Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Героїв Майдану (непарна сторона від вул. Орлика Пилипа до вул. Південно-Кільцевої) - Південно-Кільцева (від вул. Героїв Майдану до вул. Південно-Кільцевої, 4-В) - вул. Комарова Володимира (від вул. Героїв Майдану, 103-Г до вул.Небесної Сотні, 30) - вул. Орлика Пилипа (від вул. Небесної Сотні, 30 до вул. Орлика Пилипа, 2) у м.Чернівцях
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Heroiv Maidanu-Str. (odd side from Orlyka Pylypa-Str. to Pivdenno-Kiltseva-Str.) - Pivdenno-Kiltseva-Str. (from Heroiv Maidanu-Str. to Pivdenno-Kiltseva-Str., 4-V) - Komarova Volodymyra-Str. (from Heroiv Maidanu-Str., 103-H to Nebesnoi Sotni-Str., 30) - Orlyka Pylypa-Str. (from Nebesnoi Sotni-Str., 30 to Orlyka Pylypa-Str., 2) in city of Chernivtsi
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Heroiv Maidanu-Str. (odd side from Orlyka Pylypa-Str. to Pivdenno-Kiltseva-Str.) - Pivdenno-Kiltseva-Str. (from Heroiv Maidanu-Str. to Pivdenno-Kiltseva-Str., 4-V) - Komarova Volodymyra-Str. (from Heroiv Maidanu-Str., 103-H to Nebesnoi Sotni-Str., 30) - Orlyka Pylypa-Str. (from Nebesnoi Sotni-Str., 30 to Orlyka Pylypa-Str., 2) in city of Chernivtsi
Очікувана вартість
1 645 600,00 UAH
UA-2020-04-06-001448-b ● 3ff2e44e3812493dac0edfb1f002d99d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25082708 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderjkg@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Botuk Serhii Mykolayovych +380372524528 djkg.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council . |
National ID: | 25082708 |
Contact point: |
Vorobets Oksana Mykolayivna +380372524314 tenderjkg@gmail.com |
Additional contacts: |
Botuk Serhii Mykolayovych +380372524528 djkg.cv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 1 645 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 228,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49368 UAH |
Publication date: | 06 квітня 2020 13:24 |
Enquiries until: | 27 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 03 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 645 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 228 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Героїв Майдану (непарна сторона від вул. Орлика Пилипа до вул. Південно-Кільцевої) - Південно-Кільцева (від вул. Героїв Майдану до вул. Південно-Кільцевої, 4-В) - вул. Комарова Володимира (від вул. Героїв Майдану, 103-Г до вул.Небесної Сотні, 30) - вул. Орлика Пилипа (від вул. Небесної Сотні, 30 до вул. Орлика Пилипа, 2) у м.Чернівцях (міський бюджет)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Heroiv Maidanu-Str. (odd side from Orlyka Pylypa-Str. to Pivdenno-Kiltseva-Str.) - Pivdenno-Kiltseva-Str. (from Heroiv Maidanu-Str. to Pivdenno-Kiltseva-Str., 4-V) - Komarova Volodymyra-Str. (from Heroiv Maidanu-Str., 103-H to Nebesnoi Sotni-Str., 30) - Orlyka Pylypa-Str. (from Nebesnoi Sotni-Str., 30 to Orlyka Pylypa-Str., 2) in city of Chernivtsi (сity budget)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 90610000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання підписаного, згідно з п. 5.1. Договору, акту наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 13:28 |
Тендерна документація.doc |
06 квітня 2020 13:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
06 квітня 2020 13:28 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-001448-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 19 травня 2020 20:57
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Предмет закупівлі:
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Героїв Майдану (непарна сторона від вул. Орлика Пилипа до вул. Південно-Кільцевої) - Південно-Кільцева (від вул. Героїв Майдану до вул. Південно-Кільцевої, 4-В) - вул. Комарова Володимира (від вул. Героїв Майдану, 103-Г до вул.Небесної Сотні, 30) - вул. Орлика Пилипа (від вул. Небесної Сотні, 30 до вул. Орлика Пилипа, 2) у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-001448-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши пропозицію ПП «Санбуд-Сервіс» вважаю, що зазначена пропозиція підлягає відхиленню, оскільки не відповідає вимогам тендерної документації. Вказане підтверджую наступним:
Стосовно пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс»
- Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності матеріально-технічної бази згідно з якою, зазначена машина використовується учасником на підставі цивільно-правового договору та договору позички. Також у складі тендерної пропозиції учасника наданий цивільно-правовий договір №1/20 від 23 лютого 2020 року між ПП «Санбуд-Сервіс» та Романовським Орестом Ярославовичем, щодо виконання останнім робіт із механізованого прибирання прибордюрної частини доріг із удосконаленим типом покриття щоденно на території закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс» - 17000 м.кв вакуумно-прибиральною машиною Bucher Guyer CC2000/PS20-3, якою він розпоряджається згідно договору позички. Зазначаємо, що умовами даного договору передбачене виконання певної роботи - а саме прибирання 17 000 м. кв площі, закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс». Таким чином вказаний договір не може бути таким, що підтверджує у наявності у учасника право користування певною технікою, оскільки за своєю природою є договором на виконання певних послуг в певному обсязі. Слід зазначити, що мова в договорі іде саме про вже закріплену за ПП «Санбуд-Сервіс» територію, отже дія зобов’язань по цьому договору не може поширюватися на іншу територію, зокрема на прибирання території, яка зазначена у предметі закупівлі.
- Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ПП «Санбуд-Сервіс»,а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.
Розгорнути
Згорнути
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Героїв Майдану (непарна сторона від вул. Орлика Пилипа до вул. Південно-Кільцевої) - Південно-Кільцева (від вул. Героїв Майдану до вул. Південно-Кільцевої, 4-В) - вул. Комарова Володимира (від вул. Героїв Майдану, 103-Г до вул.Небесної Сотні, 30) - вул. Орлика Пилипа (від вул. Небесної Сотні, 30 до вул. Орлика Пилипа, 2) у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-001448-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши пропозицію ПП «Санбуд-Сервіс» вважаю, що зазначена пропозиція підлягає відхиленню, оскільки не відповідає вимогам тендерної документації. Вказане підтверджую наступним:
Стосовно пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс»
- Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності матеріально-технічної бази згідно з якою, зазначена машина використовується учасником на підставі цивільно-правового договору та договору позички. Також у складі тендерної пропозиції учасника наданий цивільно-правовий договір №1/20 від 23 лютого 2020 року між ПП «Санбуд-Сервіс» та Романовським Орестом Ярославовичем, щодо виконання останнім робіт із механізованого прибирання прибордюрної частини доріг із удосконаленим типом покриття щоденно на території закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс» - 17000 м.кв вакуумно-прибиральною машиною Bucher Guyer CC2000/PS20-3, якою він розпоряджається згідно договору позички. Зазначаємо, що умовами даного договору передбачене виконання певної роботи - а саме прибирання 17 000 м. кв площі, закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс». Таким чином вказаний договір не може бути таким, що підтверджує у наявності у учасника право користування певною технікою, оскільки за своєю природою є договором на виконання певних послуг в певному обсязі. Слід зазначити, що мова в договорі іде саме про вже закріплену за ПП «Санбуд-Сервіс» територію, отже дія зобов’язань по цьому договору не може поширюватися на іншу територію, зокрема на прибирання території, яка зазначена у предметі закупівлі.
- Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ПП «Санбуд-Сервіс»,а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 09:23
Вимоги учасників торгів ФОП Заворотна К.В. та ФОП Більцан Л.І. по закупівлям UA-2020-04-06-000437-b, UA-2020-04-06-000628-b, UA-2020-04-06-000883-b, UA-2020-04-06-000976-b, UA-2020-04-06-001448-b, UA-2020-04-06-001655-b, UA-2020-04-06-002235-b, UA-2020-04-06-002455-b мають необґрунтовано системний характер та ознаки надмірного формалізму.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-06-001448-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 23 травня 2020 19:28
Дата подання: 23 травня 2020 19:28
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Уважно розглянувши тендерні пропозиції ПП «Порядок в домі» та ПП «Санбуд-Сервіс» повідомляю, що вказані пропозиції не відповідали умовам Документації та підлягають відхиленню.
Відхиливши мою пропозицію, як таку, що не відповідала умовам Документації, та не відхиливши пропозиції ПП «Порядок в домі» та ПП «Санбуд-Сервіс» Замовник застосував по відношенню до мене дискримінаційний підхід, чим порушив принципи Закону та мої права та охоронювані Законом інтереси, як учасника торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 19:27
Рішення від 27.05.2020 №10340.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 19:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2020 №11570.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 21:40
Рішення від 11.06.2020 №11570.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 21:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 травня 2020
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25082708 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Заворотна К. В. | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "САНБУД-СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ" #42152566 |
Переможець |
1 635 200,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2021 10:49
|
Додатковий договір 4.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 12:07
|
Додатковий договір 3.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:09
|
Додатковий договір 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 13:50
|
ДД №1 до Договору № 318.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 10:46
|
Договір№318.pdf | укладений |
07 липня 2020 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 договору 318 викладено у новій редакціїї щодо зменшення ціни та обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії договору пролонговано на термін до 10.04.2021р., при цьому термін надання послуг до 31.03.2021р |
Номер договору про закупівлю: | 318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору №318 у 2021 році становить 327 039грн. |
Номер договору про закупівлю: | 318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору внесено зміни, а саме: Додаток 1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |