Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) - вул. Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул. Буковинської) - вул. Буковинська (вся) - провулок Буковинський (весь) - вул. Руська (від Центральної площі до перехрестя вул. Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Central Square (bud. №2,3,4,5,6) - Holovna (odd side from Central Square to Bukovynska-Str.) - Bukovynska-Str. (whole) - Bukovynskyi lane (whole) - Ruska-Str. (from Central Square to crossing to Sichovykh Striltsiv-Str. and Bukovynskyy lanein city of Chernivtsi
Очікувана вартість
3 586 500,00 UAH
UA-2020-04-06-000883-b c6f1446130984a27b0e1a62b664c9703
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Додаткові контактні особи: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council .
National ID: 25082708
Contact point: Vorobets Oksana Mykolayivna
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Additional contacts: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:18
Очікувана вартість: 3 586 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 932,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107595 UAH
Publication date: 06 квітня 2020 11:39
Enquiries until: 27 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 586 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 933 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) - вул. Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул. Буковинської) - вул. Буковинська (вся) - провулок Буковинський (весь) - вул. Руська (від Центральної площі до перехрестя вул. Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях (міський бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Central Square (bud. №2,3,4,5,6) - Holovna (odd side from Central Square to Bukovynska-Str.) - Bukovynska-Str. (whole) - Bukovynskyi lane (whole) - Ruska-Str. (from Central Square to crossing to Sichovykh Striltsiv-Str. and Bukovynskyy lanein city of Chernivtsi (сity budget)
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання підписаного, згідно з п. 5.1. Договору, акту наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 11:39
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000883-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 19 травня 2020 21:45
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Предмет закупівлі:
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: Центральна площа (буд. №2,3,4,5,6) - вул. Головна (непарна сторона від Центральної площі до вул. Буковинської) - вул. Буковинська (вся) - провулок Буковинський (весь) - вул. Руська (від Центральної площі до перехрестя вул. Січових Стрільців та провулку Буковинського) у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-000883-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши тендерні пропозиції учасників, а саме ПП «Санітарія» та пропозицію ТОВ «ПП Благоустрій» вважаю, що пропозиції вказаних учасників підлягають відхиленню з наступних підстав
Стосовно пропозиції ПП «Санітарія»:
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження).
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
В складі пропозиції ПП «Санітарія» міститься довідка про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, відповідно до якої зазначено про наявність у власності трактора ХТЗ 3512 з причепом та на правах оренди трактора Беларус 82.1.
Слід зазначити, що заявлений причеп до ХТЗ – 3512 (мінітрактора) не буде відповідати такій вимозі документації.
Наявність трактора (без причепа) не може розглядатися як відповідність документації, зокрема характеристиці «вантажопідємність (від 4 тон)».
2. Документацією передбачено надання інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг по предмету закупівлі (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг), в тому числі працівників робітничих професій, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1 (якими передбачена наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі прибиральники території (двірники) - не менше 30 осіб).
В довідці про наявність працівників ПП «Санітарія» заявлено наявність лише 29 прибиральників територій (двірників), що не відповідає умовам документації.
3. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції «ПП «Санітарія»» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи «ПП «Санітарія», а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.
Стосовно пропозиції ТОВ «ПП Благоустрій»:
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження).
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
Наданий договір на оренду техніки від 19.02.2020 р. з ТОВ «ЮМТ і КО» підписаний з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» директором Войт О. В., в той час як директором ТОВ була Серра Сервера (директор Войт О. В. з 05.03.2019 року звільнена, відповідно не могла укласти договір від 19.02.2020 р., тим більше до преамбули договору підписантом договору з боку ТОВ «ПП «Благоустрій» зазначено Серру Серверу).
Договір на оренду трактора з ПП «Регіон центр» відповідає умовам, однак учасником не підтверджено наявність заявленого в довідці на правах оренди причепа вантажопідйомністю більше 4 тон. (в складі договору з ТОВ «ЮМТ і КО» від 19.02.2020). Відповідно не підтверджено наявності вантажного транспортного засобу, вантажопідйомністю від 4 т (не менше одного).
2. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПП «Благоустрій»» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ТОВ «ПП «Благоустрій»,а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 09:21
Вимоги учасників торгів ФОП Заворотна К.В. та ФОП Більцан Л.І. по закупівлям UA-2020-04-06-000437-b, UA-2020-04-06-000628-b, UA-2020-04-06-000883-b, UA-2020-04-06-000976-b, UA-2020-04-06-001448-b, UA-2020-04-06-001655-b, UA-2020-04-06-002235-b, UA-2020-04-06-002455-b мають необґрунтовано системний характер та ознаки надмірного формалізму.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-000883-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 23 травня 2020 19:41
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Уважно розглянувши тендерні пропозиції Приватного підприємства «Санітарія» (далі - ПП «Санітарія») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватне підприємство «Благоустрій» (далі – ТОВ «ПП «Благоустрій») повідомляю, що вказані пропозиції не відповідали умовам Документації та підлягали відхиленню. Відхиливши мою пропозицію, як таку, що не відповідала умовам Документації та не відхиливши пропозиції ПП «Санітарія» та ТОВ «ПП «Благоустрій» Замовник застосував по відношенню до мене дискримінаційний підхід, чим порушив принципи Закону та мої права та охоронювані Законом інтереси, як учасника торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 21:14

Документи подані скаржником

23 травня 2020 19:41
Керівництво ХТЗ-3512.pdf

Документи подані замовником

26 травня 2020 10:01
Клопотання.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2020
UA-2020-04-06-000883-bc6f1446130984a27b0e1a62b664c9703
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Учасник Документи Рішення
ФОП Заворотна К. В. Документи
Відхилено
Документи
ПП "Санітарія" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 19:18
гарантійний додаток1.pdf
06 травня 2020 19:18
довідка субпідрядники.pdf
06 травня 2020 19:18
довідка довкілля.pdf

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 00:07
Гарантійний лист 9.PDF
07 травня 2020 00:07
10.Довідка про санкції.PDF
07 травня 2020 00:07
Тендерна пропозиція 9.PDF
07 травня 2020 00:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 травня 2020 00:07
3.Досвід та відгук 2018_.pdf

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 03:07
Лист НБУ по ліцензії (2).pdf
07 травня 2020 03:07
тех паспорти техніка.pdf
07 травня 2020 03:07
тех паспорт хако.pdf
07 травня 2020 03:07
сатут.pdf
07 травня 2020 03:07
паспорт.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка техніка.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка санкції.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка росія.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка про судимість.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка працівники.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка податкова.pdf
07 травня 2020 03:07
відгук регіон к.pdf
07 травня 2020 03:07
виписка.pdf
07 травня 2020 03:07
1дф 3.pdf
07 травня 2020 03:07
1дф 2.PDF
07 травня 2020 03:07
1дф 1.XML.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Заворотна К. В.

ПП "Санітарія"

ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ" 3 289 500,00
UAH з ПДВ
3 271 567,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Санітарія" 3 586 500,00
UAH з ПДВ
3 586 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 03:07
Лист НБУ по ліцензії (2).pdf
07 травня 2020 03:07
тех паспорти техніка.pdf
07 травня 2020 03:07
тех паспорт хако.pdf
07 травня 2020 03:07
сатут.pdf
07 травня 2020 03:07
паспорт.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка техніка.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка санкції.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка росія.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка про судимість.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка працівники.pdf
07 травня 2020 03:07
довідка податкова.pdf
07 травня 2020 03:07
відгук регіон к.pdf
07 травня 2020 03:07
виписка.pdf
07 травня 2020 03:07
1дф 3.pdf
07 травня 2020 03:07
1дф 2.PDF
07 травня 2020 03:07
1дф 1.XML.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 00:07
Гарантійний лист 9.PDF
07 травня 2020 00:07
10.Довідка про санкції.PDF
07 травня 2020 00:07
Тендерна пропозиція 9.PDF
07 травня 2020 00:07
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 травня 2020 00:07
3.Досвід та відгук 2018_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ"

ПП "Санітарія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ"
#37722572
Переможець 3 271 567,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПП БЛАГОУСТРІЙ"
#37722572
3 271 567,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 15:35
Додатковий договір 4.pdf зміни до договору
23 березня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 09:46
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
19 січня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:04
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:06
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 10:18
Договір №316.pdf укладений
07 липня 2020 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору пролонговано на термін до 10.04.2021р., при цьому термін надання послуг до 31.03.2021р
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору №316 у 2021 році становить 651 860 грн.
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни, а саме Додаток 1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 316
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 10 квітня 2021
Сума оплати за договором: 3 259 301,34
UAH (в тому числі ПДВ 543 216,89 UAH)