Будівельно-монтажні роботи
Очікувана вартість
3 315 000,00 UAH
UA-2020-04-06-001042-c ca0eea0ddbba4efd9ab2de9db6e33b91
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина А2365
Код ЄДРПОУ: 07712436
Місцезнаходження замовника: 12436, Україна , Житомирська обл., Вакуленчук, Чуднівський район
Контактна особа замовника: Сліпенчук Володимир Іванович
+380973599632
a2365@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 17:30
Початок аукціону: 15 травня 2020 12:33
Очікувана вартість: 3 315 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи згідно проекту РМСТ.75/112-ВН
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівельно-монтажні роботи системи ІР-відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13246, Україна, Житомирська область, смт Вакуленчук, військова частина А2365
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Будівельно-монтажні роботи системи ІР-відеоспостереження Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 травня 2020 13:26
Електронний цифровий підпис
04 травня 2020 16:16
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.DOC
21 квітня 2020 15:39
Проект.pdf
21 квітня 2020 15:34
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.doc
06 квітня 2020 16:56
Тендерна документація.doc
06 квітня 2020 16:56
1113_ДЦ_ЛС3_2-1-3.rtf
06 квітня 2020 16:56
1113_ДЦ_ЛС2_2-1-1.rtf
06 квітня 2020 16:56
1113_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
06 квітня 2020 16:56
1113_ДЦ_ДЦ_3.rtf
07 травня 2020 13:26
Електронний цифровий підпис
21 квітня 2020 15:44
Електронний цифровий підпис
17 квітня 2020 10:55
Електронний цифровий підпис
04 травня 2020 16:16
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.DOC
21 квітня 2020 15:39
Проект.pdf
21 квітня 2020 15:34
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.doc
06 квітня 2020 16:56
Тендерна документація.doc
06 квітня 2020 16:56
1113_ДЦ_ЛС3_2-1-3.rtf
06 квітня 2020 16:56
1113_ДЦ_ЛС2_2-1-1.rtf
06 квітня 2020 16:56
1113_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
06 квітня 2020 16:56
1113_ДЦ_ДЦ_3.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект
Дата подання: 17 квітня 2020 13:27
Дата відповіді: 21 квітня 2020 15:41
Прошу викласти проект, оскільки, у Вас зазначено, що роботи проводяться згідно проекту РМСТ.75/112-ВН.
Відповідь: В тендерну документацію 21.04.2020 доданий Проект РМСТ.75/112-ВН в форматі PDF.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-001042-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕсАй БІС", Код ЄДРПОУ:32553597
Дата подання: 26 травня 2020 14:31
Запит інформації
Шановний, Замовник.

Відповідно до протоколу №10 засідання тендерного комітету військової частини А2365 від 20.05.2020 року Замовник відхилив нашу пропозицію на підставі ст. 31 ч. 1 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020 року «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
На підставі вищенаведеного вимагаємо чітко вказати невідповідності, на вашу думку, нашої тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності. Ця інформація необхідна нам в тому числі для оскарження прийнятого вами рішення в Антимонопольному комітеті України.
Також звертаємо вашу увагу, що пропозиція ТОВ «ЕсАй БІС» повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 травня 2020 14:38
Роз'яснення щодо відхилення тендерної пропозиції

Документи подані скаржником

26 травня 2020 14:31
Вимога.pdf

Документи

28 травня 2020 14:37
Лист-відповідь

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000033 ● e394d5c7683d42b1b0ecc4f16567bcf2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-26
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-26 15:23:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.05.2020
№ 34

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.05.2020 № 34.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-04-06-001042-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина А2365, 07712436, Україна, Вакуленчук, Чуднівський район
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівельно-монтажні роботи системи ІР-відеоспостереження, 3315000UAH, 45300000-0, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: ca0eea0ddbba4efd9ab2de9db6e33b91, 2020-04-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 26 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕсАй БІС» та ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ», протоколи тендерного комітету від 20.05.2020 року № 10 та від 25.05.2020 року № 12, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2020 року. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції діючій до 19.04.2020 року, далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема, має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону. Однак, за результатами аналізу відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Військової частини А 2365 (далі – Замовник) не містить вимог встановлених частиною 1 та частиною 2 статті 17 Закону. Також, на порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, Замовник не зазначив у тендерній документації вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 4 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання листа-погодження учасника з істотними умовами договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. Проте, моніторингом установлено, що вказаний лист-погодження відсутній у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ», що не відповідає умовам пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до Додатку № 1 тендерної документації встановлено умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформації та документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, зокрема, розрахунку договірної ціни, а також надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни визначені ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), а саме: локальних кошторисів, відомостей ресурсів до локальних кошторисів, розрахунків вартості експлуатації машин та механізмів, розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат, що обчислені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалася на підприємстві учасника за попередній звітний період (рік), розрахунку прибутку (в межах усереднених показників), розрахунку кошторисної заробітної плати та розрахунки інших витрат. Поряд з тим, відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додат¬кових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). Проте, моніторингом установлено, що на порушення умов Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ» відсутні підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: - розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, які обчислені на підставі обґрунтованої їх величини і структури, що склалася на підприємстві учасника за попередній звітний період (рік); - розрахунки вартості експлуатації машин та механізмів; - розрахунок прибутку (в межах усереднених показників); - розрахунок кошторисної заробітної плати. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником зазначено, що документи з тендерною пропозицією учасника подаються в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів. Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі - Закон № 851) оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону № 851. Проте, моніторингом установлено, що переможцем ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ» на виконання вимог пункту 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації через електронну систему закупівель 25.05.2020 року завантажено довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи від 19.05.2020 № 52180 у формі електронного документа, яка не містить електронного підпису автора або підпису, прирівняного до власноручного підпису та відповідно не являється оригіналом електронного документу. Враховуючи встановлене вище, переможцем торгів ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ» не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону у спосіб визначений пунктом 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 2 та 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РКІ КОНСАЛТИНГ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та як таку, що не містить документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону. Разом з тим, відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що при неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пунктів 2 та 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 2 та 4 частини 1 статті 30 та частини 3 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 3 188 982,63
UAH з ПДВ
3 188 982,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РКІ КОНСАЛТИНГ 3 313 211,60
UAH з ПДВ
3 313 211,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМК" 3 314 846,92
UAH з ПДВ
3 314 846,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 12:13
sign.p7s
13 травня 2020 14:27
Доп угода 1_Строй Сити.pdf
13 травня 2020 14:27
Проект Договору.pdf
13 травня 2020 14:27
Договор_М Проект.pdf
13 травня 2020 14:27
Договір_Строй Сіті.pdf
04 травня 2020 14:16
sign.p7s
04 травня 2020 13:24
Цінова пропозиція.pdf
04 травня 2020 13:24
Статут і опис завірені.pdf
04 травня 2020 13:24
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 травня 2020 13:24
Проект Договору.pdf
04 травня 2020 13:24
Ліцензія.pdf
04 травня 2020 13:24
Дозвіл СБУ.pdf
04 травня 2020 13:24
Договор_М Проект.pdf
04 травня 2020 13:24
Договір_Строй Сіті.pdf
04 травня 2020 13:24
Довідка щодо санкцій.pdf
04 травня 2020 13:24
Довідка ч2 ст17.pdf
04 травня 2020 13:24
Довідка ч1 ст17.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 16:55
sign.p7s
25 травня 2020 16:55
Пропозиція.pdf
25 травня 2020 16:55
Довідка про судимість.pdf
25 травня 2020 16:55
Довідка легейда.pdf
08 травня 2020 12:06
sign.p7s
08 травня 2020 12:05
Кваліфікація.pdf
28 квітня 2020 09:35
sign.p7s
28 квітня 2020 09:34
Кошторис.pdf
28 квітня 2020 09:34
Кваліфікація.pdf
28 квітня 2020 09:34
Цінова Пропозиція.pdf
28 квітня 2020 09:34
а.договори.pdf
28 квітня 2020 09:34
Тех док.pdf

Публічні документи

12 травня 2020 14:22
sign.p7s
06 травня 2020 18:47
договір.pdf
06 травня 2020 12:48
sign.p7s
06 травня 2020 12:38
цінова_пропозиція.jpg
06 травня 2020 12:35
лист згода.pdf
06 травня 2020 12:35
договір підряду.pdf
04 травня 2020 12:30
ЛК_№_2-1-2.pdf
04 травня 2020 12:30
ЛК_№2-1-1.pdf
04 травня 2020 12:30
ЛК_№_2-1-3.pdf
04 травня 2020 12:30
договорна_ціна.pdf
04 травня 2020 12:30
Проект договору.doc
04 травня 2020 12:30
Код доступу.pdf
04 травня 2020 12:30
Технічні вимоги.doc
04 травня 2020 12:30
Копія Статуту.pdf
04 травня 2020 12:30
Протокол №2.pdf
04 травня 2020 12:30
Протокол №1.2019.pdf
04 травня 2020 12:30
Копія Витягу з ЄДР.pdf
04 травня 2020 12:30
Копія Витягу ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕсАй БІС"
#32553597
Відхилено 3 188 982,63
UAH з ПДВ
20 травня 2020 14:55
ТОВ РКІ КОНСАЛТИНГ
#33829890
Переможець 3 313 211,60
UAH з ПДВ
25 травня 2020 14:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РКІ КОНСАЛТИНГ
#33829890
3 313 211,60
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку