Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км34+500-км39+100 Великобагачанського району Полтавської області
Очікувана вартість
37 889 971,00 UAH
UA-2020-04-06-001130-c 6c9b2557c8bd483cb5981dc0e4284869
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 18:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 13:20
Очікувана вартість: 37 889 971,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 789,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км34+500-км39+100 Великобагачанського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ, на ділянці км34+500-км39+100 Великобагачанського району Полтавської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник до початку виконання робіт може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості обсягу робіт, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписання Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за виконані роботи на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Заходи із захисту довкілля: 30%
3251.08855 м3: 30%
3000 м3: 20%
2800 м3: 10%
менше 2800 м3: 0%
21 квітня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 14:36
таблиця змін_ Мирг-В.Багачка_км34_500-км39_100.doc
21 квітня 2020 14:36
ТД_Мирг-В.Багачка_км34_500-км39_100 нова редакція.docx
21 квітня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 14:36
таблиця змін_ Мирг-В.Багачка_км34_500-км39_100.doc
15 квітня 2020 15:33
таблиця змін_ Мирг-В.Багачка_км34_500-км39_100.doc
21 квітня 2020 14:36
ТД_Мирг-В.Багачка_км34_500-км39_100 нова редакція.docx
15 квітня 2020 15:33
ТД_Мирг-В.Багачка_км34_500-км39_100 нова редакція.docx
06 квітня 2020 18:39
ТД_Мирг-В.Багачка_км34_500-км39_100.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-001130-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 10 квітня 2020 18:03
щодо застави
Відповідно до вимог тендерної документації від учасника – переможця закупівлі вимагається надати в забезпечення виконання договору заставу в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи терміни виконання робіт/надання послуг з ремонту, а також вже усталену практику через об’єктивні обставини їх продовження, зокрема через відсутність бюджетного фінансування, вимагаємо внести зміни та виключити цю вимогу з тендерної документації. Названа умова створюватиме фінансове навантаження на будь-яке підприємство, що виграє тендер, особливо в умовах вже існуючої економічної кризи в країні та в умовах епідеміологічного нещастя в світі в цілому. Виключення умови щодо застави надасть можливість переможцю тендеру зосередити кошти не на забезпеченні, а на придбанні необхідного будівельного матеріалу, пального для техніки тощо.
Вимагаємо внести зміни – виключити умову щодо застава та враховувати під час складання тендерних документацій вкрай негативну ситуацію в країні, яка до то ж має перспективу ще більшого загострення та ускладнення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 10:07
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації в частині вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю.

Документи

15 квітня 2020 10:07
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-001130-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГРАНІТ-001, Код ЄДРПОУ:42751872
Дата подання: 17 квітня 2020 19:33
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга на дискримінаційні вимоги (див. доданий файл).
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 11:38
рішення від 22.04.2020 № 7617 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 11:38
рішення від 07.05.2020 № 8938.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 20:43

Документи подані скаржником

17 квітня 2020 19:32
рішення від 12.03.2020 _ 4780.pdf
17 квітня 2020 19:32
рішення від 10.02.2020_2488.pdf
17 квітня 2020 19:32
рішення від 09.08.2019 _ 10965.pdf
17 квітня 2020 19:32
Рішення від 28.10.2019 _15496.pdf
17 квітня 2020 19:32
відгук.PDF

Документи подані замовником

21 квітня 2020 16:57
Пояснення
28 квітня 2020 12:08
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-25-000033 ● be0ef92720ae489494a934af2f063cb6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2021 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2021 Одеса № 176

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 25.03.2021.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2021 № 176

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2020-04-06-001130-c 06.04.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-05 16:17:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км34+500-км39+100 Великобагачанського району Полтавської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-06-001130-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:

1) як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі) (далі – Закон) та умовам тендерної документації у той час, коли учасником Приватне підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» не надано у складі тендерної пропозиції посвідченої копії атестату виробництва та посвідченої копії договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, щодо асфальтобетонного заводу, який учасник планує залучити на підставі договору оренди майна від 01.03.2020 № 1, укладеного з ТОВ «БУДКОН» (вимога Замовника відповідно до Додатку 3 до тендерної документації)?

При цьому, учасник Приватне підприємство «ДОРСЕРВІС КПК» надав у складі тендерної пропозиції лист-пояснення від 28.04.2020 № 41, відповідно до якого обґрунтовує ненадання атестату виробництва та договору на проведення атестації посилаючись на накази Державної служби автомобільних доріг України від 12.04.2006 № 135 «Про галузевий орган із сертифікації» та від 19.04.2010 № 111 «Про скасування наказу від 12.04.2006 № 135», але при цьому не згадує наказ Державного агентства автомобільних доріг України від 21.01.2015 № 7 «Про забезпечення якості при виконанні дорожніх робіт», який є діючим і по сьогодення і відповідно до якого виробництво асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей входить до Переліку техніки, виробництв та матеріалів, що підлягають атестації та сертифікації.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-08 15:07:20

Пояснення

Додатком 3 тендерної документації Замовником вимагалося в тому числі в підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) - надається власником копія атестату виробництва (при наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг;
- копія оригіналу листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо готовності надати послуги за предметом закупівлі на весь термін надання послуг.
Учасником на виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції надано Договір оренди (Асфальтозмішувальної установки ДС-185) № 1 від 01.03.2020 року укладеного з ТОВ «Будкон» та інвентарну картку обліку основних засобів бухгалтерський запис № 1 від 12.10.2017 року, який свідчить про наявність у ТОВ «Будкон» Асфальтозмішувальної установки ДС-185, яка передається в оренду, чим повністю виконано вимоги тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення викладені в додатку

2021-04-20 16:24:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 440/4192/21 від 05.05.2021 року
Дата публікації: 14 травня 2021

Документи:

14 травня 2021 10:03
Електронний підпис
14 травня 2021 10:01
ухвала

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 32 206 407,00
UAH з ПДВ
32 206 407,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 22 544 484.90 Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 37 450 893,38
UAH з ПДВ
37 450 893,38
UAH з ПДВ
1.4285714286 26 215 625.37 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" 37 800 800,00
UAH з ПДВ
37 800 800,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 26 460 560 Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 17:30
Електронний підпис
29 квітня 2020 17:29
частина 9 .PDF
29 квітня 2020 17:29
частина 8.1.PDF
29 квітня 2020 17:29
частина 8 .pdf
29 квітня 2020 17:29
частина 7.2 ІСО.pdf
29 квітня 2020 17:29
частина 12 Форма.PDF
29 квітня 2020 17:29
частина 7 .pdf
29 квітня 2020 17:29
частина 6 довідки.pdf
29 квітня 2020 17:29
частина 5 Досвід.pdf
29 квітня 2020 17:29
частина 4 лабораторія.pdf
29 квітня 2020 17:29
частина 2.1 мтб.pdf
29 квітня 2020 17:29
частина 2 мтб.pdf
29 квітня 2020 17:29
частина 1.pdf
29 квітня 2020 17:29
Договір Оренди Землі.PDF

Публічні документи

29 травня 2020 15:39
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:44
Електронний підпис
29 квітня 2020 15:43
ТП 3.pdf
29 квітня 2020 15:43
ТП 4.pdf
29 квітня 2020 15:43
ТП 1.pdf
29 квітня 2020 15:43
ТП 6.pdf
29 квітня 2020 15:43
ТП 2.pdf
29 квітня 2020 15:43
ТП 5.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 16:43
Електронний підпис
29 квітня 2020 16:42
част__2__.pdf
29 квітня 2020 16:42
част__5.pdf
29 квітня 2020 16:42
част__6.pdf
29 квітня 2020 16:42
част__1_.pdf
29 квітня 2020 16:42
част__3.pdf
29 квітня 2020 16:42
част__4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"

ТОВ "Трансресурси"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 32 206 407,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:20
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
Переможець 37 450 893,38
UAH з ПДВ
29 травня 2020 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
37 450 893,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 13:57
Додаткова угода укладений
03 січня 2024 13:56
Електронний підпис укладений
26 грудня 2022 13:19
ДУ_4_д-р_83_Багачка_34_39_продовж_2023.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 13:18
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:31
ДУ_3 Миргород_В.Багачка_34_39 продовження.pdf зміни до договору
05 січня 2022 09:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:27
ДУ 2 Миргород Багачка 83 продовження.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:25
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 09:15
ДУ 1 03-24_20-83 Миргород 34_500-39_100.pdf зміни до договору
18 червня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 11:54
Договір укладений
11 червня 2020 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з держаного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році, затвердженого Головою Полтавської ОДА 09 червня 2020 року, Сторони домовилися внести зміни до п. 3.1. Розділу ІІІ «Ціна договору» Договору підряду та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору підряду № 03-24/20-83 від 11.06.2020р. (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км34+500-км39+100 Великобагачанського району Полтавської області» (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п. 19.1. Розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №992-VIII в редакції, яка діяла до 19.04.2020р., та ч. 6 Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діє після 19.04.2020р., цією угодою продовжують строк дії Договору підряду №03-24/20-83 від 11.06.2020р . (далі – Договір підряду) та виконання зобов’язань щодо виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 34+500-км 39+100 Великобагачанського району Полтавської області (за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та погодили внести зміни до п.19.1 Розділу ХIХ «Строк дії Договору» і до Додатку №2 Договору підряду та викласти їх у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-83
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ_3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 18.1 Розділу XVIII Договору підряду № 03-24/20-83 від 11.06.2020 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 34+500 – км 39+100 Великобагачанського району Полтавської області» (код ДК021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду), домовилися внести зміни до до розділу XXI «Додатки до договору», до пункту 19.1 розділу ХІХ «Строк дії Договору» і до додатків №2, №3 Договору підряду та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-83
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 791,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 631,83 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись пунктом 8.3. розділу VIII, пунктами 18.7., 18.11. розділу ХVIII Договору підряду № 03-24/20-83 від 11.06.2020р. на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715379 Миргород-Велика Багачка-Байрак-Поділ на ділянці км 34+500 – км 39+100 Великобагачанського району Полтавської області» (код ДК021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі – Договір підряду), частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, домовились розірвати Договір підряду за згодою Сторін.