Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладання для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-04-06-001916-a 242a8a8520b345a5aa7b5f1b77cf9f0f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стецюк Наталія Борисівна

380663825894 sh238@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598771
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. Закревського 35Б
Контактна особа: Стецюк Наталія Борисівна
380663825894
sh238@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 13:55
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Код ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладання для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Закревського 35-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 16:45
Тендерна документація Обладнання НУШ 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 07 квітня 2020 14:27
Дата відповіді: 07 квітня 2020 16:56
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, вдячні Вам за Ваше запитання та повідомляємо наступне:
1) В Оголошені про закупівлю не встановлено певної торгової марки, що у свою чергу дозволяє учасникам пропонувати обладнання яке підпадає під технічні характеристики встановлених вимог.
2) Відповідно до п. 1.4. Додатку № 2 до Оголошення доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник про, що надається гарантійний лист в складі тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-001916-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 07 квітня 2020 08:51
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Код ДК 021-2015 (CPV): 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Обладання для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа») за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 16:37
Не задоволено вимогу учасника
Номер вимоги: UA-2020-04-06-001916-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 07 квітня 2020 11:13
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до Наказу МОН №704 засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. Однак, згідно з Додатком 2 Оголошення про проведення закупівлі Ви вимагаєте надання Учасниками у складі тендерних пропозицій Копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на ноутбук, проектор виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Враховуючи те, що даний документ не є обов'язковим згідно з вимогами законодавства, то Учасники повинні отримати його конкретно для участі у Вашій закупівлі. Проте, зважаючи на ситуацію, що на сьогодні склалася в країні - введення режиму карантину та надзвичайної ситуації, обмеження роботи закладів та установ з клієнтами (в тому числі, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») Учасники позбавлені можливості виконати Вашу вимогу та взяти участь у Вашій закупівлі, що порушує принцип рівності та недискримінації Учасників закупівель. Тому, вимагаємо прибрати з Тендерної документації вимогу щодо необхідності надання Копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на ноутбук, проектор виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 16:38
Не задоволено вимогу учасника

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 161 250,00
UAH з ПДВ
161 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 198 000,00
UAH з ПДВ
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 12:04
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:03
тех завдання.pdf
10 квітня 2020 12:03
стаття 17 2.pdf
10 квітня 2020 12:03
сертифікати.pdf
10 квітня 2020 12:03
Сертифікат леново.pdf
10 квітня 2020 12:03
Пропозиція.pdf
10 квітня 2020 12:03
проект договору.pdf
10 квітня 2020 12:03
про повноваження.pdf
10 квітня 2020 12:03
про новий товар.pdf
10 квітня 2020 12:03
про доставку та монтаж.pdf
10 квітня 2020 12:03
про гарантію.pdf
10 квітня 2020 12:03
пояснення свідоцтво.pdf
10 квітня 2020 12:03
пояснення 4опп.pdf
10 квітня 2020 12:03
порівняльна таблиця.pdf
10 квітня 2020 12:03
погодження з проектом.pdf
10 квітня 2020 12:03
підтвердження статусу.pdf
10 квітня 2020 12:03
пед вимоги.pdf
10 квітня 2020 12:03
Паспортні дані.pdf
10 квітня 2020 12:03
Наявність працівників.pdf
10 квітня 2020 12:03
ісо.pdf
10 квітня 2020 12:03
Ідент.код.pdf
10 квітня 2020 12:03
згода.pdf
10 квітня 2020 12:03
захист довкілля 2.pdf
10 квітня 2020 12:03
довкілля.pdf
10 квітня 2020 12:03
Відповідність ст.17.pdf
10 квітня 2020 12:03
Витяг платника.pdf
10 квітня 2020 12:03
Витяг ЄДРПОУ Замковий.pdf
10 квітня 2020 12:03
виписка.pdf
10 квітня 2020 12:03
авторизація проектори.pdf
10 квітня 2020 12:03
Авторизація ПЗ.pdf
10 квітня 2020 12:03
авторизація ноутбуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Відхилено 161 250,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 18:20
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
Переможець 198 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 18:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
198 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 15:08
дог 17 04 ЗМК2.pdf укладений
17 квітня 2020 15:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 17 квітня 2020
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH