Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Борщагівської у Солом'янському районі м. Києва»
Очікувана вартість
2 056 704,00 UAH
UA-2020-04-06-001381-a 740f0b68df6c4c5caaa29db27eb860df
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкт архітектури», авторський нагляд здійснюється архітектором - автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі - генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Крім того, пунктом 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 24 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Борщагівської у Солом'янському районі м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, м. Київ, м. Київ, 00000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

06 квітня 2020 14:56
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ"
#36404096
Переможець 2 056 704,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 14:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ"
#36404096
2 056 704,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 10:52
26-10.pdf укладений
18 травня 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:38
Додаткова 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 16:03
Додаткова 3.pdf зміни до договору
09 серпня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 15:28
Додаткова 2.pdf зміни до договору
24 червня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 15:33
Додаткова 1.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 10 "Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи Сторін" та викласти реквізити Виконавця в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.2 Розділу IІ Договору «Ціна Договору» та викласти його в новій редакції. 2. Сторони погодились доповнити п.2.3 РозділуIІ Договору «Ціна Договору» новим змістом, у зв’язку з чим пункти 2.3 та 2.4 змінені відповідно пунктами 2.4 та 2.5. 3. Сторони погодились внести зміни в Календарний план та викласти його в новій редакції (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 26-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.3 Розділу IІ Договору «Ціна Договору» та викласти його в новій редакції. 2. Сторони погодились внести зміни до п.8.1 Розділу VIII Договору «Строк дії Договору» та викласти його в новій редакції. 3. Сторони погодились внести зміни в Календарний план робіт та викласти його в новій редакції (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 26-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.1 та п.2.3 Розділу IІ Договору «Ціна Договору» та викласти їх в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни в Додаток №1 «Протокол погодження договірної ціни» та в Додаток №2 «Календарний план робіт» та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 650 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 275 000,00 UAH)