Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа,розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)
Очікувана вартість
13 680 103,00 UAH
UA-2020-04-06-001780-b be5844a98c3547cd9377fe93daec9ff7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Людмила Анатоліївна

+380950175799 kultura14@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22039304
Місцезнаходження: 85320, Україна , Донецька обл., Мирноград, вул. Дарко,2
Контактна особа: Кравченко Людмила Анатоліївна
+380950175799
kultura14@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 14:23
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 14:23
Початок аукціону: 23 квітня 2020 13:22
Очікувана вартість: 13 680 103,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 400,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346- VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважають такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа,розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, м.Мирноград, вул.Дарко буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт(Форми -КБ-2в),довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), та/або підписаних актів приймання - передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в),довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форми - КБ-3), акти приймання - передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертіфікати на застосовані матеріали , паспорти на конструкцію та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 65 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-001780-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33991075
Дата подання: 10 травня 2020 21:08
Скарга на дії Замовники про визначення Переможця
СКАРГА На дії Замовника Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-06-001780-b. Приватне підприємство «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» взяло участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації Замовника (надалі - ТД) подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Реконструкція будівлі початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу музична школа,розташованої за адресою: м-н Східний, буд.24а м.Мирноград, Донецької області (2 черга). ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція, що зазначено у оголошенні та ТД. Очікувана вартість закупівлі: 13 680 103 грн з ПДВ. Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346- VIII від 22.04.2015 р. Договір, укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважають такими, що не розпочинались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ. У закупівлі прийняли участь 4 учасника 1) ТОВ "Автоінтерстрой"- 12 099 999,990 грн з ПДВ (пропозиція за результатами аукціону) 2) ПП "ТПП "ТОРГСЕРВИС"- 12 500 000 грн з ПДВ (пропозиція за результатами аукціону) 3) ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" 12 800 000 грн з ПДВ (пропозиція за результатами аукціону) 4) ПП «ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС» (далі скорочене ПП «ДБС», Скаржник) - 13 000 000 грн з ПДВ (пропозиція за результатами аукціону) За результатами розгляду пропозиції Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозицій ТОВ «Автоінтерстрой», ПП «ТПП «ТОРГСЕРВІС» по причині невідповідності пропозицій умовам тендерної документації, та винесені відповідні протоколи про відхилення. Розглягнувши пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"- Замовником було прийнято рішення про прийняття пропозиції та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з даним учасником 30.04.2020 року. Пропозиція Скаржника ПП «ДБС» не розглядалась Замовником, так як була наступною за ціною в бік збільшення після пропозиції учасника, якого Замовник визначил переможцем. Скаржник категорично НЕ погоджується з таким рішеннями та вважає дії Замовника такими, що відкрито порушують його права та інтереси, норми та принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», так як при детальному розгляді пропозиції конкурента ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ", нами було виявлено ряд невідповідностей наданих документів умовам, визначеним у тендерній документації Замовника., а саме: 1) У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" надано документ № 201 від 17.04.2020 року - «Тендерна (цінова) пропозиція- відповідно до Додатку №1 до тендерної документації п.3 – Учасник повинен зазначити телефон/факс. Учасником зазначено лише телефон. Інформація щодо наявності або відсутності факсу відсутня, тобто учасник відступив від форми вказаного Додатку № 1, але Замовником встановлена пряма вимога- не відступати від форми данного документу, порушені вимоги тендерної документації. п. 5 - вказаного документу визначається строк виконання робіт по об'єкту. Учасником зазначено, що загальний строк виконання робіт становить -11 місяців, але не пізніше 21 березня 2021 року. Проте тендерною документацію Замовника, а саме стор 46 (друга сорінка експертного звіту № 812-17Д від 20 вересня 2017 року) файлу «ПСМНЗ тендерна документація.rar» розміщеного 6 квітня о. 14:19 в електронній системі закупівель предбачено загальний строк виконання робіт передбачений протягом 6 місяців. Замовником вимагалось надання інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу 3 та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України). Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" надано документ № 161 від 17.04.2020 року – «Календарний графік виконання робіт», в якому виконання робіт, передбачених закупівлею розподілено на 11 місяців. Враховуючи те, що ймовірно, підрядник протягом травня 2020 року не має можливості приступити до робіт, беручи до уваги терміни розгляду тендерних пропозицій, період оскарження та, найголовніше період отримання резолюції з боку Європейського інвестиційного банку, а потім отримання всіх необхідних дозвільних документів, то взагалі не можливо буде виконати вказані роботи строком до 21 березня 2021 року. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, наданням календарного графіку виконання робіт, строком на 11 місяців, Учасник ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" порушив Технічні вимоги Додатку № 3 та не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. 2) П 5 Розділу ІІІ встановлені кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та вимоги, установлені статтею 17 Закону: 5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору: 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо). 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" на підтвердження досвіду надано копії двох договорів, відгук та у підтвердження виконання Довідка за формою КБ-3 Про вартість виконаних робіт. Акти виконаних робіт за формою КБ-2В, або іншою формою, де можливо оцінити характер виконання робіт, для співпіставлення з роботами, які потрібно виконати за даною закупівлею - у складі тендерної пропозиції переможця Закупівлі - відсутні, тобто не можливо визначити - які саме роботи були проведені в рамках наданих договорів - і чи є вони аналогічними предмету закупівлі. Також відмічаємо, що пунктом 5.3.2.- передбачено надання саме актів виконаних робіт, а не довідок про вартість виконаних робіт, тобто, вважаємо, що дана вимога переможцм закупівлі не виконана, та ним не підтверджена наявність виконання саме аналогічних предмету закупівлі договорів. Замовник не врахував цю обставину, що свідчить про упереджену оцінку тендерної пропозиції. 3) Замовником встановлено критерій фінансової спроможності, та зазначає саме перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження своєї відповідності: 5.4. Наявність фінансової спроможності: 5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за звітний період та чотири попередні роки * *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі пропозиції конкурсних торгів копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за звітний період та чотири попередні роки. 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за звітний період та чотири попередні роки.* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за звітний період та чотири попередні роки. Для Учасників торгів – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за звітний період та чотири попередні роки (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за звітний період та чотири попередні роки, якщо Учасник платник єдиного податку. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за звітний період та чотири попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника* Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" на відповідність даному критерію надано фінансові звіти за формою передбаченою для даного підприємства за 2016,2017, 2018, 2019 рік, проте копії за останній звітний період, яким є І квартал 2020 року, у складі пропозиції не надано, листа-пояснення з цього приводу не надано також, тож Переможець не виконав цю вимогу, та не надав пояснення, Замовником, в свою чергу дана невідповідність була проігнорована. 4) Розділ VI Результати торгів та укладання договору про закупівлю передбачає надання окремої довідки та копії документу який посвідчує особу уповноважену на підписання договору. В п. 2 Строк укладання договору – зазначено: Для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах з обов’язковим наданням у складі своєї пропозиції копії документу, який посвідчує особу яку уповноважено підписувати договір про закупівлю. Окрема довідка Переможцем закупівлі надана за вихідним № 166 від 17 04 2020 рок у, в якій учасник зазначає уповноважену особу, та відмічає те що надає копії докуменів, які посвідчують особу, проте ніяких документів (паспорту громадянина України, або інших посвідчу вальних особу документів) у складі тендерної пропозиції не надано, і знову, Замовником, при оцінці даної тендерної пропозиції, це не було враховано, що свідчить про наявність порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» в діях Замовника. 5) Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" також порушено вимоги пункту 11. Інші документи Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції,а саме: - у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними). Учасником-переможцем у складі не надано жодного документу у підтвердження наявності кваліфікованих працівників та документів підтверджуючих їх спеціалізоване навчання, як власних так і працівників субпідрядників, що також ставить під сумнів можливість виконання передбачених закупівлею робіт на високому рівні, враховуючи фінансування інвестиційного банку та призначення саме цього об’єкту - для навчання дітей, тому повинні бути застосовані усі необхідні заходи безпеки та роботи виконані у відповідності до діючих норм та стандартів. Узагальнюючи вказану вище інформацію, вважаємо, що Замовник грубо порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч 1 ст 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( ст. 5 закону в ред. від 19.04.2020 р), а саме об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів. Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ", та неправомірно визначив його переможцем, адже його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується наданими документами у складі тендерної документації. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення майнових прав Скаржника, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації та претендує на визнання її як такої, що взагалі відповідає всім вимогам Замовника Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" та оголошення про намір укласти договір з даним учасником. 3. Зобов’язати Замовника розглянути пропозицію наступну за ціною- пропозицію Скаржника ПП «ДБС» та прийняти законне рішення та у відповідності до умов тендерної документації Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою!
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 21:49
Рішення від 14.05.2020 № 9380 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 21:49
Рішення від 01.06.2020 № 10803.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 00:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення колегії Антимонопольного комітету України від В01.06.2020року № 10806-р/пк--пз Відділ культури Мирноградської міської ради скасовує рішення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021-2015:Реконструкція" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-04-001780-b
Дата виконання рішення замовником: 09 червня 2020 10:59
Номер скарги: UA-2020-04-06-001780-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:34686647
Дата подання: 25 червня 2020 12:18
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
текст скарги у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 13:09
рішення від 30.06.2020 № 12680 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 13:09
рішення від 17.07.2020 № 13877.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 19:27

Документи подані скаржником

10 травня 2020 21:08
Тендерная_пропозицiя.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

25 червня 2020 12:18
Скарга.pdf
25 червня 2020 12:18
Квитанція.pdf

Документи подані замовником

08 липня 2020 16:20
Пояснення
08 липня 2020 16:20
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000023 ● 7964acd0b9eb427bbe94ea75cfebe9ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.07.2020 № 48
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.07.2020 № 48

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

2 UA-2020-04-06-001780-b 06.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків




Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи зауваження ДАСУ Луганської обл., Замовник вирішив розірвати договір, відповідно до законодвства, шляхом укладання додаткової угоди (яка буде завантажена протягом 2 днів).

2020-08-26 17:47:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автоінтерстрой" 13 680 102,91
UAH з ПДВ
12 099 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТПП "ТОРГСЕРВИС" 13 070 829,00
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" 13 570 011,70
UAH з ПДВ
12 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС" 13 269 696,71
UAH з ПДВ
13 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 11:16
Гаранія.rar
22 квітня 2020 11:16
Оригінал договору ГБ 1.pdf
22 квітня 2020 11:16
Оригінал актів КБ 2 ГБ 1.pdf
22 квітня 2020 11:16
Відгук УКБ.pdf
22 квітня 2020 11:16
Відгук СБУ.pdf
22 квітня 2020 11:16
ПДФ.rar
22 квітня 2020 11:16
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 11:16
Пакти.pdf
22 квітня 2020 11:16
Оригінал ліцензії.pdf
22 квітня 2020 11:16
Лист про свідоцтво ПДВ.pdf
22 квітня 2020 11:16
Довідки ст17.pdf
22 квітня 2020 11:16
Довідка про ПДВ.pdf
22 квітня 2020 11:16
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 13:29
Електронний підпис
22 квітня 2020 13:27
Цінова пропозиція.PDF
22 квітня 2020 13:27
Тех. завдання.PDF
22 квітня 2020 13:27
Тендерна пропозиція.PDF
22 квітня 2020 13:27
Статутні документи.pdf
22 квітня 2020 13:27
164.imd

Публічні документи

05 травня 2020 18:52
Електронний підпис
05 травня 2020 09:01
Електронний підпис
05 травня 2020 08:57
3. Довідка_ДФС.pdf
05 травня 2020 08:57
2. Довідка_МВС.pdf
05 травня 2020 08:57
1. Довідка_корупція.zip
05 травня 2020 08:57
Реєстр.PDF
28 квітня 2020 13:55
Електронний підпис
28 квітня 2020 13:53
Кошторис оновлений.pdf
22 квітня 2020 12:42
Електронний підпис
22 квітня 2020 12:39
Цiнова_пропозицiя.PDF
22 квітня 2020 12:39
Тендерная_пропозицiя.pdf
22 квітня 2020 12:39
33.1._662.imd

Публічні документи

16 червня 2020 15:30
Електронний підпис
16 червня 2020 15:29
Довідки скановані.pdf
16 червня 2020 15:29
Довідка.zip
16 червня 2020 15:29
Довідка (1).zip
16 червня 2020 15:29
public_doc.pdf
16 червня 2020 15:29
public_doc.p7s
16 червня 2020 15:29
Dovidka_20155346550350098913.pdf.p7s
16 червня 2020 15:29
Dovidka_20155346550350098913.pdf
16 червня 2020 15:29
238.imd
22 квітня 2020 11:49
Електронний підпис
22 квітня 2020 11:49
Протокол НР.7Z
22 квітня 2020 11:49
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 квітня 2020 11:49
Лист для клієнтів.7z
22 квітня 2020 11:49
Гарантія 2837-20.7z
22 квітня 2020 11:49
Витяг із Статуту.7z
22 квітня 2020 11:49
Банківська ліцензія.7z
22 квітня 2020 11:49
oledata.mso
22 квітня 2020 11:49
26. РОЗРАХУНКИ.imd
22 квітня 2020 11:49
24. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
22 квітня 2020 11:49
23. КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
22 квітня 2020 11:49
22. ВІДПОВІДНІСТЬ СТ.17.pdf
22 квітня 2020 11:49
20. ЛИСТ ПРО РУХ ГК.pdf
22 квітня 2020 11:49
19. ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdf
22 квітня 2020 11:49
17.4. СЕРТИФІКАТ.pdf
22 квітня 2020 11:49
17.3. ВІДГУК.pdf
22 квітня 2020 11:49
17.2. ДОГОВОР 197 Б.pdf
22 квітня 2020 11:49
17.1. ДОГОВОР 34 Б.pdf
22 квітня 2020 11:49
17. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
22 квітня 2020 11:49
16. НАЯВНІСТЬ МТБ.pdf
22 квітня 2020 11:49
11. ЛІЦЕНЗІЯ ПП ДБС.pdf
22 квітня 2020 11:49
9. ПАКТИ.pdf
22 квітня 2020 11:49
7. РОЗРАХУНКИ.pdf
22 квітня 2020 11:49
5. ТП.pdf
22 квітня 2020 11:49
4. ДОВІДКА ПРО ЕЦП.pdf
22 квітня 2020 11:49
3. ПДВ.pdf
22 квітня 2020 11:49
2. СТАТУТ, ОПИС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автоінтерстрой"

ПП "ТПП "ТОРГСЕРВИС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"

ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автоінтерстрой"
#33620522
Рішення скасоване 12 099 999,99
UAH з ПДВ
09 червня 2020 10:59
ПП "ТПП "ТОРГСЕРВИС"
#23124928
Рішення скасоване 12 500 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 10:59
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"
#34686647
Рішення скасоване 12 800 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 10:59
ТОВ "Автоінтерстрой"
#33620522
Відхилено 12 099 999,99
UAH з ПДВ
09 червня 2020 11:22
ПП "ТПП "ТОРГСЕРВИС"
#23124928
Відхилено 12 500 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 11:26
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"
#34686647
Відхилено 12 800 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 11:34
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
Переможець 13 000 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:38

Документи

24 квітня 2020 15:24
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:23
Протокол

Документи

24 квітня 2020 15:27
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:26
Протокол

Документи

09 червня 2020 11:21
Електронний підпис

Документи

09 червня 2020 11:26
Електронний підпис

Документи

09 червня 2020 11:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДОНБАС БУДІНДУСТРІЯ СЕРВІС"
#33991075
13 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 09:23
Договір підряду укладений
03 серпня 2020 09:20
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 15:00
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:46
Додаток _4.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): долучення додатку
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): скасування договору
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: скасування договору