Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 0+000-км 4+700 Миргородського району Полтавської області
Очікувана вартість
91 731 695,00 UAH
UA-2020-04-06-001673-a 1961797122d44e8e9af3759dcbcdab33
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 11:04
Очікувана вартість: 91 731 695,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 173,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 0+000-км 4+700 Миргородського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ, на ділянці км 0+000-км 4+700 Миргородського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник до початку виконання робіт може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості обсягу робіт, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Заходи із захисту довкілля: 30%
8132.9407 м3: 30%
7800 м3: 20%
7600 м3: 10%
менше 7600 м3: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-001673-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 10 квітня 2020 17:50
щодо забезпечення виконання договору
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника – переможця закупівлі вимагається надати в забезпечення виконання договору заставу в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи терміни виконання робіт/надання послуг з ремонту, а також вже усталену практику через об’єктивні обставини їх продовження, зокрема через відсутність бюджетного фінансування, вимагаємо внести зміни та виключити цю вимогу з тендерної документації. Названа умова створюватиме фінансове навантаження на будь-яке підприємство, що виграє тендер, особливо в умовах вже існуючої економічної кризи в країні та в умовах епідеміологічного нещастя в світі в цілому. Виключення умови щодо застави надасть можливість переможцю тендеру зосередити кошти не на забезпеченні, а на придбанні необхідного будівельного матеріалу, пального для техніки тощо.
Вимагаємо внести зміни – виключити умову щодо застава та враховувати під час складання тендерних документацій вкрай негативну ситуацію в країні, яка до то ж має перспективу ще більшого загострення та ускладнення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 10:01
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-001673-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 17 квітня 2020 18:48
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 14:50
Рішення від 22.04.2020 №7652.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 14:50
Рішення від 07.05.2020 №8932.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 21:05

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 18:48
рішення від 12.03.2020 _ 4780.pdf
17 квітня 2020 18:48
рішення від 10.02.2020_2488.pdf
17 квітня 2020 18:48
рішення від 09.08.2019 _ 10965.pdf
17 квітня 2020 18:48
Рішення від 28.10.2019 _15496.pdf
17 квітня 2020 18:48
відгук.PDF

Документи подані замовником

21 квітня 2020 16:43
Пояснення
28 квітня 2020 12:06
Пояснення

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2020 14:50
Рішення від 22.04.2020 №7652.pdf
13 травня 2020 21:05
Рішення від 07.05.2020 №8932.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 77 971 938,00
UAH з ПДВ
77 971 938,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 54 580 356.60 Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 91 131 528,72
UAH з ПДВ
90 990 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 63 693 000 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" 91 250 000,45
UAH з ПДВ
91 150 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 63 805 000 Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 88 974 740,00
UAH з ПДВ
88 974 740,00
UAH з ПДВ
1 88 974 740 Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 17:35
sign.p7s
29 квітня 2020 16:24
Договір Оренди Землі.PDF
29 квітня 2020 15:50
частина 12 Форма .PDF
29 квітня 2020 15:50
частина 9.PDF
29 квітня 2020 15:50
частина 8.1.PDF
29 квітня 2020 15:50
частина 8 Абз.pdf
29 квітня 2020 15:50
частина 7.2 ІСО.pdf
29 квітня 2020 15:50
частина 7 .pdf
29 квітня 2020 15:50
частина 6 довідки.pdf
29 квітня 2020 15:50
частина 5 Досвід.pdf
29 квітня 2020 15:50
частина 4 лабораторія.pdf
29 квітня 2020 15:50
частина 2.1 мтб.pdf
29 квітня 2020 15:50
частина 2 мтб.pdf
29 квітня 2020 15:50
частина 1.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 16:06
sign.p7s
29 квітня 2020 15:33
sign.p7s
29 квітня 2020 15:31
ТП 4.pdf
29 квітня 2020 15:31
ТП 3.pdf
29 квітня 2020 15:31
ТП 1.pdf
29 квітня 2020 15:31
ТП 6.pdf
29 квітня 2020 15:31
ТП 2.pdf
29 квітня 2020 15:31
ТП 5.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 16:39
sign.p7s
29 квітня 2020 16:38
част__6.pdf
29 квітня 2020 16:38
част__5.pdf
29 квітня 2020 16:38
част__3.pdf
29 квітня 2020 16:38
част__1_.pdf
29 квітня 2020 16:38
част__4.pdf
29 квітня 2020 16:38
част__2__.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 16:23
sign.p7s
29 квітня 2020 13:04
Контрольний лист.pdf
29 квітня 2020 13:04
календарний графік.pdf
29 квітня 2020 13:04
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 77 971 938,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:18
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
Переможець 90 990 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
90 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 червня 2020 11:12
Договір укладений
11 червня 2020 11:11
sign.p7s зміни до договору
18 червня 2020 09:04
ДУ 1 03-24_20-86 Миргород 0_000-4_700.pdf зміни до договору
18 червня 2020 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 09 червня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-86
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку