Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
512 074,63 UAH
UA-2020-04-06-000935-c ffecccc2e43d4f5cbdc22f410da045a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лейченко Тетяна Валентинівна

+380413431234 gvpunt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Головинське ВПУ НТ
Код ЄДРПОУ: 02543472
Вебсайт: http://gvpunt.org.ua/
Місцезнаходження: 12325, Україна , Житомирська обл., Головине, вул. Жовтнева 19
Контактна особа: Лейченко Тетяна Валентинівна
+380413431234
gvpunt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 16:20
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 16:20
Початок аукціону: 22 квітня 2020 11:44
Очікувана вартість: 512 074,63 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 120,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176955 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12325, Україна, Житомирська область, смт Головине Черняхівського району, вул.Жовтнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 16:15
Додаток 3.docx
06 квітня 2020 16:15
ТД .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

утворення ціни
Дата подання: 08 квітня 2020 13:24
Дата відповіді: 08 квітня 2020 15:05
Доброго дня, шановний замовнику, підкажіть чи включати до ціни вартість послуг з розподілу?
Відповідь: Добрий день. До вартості включається ціна з розподілу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-06-000014 ● a5bcfd30c1d343508de3a76354c2dc33
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.05.2020
№ 29

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2020 № 29.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2020-04-06-000935-c - Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо інформацію до моніторингу про усунення порушень.

2020-05-29 17:10:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  5. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору

2020-06-15 14:25:42

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 330 282,96
UAH з ПДВ
330 282,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 474 239,40
UAH з ПДВ
458 313,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 493 704,45
UAH з ПДВ
458 497,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 09:31
Електронний підпис
30 квітня 2020 09:30
Довідка МВС.pdf
10 квітня 2020 09:35
Електронний підпис
10 квітня 2020 09:33
Проект договору.pdf
10 квітня 2020 09:33
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2020 09:33
Витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2020 09:33
Статут.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 12:02
Електронний підпис
17 квітня 2020 12:02
тендерна пропозиція.pdf
17 квітня 2020 12:01
довідка ЗУ про санкції.pdf
17 квітня 2020 12:01
додаток 1 паспорт.pdf
17 квітня 2020 12:01
додаток 1 Витяг з з ПДВ.pdf
17 квітня 2020 12:01
ст 17 ч 1 та 2.pdf
17 квітня 2020 12:01
ст 17 ч 2.pdf
17 квітня 2020 12:01
Довідка ст17 ч7 ст 28.pdf
17 квітня 2020 12:01
додаток 4 згода.pdf
17 квітня 2020 12:01
додаток 1 ст 17.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 16:12
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:00
8. Нот копія Протокол.pdf
16 квітня 2020 16:00
4. Копія Паспорт.pdf
16 квітня 2020 16:00
3. Витяг ПДВ.pdf
16 квітня 2020 16:00
29. Гарант лист ціна.pdf
16 квітня 2020 16:00
28. Гарант лист укр мова.pdf
16 квітня 2020 16:00
25. Довідка стаття 17.pdf
16 квітня 2020 16:00
24. Гарантійни лист ст 17.pdf
16 квітня 2020 16:00
23. Довідка санкції.pdf
16 квітня 2020 15:59
11. Технічні вимоги.pdf
16 квітня 2020 15:59
10. Письмова згода.pdf
16 квітня 2020 15:59
1. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
Переможець 330 282,96
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42095943
330 282,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 11:56
Акт укладений
15 червня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 11:43
Договір укладений
13 травня 2020 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 280,33
UAH (в тому числі ПДВ 2 213,39 UAH)
Причини розірвання договору: Рішення аудитерської служби