Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби домашнього текстилю
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-04-06-001197-c 651876f16d694b508d4847e796412b6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ушак Ольга Андріївна

+380503485549 perlynadon@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини"
Код ЄДРПОУ: 20394018
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., Святогірськ, вул. Кільцева, 95
Контактна особа: Ушак Ольга Андріївна
+380503485549
perlynadon@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 23:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 23:14
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 23:14
Початок аукціону: 22 квітня 2020 15:06
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
456 комплекти
Комплект постільної білизни (Підковдра+наволочка+простирадло), (150 х 220)+5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, місто Святогірськ, вулиця Кільцева,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
492 шт
Рушник махровий(80х40)+10см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, місто Святогірськ, вулиця Кільцева,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
492 шт
Рушник лазневий(70х140)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, місто Святогірськ, вулиця Кільцева,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
10 шт
Ковдра(плед),(150х210)+5 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, місто Святогірськ, вулиця Кільцева,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 23:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 23:10
ТД Вироби дом. текстилю 2020 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги ковдри
Дата подання: 07 квітня 2020 09:44
Дата відповіді: 07 квітня 2020 11:54
Добрий день. Уточніть склад сировини та щільність ковдри (пледа)
Відповідь: У тендерної документації, в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є повна інформація.(додаток №4)
Комплект постільної білизни
Дата подання: 07 квітня 2020 10:06
Дата відповіді: 07 квітня 2020 11:56
уточніть конкретні розміри підковдри, наволочки та простині
Відповідь: У тендерної документації, в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є повна інформація про розмір предмету закупівлі (додаток №4)
Технічні вимоги ковдри
Дата подання: 07 квітня 2020 14:27
Дата відповіді: 08 квітня 2020 17:37
Шановний замовник! Не відповідайте формально на питання. Дайте конкретну відповідь: склад сировини та щільність ковдри (пледу). В додатку 4 вказано: Ковдра ( пледи) Матеріал гігроскопічна, повітропроникна, гладко пофарбована, м'яка, приємна на дотик, не схильна до закатування, легка для прасування, не має стороннього запаху хімікатів, зносостійка, міцна по щільності. Краї виробу окантовані або оброблені іншим способом для підвищення витривалості проти висатування, після прання виріб не витягається і не сідає. Основна тканина, без стачних швів Колір в асортименті Розмір (150 х 210) + 5 см Потрібні конкретні цифри!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розмір ковдри (пледу) вказаний (150*210) +5см таким чином, щоб Учасники мали можливість підібрати необхідний нам товар без зазначення розміру конкретно, бо це може бути дискримінацією та вказувати на певного виробника товару. У Додатку 5 тендерної документації чітко вказано, що «Переможець аукціону в термін, що не перевищує двох робочих днів з моменту визначення його електронною системою Переможцем, повинен надати зразок за адресою: 84130, м. Святогірськ, вул.Кільцева,95, Донецька обл. Контактні дані особи для передачі зразка: виконуючої обов`язки директора Котельнікової Людмили Миколаївни. Замовник повинен мати можливість зняття мірок для встановлення відповідності розмірів». Тому ми і надаємо можливість у +5 см для того, щоб усі Учасники мали право приймати Участь у торгах . Що стосується щільності ковдри (пледу) – опис ми зробили у Додатку № 4, конкретно зазначена щільність також може бути дискримінацією та вказувати на певного виробника товару, тому будемо звертати увагу на зразок ( згідно Додатку № 5).
визначення рівнів міграції хімічних речовин у повітря та воду
Дата подання: 07 квітня 2020 15:37
Дата відповіді: 08 квітня 2020 17:38
Пунктом 2.2. Додатку 4 до ДТ вимагається: На підтвердження безпечності запропонованого товару життю та здоров’ю, надати в складі тендерної пропозиції оригінали відповідних протоколів вимірювань (лабораторних аналізів) на визначення рівнів міграції хімічних речовин у повітря та воду, зразків товарів, що пропонуються до постачання, на позиції, указані в Додатку 4, які видані на Учасника закупівлі. Окрім ковдри (плед), який не має безпосереднього контакту зі шкірою людини. Визначення рівнів міграції хімічних речовин у повітря та воду зазначено у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Чи достатньо буде надати в складі пропозиції висновок ДСЕЕ з зазначенням даних показників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ви можете надавати висновок ДСЕЕ експертизи на товар, якщо Ви є заявником даної експертизи, тобто висновок повинен бути у цьому разі поданий в складі пропозиції та оформлений на Учасника.
Комплект постільнї білизни
Дата подання: 07 квітня 2020 15:56
Дата відповіді: 08 квітня 2020 17:39
150*220 це розмір чого? Підковдри, простирадла чи наволочки. Вкажіть розміри усіх комплектуючих елементів постільної білизни
Відповідь: У позиції «Комплект постільної білизни» мається на увазі саме комплект, в якому простирадла та півковдра мають розміри, що відповідають (150*220)+5см, а конкретно розмір наволочки 60*60, яка теж повинна бути одноманітна с простирадлом та півковдрою у цвітовій гаммі .
Ковдра
Дата подання: 08 квітня 2020 12:39
Дата відповіді: 08 квітня 2020 17:40
Уточніть щільність ковдри, та наповнювач
Відповідь: Що стосується щільності ковдри (пледу) – опис ми зробили у Додатку № 4, конкретно зазначена щільність може бути дискримінацією та вказувати на певного виробника товару, тому будемо звертати увагу на зразок ( згідно Додатку № 5). Наповнювача у ковдри (пледу) не має.
Комплект постільнї білизни
Дата подання: 08 квітня 2020 14:26
Дата відповіді: 08 квітня 2020 17:41
Який розмір наволчки ?
Відповідь: У позиції «Комплект постільної білизни» мається на увазі саме комплект, в якому простирадла та півковдра мають розміри, що відповідають (150*220)+5см, а конкретно розмір наволочки 60*60, яка теж повинна бути одноманітна с простирадлом та півковдрою у цвітовій гаммі .
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-24-000046 ● 09d534358ec7470d9a974f4407238449
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 24.06.2020 № 28
м. Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 24.06.2020 № 28

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне підприємство «Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс «Перлина Донеччини» UA-2020-04-06-001197-с 06.04.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на запит про маниторинг UA -M-2020-06-24-000046

2020-07-20 12:30:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович 325 016,00
UAH з ПДВ
325 016,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович 399 540,00
UAH з ПДВ
399 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 15:14
Електронний підпис
16 квітня 2020 15:11
цена.pdf
16 квітня 2020 15:11
учасник.pdf
16 квітня 2020 15:11
тех.pdf
16 квітня 2020 15:11
текстиль.pdf
16 квітня 2020 15:11
Підписаний_Лицензия (2).pdf
16 квітня 2020 15:11
Підписаний_G0420-5309-GL_tender.pdf
16 квітня 2020 15:11
зразки.pdf
16 квітня 2020 15:11
договір.pdf
16 квітня 2020 15:11
12000_00.pdf

Публічні документи

01 травня 2020 11:43
Електронний підпис
01 травня 2020 11:43
Dovidka_20101568710180489181.pdf
01 травня 2020 11:43
Dovidka_20101568710180489181.pdf.p7s
27 квітня 2020 14:42
Електронний підпис
17 квітня 2020 18:42
Електронний підпис
17 квітня 2020 18:40
Документи пропозиції .pdf
17 квітня 2020 18:40
Проект договору.pdf
17 квітня 2020 18:40
Тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 18:40
Платіжне доручення.jpg
17 квітня 2020 18:40
Підписаний_Лицензия.pdf
17 квітня 2020 18:40
Підписаний_gar5107.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович

Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Пєфтієв Дмитро Михайлович
#3483109679
Відхилено 325 016,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 10:15
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович
#3214601013
Переможець 399 540,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 10:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович #3214601013

№ рішення у справі

70/78-р/к

Дата рішення у справі

17.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 10:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Садиков Руслан Казанфарович
#3214601013
399 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 21:26
Договір 156_Вироби домашнього текстилю укладений
13 травня 2020 21:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Заборона діяльності оздоровчих закладів в період коронавірусу COVID - 19