Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) - вул. Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул. Буковинської) - вул. Буковинська (вся) - провулок Буковинський (весь) - вул. Руська (від Центральної площі до перехрестя вул. Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Central Square (bud. №2,3,4,5,6) - Holovna (odd side from Central Square to Bukovynska-Str.) - Bukovynska-Str. (whole) - Bukovynskyi lane (whole) - Ruska-Str. (from Central Square to crossing to Sichovykh Striltsiv-Str. and Bukovynskyy lanein city of Chernivtsi
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Central Square (bud. №2,3,4,5,6) - Holovna (odd side from Central Square to Bukovynska-Str.) - Bukovynska-Str. (whole) - Bukovynskyi lane (whole) - Ruska-Str. (from Central Square to crossing to Sichovykh Striltsiv-Str. and Bukovynskyy lanein city of Chernivtsi
Очікувана вартість
3 586 500,00 UAH
UA-2020-04-06-000883-b ● c6f1446130984a27b0e1a62b664c9703
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25082708 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderjkg@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Botuk Serhii Mykolayovych +380372524528 djkg.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council . |
National ID: | 25082708 |
Contact point: |
Vorobets Oksana Mykolayivna +380372524314 tenderjkg@gmail.com |
Additional contacts: |
Botuk Serhii Mykolayovych +380372524528 djkg.cv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 3 586 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 932,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 107595 UAH |
Publication date: | 06 квітня 2020 11:39 |
Enquiries until: | 27 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 03 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 3 586 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 17 933 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) - вул. Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул. Буковинської) - вул. Буковинська (вся) - провулок Буковинський (весь) - вул. Руська (від Центральної площі до перехрестя вул. Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях (міський бюджет)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Central Square (bud. №2,3,4,5,6) - Holovna (odd side from Central Square to Bukovynska-Str.) - Bukovynska-Str. (whole) - Bukovynskyi lane (whole) - Ruska-Str. (from Central Square to crossing to Sichovykh Striltsiv-Str. and Bukovynskyy lanein city of Chernivtsi (сity budget)
CPV: 90610000-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання підписаного, згідно з п. 5.1. Договору, акту наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 11:39 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000883-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 19 травня 2020 21:45
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Предмет закупівлі:
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) - вул. Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул. Буковинської) - вул. Буковинська (вся) - провулок Буковинський (весь) - вул. Руська (від Центральної площі до перехрестя вул. Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-000883-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши тендерні пропозиції учасників, а саме ПП «Санітарія» та пропозицію ТОВ «ПП Благоустрій» вважаю, що пропозиції вказаних учасників підлягають відхиленню з наступних підстав
Стосовно пропозиції ПП «Санітарія»:
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження).
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
В складі пропозиції ПП «Санітарія» міститься довідка про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, відповідно до якої зазначено про наявність у власності трактора ХТЗ 3512 з причепом та на правах оренди трактора Беларус 82.1.
Слід зазначити, що заявлений причеп до ХТЗ – 3512 (мінітрактора) не буде відповідати такій вимозі документації.
Наявність трактора (без причепа) не може розглядатися як відповідність документації, зокрема характеристиці «вантажопідємність (від 4 тон)».
2. Документацією передбачено надання інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг по предмету закупівлі (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг), в тому числі працівників робітничих професій, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1 (якими передбачена наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі прибиральники території (двірники) - не менше 30 осіб).
В довідці про наявність працівників ПП «Санітарія» заявлено наявність лише 29 прибиральників територій (двірників), що не відповідає умовам документації.
3. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції «ПП «Санітарія»» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи «ПП «Санітарія», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.
Стосовно пропозиції ТОВ «ПП Благоустрій»:
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження).
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
Наданий договір на оренду техніки від 19.02.2020 р. з ТОВ «ЮМТ і КО» підписаний з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» директором Войт О. В., в той час як директором ТОВ була Серра Сервера (директор Войт О. В. з 05.03.2019 року звільнена, відповідно не могла укласти договір від 19.02.2020 р., тим більше до преамбули договору підписантом договору з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» зазначено Серру Серверу).
Договір на оренду трактора з ПП «Регіон центр» відповідає умовам, однак учасником не підтверджено наявність заявленого в довідці на правах оренди причепа вантажопідйомністю більше 4 тон. (в складі договору з ТОВ «ЮМТ і КО» від 19.02.2020). Відповідно не підтверджено наявності вантажного транспортного засобу, вантажопідйомністю від 4 т (не менше одного).
2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПП «Благоустрій»» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ТОВ «ПП «Благоустрій»,а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації
Розгорнути
Згорнути
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) - вул. Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул. Буковинської) - вул. Буковинська (вся) - провулок Буковинський (весь) - вул. Руська (від Центральної площі до перехрестя вул. Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-000883-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши тендерні пропозиції учасників, а саме ПП «Санітарія» та пропозицію ТОВ «ПП Благоустрій» вважаю, що пропозиції вказаних учасників підлягають відхиленню з наступних підстав
Стосовно пропозиції ПП «Санітарія»:
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження).
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
В складі пропозиції ПП «Санітарія» міститься довідка про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, відповідно до якої зазначено про наявність у власності трактора ХТЗ 3512 з причепом та на правах оренди трактора Беларус 82.1.
Слід зазначити, що заявлений причеп до ХТЗ – 3512 (мінітрактора) не буде відповідати такій вимозі документації.
Наявність трактора (без причепа) не може розглядатися як відповідність документації, зокрема характеристиці «вантажопідємність (від 4 тон)».
2. Документацією передбачено надання інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг по предмету закупівлі (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг), в тому числі працівників робітничих професій, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1 (якими передбачена наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі прибиральники території (двірники) - не менше 30 осіб).
В довідці про наявність працівників ПП «Санітарія» заявлено наявність лише 29 прибиральників територій (двірників), що не відповідає умовам документації.
3. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції «ПП «Санітарія»» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи «ПП «Санітарія», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.
Стосовно пропозиції ТОВ «ПП Благоустрій»:
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження).
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
Наданий договір на оренду техніки від 19.02.2020 р. з ТОВ «ЮМТ і КО» підписаний з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» директором Войт О. В., в той час як директором ТОВ була Серра Сервера (директор Войт О. В. з 05.03.2019 року звільнена, відповідно не могла укласти договір від 19.02.2020 р., тим більше до преамбули договору підписантом договору з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» зазначено Серру Серверу).
Договір на оренду трактора з ПП «Регіон центр» відповідає умовам, однак учасником не підтверджено наявність заявленого в довідці на правах оренди причепа вантажопідйомністю більше 4 тон. (в складі договору з ТОВ «ЮМТ і КО» від 19.02.2020). Відповідно не підтверджено наявності вантажного транспортного засобу, вантажопідйомністю від 4 т (не менше одного).
2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПП «Благоустрій»» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ТОВ «ПП «Благоустрій»,а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 09:21
Вимоги учасників торгів ФОП Заворотна К.В. та ФОП Більцан Л.І. по закупівлям UA-2020-04-06-000437-b, UA-2020-04-06-000628-b, UA-2020-04-06-000883-b, UA-2020-04-06-000976-b, UA-2020-04-06-001448-b, UA-2020-04-06-001655-b, UA-2020-04-06-002235-b, UA-2020-04-06-002455-b мають необґрунтовано системний характер та ознаки надмірного формалізму.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-06-000883-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 23 травня 2020 19:41
Дата подання: 23 травня 2020 19:41
Скарга
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Уважно розглянувши тендерні пропозиції Приватного підприємства «Санітарія» (далі - ПП «Санітарія») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватне підприємство «Благоустрій» (далі – ТОВ «ПП «Благоустрій») повідомляю, що вказані пропозиції не відповідали умовам Документації та підлягали відхиленню.
Відхиливши мою пропозицію, як таку, що не відповідала умовам Документації та не відхиливши пропозиції ПП «Санітарія» та ТОВ «ПП «Благоустрій» Замовник застосував по відношенню до мене дискримінаційний підхід, чим порушив принципи Закону та мої права та охоронювані Законом інтереси, як учасника торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 21:14
рішення від 27.05.2020 № 10362 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 21:13
інформація про перенесення розгляду скарги від 23 травня 2020 № UA-2020-04-06-000883-b.b2.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 21:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2020 № 11642.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 20:29
рішення від 12.06.2020 № 11642.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 22:33
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 травня 2020
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25082708 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФОП Заворотна К. В. | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "Санітарія" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ" #37722572 |
Переможець |
3 271 567,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2021 13:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 15:35
|
Додатковий договір 4.pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 09:46
|
Додатковий договір 3.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:04
|
Додатковий договір 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:06
|
Додатковий договір 1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 10:18
|
Договір №316.pdf | укладений |
07 липня 2020 10:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору внесено зміни в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 316 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії договору пролонговано на термін до 10.04.2021р., при цьому термін надання послуг до 31.03.2021р |
Номер договору про закупівлю: | 316 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору №316 у 2021 році становить 651 860 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 316 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору внесено зміни, а саме Додаток 1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 316 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |