Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти "Навчально – виховний комплекс № 111 «спеціалізована школа –дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, пр. Героїв, 29»
Очікувана вартість
5 602 751,48 UAH
UA-2020-04-06-001576-b 90c2d7a7f99540a4a687c84a107753a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 22:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 13:04
Очікувана вартість: 5 602 751,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 013,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти "Навчально – виховний комплекс № 111 «спеціалізована школа –дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, пр. Героїв, 29»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Героїв, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" 5 577 856,03
UAH з ПДВ
5 577 856,03
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОКІН ІГОР ВІТАЛІЙОВИЧ" 5 602 751,48
UAH з ПДВ
5 602 751,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 18:45
Електронний підпис
28 квітня 2020 18:43
довідка.pdf
28 квітня 2020 18:43
довідка МВС.pdf
28 квітня 2020 18:43
Довідка ДПС 27.04.2020.pdf
21 квітня 2020 18:34
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:32
Кошторис 111.zip
21 квітня 2020 18:32
41.1 ліцензія АВК.pdf
21 квітня 2020 18:32
39 гарант.лист сміття.pdf
21 квітня 2020 18:32
35 довідка довкілля.pdf
21 квітня 2020 18:32
32 Витяг платник ПДВ.pdf
21 квітня 2020 18:32
31 відомості ЄДРПОУ.pdf
21 квітня 2020 18:32
22.1 паспорт директора.pdf
21 квітня 2020 18:32
19 ліцензія.pdf
21 квітня 2020 18:32
16 Статут нова редакція.pdf
21 квітня 2020 18:32
15.2 відгук_2.pdf
21 квітня 2020 18:32
15.2 відгук_1.pdf
21 квітня 2020 18:32
14.1 накази+ЦПД ч.2.pdf
21 квітня 2020 18:32
14.1 накази+ЦПД ч.1.pdf
21 квітня 2020 18:32
14 довідка персонал.pdf
21 квітня 2020 18:32
11.7 накладна.pdf
21 квітня 2020 18:32
11.5 акт обладнання.pdf
21 квітня 2020 18:32
11.4 тех.пасп. вант.авто.pdf
21 квітня 2020 18:32
11 довідка обладнання.pdf
21 квітня 2020 18:32
4 Проект договору.pdf
21 квітня 2020 18:32
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 10:34
Паспорт Кокин.pdf
21 квітня 2020 10:34
Випска Кокин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"

ФОП "КОКІН ІГОР ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"
#43286650
Переможець 5 577 856,03
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 17:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ"
#43286650
5 577 856,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:19
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 11:05
дод.угода №5 від 13.10.2020 договір №16ПД_20 від 14.05.2020.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 16:11
дод.угода №4 від 24.09.2020 договір №16ПД_20 від 14.05.2020.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 09:02
дод.угода №3 від 13.08.2020 договір №16ПД_20 від 14.05.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 09:00
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 11:12
дод.угода №2 від 27.07.2020 договір №16ПД_20 від 14.05.2020.pdf зміни до договору
28 липня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2020 16:32
дод.угода №1 від 14.05.2020 договір №16ПД_20 від 14.05.2020.pdf зміни до договору
15 травня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 16:08
договір №16ПД_20 від 14.05.2020.pdf укладений
15 травня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): прискорення виконання робіт, строк виконання робіт до 20.08.2020р.
Номер договору про закупівлю: 16ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 663 705,29
UAH (в тому числі ПДВ 777 284,21 UAH)