Сміттєвоз заднього ручного завантаження на шасі вантажного автомобіля
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2020-04-06-001008-c a3313848cdad4816b13553b446191fa0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Підприємство комунальної служби "СТАРТ"
Код ЄДРПОУ: 31389393
Місцезнаходження замовника: 39220, Україна , Полтавська обл., БІЛИКИ, вул.Костенка, буд.10
Контактна особа замовника: Сахновська Ольга Сергіївна
0664293262
0664293262@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 14:46
Початок аукціону: 23 квітня 2020 14:46
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Сміттєвоз заднього ручного завантаження на шасі
вантажного автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39200, Україна, Полтавська область, БІЛИКИ, вул.Костенка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-07-000046 ● d6a5a1dc04974caf848691219f24e00c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-08 17:40:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.05.2020 № 25
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.05.2020 № 25

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-04-06-001008-c, 06.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на Висновок органу моніторингу

2020-06-02 13:53:56

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Підприємство комунальної служби "СТАРТ", 31389393, Україна, БІЛИКИ, вул.Костенка, буд.10
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сміттєвоз заднього ручного завантаження на шасі вантажного автомобіля, 1450000UAH, 34140000-0, ДК021, 1, од.
  3. Інформація про оприлюднення: a3313848cdad4816b13553b446191fa0, 2020-04-06
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 08 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору, наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Підприємства комунальної служби «СТАРТ» (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 06.04.2020 № 1 (далі – тендерна документація), протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений 24.04.2020, тендерну пропозицію ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка», повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.05.202 № 08/05. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу І) здійснюється посилання на Указ Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 №549/2015. При цьому, Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» вищевказаний Указ визнано таким, що втратив чинність. Вказане не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. В порушення норм частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та уклав з переможцем ТОВ «Торговий дім «Комунальна техніка» договір від 08.05.202 № 08/05.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА" 1 447 000,00
UAH з ПДВ
1 439 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛЛІ ПЛЮС" 1 450 000,00
UAH з ПДВ
1 442 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 15:35
sign.p7s
27 квітня 2020 15:35
Dovidka_20105521000970878905.pdf
27 квітня 2020 15:35
Довідка ДФС.pdf
27 квітня 2020 15:35
490-491-20 від 27.04.2020.pdf
17 квітня 2020 16:24
sign.p7s
17 квітня 2020 16:24
32. Проект договору.pdf
17 квітня 2020 16:24
31. Копія витягу ПДВ.pdf
17 квітня 2020 16:24
29 Статут копія.pdf
17 квітня 2020 16:23
27. право підпису.pdf
17 квітня 2020 16:23
25. Цінова пропозиція.pdf
17 квітня 2020 16:23
14. Зображення товару.pdf
17 квітня 2020 16:23
13. Копія витягу з ТУ.pdf
17 квітня 2020 16:23
09. Захист довкілля.pdf
17 квітня 2020 16:23
08. Лист-згода ДФС.pdf
17 квітня 2020 16:23
07. ст.17.pdf
17 квітня 2020 16:23
02 Дилерський ВІВА 2020.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 11:36
Технічна частина.pdf
09 квітня 2020 11:36
Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 11:36
Проєкт договору.pdf
09 квітня 2020 11:36
Паспорт Тарасов.pdf
09 квітня 2020 11:36
Копя витягу ПДВ.pdf
09 квітня 2020 11:36
Копія Статуту.pdf
09 квітня 2020 11:36
Копія витегу ЄДР.pdf
09 квітня 2020 11:36
Інші довідки, листи.pdf
09 квітня 2020 11:36
Довідки ст 16,17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
Переможець 1 439 750,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КОМУНАЛЬНА ТЕХНІКА"
#39588481
1 439 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 травня 2020 12:38
Договір 2 стор.jpg укладений
08 травня 2020 12:37
Договір 3 стор.jpg укладений
08 травня 2020 12:37
Договір 4 стор.jpg укладений
08 травня 2020 12:37
Додоток до Договору _2 2 стор.jpg укладений
08 травня 2020 12:37
Договір 1 стор.jpg укладений
08 травня 2020 12:37
Додаток до Договору _1.jpg укладений
08 травня 2020 12:37
Додаток др Договору _2 1 стор.jpg укладений
08 травня 2020 12:37
sign.p7s укладений
24 квітня 2020 16:25

Актуальні тендери

До пошуку