Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км20+450-км25+500 Великобагачанського району Полтавської області
Очікувана вартість
87 705 505,00 UAH
UA-2020-04-06-001833-a 9b36e44f8261410593a6e04e5c12676e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 11:26
Очікувана вартість: 87 705 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 770,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км20+450-км25+500 Великобагачанського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ, на ділянці км20+450-км25+500 Великобагачанського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник до початку виконання робіт може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості обсягу робіт, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Заходи із захисту довкілля: 30%
7255.9739 м3: 30%
7000 м3: 20%
6800 м3: 10%
менше 6800 м3: 0%
21 квітня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 14:12
таблиця змiн_Мирг-В.Багачка_км20_450-км.25_500.doc
21 квітня 2020 14:12
ТД_Мирг-В.Багачка_км20_450-км.25_500 нова редакція.docx
21 квітня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 14:12
таблиця змiн_Мирг-В.Багачка_км20_450-км.25_500.doc
15 квітня 2020 15:17
таблиця змiн_Мирг-В.Багачка_км20_450-км.25_500.doc
21 квітня 2020 14:12
ТД_Мирг-В.Багачка_км20_450-км.25_500 нова редакція.docx
15 квітня 2020 15:17
ТД_Мирг-В.Багачка_км20_450-км.25_500 нова редакція.docx
06 квітня 2020 16:22
ТД_Мирг-В.Багачка_км20_450-км.25_500.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-001833-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 10 квітня 2020 17:52
щодо застави
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника – переможця закупівлі вимагається надати в забезпечення виконання договору заставу в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи терміни виконання робіт/надання послуг з ремонту, а також вже усталену практику через об’єктивні обставини їх продовження, зокрема через відсутність бюджетного фінансування, вимагаємо внести зміни та виключити цю вимогу з тендерної документації. Названа умова створюватиме фінансове навантаження на будь-яке підприємство, що виграє тендер, особливо в умовах вже існуючої економічної кризи в країні та в умовах епідеміологічного нещастя в світі в цілому. Виключення умови щодо застави надасть можливість переможцю тендеру зосередити кошти не на забезпеченні, а на придбанні необхідного будівельного матеріалу, пального для техніки тощо.
Вимагаємо внести зміни – виключити умову щодо застава та враховувати під час складання тендерних документацій вкрай негативну ситуацію в країні, яка до то ж має перспективу ще більшого загострення та ускладнення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 10:04
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Документи

15 квітня 2020 10:04
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-001833-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 17 квітня 2020 19:16
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга на дискримінаційні вимоги документації (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 10:35
рішення від 22.04.2020 №7601 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 10:35
рішення від 07.05.2020 №8937 .pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 21:57

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 19:16
рішення від 12.03.2020 _ 4780.pdf
17 квітня 2020 19:16
рішення від 10.02.2020_2488.pdf
17 квітня 2020 19:16
рішення від 09.08.2019 _ 10965.pdf
17 квітня 2020 19:16
Рішення від 28.10.2019 _15496.pdf
17 квітня 2020 19:16
відгук.PDF

Документи подані замовником

21 квітня 2020 16:54
Пояснення
28 квітня 2020 12:07
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-01-000003 ● 6fa0704a95fd4e1f900c1f7ac76b00a7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2021 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.03.2021 № 238

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
31.03.2021 № 238

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-06-001833-a 06.04.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-05 09:03:53

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
2. За яких документально підтверджених об’єктивних причин було продовжено договір від 11.06.2020 № 03-24/20-84 до 31.12.2021 року?
3. Просимо надати документи згідно з пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації (пакет документів договірної ціни).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-08 16:05:20

Пояснення

1. Стосовно першого питання.
Обґрунтування здійснення якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат та визначення його очікуваної вартості визначалося Замовником відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу.

2. Стосовно другого питання.
Строк дії договору було продовжено на підставі п. 4 ч. 4 ст. ст. 36 Закону України «Про виконавче провадження» в редакції, яка діяла до 19.04.2020 року у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника. Роботи по договору виконанні в повному обсязі в межах наявного фінансування відповідно до затвердженого переліку.
3. Стосовно третього питання.
Надати вказані документи не маємо можливості, оскільки останні вилучено у рамках розслідування кримінального провадження за № 12020170000000462 від 18.09.2020 року на підставі ухвали Октябрського районного суду м. Полтави від 10.11.2020 року у справі № 554/10349/20.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення надано в додатку

2021-04-21 14:18:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Справа № 440/4574/21 від 11.05.2021
Дата публікації: 21 травня 2021

Документи:

21 травня 2021 14:56
Електронний підпис
21 травня 2021 14:26
ухвала

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 74 549 676,00
UAH з ПДВ
74 549 676,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 52 184 773.20 Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 87 141 936,83
UAH з ПДВ
87 141 936,83
UAH з ПДВ
1.4285714286 60 999 355.78 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" 87 450 607,20
UAH з ПДВ
87 450 607,20
UAH з ПДВ
1.4285714286 61 215 425.04 Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 17:32
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:59
частина 12 Форма.PDF
29 квітня 2020 16:58
частина 9 .PDF
29 квітня 2020 16:58
частина 8.1.PDF
29 квітня 2020 16:58
частина 8 .pdf
29 квітня 2020 16:58
частина 7.2 ІСО.pdf
29 квітня 2020 16:58
частина 7 .pdf
29 квітня 2020 16:58
частина 6 довідки.pdf
29 квітня 2020 16:58
частина 5 Досвід.pdf
29 квітня 2020 16:58
частина 4 лабораторія.pdf
29 квітня 2020 16:58
частина 2.1 мтб.pdf
29 квітня 2020 16:58
частина 2 мтб.pdf
29 квітня 2020 16:58
частина 1.pdf
29 квітня 2020 16:58
Договір Оренди Землі.PDF

Публічні документи

29 травня 2020 15:56
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:27
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:26
ТП 3.pdf
29 квітня 2020 16:26
ТП 4.pdf
29 квітня 2020 16:26
ТП 1.pdf
29 квітня 2020 16:26
ТП 6.pdf
29 квітня 2020 16:26
ТП 2.pdf
29 квітня 2020 16:26
ТП 5.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 16:11
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:52
част__3.pdf
29 квітня 2020 15:52
част__1_.pdf
29 квітня 2020 15:52
част__2__.pdf
29 квітня 2020 15:52
част__4.pdf
29 квітня 2020 15:52
част__6.pdf
29 квітня 2020 15:52
част__5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"

ТОВ "Трансресурси"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 74 549 676,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:20
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
Переможець 87 141 936,83
UAH з ПДВ
29 травня 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
87 141 936,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 16:18
ДУ_11_ розірвання_84.pdf укладений
14 серпня 2023 15:34
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 13:12
ДУ_10_д-р_84_ Миргород_Багачка_20_25_продовж_2023.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 13:10
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 10:35
ДУ_4-1_Миргород- Поділ_покращення.pdf зміни до договору
12 січня 2022 09:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:07
ДУ_8 Миргород_В.Багачка_Байрак_Поділ продовження 20_25.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:05
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 09:42
ДУ 4 Миргород 84 покращення.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 15:02
ДУ 3 20-84 20_450-25_500.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 14:54
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:44
ДУ 2 Миргород Багачка 84 продовження.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 09:10
ДУ 1 03-24_20-84 Миргород 20_450-25_500.pdf зміни до договору
18 червня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 11:38
Договір укладений
11 червня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 09 червня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-84
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/20-84 від 11.06.2020р. (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км20+450-км25+500 Великобагачанського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п. 19.1. Розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-84
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 13 січня 2021 року Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду № 03-24/20-84 від 11.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км20+450-км25+500 Великобагачанського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-84
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до Додатку №1 Договірна ціна до Договору підряду № 03-24/20-84 від 11.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км20+450-км25+500 Великобагачанського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі Договір підряду) та викласти його редакції, що додається до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №992-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., цією угодою продовжують строк дії Договору підряду №03-24/20-86 від 11.06.2020р . (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 20+450 -км 25+500 Миргородського району Полтавської області (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п.19.1 Розділу ХIХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-84
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції Закону, що діяла до 19.04.2020 домовилися внести зміни до Додатку №1 Договору підряду №03-24/20-84 від 11.06.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км20+450-км25+500 Великобагачанського району Полтавської області» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-84
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 18.1., підпунктом 3 пункту 18.3 Розділу XVIII договору підряду № 03-24/20-84 від 11.06.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 20+450 - км25+500 Великобагачанського району Полтавської області» (код ДК021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду), домовилися внести зміни до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до додатків №2, №3 Договору підряду та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-84
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 52 930 487,91
UAH (в тому числі ПДВ 8 821 747,97 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись пунктом 8.3. розділу VIII, пунктами 18.7., 18.11. розділу ХVIII Договору підряду, частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, домовились розірвати договір підряду за згодою сторін.