Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт відкритого стадіонного комплексу в м. Остер Козелецького району Чернігівської області [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)]
Очікувана вартість
7 199 999,00 UAH
UA-2020-04-06-000676-a ● 2f09c95ffcab48d283c51f54029a9f5c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОСТЕРСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04061754 |
Місцезнаходження: | 17044, Україна , Чернігівська обл., Остер, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 21 |
Контактна особа: |
Барбарич Ганна Григорівна +38063 736 78 69 hanna991@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 12:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 7 199 999,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт відкритого стадіонного комплексу в м. Остер Козелецького району Чернігівської області [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17044, Україна, Чернігівська область, Остер, Гагаріна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
—
01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 19:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 19:37 |
img335.jpg | |
25 травня 2020 19:37 |
додаток 3.doc | |
25 травня 2020 19:37 |
Додаток 5.doc | |
25 травня 2020 19:37 |
перелік змін.docx | |
25 травня 2020 19:37 |
ТД (зі змінами) 25.05.2020.docx | |
25 травня 2020 19:37 |
додаток 1.doc | |
25 травня 2020 19:37 |
додаток 6.doc | |
25 травня 2020 19:37 |
додаток 7.doc | |
25 травня 2020 19:37 |
додаток 4.doc | |
25 травня 2020 19:37 |
додаток 9.docx | |
25 травня 2020 19:36 |
додаток 8.docx | |
25 травня 2020 19:36 |
додаток 2.doc | |
22 травня 2020 11:05 |
TDZ.pdf | |
22 травня 2020 11:05 |
Додаток 2(зі змінами).doc | |
22 травня 2020 11:05 |
ТД (зі змінами).docx | |
22 травня 2020 11:05 |
перелік змін.docx | |
06 квітня 2020 16:38 |
Application1(2020-4-6)0004.PDF | |
06 квітня 2020 16:38 |
Додаток 2(зі змінами).doc | |
06 квітня 2020 16:38 |
ТД (зі змінами).docx | |
06 квітня 2020 16:38 |
перелік змін.docx | |
06 квітня 2020 12:21 |
Application1(2020-4-6)0001.PDF | |
06 квітня 2020 12:21 |
Додаток 2.doc | |
06 квітня 2020 12:21 |
ТД .docx | |
06 квітня 2020 12:21 |
Додаток 4.doc | |
06 квітня 2020 12:21 |
Додаток 3.docx | |
06 квітня 2020 12:21 |
Додаток 1 .docx |
25 травня 2020 19:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
img335.jpg
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
додаток 3.doc
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
Додаток 5.doc
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
ТД (зі змінами) 25.05.2020.docx
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
додаток 1.doc
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
додаток 6.doc
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
додаток 7.doc
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
додаток 4.doc
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:37 |
додаток 9.docx
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:36 |
додаток 8.docx
|
||||||||||||
25 травня 2020 19:36 |
додаток 2.doc
|
||||||||||||
22 травня 2020 11:05 |
TDZ.pdf
|
||||||||||||
22 травня 2020 11:05 |
Додаток 2(зі змінами).doc
|
||||||||||||
22 травня 2020 11:05 |
ТД (зі змінами).docx
|
||||||||||||
22 травня 2020 11:05 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
06 квітня 2020 16:38 |
Application1(2020-4-6)0004.PDF
|
||||||||||||
06 квітня 2020 16:38 |
Додаток 2(зі змінами).doc
|
||||||||||||
06 квітня 2020 16:38 |
ТД (зі змінами).docx
|
||||||||||||
06 квітня 2020 16:38 |
перелік змін.docx
|
||||||||||||
06 квітня 2020 12:21 |
Application1(2020-4-6)0001.PDF
|
||||||||||||
06 квітня 2020 12:21 |
Додаток 2.doc
|
||||||||||||
06 квітня 2020 12:21 |
ТД .docx
|
||||||||||||
06 квітня 2020 12:21 |
Додаток 4.doc
|
||||||||||||
06 квітня 2020 12:21 |
Додаток 3.docx
|
||||||||||||
06 квітня 2020 12:21 |
Додаток 1 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 06 квітня 2020 15:12
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:44
Які договори маються на увазі під аналогічними?
Відповідь: Аналогічні договори - договори з аналогічним предметом закупівлі, в даному випадку: роботи з капітального ремонту відкритого стадіонного комплексу
Працівники
Дата подання: 07 квітня 2020 10:45
Дата відповіді: 10 квітня 2020 11:33
Просимо уточнити, що саме потрібно надати - скан-копію оригіналу чи завірену копію оригиналу печаткою та підписом інженера – проектувальника?
Яким документом підтверджувати наявність головного інженера та/або виконроба.
Відповідь: Надати скан-копію оригіналу кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів .
- головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 3 років) та/або виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 3 років)
- головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 3 років) та/або виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 3 років)
Матеріали
Дата подання: 07 квітня 2020 10:57
Дата відповіді: 10 квітня 2020 11:36
В додатку 2 тендерної документації потрібно надати документи підтверджуючі наявність покриття, гумової крихти, клею для покриття, залізобетонної огорожі на складі, але ж закіпівля матеріалу буде відбуватися в період виконання робіт. Як підтверджувати цю інформацію?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації в учасника повинні бути в наявності матеріали, що підверджується видатковими накладними.
Виконання аналогічних договорів.
Дата подання: 07 квітня 2020 12:25
Дата відповіді: 10 квітня 2020 11:47
В п.3 додатку 1 до тендерної документації вказується можливість надання документів по виконанню аналогічних робіт по об'єктам які вионуються (про діючий договір). На скільки дана вимога є доцільною, оскільки Підрядник може недобросовісно виконати роботи по об'єкту, або взагалі не виконати умов Договору!
Відповідь: Вимога п. 3 Додатку 1 є доцільною.
Щодо надання Робочого проекту на об'єкт.
Дата подання: 07 квітня 2020 12:49
Дата відповіді: 10 квітня 2020 11:49
Для точного прорахунку витрат на виконанння робіт по об'єкту та детального прорахунку матеріалів на виконання додаткових вимог Додатку 2 до тендерної документації, просимо надати в складі тендерної документації Робочий проект.
Відповідь: Всі необхідні роботи згідно проекту прописані в Додатку 2 до тендерної документації.
-Підтверджуючі документи про наявність покриття
Дата подання: 08 квітня 2020 09:40
Дата відповіді: 13 квітня 2020 12:08
В додатку 2 тендерної документації потрібно надати документи підтверджуючі наявність покриття, гумової крихти, клею для покриття, залізобетонної огорожі на складі, але будівельна фірма не зобов'язана зберігати на складі будівельні матеріали з Вашого переліку "Про запас" сподіваючись колись збудувати стадіон ! Просимо Вас видалити цю вимогу або замінити її гарантійним листом про наявність необхідного матеріалу у постачальника та готовність , після пидписання договору про закупівлю, негайно поставити на об"єкт замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зв`язку з пандемією "коронавіруса" в Україні та Світі, а як наслідок закриті кордони та міжнародне сполучуння, Остерська міська рада з метою забезпечення сто відсоткової реалізації проекту "Капітальний ремонт відкритого стадіонного комплексу у м. Остер Козелецького району Чернігівської області", вважає за необхідність наявність основних імпортозалежних та інших матеріалів на складах учасників тендара, так як наявність обладнання та матеріалів на складах постачальників учасників тендеру, не забезпечує сто відсоткової гарантії наявності імпортозалежних матеріалів та обладнання на момент заключення Договору підряду з переможцем відкритих торгів, що ставить під загрозу реалізацію проекту в цілому.
Щодо параметрів обладнання (вагончику-роздягальні для спортменів)
Дата подання: 10 квітня 2020 13:33
Дата відповіді: 15 квітня 2020 15:56
Надайте креслення з параметрами вагончика та проектними рішеннями щодо його виконання.
Відповідь: Блок-модуль контейнерного типу - мобільна будівля з металевого каркасу з плоскою кришею.
Основні характеристики:
а) Виконання:
зовнішні габарити: ширина - 9,6 м, довжина - 6,0 м, висота - 2,6 м; зовнішне оздоблення: проф. лист ПС 8 з фарбуванням, RAL; двері зовнішні металеві: 875*2125 мм заводські, утеплені - 2 шт., двері внутрішні 875*2125 мм 4 шт.
б) Теплоізоляція:
підлога - 100 мм (базальт. вата), стіни - 100 мм (базальт. вата), стеля - 100 мм (базальт. вата).
в) Комплектація:
внутрішня висота - 2300 мм, внутрішнє оздоблення - ЛДСП 18 мм під світлий дуб чи білий, вікно з поворотно-відкидним механізмом 6 шт., світильник LED 4 шт., розетка 2 шт. 220 Вт, вимикач 2 шт., електрощит з автоматами 1 шт.
Блок-модуль розділений внутрішньою стіною на 2 окремі частини, в кожній з яких: коридор, тренерська та роздягальня для гравців.
Основні характеристики:
а) Виконання:
зовнішні габарити: ширина - 9,6 м, довжина - 6,0 м, висота - 2,6 м; зовнішне оздоблення: проф. лист ПС 8 з фарбуванням, RAL; двері зовнішні металеві: 875*2125 мм заводські, утеплені - 2 шт., двері внутрішні 875*2125 мм 4 шт.
б) Теплоізоляція:
підлога - 100 мм (базальт. вата), стіни - 100 мм (базальт. вата), стеля - 100 мм (базальт. вата).
в) Комплектація:
внутрішня висота - 2300 мм, внутрішнє оздоблення - ЛДСП 18 мм під світлий дуб чи білий, вікно з поворотно-відкидним механізмом 6 шт., світильник LED 4 шт., розетка 2 шт. 220 Вт, вимикач 2 шт., електрощит з автоматами 1 шт.
Блок-модуль розділений внутрішньою стіною на 2 окремі частини, в кожній з яких: коридор, тренерська та роздягальня для гравців.
Огорожа
Дата подання: 10 квітня 2020 13:56
Дата відповіді: 15 квітня 2020 16:33
Просимо уточнити, який вид залізобетонної огорожі передбачено в проекті? Які її параметри?
Відповідь: В проекті передбачено залізобетонна огорожа з панелей огорожі (273 шт.) розміри: довжина - 2000 мм, висота - 500 мм; та стовпчиків (92 шт.) довжиною 2700 мм.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000676-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Винтрейт, Код ЄДРПОУ:38647711
Дата подання: 08 квітня 2020 11:47
Змінити вимоги до тендерної пропозиції
В додатку 2 тендерної документації потрібно надати документи підтверджуючі наявність покриття, гумової крихти, клею для покриття, залізобетонної огорожі на складі, але будівельна фірма не зобов'язана зберігати на складі будівельні матеріали з Вашого переліку "Про запас" сподіваючись колись збудувати стадіон ! Просимо Вас видалити цю вимогу або замінити її гарантійним листом про наявність необхідного матеріалу у постачальника та готовність , після пидписання договору про закупівлю, негайно поставити на об"єкт замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 17:11
В зв`язку з пандемією "коронавіруса" в Україні та Світі, а як наслідок закриті кордони та міжнародне сполучуння, Остерська міська рада з метою забезпечення сто відсоткової реалізації проекту "Капітальний ремонт відкритого стадіонного комплексу у м. Остер Козелецького району Чернігівської області", вважає за необхідність наявність основних імпортозалежних та інших матеріалів на складах учасників тендара, так як наявність обладнання та матеріалів на складах постачальників учасників тендеру, не забезпечує сто відсоткової гарантії наявності імпортозалежних матеріалів та обладнання на момент заключення Договору підряду з переможцем відкритих торгів, що ставить під загрозу реалізацію проекту в цілому.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-06-000676-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТІНТОРЕТТО", Код ЄДРПОУ:41358775
Дата подання: 17 квітня 2020 13:49
Дата подання: 17 квітня 2020 13:49
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні публічних закупівель
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Нашою компанією – ТОВ «Тінторетто», розглядається можливість участі у відкритих торгах щодо публічної закупівлі:
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт відкритого стадіонного комплексу в м. Остер Козелецького району Чернігівської області [за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація);
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17044, Україна, Чернігівська область, Остер, Гагаріна;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020 — 01 листопада 2020;
Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація;
Замовник: ОСТЕРСЬКА МІСЬКА РАДА
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-06-000676-a
(посилання - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-06-000676-a)
Ознайомившись з документацію публічної закупівлі, нами були виявлені певні дискримінаційні вимоги тендерної документації, які на нашу думку, є такими, що обмежують конкуренцію та протиправно позбавляють можливості участі у відкритих торгах.
Так, статтями 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
1. Щодо наявності документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 3.1 Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності учасника закупівлі та наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору встановлено:
«Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації.
3.1.1) не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
- копії актів виконання робіт від замовників аналогічних робіт та оригінали листа-відгука контрагента щодо кожного договору зазначених в наданій Учасником довідці.
Інформація може надаватися про діючий договір, який виконується».
У своїх роз’ясненнях щодо публічної закупівлі, що містяться в ЕТС за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-06-000676-a на запитання - «Які договори маються на увазі під аналогічними ?» Замовником була надана відповідь – «Аналогічні договори - договори з аналогічним предметом закупівлі, в даному випадку: роботи з капітального ремонту відкритого стадіонного комплексу».
Тобто, Замовник встановив у тендерній документації кваліфікаційну вимогу щодо наявності документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, прив’язавши такі аналогічні договори до аналогічного предмету та конкретного індивідуального визначеного об’єкту виконання робіт, а саме – роботи з капітального ремонту відкритого стадіонного комплексу.
Такі умови тендерної документації є абсолютно незаконними та дискримінаційними.
Так, статтями 43 та 44 Господарського кодексу України встановлено, що підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику.
Статтею 627 Цивільного кодексу України встановлено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Крім того, серед основних принципів ведення господарської діяльності є принцип свободи діяльності у межах дозволених законом.
Предметом закупівлі є роботи (капітальний ремонт), що відносяться до правовідносин, які виникають на підставі договору підряду.
Згідно статті 317 Господарського кодексу України загальні умови договорів підряду визначаються відповідно до положень Цивільного кодексу України про договір підряду, якщо інше не передбачено цим Кодексом.
Відповідно до статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Вимогами статті 846 Цивільного кодексу України визначено, що строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряд.
Відповідно до статей 843, 846 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Строки виконання роботи або її окремих етапів встановлюються у договорі підряду.
Отже, чинне законодавство не встановлює будь – яких обмежень стосовно об’єктів, на яких виконуються підрядні роботи.
Замовник, встановивши вимогу про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, тобто - лише капітального ремонту відкритого стадіонного комплексу суттєво обмежив конкуренцію та коло потенційних учасників закупівлі, заклавши небезпечний дискримінаційний та можливий корупційний механізм, оскільки зазначену вище вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які мають досвід виконання робіт за аналогічними договорами, предметом яких є капітальний ремонт відкритого стадіонного комплексу.
При цьому, інші потенційні учасники закупівлі (зокрема Скаржник), які мають досвід виконання робіт за договорами, предметом яких є виконання робіт щодо будівництва, реконструкції, капітального ремонту щодо будь – яких інших об’єктів (не відкритого стадіонного комплексу) фактично не можуть взяти участь у даній закупівлі, що штучно звужує та значно обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Окрім цього, така прив’язка вимоги тендерної документації до конкретного об’єкту виконання робіт за аналогічними договорами є абсолютно невиправданою, адже капітальний ремонт відкритого стадіонного комплексу не є поширеним видом виконання робіт у підрядних взаємовідносинах, виходячи з того, що такий об’єкт як стадіонний комплекс становить абсолютну меншість серед інших об’єктів підрядних робіт (будівель, споруд, комлпексів, тощо), адже самих стадіонних комплексів в Україні не так багато (в порівнянні з іншими об’єктами), а осіб, що здійснювали на таких об’єктах ремонтні роботи взагалі дуже обмежено коло.
А тому, дана вимога тендерної документації може розцінюватись, як намагання провести публічну закупівлю серед обмеженого та невеликого кола осіб, що є недопустимим та протирічать основним принципам публічної закупівлі.
В той же час, враховуючи чинні норми матеріального права, встановлення такого кваліфікаційного критерію, як документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не повинно бути прив’язано виключно до об’єкта виконання робіт за аналогічними договорами, адже учасник може підтвердити досвід виконання аналогічних робіт, що є предметом публічної закупівлі, будь – якими угодами предметом яких є виконання робіт (реконструкція, капітальний ремонт, тощо) щодо будь – яких об’єктів, на яких такі роботи виконуються.
Отже, вимоги, що встановлені Замовником у тендерній документації є дискримінаційними, не узгоджуються з основними принципами публічних закупівель та протирічать положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо технічних вимог до предмета закупівлі, а саме наявності покриття, гумової крихти, клею для покриття, залізобетонної огорожі на складі.
Розділом 2 (Технічні вимоги до штучного покриття міні-футбольного майданчику) Додатку 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) щодо підтвердження відповідності учасника закупівлі встановлено додаткові вимоги серед яких:
«Трава засипається кварцовим піском та резиновою крихтою, що необхідно для довговічності покриття, безпеки та комфортності гри: кварцовий пісок діаметром 0,4 – 1,0 мм від 14 кг/м²; каучукова крихта діаметром 1,0 – 3,5 мм від 7 кг/м².
В складі тендерної пропозиції Учасник надає документи підтверджуючі наявність покриття, гумової крихти, клею для покриття, залізобетонної огорожі на складі».
Тобто, Замовник у тендерній документації передбачив необхідність надання документів, що підтверджують наявність покриття, гумової крихти, клею для покриття, залізобетонної огорожі на складі, які необхідно надати учаснику в тендерній пропозиції (тобто всім учасникам для можливості участі в закупівлі).
Така вимога є дискримінаційною, адже ставить можливість участі у відкритій публічній закупівлі в залежність від наявності на складі потенційного учасника певних конкретно визначених матеріалів (покриття, гумової крихти, клею для покриття, залізобетонної огорожі) на момент подання тендерної пропозиції, що є абсолютно невиправданим, адже метою публічної закупівлі є отримання Замовником результату у вигляді вчасного та якісного виконання робіт, а сама по собі наявність на складі деяких товарів (матеріалів) на момент подання тендерної пропозиції не може засвідчувати автоматично належне виконання робіт в майбутньому, як і свідчити про протилежне – що відсутність такого товару (матеріалу) на складі потенційного учасника на момент подання тендерної пропозиції свідчить про можливість неналежного виконання робіт в майбутньому.
Так, норми матеріального права та положення чинного законодавства не передбачають імперативного обов’язку суб’єкта підприємницької діяльності мати (тримати) на своєму складі матеріали чи сировину, необхідні для виконання робіт, адже будь – які товари та матеріали, які необхідні для виконання будь – якого виду робіт може бути придбано на відкритому ринку у відповідних постачальників, що відповідає та узгоджується з принципами ринкової економіки.
Окрім цього, строк виконання робіт: 01 червня 2020 – 01 листопада 2020, тобто учасник (переможець) закупівлі має більш ніж півроку для виконання робіт, що становлять предмет закупівлі, що більш ніж достатньо для можливості забезпечення належного виконання робіт, в тому числі й придбання необхідних матеріалів для такого виконання.
Отже, Скаржник наразі не зберігає на складі визначені Замовник матеріали, адже це економічно недоцільно, при цьому, має всі реальні можливості для належного виконання робіт за даним предметом закупівлі після перемоги у тендері, в тому числі й щодо забезпечення необхідними матеріалами для виконання таких робіт.
Тобто, зазначену вище вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які мають на своєму складі покриття, гумової крихти, клею для покриття, залізобетонної огорожі на момент подання тендерної пропозиції (обов’язкова наявність яких на складі чинним законодавством не встановлена), що значно обмежує коло потенційних учасників та призводить до наявності штучних перешкод для участі у закупівлі інших потенційних учасників.
При цьому, інші потенційні учасники закупівлі, які відповідають всім іншим кваліфікаційним критеріям та вимогам, в тому числі Скаржник, внаслідок таких безпідставних тендерних вимог фактично не можуть взяти участь у даній закупівлі, що свідчить про порушення правил вільної конкуренції та принципів публічної закупівлі.
Окрім цього, з тендерної документації не вбачається у який спосіб та яким чином потенційний учасник закупівлі повинен надати документи підтверджуючі наявність покриття, гумової крихти, клею для покриття, залізобетонної огорожі на складі, що може призвести до неправомірних зловживань на стадії допуску до публічних торгів (або) визнання переможцем.
Отже, Замовник встановивши таку оскаржувану вимогу у тендерній документації обмежив конкуренцію, фактично виключивши з кола потенційних учасників всіх суб’єктів господарської діяльності, які не мають на складі на момент подання тендерних пропозицій індивідуального визначеного Замовником специфічного матеріалу.
Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у даній процедурі публічної закупівлі та реально претендує на укладення Договору з Замовником у майбутньому.
Так, Скаржник вже тривалий час успішною здійснює господарську діяльність з виробництва товарів (конструкцій) та виконання різного роду робіт, в тому числі й робіт з реконструкції та капітального ремонту будівель (споруд) та інших видів робіт у сфері будівництва, має сталу бездоганну репутацію у даній сфері та належним чином виконанні господарські зобов’язанням перед своїми контрагентами в рамках предмету своєї діяльності (в тому числі щодо реконструкції та капітального ремонту), а також досвід участі та перемог у публічних закупівлях (дані відомості наявні у відкритих джерелах(сайтах, базах, реєстрах, тощо).
Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету публічної закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у відкритих торгах, а тому вимушений захистити своє порушене право шляхом подання даної скарги.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись положеннями Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими чинними нормами матеріального права, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути зазначені вище дискримінаційні вимоги та виключити їх з тендерної документації.
3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 11:47
рішення від 22.04.2020 № 7623 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 11:47
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.04.2020 № UA-2020-04-06-000676-a.b2.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 18:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2020 № 9114.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 16:55
рішення від 12.05.2020 № 9114.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 21:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 9114-р/пк-пз від 12.05.2020 року виконано.
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2020 11:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ВАНТАРУС" |
5 438 715,60
UAH з ПДВ
|
4 799 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕПЛОКОМФОРТ-ЧЕРНІГІВ" |
6 741 366,00
UAH з ПДВ
|
4 799 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" |
6 390 215,86
UAH з ПДВ
|
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП" |
6 506 046,95
UAH з ПДВ
|
5 777 777,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УТБ-ІНЖИНІРИНГ" |
6 480 000,00
UAH з ПДВ
|
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" |
6 804 000,00
UAH з ПДВ
|
6 804 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВАНТАРУС" #39618316 |
Переможець |
4 799 998,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 11:57
|
Додаток 3.pdf | укладений |
30 червня 2020 11:56
|
Додаток 1.pdf | укладений |
30 червня 2020 11:56
|
Договір № 127.pdf | укладений |
30 червня 2020 11:56
|
Додаток 4.pdf | укладений |
30 червня 2020 11:56
|
Додаток 2.pdf | укладений |
30 червня 2020 11:56
|