Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне)
Очікувана вартість
3 922 000,00 UAH
UA-2020-04-06-000972-a 06b84c1bc19e4efa98a4c691703ec99f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цидуляк Іванна Михайлівна

+380680542178 osvitayavoriv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Яворівської районої державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38502312
Вебсайт: http://yavoriv-vo.lviv.ua
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 23
Контактна особа: Цидуляк Іванна Михайлівна
+380680542178
osvitayavoriv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 травня 2020 15:00
Очікувана вартість: 3 922 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 117000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1060 т
Код ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Україна, Львівська область, Яворівський район, Заклади загальної середньої освіти, Дитячо-юнацька спортивна школа Яворівського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату Постачальнику за фактично поставлений товар на підставі виставленого рахунку та накладної про прийняття товару матеріально-відповідальною особою. Оплата здійснюється у безготівковій формі, в національній валюті України – в гривнях, протягом 7 банківських днів з моменту отримання товару. Джерело фінансування - кошти районного бюджету. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 10:27
перелік змін.docx
14 травня 2020 10:27
Додаток 2.docx
14 травня 2020 10:27
ТД.doc
17 квітня 2020 16:30
перелік змін.docx
06 квітня 2020 13:48
Додаток 3.doc
06 квітня 2020 13:48
Додаток 1.doc
14 травня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 10:27
перелік змін.docx
14 травня 2020 10:27
Додаток 2.docx
17 квітня 2020 16:30
Додаток 2.docx
06 квітня 2020 13:48
Додаток 2.docx
14 травня 2020 10:27
ТД.doc
17 квітня 2020 16:30
ТД.doc
06 квітня 2020 13:48
ТД.doc
17 квітня 2020 16:30
перелік змін.docx
06 квітня 2020 13:48
Додаток 3.doc
06 квітня 2020 13:48
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

МАРКИ ВУГІЛЛЯ
Дата подання: 07 квітня 2020 11:15
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:05
Доброго дня, підкажіть що за марку вугілля Г 40-100 Ви вирішили закупити, бо ми як постійні учасники вугільного ринку вперше в Україні таку марку, а саме фракцію бачимо.
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.

Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються Замовником у відповідності до наявної потреби у товарах, роботах та послугах.
При цьому, предмет закупівлі товару визначається у відповідності до Наказу Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 року. Зазначених вимог Замовником дотримано.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
марка вугілля
Дата подання: 07 квітня 2020 11:18
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:06
Яким ДСТУ чи ГОСТом передбачена фракція вугілля 40-100, наперед повідомляємо, що посилання на ГОСТ 19242 є недоречним, бо він втратв чинність 01.01.2019 р. Дякуємо.
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до п.3.1 Розділу 3 ДСТУ 7146:2010, для побутових потреб використовують вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну , з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242.
Згідно ДСТУ 7146:2010 передбачено вугілля марки Г із розмірами кусків 50-100.
При цьому, допускається класи із заміною відповідно верхньої та нижньої межі крупності, зокрема, 50 мм на 40 мм.

Окрім того, оскільки згідно ДСТУ 7146:2010 розміри кусків вугілля визначається згідно з ГОСТ 19242, і ГОСТ 19242 втратив чинність, то визначення розмірів кусків на даний час не регламентовано. А тому, Замовник має право визначати розміри кусків за власною потребою.
щодо марки вугілля
Дата подання: 07 квітня 2020 11:22
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:07
Доброго дня. Дивлячись на обрану марку вугілля, розуміємо, що у Вас глибокі знання про вугілля і виробників вугілля, зрозуміло, що Ви при обланні специфічної марки вугілля змушені були провести "певний моніторинг" вугільного ринку, просимо надати інформацію, хто є виробником даного вугілля????
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
При цьому, під час закупівлі товарів Замовник не зобов’язаний визначати хто є виробником вугілля.
Г 40-100
Дата подання: 10 квітня 2020 11:08
Дата відповіді: 10 квітня 2020 14:08
Просимо поділитись,хто має такий сертифікат,чи Ви від "булди"вказали таку фракцію.Вже 4 дні мовчите.Складно впояснити дурню.
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
При цьому, Замовник не може володіти інформацією хто є виробником та має відповідний сертифікат. Зазначеною інформацією повинні володіти учасники ринку.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000972-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 03 червня 2020 15:25
Вимога про скасування рішення про відхилення
Вимога про скасування рішення про відхилення
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 16:01
У відповідь на Вашу вимогу від 03.06.2020 № 03/06/20-01 інформуємо наступне:

1. У розділі 3, пункті 5, підпункті 5.1. Тендерної документації Замовником передбачено наступне:
• «По критерію 3.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
• довідка у довільній формі про наявність укладених аналогічних договорів (не менше одного), яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменування, адреси, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі);
• копії аналогічних договорів, що наведені в довідці (не менше одного) з документами, що підтверджують їх виконання.
• відгук від замовника за аналогічним договором про належне виконання такого договору постачальником (відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер і дату видачі такого документу).»
Довідка про наявність укладених аналогічних договорів та відгук від замовника виділені окремими пунктами і аж ніяк не відносяться до документів, що підтверджують виконання договору.
Відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може установити в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону саме замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, (зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)). Замовник не може установити, що учасникам достатньо підтвердити лише «укладення» аналогічного договору, у той час як Закон вказує на «досвід виконання». Однак Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна.
Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт.
Отже, документами, які дійсно свідчать про виконання договору є акти приймання-передачі, накладні тощо, а не лише довідка, складена самим учасником чи відгук від замовника.

2. Вимога щодо надання довідки в довільній формі про те, що у випадку визнання учасника переможцем тендеру, він гарантує надання усіх необхідних документів у строк, що не перевищує 5 днів, стосується документів, що передбачені пп. 2,3,5,6 і 8 частини першої ст. 17 Закону. В п. 5.10. Тенерної документації зазначено наступне:
«Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику наступні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону:
1) оригінал чи копію довідки або оригінал чи копію витягу з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться видану не більше трьохмісячної давності відносно дня розкриття;
2) інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі Прозорро в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.»
Оскільки інформація про відсутність заборгованості перевіряється Замовником в електронній системі закупівель самостійно, то учасник повинен був надати довідку про те, що він гарантує у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати довідку Міністерства внутрішніх справ України про відсутність судимості (оскільки така довідка відсутня у складі тендерної пропозиції). Така довідка відсутня у складі Вашої тендерної пропозиції.

3. У п. 6.1. Розділу 3 Тендерної документації сказано наступне:
«Учасник повинен подати як частину тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації.
Документальне підтвердження повинно включати:
- технічні вимоги (завдання) (Додаток №2) за підписом керівника (або уповноваженої особи) Учасника;
- довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування виробника та басейн видобування, про показники зольності на сухий стан палива, загальної вологи на робочий стан палива, що пропонуються для постачання та які передбачені для закупівлі замовником.
- Для підтвердження спроможності вчасно поставити товар учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист з зобов’язанням забезпечити поставку всієї кількості товару, який виступає предметом закупівлі, до 01.09.2020 року.
- Для підтвердження відповідності вугілля вимогам даної документації учасник надає у складі пропозиції чинну на момент подання пропозицій копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації завірену виробником товару,
гарантійний лист від виробника товару, адресований на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання вищезазначених документів (копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі),
гарантію відвантаження вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі в складі пропозиції.
Також, додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору між виробником та учасником торгів, чинного протягом 2020 року;
- якщо учасник не є виробником продукції, надати гарантійний лист від виробника (дилера, офіційного представника, дистриб’ютора тощо) щодо гарантії поставки вугілля кам’яного учаснику відповідної якості та у потрібній кількості;
- інші документи, вимоги щодо подання яких встановлені у Додатку 2 до тендерної документації (технічна специфікація).»
Всі документи з цього переліку Вами були надані, крім гарантії відвантаження вугілля кам’яного. Це чітка вимога Тендерної документації, яка не була Вами виконана. Є факт ненадання документу, який заперечувати немає сенсу.

Оскільки тендерний комітет відділу освіти діяв виключно в межах чинного законодавства та відповідно до вимог Тендерної документації, в нас відсутні підстави для скасування рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Окрім того, повідомляємо, що в Замовника відсутня технічна можливість повернення учасника на кваліфікацію після відхилення його тендерної пропозиції.




З повагою,
Голова тендерного комітету В. Байда
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000972-a.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Сузір'я, Код ЄДРПОУ:22404614
Дата подання: 12 червня 2020 12:47
Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ ВПК ЗАХІД
ВИМОГА
У відповідності до п.4.3 розділу І тендерної документації чітко випливає, що закупити планувалося наступне вугілля:
Кількість, обсяг поставки товарів:
вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 – 620 т.
вугілля кам’яне марки Г(Г2) КОМ 13-100 – 440 т.
Загальна кількість: 1 060 т.

Найменування продукції Код ДК 021:2015 Розмір кусків
(фракція) Марка вугілля ДСТУ 3472:2015 Технічні характеристики
(зольність, вологість) Од. вим. Кіл-сть
Найменування
Продукції Код ДК 016-97 Код ДК 016-97 Технічні характеристики,
або еквівалент марки Од. вим. Кіль-ть
вугілля кам’яне марки Д/Г (Г2)
(13 -100) «або еквівалент» кодом ДК за ДК 021:2015 09111100-1 13-100 Д/Г зольність до 24%, вологість до 14% тонна 620
вугілля кам’яне марки Г (Г2) КОМ
(13-100)
«або еквівалент» кодом ДК за ДК 021:2015 09111100-1 13-100 Г зольність до 24%, вологість до 10%
тонна 440
Загальна кількість:
1 060 т.
У відповідності із вимогами Додатку 2 тендерної документації планувалося закупити:


Також додаток 2 тендерної документації містить уточнення:
13. Учасником може бути запропоновано товар, що є еквівалентом зазначеному вище. В такому випадку цей товар за своїми технічними параметрами повинен відповідати показникам, що визначаються технічним комітетом України ТК-92 або ДП «Укрндівуглезбагачення» (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції) при видачі сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що передбачене замовником. Така відповідність (еквівалентність) повинна бути документально підтверджена уповноваженими підприємствами, установами, організаціями відповідно до їх компетенції.



ТОВ «ВПК ЗАХІД» у складі своєї пропозиції згідно поданих сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик пропонує Вам як замовнику постачати наступні марки вугілля:
1. Вугілля кам’яне Г (Г2) КОМ 13-100
2. Суміш вугілля кам’яного Д/Г (Г2) 13-100.
Повідомляємо Вам, що ви планували закупити вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 (вугілля кам’яне марки Д/Г (Г2) (13 -100), у свою чергу ТОВ «ВПК ЗАХІД» пропонує поставити Вам суміш вугілля кам’яного Д/Г (Г2) 13-100!!! Суміш вугілля утворюється в результаті змішування вугілля кам’яного марки Д і марки Г (Г2), та у свою чергою не є маркою вугілля Д /Г (Г2), яку планував закупити замовник.
ТОВ «ВПК ЗАХІД» пропонує постачати суміш вугілля кам’яного Д/Г (Г2) 13-100. Повідомляємо Вам, що суміш вугілля – це складне поняття при закупівлі вугілля, адже марки Д та Г(Г2) усім потенційним виробникам/постачальникам необхідно змішувати у певних пропорціях, яке повинне бути затверджене певними діючими гостами, дсту ( а такого затвердження не має), для того, щоб від співвідношення можна було отримати необхідну температуру згорання палива в котлах та відповідно кількість виділеного тепла. Не вірне співвідношення кількості різних марок вугілля може призвести до вибухонебезпечної ситуації!!! А ви опалюєте приміщення, де знаходяться діти!!!! Також суміш вугілля використовуються для епатування на коксохімічних підприємствах електростанціях, які повинні мати відповідне обладнання, яке дозволяє встановити марочну належність, категорію якості, теплоту згорання, а також ступінь окислення вугілля.
Також немає офіційного підтвердження еквівалентості згідно із вимогами тендерної документації між пропонованою ТОВ«ВПК ЗАХІД» сумішшю вугілля кам’яного Д/Г (Г2) 13-100 та вугіллям кам’яним марки ДГ 13-100. А це у свою чергу, зобов’язує вас відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВПК ЗАХІД»,.

У разі, якщо ви проігноруєте нашу вимогу ми звернемося до Антимонопольного комітету України.





З повагою,




Директор
ПП «Сузір’я» Г.П.Колтакова
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 червня 2020 16:34
Причина: Докладне ознайомлення з ТД

Документи подані скаржником

03 червня 2020 15:24
Вимога

Документи

05 червня 2020 16:01
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-000972-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 16 квітня 2020 22:52
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Відповідно до оголошення № UA-2020-04-06-000972-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 06 квітня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-06-000972-a) Замовником - Відділом освіти твердого палива (вугілля кам’яного). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21 квітня 2020 р. о 18:00 год. На нашу думку, тендерна документація, затверджена рішенням Замовника протокол тендерного комітету №59 від 06.04.2020 р. (далі – тендерна документація), містить дискримінаційні та незаконні вимоги, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, а саме: 1. Відповідно до пп. 6.1.п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання в складі тендерної пропозиції: - чинну на момент подання пропозицій копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації завірену виробником товару. - гарантійний лист від виробника товару, адресований на ім’я учасника процедури закупівлі, в якому зазначено право використання вищезазначених документів (копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі), Дана вимога дискримінує тих учасників, котрі не співпрацюють з виробником вугілля, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ», яке закуповує вугілля, співпрацюючи з офіційним представником виробника. І тому має змогу надати сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, завірений офіційним представником виробника або постачальником вугілля, а не виробником, як вимагає Замовник. Лист щодо права використання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик Учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ» в змозі надати від офіційного представника, а не від виробника, як вимагає Замовник. Встановлена вимога надає переваги учасникам, котрі закуповують вугілля безпосередньо у виробників, які можуть завірити необхідні Замовнику документи, та надати гарантійний лист, і дискримінує ПП «ЛІДЕР АКТИВ» та унеможливлює його участь в цих торгах. Отже, Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до пп. 6.1.п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання в складі тендерної пропозиції копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов згідно якому виготовляється вугілля, завірену безпосереднім виробником вугілля. Вважаємо, що встановлена Замовником вимога є незаконною і дискримінаційною. Незаконною вона є через те, що жодним нормативно-правовим актом України не встановлена обов’язковість отримання виробником вугілля кам’яного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов і примусити виробника вугілля це зробити не в змозі будь-якому покупцю вугілля, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ». Тобто, цією вимогою Замовник встановив перевагу для тих учасників, котрі співпрацюють безпосередньо з виробниками вугілля, які отримали за своїм власним бажанням висновок санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на виготовлення вугілля. При цьому, якщо учасник закуповує необхідне Замовнику вугілля у офіційних представників виробника або у будь-яких інших продавців, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ», виконати вимогу Замовника щодо надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов виробника не представляється можливим. Згідно з ч.4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» – документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та відсутність документів, що не передбачені законодавством, не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації для усунення незаконних і дискримінаційних вимог. 3. Відповідно до пп. 6.1.п.6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає надання в складі тендерної пропозиції копію договору між виробником та учасником торгів, чинного протягом 2020 року. Дана вимога дискримінує ПП «ЛІДЕР АКТИВ» оскільки він співпрацює не безпосередньо з виробником, а з його офіційним представником. Так, скаржник має змогу надати договір з офіційним представником виробника та договір між офіційним представником та виробником вугілля. Дана вимога дискримінує та унеможливлює участь у даній закупівлі учасників, які не мають прямих договірних відносин з безпосереднім виробником вугілля. Отже Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині. 4. Згідно пп. 2.5. п.2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант), в якій обслуговується учасник (має відкритий поточний (розрахунковий) рахунок) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Вважаємо вимогу Замовника щодо надання банківської гарантії банківською установою, в якій учасник має відкритий поточний (розрахунковий) рахунок, дискримінаційною, оскільки Замовник не має права регулювати відношення між банком та принципалом і обмежувати учасників торгів у виборі банківської установи для отримання банківської гарантії. ПП «ЛІДЕР АКТИВ» має розрахунковий рахунок в ПАО «ПУМБ», але банківські гарантії отримує в іншій банківській установі з більш вигідними умовами щодо їх отримання, що є цілком логічним при веденні бізнесу. Вважаємо, що Замовник необґрунтовано встановив зазначену вимогу і повинен внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшої потреби.
Дата: 17 квітня 2020 14:09
Рішення від 21.04.2020 №7506.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 20:30
Номер скарги: UA-2020-04-06-000972-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЛІНТЕРЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:42151557
Дата подання: 16 квітня 2020 23:47
Встановлення дискримінаційних вимог
Встановлення в ТД дискримінаційних вимог
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2020 14:46
рішення від 21.04.2020 № 7520.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 14:46
рішення від 07.05.2020 № 8911.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 20:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з рішенням Органу оскарження від 07.05.2020 року № 8911-р/пк-пз, Замовником 14.05.2020 року внесені та оприлюднені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2020 10:32

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 22:52
Скарга.PDF
16 квітня 2020 22:52
платіжне доручення.PDF

Документи Органу Оскарження

21 квітня 2020 20:30
Рішення від 21.04.2020 №7506.pdf

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 23:47
Платіжка.pdf
16 квітня 2020 23:47
Скарга.pdf

Документи подані замовником

24 квітня 2020 15:02
Пояснення
24 квітня 2020 15:02
Пояснення

Документи Органу Оскарження

22 квітня 2020 14:46
рішення від 21.04.2020 № 7520.pdf
13 травня 2020 20:53
рішення від 07.05.2020 № 8911.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" 3 917 760,00
UAH з ПДВ
3 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 3 529 800,00
UAH з ПДВ
3 529 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД" 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сузір'я 3 900 000,00
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 3 920 800,00
UAH з ПДВ
3 920 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 3 920 940,00
UAH з ПДВ
3 920 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 15:51
Електронний підпис
21 травня 2020 15:47
ДовідкаЗабезпечення.pdf
21 травня 2020 15:47
УстановчіДокументи.rar
21 травня 2020 15:47
Технічна.rar
21 травня 2020 15:47
Кваліфікація.rar

Публічні документи

10 червня 2020 10:49
Електронний підпис
10 червня 2020 10:43
МВС Судимість.zip
21 травня 2020 12:13
Електронний підпис
21 травня 2020 12:09
технічна ч.rar
21 травня 2020 12:09
інші.rar
21 травня 2020 12:09
Гарантія с НОВА.zip
24 квітня 2020 13:54
Електронний підпис
24 квітня 2020 13:34
технічна ч НОВА.rar
24 квітня 2020 13:34
Гарантія НОВА.rar
17 квітня 2020 13:10
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:07
технічна ч.rar
17 квітня 2020 13:07
повнов посад ос.rar
17 квітня 2020 13:07
кваліф кр.rar
17 квітня 2020 13:07
інші.rar
17 квітня 2020 13:07
банк гарант.zip
17 квітня 2020 13:07
2020-04-14 ст 17.rar
17 квітня 2020 13:07
2020-04-14 проект договору.rar

Публічні документи

21 травня 2020 12:16
Електронний підпис
21 травня 2020 12:15
пропозиція.rar

Публічні документи

21 травня 2020 12:47
Електронний підпис
21 травня 2020 12:11
дов покриття 2.pdf
24 квітня 2020 15:20
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:17
дов код доступу.PDF
24 квітня 2020 15:17
гар лист ст 17.PDF
24 квітня 2020 15:17
досвід постачання.pdf
24 квітня 2020 15:17
дов працівники.PDF
24 квітня 2020 15:17
мат тех база.PDF
24 квітня 2020 15:17
проект договору.PDF
24 квітня 2020 15:17
дов покриття.pdf
24 квітня 2020 15:16
дозвола держгірпром.PDF
24 квітня 2020 15:16
висновок санепідем.PDF
24 квітня 2020 15:16
2 лист на ТУ.PDF
24 квітня 2020 15:16
сертифікати.pdf
24 квітня 2020 15:16
гар лист поставка.PDF
24 квітня 2020 15:16
гар лист довкілля.PDF
24 квітня 2020 15:16
гар лист заміна.PDF
24 квітня 2020 15:16
тех вимоги.PDF
24 квітня 2020 15:16
пропозиція.PDF
24 квітня 2020 15:16
дов банк (2).pdf
24 квітня 2020 15:16
оригінал Статуту.PDF
24 квітня 2020 15:16
дов банк (1).pdf
24 квітня 2020 15:16
витяг ПДВ.PDF
24 квітня 2020 15:16
Статут.PDF
24 квітня 2020 15:16
наказ та паспорт.PDF

Публічні документи

21 травня 2020 10:37
Електронний підпис
21 травня 2020 10:37
СТАТУТ актуальний.pdf
21 травня 2020 10:37
ціна 120 днів.jpg
21 травня 2020 10:37
тех.завдання.pdf
21 травня 2020 10:37
сертифікати.pdf
21 травня 2020 10:37
санкції.jpg
21 травня 2020 10:37
ст 17.pdf
21 травня 2020 10:37
проект договору.pdf
21 травня 2020 10:37
Протокол НР.7Z
21 травня 2020 10:37
пропозиція.pdf
21 травня 2020 10:37
про уповноваженого.jpg
21 травня 2020 10:36
про виробника.pdf
21 травня 2020 10:36
про поставку2.jpg
21 травня 2020 10:36
про поставку.jpg
21 травня 2020 10:36
про ваги.jpg
21 травня 2020 10:36
працівники.pdf
21 травня 2020 10:36
поставка до 01.09.jpg
21 травня 2020 10:36
про аналогічні.jpg
21 травня 2020 10:36
повірка ваг.pdf
21 травня 2020 10:36
пільга пдв.jpg
21 травня 2020 10:36
опис товару.jpg
21 травня 2020 10:36
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 травня 2020 10:36
Наказ № 1.pdf
21 травня 2020 10:36
мтб.jpg
21 травня 2020 10:36
копія статуту.pdf
21 травня 2020 10:36
код доступу.pdf
21 травня 2020 10:36
Лист для клієнтів.7z
21 травня 2020 10:36
копія витяг пдв.pdf
21 травня 2020 10:36
інф.про технічні.pdf
21 травня 2020 10:36
згода на відхилення.jpg
21 травня 2020 10:36
згода на зміну ціни.jpg
21 травня 2020 10:36
згода з проектом.jpg
21 травня 2020 10:36
заміна товару.jpg
21 травня 2020 10:36
Доручення.pdf
21 травня 2020 10:36
док.переможця.jpg
21 травня 2020 10:36
домішки.jpg
21 травня 2020 10:36
довкілля.jpg
21 травня 2020 10:36
Договір Нижанковичі 2.pdf
21 травня 2020 10:36
дозвіл на сертифікат.jpg
21 травня 2020 10:36
Договір Нижанковичі 1.pdf
21 травня 2020 10:36
довіреність.pdf
21 травня 2020 10:36
дог.ваги.jpg
21 травня 2020 10:36
договір з виробником.pdf
21 травня 2020 10:36
довідка кредо.pdf
21 травня 2020 10:36
Довідка про покриття.jpg
21 травня 2020 10:36
Гарантія 15820-19-37.7z
21 травня 2020 10:36
відгук.jpg
21 травня 2020 10:36
Витяг із Статуту.7z
21 травня 2020 10:36
Банківська ліцензія.7z
21 травня 2020 10:36
висновок ТУ.jpg
21 травня 2020 10:35
витяг ПДВ.pdf
21 травня 2020 10:35
Виписка з Протоколу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ"

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ТОВ "ВПК ЗАХІД"

ПП Сузір'я

ТОВ Вуглеторфзбагачення

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ"
#43326530
Відхилено 3 392 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 11:01
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
Відхилено 3 529 800,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 11:13
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
#41744728
Переможець 3 900 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВПК ЗАХІД"
#41744728
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:18
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
21 липня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 11:50
Договір укладений
22 червня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки щодо ПДВ
Номер договору про закупівлю: 244
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 650 000,00 UAH)