEMERENKO-KV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 17:30
Початок аукціону: 27 квітня 2020 12:23
Очікувана вартість: 916 521,32 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 582,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-03-25-000110-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Технічне обслуговування промислових лічильників газу». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування промислових лічильників газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за Договором Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) календарних днів, з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит на роз’яснення
Дата подання: 13 квітня 2020 09:40
Дата відповіді: 15 квітня 2020 16:48
1. Просимо надати роз’яснення стосовно пункту 6.1 Договору або внести уточнення щодо мінімальної кількості ЗВТ у партії лічильників. Бо «забрати ЗВТ (партію ЗВТ)» – звучить неоднозначно, а передача звернень Замовником, наприклад, на один ЗВТ та його транспортування для виконання робіт Виконавцем - не є раціональним рішення як для Замовника, так і для Виконавця. 2.Просимо Вас надати роз’яснення щодо останнього абзацу документу «Додаток 3 Вимоги до переможця». Не зрозуміло яким чином проводити розрахунок, щоб «Сума вартостей послуг, що входять до етапу вхідний контроль для кожного типу лічильників не може перевищувати 20% від загальної вартості послуг для даного типу лічильника без врахування вартості матеріалів та комплектуючих з розрахунку за 1 лічильник кожного типу».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання №1.
Замовник визначає терміни проведення технічного обслуговування для лічильників газу та кількість лічильників у партії, що передається Виконавцю, з урахуванням виробничої необхідності (потреби) для забезпечення своєї діяльності як Оператора газотранспортної системи в частині обліку природного газу в точках входу/виходу до/з ГТС України.

Щодо питання №2.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції надається Переможцем у вигляді «Розрахунку вартості послуг без вартості матеріалів та комплектуючих» та «Вартості матеріалів та комплектуючих, які можуть бути використані під час надання послуг» (Додаток ІІІ.І до тендерної документації). У формі «Розрахунку вартості послуг без вартості матеріалів та комплектуючих» наведено найменування послуг для кожного типу лічильників газу та визначено які з цих послуг відносяться до етапу «Вхідний контроль».
Вимогою тендерної документації до Розрахунку ціни тендерної документації є те, щоб для кожного лічильника газу сума вартостей послуг, які входять до етапу «Вхідний контроль» не перевищила 20% від загальної вартості послуг для відповідного лічильника газу (без врахування вартості матеріалів та комплектуючих). Переможець самостійно визначає вартість кожного виду послуг з урахуванням вартості людино/години (зазначається в грн., без ПДВ) та затрат (зазначається в кількості люд/год).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 774 580,00
UAH
695 000,00
UAH
Документи
ПрАТ "Енергооблік" 829 500,00
UAH
700 000,00
UAH
Документи
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РАДМІРТЕХ " У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 831 985,00
UAH
831 985,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 13:25
Довідка ч.1 ст.17.pdf
23 квітня 2020 15:36
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:35
Протокол НР.7Z
23 квітня 2020 15:35
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 квітня 2020 15:35
Лист для клієнтів.7z
23 квітня 2020 15:35
Гарантія 3011-20.7z
23 квітня 2020 15:35
Витяг із Статуту.7z
23 квітня 2020 15:35
Банківська ліцензія.7z
23 квітня 2020 15:35
Структура властності.pdf
23 квітня 2020 15:35
Протокол_26.05.2017.pdf
23 квітня 2020 15:35
протокол.pdf
23 квітня 2020 15:35
досвід виконання.pdf
23 квітня 2020 15:34
Договір РИТМ.pdf
23 квітня 2020 15:34
Договір оренди Дніпро.pdf
23 квітня 2020 15:34
Договір КП ОІТЦ C-К-26_19.pdf
23 квітня 2020 15:34
Договір КП ОІТЦ C-Б-25_19.pdf
23 квітня 2020 15:34
Договір КП ОІТЦ C-C-27_19.pdf
23 квітня 2020 15:34
Довіреність Ночвій.pdf
23 квітня 2020 15:34
довідка субподряда.pdf
23 квітня 2020 15:34
Гарантійний лист.pdf
23 квітня 2020 15:34
Відгук ОІТЦ.pdf
23 квітня 2020 15:34
Відгук Краматорськ.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 17:59
Електронний підпис
21 квітня 2020 17:57
Статут.pdf
21 квітня 2020 17:57
Сертифікат АПУ 5000.pdf
21 квітня 2020 17:57
Опис до статуту.pdf
21 квітня 2020 17:57
Договор ННЦ Стенд АПУ.pdf
21 квітня 2020 17:57
Договор Ив-ФрЦСМ_З.pdf
21 квітня 2020 17:57
Договір ПНГДУ.pdf
21 квітня 2020 17:57
Банковская гарантия.rar
21 квітня 2020 17:57
10_Цінова пропозиція.pdf
21 квітня 2020 17:57
1_1 Захист довкілля.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:10
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:16
Тендерная гарантия.zip
23 квітня 2020 14:16
5 Допугода ИФ ЦСМ.pdf
23 квітня 2020 14:16
5 Договор с ХЦСМ.pdf
23 квітня 2020 14:16
5 Договор с ИФ ЦСМ.pdf
23 квітня 2020 14:16
4.1 Статут.pdf
23 квітня 2020 14:16
4.1 Наказ на директора.pdf
23 квітня 2020 14:16
2.2.3 Відгук ШГД.pdf
23 квітня 2020 14:16
2.2.3 Відгук МТМ.pdf
23 квітня 2020 14:16
2.2.2 Договор ШГД.pdf
23 квітня 2020 14:16
2.2.2 Договор МТМ.pdf
23 квітня 2020 14:16
1.1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ПрАТ "Енергооблік"

СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РАДМІРТЕХ " У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
Переможець 695 000,00
UAH
05 травня 2020 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
695 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:27
ДУ 1_2005000300_УА СИСТЕМИ (1) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:03
ДУ 1_2005000300_УА СИСТЕМИ (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:03
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 13:25
2005000300_УА-Системи.pdf укладений
22 травня 2020 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4, ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - продовжено дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупілі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 2005000300
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4, ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - продовжено дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупілі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 2005000300
Договір:
Номер додаткової угоди: 1.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 949 600,25
UAH (в тому числі ПДВ 158 266,71 UAH)