Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (парна сторона від вул.Гузар Ольги до проспекту Незалежності), проспект Незалежності (парна сторона від вул. Головної до вул.Героїв Майдану), вул.Героїв Майдану (непарна сторона від проспекту Незалежності до вул.Садової), вул.Садова (непарна сторона від вул. Героїв Майдану до вул. Садової (міської автостанції) у м.Чернівцях
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Holovna-Str. (even side from Huzar Olhy-Str. to Nezalezhnosti Avenue), Nezalezhnosti Avenue (even side from Holovna-Str. to Heroiv Maidanu-Str.), Heroiv Maidanu-Str. (odd side from Nezalezhnosti Avenue to Sadova-Str.), Sadova-Str. (odd side from Heroiv Maidanu-Str. to Sadovf (city bus station)in city of Chernivtsi
Очікувана вартість
3 255 300,00 UAH
UA-2020-04-06-001127-b 1fb274d1ee7341ccae96af3928e41663
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Додаткові контактні особи: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council .
National ID: 25082708
Contact point: Vorobets Oksana Mykolayivna
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Additional contacts: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 255 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 276,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97659 UAH
Publication date: 06 квітня 2020 12:24
Enquiries until: 27 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 255 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 16 277 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (парна сторона від вул.Гузар Ольги до проспекту Незалежності), проспект Незалежності (парна сторона від вул. Головної до вул.Героїв Майдану), вул.Героїв Майдану (непарна сторона від проспекту Незалежності до вул.Садової), вул.Садова (непарна сторона від вул. Героїв Майдану до вул. Садової (міської автостанції) у м.Чернівцях (міський бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Holovna-Str. (even side from Huzar Olhy-Str. to Nezalezhnosti Avenue), Nezalezhnosti Avenue (even side from Holovna-Str. to Heroiv Maidanu-Str.), Heroiv Maidanu-Str. (odd side from Nezalezhnosti Avenue to Sadova-Str.), Sadova-Str. (odd side from Heroiv Maidanu-Str. to Sadovf (city bus station)in city of Chernivtsi (сity budget)
Розгорнути Згорнути
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання підписаного, згідно з п. 5.1. Договору, акту наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 12:24
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-001127-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 21 травня 2020 09:30
Вимога щодо усунення порушень
Предмет закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (парна сторона від вул.Гузар Ольги до проспекту Незалежності), проспект Незалежності (парна сторона від вул. Головної до вул.Героїв Майдану), вул.Героїв Майдану (непарна сторона від проспекту Незалежності до вул.Садової), вул.Садова (непарна сторона від вул. Героїв Майдану до вул. Садової (міської автостанції) у м.Чернівцях Номер закупівлі: UA-2020-04-06-001127-b Вимога щодо усунення порушень Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши пропозицію ПП «Управдом» та ТОВ «ПП Благоустрій» вважаю, що пропозиції зазначених учасників підлягає відхиленню, оскільки не відповідають вимогам тендерної документації. Вказане підтверджую наступним: Стосовно ПП «Управдом» 1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Передбачена наявність у учасника вантажного транспортного засобу, вантажопідйомністю від 4 т (не менше одного). У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце). ПП «Управдом» в наданій довідці МТБ заявлено наявність на правах оренди трактора Беларус 82.1 та трактора ХТЗ 3512 з причепом. При цьому, трактор ХТЗ 3512 є «мінітрактором» та по технічним характеристикам здатен транспортувати вантаж в причепах не більше 50 % власної маси (2115 кг). Щодо заявленого в довідці трактора Беларус 82.1 (на правах оренди) відсутні будь-які підтвердження наявності причепа до нього. Наявність трактора (без причепа) не може розглядатися як відповідність документації, зокрема характеристиці «вантажопідємність (від 4 тон)». Отже, учасником не підтверджено наявності вантажного транспортного засобу, вантажопідйомність від 4 т (не менше одного). 2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «Управдом» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ПП «Управдом», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації. Стосовно ТОВ «ПП Благоустрій»: 1. Тендерною документацією передбачене надання учасником тендерного забезпечення у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Нац-го банку України від 15.12.2004р. №639) У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПП «Благоустрій» міститься банківська гарантія № 9748/20-ТГ від 05.05.2020 р, від АТ «Банк інвестицій і заощаджень», надана на іншу закупівлю (згідно оголошення № UA2020-04-06-000883-b, предмет закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) - вул. Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул. Буковинської) - вул. Буковинська (вся) - провулок Буковинський (весь) - вул. Руська (від Центральної площі до перехрестя вул. Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях)», що не відповідає умовам документації. 2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПП «Благоустрій»» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ТОВ «ПП «Благоустрій», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації. 3. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце). Наданий договір на оренду техніки від 19.02.2020 р. з ТОВ «ЮМТ і КО» підписаний з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» директором Войт О. В., в той час як директором ТОВ була Серра Сервера (директор Войт О. В. з 05.03.2019 року звільнена, відповідно не могла укласти договір від 19.02.2020 р., тим більше до преамбули договору підписантом договору з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» зазначено Серру Серверу). Договір на оренду трактора з ПП «Регіон центр» відповідає умовам, однак учасником не підтверджено наявність заявленого в довідці на правах оренди причепа вантажопідйомністю більше 4 тон. (в складі договору з ТОВ «ЮМТ і КО» від 19.02.2020) ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 12:19
Шановний учасник торгів. 19.05.2020р. ви вже подавали вказану вимогу в електронну систему та скасували її. Відповідно до оприлюдненої замовником інформації в електронній системі на участь у торгах подали пропозиції три учасника: ФОП Заворотна К.В., ТОВ "ПП Благоустрій", ПП "Управдом". Пропозиція ФОП Заворотна К.В. дискваліфікована, пропозиція ТОВ "ПП Благоустрій" дискваліфікована. Відповідно до рішення, що оприлюднене 19.05.2020р. на підставі ч.5 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (нова редакція), п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції на момент проведення процедури закупівлі) вказані торги відмінені, у звязку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-04-06-001127-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Предмет закупівлі:
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (парна сторона від вул.Гузар Ольги до проспекту Незалежності), проспект Незалежності (парна сторона від вул. Головної до вул.Героїв Майдану), вул.Героїв Майдану (непарна сторона від проспекту Незалежності до вул.Садової), вул.Садова (непарна сторона від вул. Героїв Майдану до вул. Садової (міської автостанції) у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-001127-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши пропозицію ПП «Управдом» та ТОВ «ПП Благоустрій» вважаю, що пропозиції зазначених учасників підлягає відхиленню, оскільки не відповідають вимогам тендерної документації. Вказане підтверджую наступним:
Стосовно ПП «Управдом»
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження).
Передбачена наявність у учасника вантажного транспортного засобу, вантажопідйомністю від 4 т (не менше одного).
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
ПП «Управдом» в наданій довідці МТБ заявлено наявність на правах оренди трактора Беларус 82.1 та трактора ХТЗ 3512 з причепом.
При цьому, трактор ХТЗ 3512 є «мінітрактором» та по технічним характеристикам здатен транспортувати вантаж в причепах не більше 50 % власної маси (2115 кг).
Щодо заявленого в довідці трактора Беларус 82.1 (на правах оренди) відсутні будь-які підтвердження наявності причепа до нього. Наявність трактора (без причепа) не може розглядатися як відповідність документації, зокрема характеристиці «вантажопідємність (від 4 тон)».
Отже, учасником не підтверджено наявності вантажного транспортного засобу, вантажопідйомність від 4 т (не менше одного).
2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «Управдом» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ПП «Управдом», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.
Стосовно ТОВ «ПП Благоустрій»:
1. Тендерною документацією передбачене надання учасником тендерного забезпечення у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Нац-го банку України від 15.12.2004р. №639)
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПП «Благоустрій» міститься банківська гарантія № 9748/20-ТГ від 05.05.2020 р, від АТ «Банк інвестицій і заощаджень», надана на іншу закупівлю (згідно оголошення № UA2020-04-06-000883-b, предмет закупівлі: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) - вул. Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул. Буковинської) - вул. Буковинська (вся) - провулок Буковинський (весь) - вул. Руська (від Центральної площі до перехрестя вул. Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях)», що не відповідає умовам документації.
2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПП «Благоустрій»» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ТОВ «ПП «Благоустрій», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.
3. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження).
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
Наданий договір на оренду техніки від 19.02.2020 р. з ТОВ «ЮМТ і КО» підписаний з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» директором Войт О. В., в той час як директором ТОВ була Серра Сервера (директор Войт О. В. з 05.03.2019 року звільнена, відповідно не могла укласти договір від 19.02.2020 р., тим більше до преамбули договору підписантом договору з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» зазначено Серру Серверу).
Договір на оренду трактора з ПП «Регіон центр» відповідає умовам, однак учасником не підтверджено наявність заявленого в довідці на правах оренди причепа вантажопідйомністю більше 4 тон. (в складі договору з ТОВ «ЮМТ і КО» від 19.02.2020)

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 травня 2020 20:45
Причина: ПОВТОР

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2020
UA-2020-04-06-001127-b1fb274d1ee7341ccae96af3928e41663
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Учасник Документи Рішення
ФОП Заворотна К. В. Документи
Відхилено
Документи
ПП "УПРАВДОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 19:33
гарантійний додаток1.pdf
06 травня 2020 19:33
довідка субпідрядники.pdf
06 травня 2020 19:33
довідка довкілля.pdf
06 травня 2020 19:32
ДОВІДКА СТ 17.pdf
06 травня 2020 19:32
довідка працівники.pdf
06 травня 2020 19:32
довідка обладнання.pdf
06 травня 2020 19:31
fw25424______29.zip

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 01:47
Гарантійний лист.PDF
07 травня 2020 01:47
9.Довідка про агресора.PDF
07 травня 2020 01:47
Тендерна пропозиція.PDF
07 травня 2020 01:47
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 травня 2020 01:47
Відгук_Санітарія.pdf
07 травня 2020 01:47
1.Договір_ХТЗ3512.pdf

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 03:17
тех паспорти техніка.pdf
07 травня 2020 03:17
тех паспорт хако.pdf
07 травня 2020 03:17
сатут.pdf
07 травня 2020 03:17
проект договору благо.pdf
07 травня 2020 03:17
паспорт.pdf
07 травня 2020 03:17
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 травня 2020 03:17
довідка техніка.pdf
07 травня 2020 03:17
довідка санкції.pdf
07 травня 2020 03:17
довідка росія.pdf
07 травня 2020 03:17
довідка про судимість.pdf
07 травня 2020 03:17
довідка працівники.pdf
07 травня 2020 03:17
довідка податкова.pdf
07 травня 2020 03:17
відгук регіон к.pdf
07 травня 2020 03:17
виписка.pdf
07 травня 2020 03:17
1дф 3.pdf
07 травня 2020 03:17
1дф 2.PDF
07 травня 2020 03:17
1дф 1.XML.pdf
07 травня 2020 03:17
Лист НБУ по ліцензії (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Заворотна К. В.

ПП "УПРАВДОМ"

ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УПРАВДОМ" 2 989 000,00
UAH з ПДВ
2 989 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 01:47
Гарантійний лист.PDF
07 травня 2020 01:47
9.Довідка про агресора.PDF
07 травня 2020 01:47
Тендерна пропозиція.PDF
07 травня 2020 01:47
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 травня 2020 01:47
Відгук_Санітарія.pdf
07 травня 2020 01:47
1.Договір_ХТЗ3512.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УПРАВДОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 травня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій