Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (непарна сторона від вул.Буковинської до кінця) -вул.Кармелюка Устима (від вул.Буковинської до кінця) - вул.Чкалова Валерія - вул. Миколаївська - проспект Незалежності (непарна сторона буд. № 29-89, парна сторона буд. № 36-42) - вул. Авангардна (від початку до вул.Кармелюка Устима) у м.Чернівцях
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Holovna-Str. (odd side from Bukovynska-Str. to the end) -Karmeliuka Ustyma-Str. (from Bukovynskoi to the end) - Chkalova Valeriia-Str. - Mykolaivska-Str. - Nezalezhnosti Avenue (even side № 29-89, even side № 36-42) - Avanhardna-Str (from the beginning of Karmeliuka Ustyma-Str.) in city of Chernivtsi
Очікувана вартість
2 534 600,00 UAH
UA-2020-04-06-000976-b c899070d8b6b45e1aefaf1722dc06212
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Додаткові контактні особи: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council .
National ID: 25082708
Contact point: Vorobets Oksana Mykolayivna
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Additional contacts: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:52
Очікувана вартість: 2 534 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 673,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76038 UAH
Publication date: 06 квітня 2020 11:56
Enquiries until: 27 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 2 534 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 673 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (непарна сторона від вул.Буковинської до кінця) -вул.Кармелюка Устима (від вул.Буковинської до кінця) - вул.Чкалова Валерія - вул. Миколаївська - проспект Незалежності (непарна сторона буд. № 29-89, парна сторона буд. № 36-42) - вул. Авангардна (від початку до вул.Кармелюка Устима) у м.Чернівцях (міський бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Holovna-Str. (odd side from Bukovynska-Str. to the end) -Karmeliuka Ustyma-Str. (from Bukovynskoi to the end) - Chkalova Valeriia-Str. - Mykolaivska-Str. - Nezalezhnosti Avenue (even side № 29-89, even side № 36-42) - Avanhardna-Str (from the beginning of Karmeliuka Ustyma-Str.) in city of Chernivtsi (сity budget)
Розгорнути Згорнути
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання підписаного, згідно з п. 5.1. Договору, акту наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 11:56
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000976-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 19 травня 2020 21:55
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Предмет закупівлі:
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (непарна сторона від вул.Буковинської до кінця) -вул.Кармелюка Устима (від вул.Буковинської до кінця) - вул.Чкалова Валерія - вул. Миколаївська - проспект Незалежності (непарна сторона буд. № 29-89, парна сторона буд. № 36-42) - вул. Авангардна (від початку до вул.Кармелюка Устима) у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-000976-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши тендерні пропозиції учасників, а саме ПП «Порядок в домі 11» та пропозицію ПП «Санбуд-Сервіс» вважаю, що пропозиції вказаних учасників підлягають відхиленню з наступних підстав
Щодо пропозиції ПП «Порядок в домі 11»:
1. Наданий у складі тендерної документації лист щодо згоди на обробку персональних даних наданий від юридичної особи, в той час, як тендерною документацією передбачалось надання такого листа від імені фізичної особи. Таким чином вказаний лист-згода не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності матеріально-технічної бази згідно з якою, зазначена машина використовується учасником на підставі оренди.
Також міститься договір оренди вакуумної машини з Паладян Д. В., яким передбачена передача машини кожний вівторок з 17:00 до 23:00 та субота з 05:30 до 16:00.
Слід зазначити, що Особливими вимогами документації передбачено механічне прибирання в кількості не менше ніж 3 (тричі) на тиждень. В той же час зазначені умови оренди вакуумної машини унеможливлюють надання послуг в обсягах, передбачених тендерною документацією.

Щодо пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс»
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності матеріально-технічної бази згідно з якою, зазначена машина використовується учасником на підставі цивільно-правового договору та договору позички. Також у складі тендерної пропозиції учасника наданий цивільно-правовий договір №1/20 від 23 лютого 2020 року між ПП «Санбуд-Сервіс» та Романовським Орестом Ярославовичем, щодо виконання останнім робіт із механізованого прибирання прибордюрної частини доріг із удосконаленим типом покриття щоденно на території закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс» - 17000 м.кв вакуумно-прибиральною машиною Bucher Guyer CC2000/PS20-3, якою він розпоряджається згідно договору позички. Зазначаємо, що умовами даного договору передбачене виконання певної роботи - а саме прибирання 17 000 м. кв площі, закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс». Таким чином вказаний договір не може бути таким, що підтверджує у наявності у учасника право користування певною технікою, оскільки за своєю природою є договором на виконання певних послуг в певному обсязі. Слід зазначити, що мова в договорі іде саме про вже закріплену за ПП «Санбуд-Сервіс» територію, отже дія зобов’язань по цьому договору не може поширюватися на іншу територію, зокрема на прибирання території, яка зазначена у предметі закупівлі.
2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «Санбуд-сервіс» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ПП «Санбуд-сервіс», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 09:22
Вимоги учасників торгів ФОП Заворотна К.В. та ФОП Більцан Л.І. по закупівлям UA-2020-04-06-000437-b, UA-2020-04-06-000628-b, UA-2020-04-06-000883-b, UA-2020-04-06-000976-b, UA-2020-04-06-001448-b, UA-2020-04-06-001655-b, UA-2020-04-06-002235-b, UA-2020-04-06-002455-b мають необґрунтовано системний характер та ознаки надмірного формалізму.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-000976-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 23 травня 2020 19:33
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Уважно розглянувши тендерні пропозиції ПП «Порядок в домі 11» та ПП «Санбуд-Сервіс» повідомляю, що вказані пропозиції не відповідали умовам Документації та підлягають відхиленню. Відхиливши мою пропозицію як таку, що не відповідала умовам Документації, та не відхиливши пропозиції ПП «Порядок в домі 11» та ПП «Санбуд-Сервіс» Замовник застосував по відношенню до мене дискримінаційний підхід, чим порушив принципи Закону та мої права та охоронювані Законом інтереси, як учасника торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 21:15

Документи подані скаржником

23 травня 2020 19:33
Додатковий договір.pdf

Документи подані замовником

26 травня 2020 09:49
Клопотання.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2020
UA-2020-04-06-000976-bc899070d8b6b45e1aefaf1722dc06212
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Учасник Документи Рішення
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Заворотна К. В. Документи
Відхилено
Документи
ПП "САНБУД-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 11:38
Довідка МВС.PDF
06 травня 2020 21:56
Електронний підпис
06 травня 2020 21:56
Електронний підпис
06 травня 2020 18:48
Тендерна пропозиція 11.PDF
06 травня 2020 18:48
ЛИСТ НБУ ПО ЛIЦЕНЗIЇ.pdf
06 травня 2020 18:48
Форма 1-ДФ 11.pdf
06 травня 2020 18:48
Лист-згода перс.дані 11.PDF
06 травня 2020 18:48
Гарантійний лист 11.pdf
06 травня 2020 18:48
Виписка з ЄДРЮО.pdf

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 19:27
гарантійний додаток1.pdf
06 травня 2020 19:26
довідка субпідрядники.pdf
06 травня 2020 19:26
довідка довкілля.pdf
06 травня 2020 19:25
ДОВІДКА СТ 17.pdf
06 травня 2020 19:25
довідка працівники.pdf
06 травня 2020 19:25
довідка обладнання.pdf
06 травня 2020 19:25
fw25424______29.zip

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 09:53
Електронний підпис
07 травня 2020 09:53
Електронний підпис
07 травня 2020 09:51
ЦПД Романовський.pdf
07 травня 2020 09:51
Тех характ на Bucher Guyer.pdf
07 травня 2020 09:51
Рішення засновника.PDF
07 травня 2020 09:51
Паспорт і код.PDF
07 травня 2020 09:51
Ліцензія.pdf
07 травня 2020 09:51
Договір позички МТЗ-52.PDF
07 травня 2020 09:51
Довіреність Лимар С.А..pdf
07 травня 2020 09:51
Гарантія 1580-20.zip
07 травня 2020 09:51
Гарантія 1580-20.pdf
07 травня 2020 09:51
1 DF 1 кв.2020.PDF
07 травня 2020 09:51
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11"

ФОП Заворотна К. В.

ПП "САНБУД-СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11" 2 520 000,00
UAH з ПДВ
2 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САНБУД-СЕРВІС" 2 530 600,00
UAH з ПДВ
2 530 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 11:38
Довідка МВС.PDF
06 травня 2020 21:56
Електронний підпис
06 травня 2020 21:56
Електронний підпис
06 травня 2020 18:48
Тендерна пропозиція 11.PDF
06 травня 2020 18:48
ЛИСТ НБУ ПО ЛIЦЕНЗIЇ.pdf
06 травня 2020 18:48
Форма 1-ДФ 11.pdf
06 травня 2020 18:48
Лист-згода перс.дані 11.PDF
06 травня 2020 18:48
Гарантійний лист 11.pdf
06 травня 2020 18:48
Виписка з ЄДРЮО.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 09:53
Електронний підпис
07 травня 2020 09:53
Електронний підпис
07 травня 2020 09:51
ЦПД Романовський.pdf
07 травня 2020 09:51
Тех характ на Bucher Guyer.pdf
07 травня 2020 09:51
Рішення засновника.PDF
07 травня 2020 09:51
Паспорт і код.PDF
07 травня 2020 09:51
Ліцензія.pdf
07 травня 2020 09:51
Договір позички МТЗ-52.PDF
07 травня 2020 09:51
Довіреність Лимар С.А..pdf
07 травня 2020 09:51
Гарантія 1580-20.zip
07 травня 2020 09:51
Гарантія 1580-20.pdf
07 травня 2020 09:51
1 DF 1 кв.2020.PDF
07 травня 2020 09:51
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11"

ПП "САНБУД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11"
#42403582
Переможець 2 520 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11"
#42403582
2 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 10:35
Додатковий договір 4.pdf зміни до договору
03 березня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 12:11
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
18 січня 2021 12:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:35
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 13:42
ДД №1 до Договору № 319.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:41
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 11:06
Договір №319.pdf укладений
07 липня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 договору 319 викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 319
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору пролонговано на термін до 10.04.2021р., при цьому термін надання послуг до 31.03.2021р
Номер договору про закупівлю: 319
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору №319 у 2021 році становить 504 000 грн.
Номер договору про закупівлю: 319
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни, а саме: Додаток 1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 319
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 10 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 520 000,00
UAH