Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (непарна сторона від вул.Буковинської до кінця) -вул.Кармелюка Устима (від вул.Буковинської до кінця) - вул.Чкалова Валерія - вул. Миколаївська - проспект Незалежності (непарна сторона буд. № 29-89, парна сторона буд. № 36-42) - вул. Авангардна (від початку до вул.Кармелюка Устима) у м.Чернівцях
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Holovna-Str. (odd side from Bukovynska-Str. to the end) -Karmeliuka Ustyma-Str. (from Bukovynskoi to the end) - Chkalova Valeriia-Str. - Mykolaivska-Str. - Nezalezhnosti Avenue (even side № 29-89, even side № 36-42) - Avanhardna-Str (from the beginning of Karmeliuka Ustyma-Str.) in city of Chernivtsi
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Holovna-Str. (odd side from Bukovynska-Str. to the end) -Karmeliuka Ustyma-Str. (from Bukovynskoi to the end) - Chkalova Valeriia-Str. - Mykolaivska-Str. - Nezalezhnosti Avenue (even side № 29-89, even side № 36-42) - Avanhardna-Str (from the beginning of Karmeliuka Ustyma-Str.) in city of Chernivtsi
Очікувана вартість
2 534 600,00 UAH
UA-2020-04-06-000976-b ● c899070d8b6b45e1aefaf1722dc06212
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25082708 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderjkg@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Botuk Serhii Mykolayovych +380372524528 djkg.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council . |
National ID: | 25082708 |
Contact point: |
Vorobets Oksana Mykolayivna +380372524314 tenderjkg@gmail.com |
Additional contacts: |
Botuk Serhii Mykolayovych +380372524528 djkg.cv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 2 534 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 673,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 76038 UAH |
Publication date: | 06 квітня 2020 11:56 |
Enquiries until: | 27 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 03 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 2 534 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 673 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (непарна сторона від вул.Буковинської до кінця) -вул.Кармелюка Устима (від вул.Буковинської до кінця) - вул.Чкалова Валерія - вул. Миколаївська - проспект Незалежності (непарна сторона буд. № 29-89, парна сторона буд. № 36-42) - вул. Авангардна (від початку до вул.Кармелюка Устима) у м.Чернівцях (міський бюджет)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Holovna-Str. (odd side from Bukovynska-Str. to the end) -Karmeliuka Ustyma-Str. (from Bukovynskoi to the end) - Chkalova Valeriia-Str. - Mykolaivska-Str. - Nezalezhnosti Avenue (even side № 29-89, even side № 36-42) - Avanhardna-Str (from the beginning of Karmeliuka Ustyma-Str.) in city of Chernivtsi (сity budget)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 90610000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання підписаного, згідно з п. 5.1. Договору, акту наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 11:56 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000976-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 19 травня 2020 21:55
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Предмет закупівлі:
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (непарна сторона від вул.Буковинської до кінця) -вул.Кармелюка Устима (від вул.Буковинської до кінця) - вул.Чкалова Валерія - вул. Миколаївська - проспект Незалежності (непарна сторона буд. № 29-89, парна сторона буд. № 36-42) - вул. Авангардна (від початку до вул.Кармелюка Устима) у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-000976-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши тендерні пропозиції учасників, а саме ПП «Порядок в домі 11» та пропозицію ПП «Санбуд-Сервіс» вважаю, що пропозиції вказаних учасників підлягають відхиленню з наступних підстав
Щодо пропозиції ПП «Порядок в домі 11»:
1. Наданий у складі тендерної документації лист щодо згоди на обробку персональних даних наданий від юридичної особи, в той час, як тендерною документацією передбачалось надання такого листа від імені фізичної особи. Таким чином вказаний лист-згода не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності матеріально-технічної бази згідно з якою, зазначена машина використовується учасником на підставі оренди.
Також міститься договір оренди вакуумної машини з Паладян Д. В., яким передбачена передача машини кожний вівторок з 17:00 до 23:00 та субота з 05:30 до 16:00.
Слід зазначити, що Особливими вимогами документації передбачено механічне прибирання в кількості не менше ніж 3 (тричі) на тиждень. В той же час зазначені умови оренди вакуумної машини унеможливлюють надання послуг в обсягах, передбачених тендерною документацією.
Щодо пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс»
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності матеріально-технічної бази згідно з якою, зазначена машина використовується учасником на підставі цивільно-правового договору та договору позички. Також у складі тендерної пропозиції учасника наданий цивільно-правовий договір №1/20 від 23 лютого 2020 року між ПП «Санбуд-Сервіс» та Романовським Орестом Ярославовичем, щодо виконання останнім робіт із механізованого прибирання прибордюрної частини доріг із удосконаленим типом покриття щоденно на території закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс» - 17000 м.кв вакуумно-прибиральною машиною Bucher Guyer CC2000/PS20-3, якою він розпоряджається згідно договору позички. Зазначаємо, що умовами даного договору передбачене виконання певної роботи - а саме прибирання 17 000 м. кв площі, закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс». Таким чином вказаний договір не може бути таким, що підтверджує у наявності у учасника право користування певною технікою, оскільки за своєю природою є договором на виконання певних послуг в певному обсязі. Слід зазначити, що мова в договорі іде саме про вже закріплену за ПП «Санбуд-Сервіс» територію, отже дія зобов’язань по цьому договору не може поширюватися на іншу територію, зокрема на прибирання території, яка зазначена у предметі закупівлі.
2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «Санбуд-сервіс» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ПП «Санбуд-сервіс», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.
Розгорнути
Згорнути
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Головна (непарна сторона від вул.Буковинської до кінця) -вул.Кармелюка Устима (від вул.Буковинської до кінця) - вул.Чкалова Валерія - вул. Миколаївська - проспект Незалежності (непарна сторона буд. № 29-89, парна сторона буд. № 36-42) - вул. Авангардна (від початку до вул.Кармелюка Устима) у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-000976-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши тендерні пропозиції учасників, а саме ПП «Порядок в домі 11» та пропозицію ПП «Санбуд-Сервіс» вважаю, що пропозиції вказаних учасників підлягають відхиленню з наступних підстав
Щодо пропозиції ПП «Порядок в домі 11»:
1. Наданий у складі тендерної документації лист щодо згоди на обробку персональних даних наданий від юридичної особи, в той час, як тендерною документацією передбачалось надання такого листа від імені фізичної особи. Таким чином вказаний лист-згода не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності матеріально-технічної бази згідно з якою, зазначена машина використовується учасником на підставі оренди.
Також міститься договір оренди вакуумної машини з Паладян Д. В., яким передбачена передача машини кожний вівторок з 17:00 до 23:00 та субота з 05:30 до 16:00.
Слід зазначити, що Особливими вимогами документації передбачено механічне прибирання в кількості не менше ніж 3 (тричі) на тиждень. В той же час зазначені умови оренди вакуумної машини унеможливлюють надання послуг в обсягах, передбачених тендерною документацією.
Щодо пропозиції ПП «Санбуд-Сервіс»
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності матеріально-технічної бази згідно з якою, зазначена машина використовується учасником на підставі цивільно-правового договору та договору позички. Також у складі тендерної пропозиції учасника наданий цивільно-правовий договір №1/20 від 23 лютого 2020 року між ПП «Санбуд-Сервіс» та Романовським Орестом Ярославовичем, щодо виконання останнім робіт із механізованого прибирання прибордюрної частини доріг із удосконаленим типом покриття щоденно на території закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс» - 17000 м.кв вакуумно-прибиральною машиною Bucher Guyer CC2000/PS20-3, якою він розпоряджається згідно договору позички. Зазначаємо, що умовами даного договору передбачене виконання певної роботи - а саме прибирання 17 000 м. кв площі, закріпленої за ПП «Санбуд-Сервіс». Таким чином вказаний договір не може бути таким, що підтверджує у наявності у учасника право користування певною технікою, оскільки за своєю природою є договором на виконання певних послуг в певному обсязі. Слід зазначити, що мова в договорі іде саме про вже закріплену за ПП «Санбуд-Сервіс» територію, отже дія зобов’язань по цьому договору не може поширюватися на іншу територію, зокрема на прибирання території, яка зазначена у предметі закупівлі.
2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ПП «Санбуд-сервіс» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ПП «Санбуд-сервіс», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 09:22
Вимоги учасників торгів ФОП Заворотна К.В. та ФОП Більцан Л.І. по закупівлям UA-2020-04-06-000437-b, UA-2020-04-06-000628-b, UA-2020-04-06-000883-b, UA-2020-04-06-000976-b, UA-2020-04-06-001448-b, UA-2020-04-06-001655-b, UA-2020-04-06-002235-b, UA-2020-04-06-002455-b мають необґрунтовано системний характер та ознаки надмірного формалізму.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-06-000976-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 23 травня 2020 19:33
Дата подання: 23 травня 2020 19:33
Скарга
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Уважно розглянувши тендерні пропозиції ПП «Порядок в домі 11» та ПП «Санбуд-Сервіс» повідомляю, що вказані пропозиції не відповідали умовам Документації та підлягають відхиленню.
Відхиливши мою пропозицію як таку, що не відповідала умовам Документації, та не відхиливши пропозиції ПП «Порядок в домі 11» та ПП «Санбуд-Сервіс» Замовник застосував по відношенню до мене дискримінаційний підхід, чим порушив принципи Закону та мої права та охоронювані Законом інтереси, як учасника торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 21:15
рішення від 27.05.2020 № 10363 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 21:14
інформація про перенесення розгляду скарги від 23 травня 2020 № UA-2020-04-06-000976-b.b2.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 21:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2020 № 11641.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 20:29
рішення від 12.06.2020 № 11641.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 22:32
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 травня 2020
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25082708 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Заворотна К. В. | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "САНБУД-СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПОРЯДОК В ДОМІ 11" #42403582 |
Переможець |
2 520 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2021 10:35
|
Додатковий договір 4.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 10:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 12:11
|
Додатковий договір 3.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:35
|
Додатковий договір 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 13:42
|
ДД №1 до Договору № 319.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 11:06
|
Договір №319.pdf | укладений |
07 липня 2020 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 договору 319 викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії договору пролонговано на термін до 10.04.2021р., при цьому термін надання послуг до 31.03.2021р |
Номер договору про закупівлю: | 319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору №319 у 2021 році становить 504 000 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору внесено зміни, а саме: Додаток 1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 319 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |