Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Нагірна (парна сторона), вул. Дзержика Корнелія (парна сторона), вул.Горіхівська (парна сторона), вул. Краматорська, вул. Заставнянська, вул.Стрийська (непарна сторона), вул. Київська, вул. Чеховського Ігоря, вул.Хмельницького Богдана (непарна сторона), вул.Університетська (непарна сторона), вул.Головна (парна сторона), площа Центральна, площа Соборна у м.Чернівцях
Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Nahirna-Str. (even side), Dzerzhyka Korneliia-Str. (even side), Horikhivska-Str. (even side), Kramatorska-Str., Zastavnianska-Str., Stryiska-Str. (even side), Kyivska-Str., Chekhovskoho Ihoria-Str., Khmelnytskoho Bohdana-Str. (even side), Universytetska-Str. (even side), Holovna-Str. (even side), Central Square, Soborna Square in city of Chernivtsi
Очікувана вартість
2 435 400,00 UAH
UA-2020-04-06-000628-b 5cee36c24a90471692fe95ae481358eb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Додаткові контактні особи: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departement of housing and communal services Chernivtsi City Council .
National ID: 25082708
Contact point: Vorobets Oksana Mykolayivna
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Additional contacts: Botuk Serhii Mykolayovych
+380372524528
djkg.cv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:37
Очікувана вартість: 2 435 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 177,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 73062 UAH
Publication date: 06 квітня 2020 11:00
Enquiries until: 27 квітня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 2 435 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 177 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Нагірна (парна сторона), вул. Дзержика Корнелія (парна сторона), вул.Горіхівська (парна сторона), вул. Краматорська, вул. Заставнянська, вул.Стрийська (непарна сторона), вул. Київська, вул. Чеховського Ігоря, вул.Хмельницького Богдана (непарна сторона), вул.Університетська (непарна сторона), вул.Головна (парна сторона), площа Центральна, площа Соборна у м.Чернівцях (міський бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Services of cleaning and sweeping the area limited by the streets: Nahirna-Str. (even side), Dzerzhyka Korneliia-Str. (even side), Horikhivska-Str. (even side), Kramatorska-Str., Zastavnianska-Str., Stryiska-Str. (even side), Kyivska-Str., Chekhovskoho Ihoria-Str., Khmelnytskoho Bohdana-Str. (even side), Universytetska-Str. (even side), Holovna-Str. (even side), Central Square, Soborna Square in city of Chernivtsi (сity budget)
Розгорнути Згорнути
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання підписаного, згідно з п. 5.1. Договору, акту наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2020р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 11:00
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000628-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 19 травня 2020 20:28
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Предмет закупівлі:
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Нагірна (парна сторона), вул. Дзержика Корнелія (парна сторона), вул.Горіхівська (парна сторона), вул. Краматорська, вул. Заставнянська, вул.Стрийська (непарна сторона), вул. Київська, вул. Чеховського Ігоря, вул.Хмельницького Богдана (непарна сторона), вул.Університетська (непарна сторона), вул.Головна (парна сторона), площа Центральна, площа Соборна у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-000628-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши пропозицію ТОВ «Єврокомунбуд» вважаю, що пропозиція зазначеного учасника підлягає відхиленню, оскільки не відповідає вимогам тендерної документації. Вказане підтверджую наступним:
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини.
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД" в складі пропозиції надано Договір оренди транспортного засобу (прибиральної машини), укладений з фізичною особою (Паладян Д.В.) від 27.02.2020р., який не містить підпису та печатки нотаріуса (нотаріально не посвідчений), відповідно не укладений.
Окрім того, відповідно до п. 3.3 машина передається орендарю кожні вівторок та четвер у визначені договором години.
Разом з тим, Технічним завданням (Додаток 3) передбачено механічне прибирання не менше трьох разів на тиждень. Тим більше, учасник зазначив щоденне механічне прибирання.
2. Документацією передбачено надання інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг по предмету закупівлі (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг), в тому числі працівників робітничих професій, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1.
В складі пропозиції ТОВ «Єврокомунбуд» міститься довідка про працівників, в якій зазначено прізвище та ініціали наявних працівників
3. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Єврокомунбуд» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ТОВ «Єврокомунбуд»,а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 09:20
Вимоги учасників торгів ФОП Заворотна К.В. та ФОП Більцан Л.І. по закупівлям UA-2020-04-06-000437-b, UA-2020-04-06-000628-b, UA-2020-04-06-000883-b, UA-2020-04-06-000976-b, UA-2020-04-06-001448-b, UA-2020-04-06-001655-b, UA-2020-04-06-002235-b, UA-2020-04-06-002455-b мають необґрунтовано системний характер та ознаки надмірного формалізму.
Вказані у вимогах недоліки тендерних пропозицій учасників допущених до аукціону, є несуттєвими та не порушують законодавство у сфері публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000628-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Предмет закупівлі:
Послуги з прибирання та підмітання території, обмеженої вулицями: вул. Нагірна (парна сторона), вул. Дзержика Корнелія (парна сторона), вул.Горіхівська (парна сторона), вул. Краматорська, вул. Заставнянська, вул.Стрийська (непарна сторона), вул. Київська, вул. Чеховського Ігоря, вул.Хмельницького Богдана (непарна сторона), вул.Університетська (непарна сторона), вул.Головна (парна сторона), площа Центральна, площа Соборна у м.Чернівцях
Номер закупівлі: UA-2020-04-06-000628-b
Вимога щодо усунення порушень
Шановний тендерний комітет! Проаналізувавши пропозицію ТОВ «Єврокомунбуд» вважаю, що пропозиція зазначеного учасника підлягає відхиленню, оскільки не відповідає вимогам тендерної документації. Вказане підтверджую наступним:
1. Тендерною документацією передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення виконання послуг, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання, матеріали, приміщення (у тому числі офісні, виробничі, інші, із зазначенням їх місцезнаходження). Зазначена довідка повинна містити інформацію щодо наявності у учасника у власності чи на правах користування чи в інший спосіб вакуумної підмітально-прибиральної машини.
У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце).
ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД" в складі пропозиції надано Договір оренди транспортного засобу (прибиральної машини), укладений з фізичною особою (Паладян Д.В.) від 27.02.2020р., який не містить підпису та печатки нотаріуса (нотаріально не посвідчений), відповідно не укладений.
Окрім того, відповідно до п. 3.3 машина передається орендарю кожні вівторок та четвер у визначені договором години.
Разом з тим, Технічним завданням (Додаток 3) передбачено механічне прибирання не менше трьох разів на тиждень. Тим більше, учасник зазначив щоденне механічне прибирання.
2. Документацією передбачено надання інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг по предмету закупівлі (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг), в тому числі працівників робітничих професій, відповідно до Особливих вимог до учасників, зазначених в додатку 1.
В складі пропозиції ТОВ «Єврокомунбуд» міститься довідка про працівників, в якій зазначено прізвище та ініціали наявних працівників
3. Тендерною документацією, а саме додатком 3, передбачено надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на посадову особу або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Єврокомунбуд» наданий лист-згода на обробку персональних даних учасника торгів – юридичної особи ТОВ «Єврокомунбуд»,а не посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, що не відповідає вимогам документації.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 травня 2020 21:35
Причина: ПОВТОРНО

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-000628-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підприємець Заворотна Катерина Віталіївна, Код ЄДРПОУ:3576604880
Дата подання: 23 травня 2020 19:50
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відхиливши мою пропозицію, як таку, що не відповідала умовам Документації та не відхиливши пропозицію ТОВ «Єврокомунбуд» як таку, що не відповідала умовам Документації, Замовник застосував по відношенню до мене дискримінаційний підхід, чим порушив принципи Закону та мої права та охоронювані Законом інтереси, як учасника торгів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 23:57

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2020
UA-2020-04-06-000628-b5cee36c24a90471692fe95ae481358eb
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Учасник Документи Рішення
КЖРЕП №6 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Заворотна К. В. Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 15:36
84.pdf
06 травня 2020 15:36
83.pdf
06 травня 2020 15:36
82.pdf
06 травня 2020 15:35
81.pdf
06 травня 2020 15:35
80.pdf
06 травня 2020 15:35
79.pdf
06 травня 2020 15:35
78.pdf
06 травня 2020 15:34
77.pdf
06 травня 2020 15:34
76.pdf
06 травня 2020 15:32
75.pdf
06 травня 2020 15:32
74.pdf
06 травня 2020 15:32
73.pdf
06 травня 2020 15:31
72.pdf
06 травня 2020 15:31
71.pdf
06 травня 2020 15:30
70.pdf
06 травня 2020 15:30
69.pdf
06 травня 2020 15:29
68.pdf
06 травня 2020 15:29
67.pdf
06 травня 2020 15:28
66.pdf
06 травня 2020 15:28
65.pdf
06 травня 2020 15:27
64.pdf
06 травня 2020 15:26
63.pdf
06 травня 2020 15:26
62.pdf
06 травня 2020 15:25
61.pdf
06 травня 2020 15:25
60.pdf
06 травня 2020 15:24
59.pdf
06 травня 2020 15:24
58.pdf
06 травня 2020 15:24
57.pdf
06 травня 2020 15:23
56.pdf
06 травня 2020 15:23
55.pdf
06 травня 2020 15:22
54.pdf
06 травня 2020 15:22
53.pdf
06 травня 2020 15:21
52.pdf
06 травня 2020 15:21
51.pdf
06 травня 2020 15:20
50.pdf
06 травня 2020 15:20
49.pdf
06 травня 2020 15:17
48.pdf
06 травня 2020 15:16
47.pdf
06 травня 2020 15:14
46.pdf
06 травня 2020 15:13
45.pdf
06 травня 2020 15:12
44.pdf
06 травня 2020 15:11
43.pdf
06 травня 2020 15:11
42.pdf
06 травня 2020 15:10
41.pdf
06 травня 2020 15:03
40.pdf
06 травня 2020 15:02
39.pdf
06 травня 2020 15:02
38.pdf
06 травня 2020 15:01
37.pdf
06 травня 2020 15:01
36.pdf
06 травня 2020 15:01
35.pdf
06 травня 2020 14:59
34.pdf
06 травня 2020 14:59
33.pdf
06 травня 2020 14:58
32.pdf
06 травня 2020 14:20
31.pdf
06 травня 2020 14:19
30.pdf
06 травня 2020 14:19
29.pdf
06 травня 2020 14:19
28.pdf
06 травня 2020 14:18
27.pdf
06 травня 2020 14:18
26.pdf
06 травня 2020 14:18
25.pdf
06 травня 2020 14:18
24.pdf
06 травня 2020 14:17
23.pdf
06 травня 2020 14:16
22.pdf
06 травня 2020 14:16
21.pdf
06 травня 2020 14:16
20.pdf
06 травня 2020 14:15
19.pdf
06 травня 2020 14:15
18.pdf
06 травня 2020 14:14
17.pdf
06 травня 2020 14:14
16.pdf
06 травня 2020 14:13
15.pdf
06 травня 2020 14:13
14.pdf
06 травня 2020 14:13
13.pdf
06 травня 2020 14:12
12.pdf
06 травня 2020 14:12
11.pdf
06 травня 2020 14:11
10.pdf
06 травня 2020 14:11
9.pdf
06 травня 2020 14:11
8.pdf
06 травня 2020 14:10
7.pdf
06 травня 2020 14:10
6.pdf
06 травня 2020 14:10
5.pdf
06 травня 2020 14:09
4.pdf
06 травня 2020 14:09
3.pdf
06 травня 2020 14:09
2.pdf
06 травня 2020 13:46
1.pdf

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 18:34
довідки євро.pdf
25 червня 2020 18:34
довідка податкова 1.pdf
25 червня 2020 18:34
довідка не судимість.pdf
06 травня 2020 18:54
Лист НБУ по ліцензії (2).pdf
06 травня 2020 18:54
тех паспорт хако.pdf
06 травня 2020 18:54
тех паспорт трактор.pdf
06 травня 2020 18:54
тех паспорт причіп.pdf
06 травня 2020 18:54
Статут1-12.pdf
06 травня 2020 18:54
Статут 13-27.pdf
06 травня 2020 18:54
рахунок трактор.pdf
06 травня 2020 18:54
проект договору.pdf
06 травня 2020 18:54
паспорт.pdf
06 травня 2020 18:54
лист згода договір.pdf
06 травня 2020 18:54
Кошторис прибирання.pdf
06 травня 2020 18:54
договір хако машинка.pdf
06 травня 2020 18:54
договір регіон к.pdf
06 травня 2020 18:54
Договір прибирання.pdf
06 травня 2020 18:54
довідка трактор.pdf
06 травня 2020 18:54
Довідка субпідрядники.pdf
06 травня 2020 18:54
довідка працівники.pdf
06 травня 2020 18:54
довідка податки 1.pdf
06 травня 2020 18:54
Довідка не судимість.pdf
06 травня 2020 18:54
Довідка москалі.pdf
06 травня 2020 18:54
гарантії сіль пісок.pdf
06 травня 2020 18:54
гарантії 0605.rar
06 травня 2020 18:54
Відгук.pdf
06 травня 2020 18:54
відгук регіон -к.pdf
06 травня 2020 18:54
витяг.pdf
06 травня 2020 18:54
Виписка.pdf
06 травня 2020 18:54
1дф 3 (3).pdf
06 травня 2020 18:54
1дф 2 (2).PDF
06 травня 2020 18:54
1дф 1 (1).pdf
06 травня 2020 18:54
тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

06 травня 2020 19:10
гарантійний додаток1.pdf
06 травня 2020 19:10
довідка субпідрядники.pdf
06 травня 2020 19:10
довідка довкілля.pdf
06 травня 2020 19:09
ДОВІДКА СТ 17.pdf
06 травня 2020 19:08
довідка працівники.pdf
06 травня 2020 19:08
довідка обладнання.pdf
06 травня 2020 19:08
fw25424______29.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КЖРЕП №6

ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД"

ФОП Заворотна К. В.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД" 2 200 000,00
UAH з ПДВ
1 784 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне Житлове Ремонтно Експлуатаційне Підприємство №6 2 423 223,00
UAH з ПДВ
1 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 18:34
довідки євро.pdf
25 червня 2020 18:34
довідка податкова 1.pdf
25 червня 2020 18:34
довідка не судимість.pdf
06 травня 2020 18:54
Лист НБУ по ліцензії (2).pdf
06 травня 2020 18:54
тех паспорт хако.pdf
06 травня 2020 18:54
тех паспорт трактор.pdf
06 травня 2020 18:54
тех паспорт причіп.pdf
06 травня 2020 18:54
Статут1-12.pdf
06 травня 2020 18:54
Статут 13-27.pdf
06 травня 2020 18:54
рахунок трактор.pdf
06 травня 2020 18:54
проект договору.pdf
06 травня 2020 18:54
паспорт.pdf
06 травня 2020 18:54
лист згода договір.pdf
06 травня 2020 18:54
Кошторис прибирання.pdf
06 травня 2020 18:54
договір хако машинка.pdf
06 травня 2020 18:54
договір регіон к.pdf
06 травня 2020 18:54
Договір прибирання.pdf
06 травня 2020 18:54
довідка трактор.pdf
06 травня 2020 18:54
Довідка субпідрядники.pdf
06 травня 2020 18:54
довідка працівники.pdf
06 травня 2020 18:54
довідка податки 1.pdf
06 травня 2020 18:54
Довідка не судимість.pdf
06 травня 2020 18:54
Довідка москалі.pdf
06 травня 2020 18:54
гарантії сіль пісок.pdf
06 травня 2020 18:54
гарантії 0605.rar
06 травня 2020 18:54
Відгук.pdf
06 травня 2020 18:54
відгук регіон -к.pdf
06 травня 2020 18:54
витяг.pdf
06 травня 2020 18:54
Виписка.pdf
06 травня 2020 18:54
1дф 3 (3).pdf
06 травня 2020 18:54
1дф 2 (2).PDF
06 травня 2020 18:54
1дф 1 (1).pdf
06 травня 2020 18:54
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 15:36
84.pdf
06 травня 2020 15:36
83.pdf
06 травня 2020 15:36
82.pdf
06 травня 2020 15:35
81.pdf
06 травня 2020 15:35
80.pdf
06 травня 2020 15:35
79.pdf
06 травня 2020 15:35
78.pdf
06 травня 2020 15:34
77.pdf
06 травня 2020 15:34
76.pdf
06 травня 2020 15:32
75.pdf
06 травня 2020 15:32
74.pdf
06 травня 2020 15:32
73.pdf
06 травня 2020 15:31
72.pdf
06 травня 2020 15:31
71.pdf
06 травня 2020 15:30
70.pdf
06 травня 2020 15:30
69.pdf
06 травня 2020 15:29
68.pdf
06 травня 2020 15:29
67.pdf
06 травня 2020 15:28
66.pdf
06 травня 2020 15:28
65.pdf
06 травня 2020 15:27
64.pdf
06 травня 2020 15:26
63.pdf
06 травня 2020 15:26
62.pdf
06 травня 2020 15:25
61.pdf
06 травня 2020 15:25
60.pdf
06 травня 2020 15:24
59.pdf
06 травня 2020 15:24
58.pdf
06 травня 2020 15:24
57.pdf
06 травня 2020 15:23
56.pdf
06 травня 2020 15:23
55.pdf
06 травня 2020 15:22
54.pdf
06 травня 2020 15:22
53.pdf
06 травня 2020 15:21
52.pdf
06 травня 2020 15:21
51.pdf
06 травня 2020 15:20
50.pdf
06 травня 2020 15:20
49.pdf
06 травня 2020 15:17
48.pdf
06 травня 2020 15:16
47.pdf
06 травня 2020 15:14
46.pdf
06 травня 2020 15:13
45.pdf
06 травня 2020 15:12
44.pdf
06 травня 2020 15:11
43.pdf
06 травня 2020 15:11
42.pdf
06 травня 2020 15:10
41.pdf
06 травня 2020 15:03
40.pdf
06 травня 2020 15:02
39.pdf
06 травня 2020 15:02
38.pdf
06 травня 2020 15:01
37.pdf
06 травня 2020 15:01
36.pdf
06 травня 2020 15:01
35.pdf
06 травня 2020 14:59
34.pdf
06 травня 2020 14:59
33.pdf
06 травня 2020 14:58
32.pdf
06 травня 2020 14:20
31.pdf
06 травня 2020 14:19
30.pdf
06 травня 2020 14:19
29.pdf
06 травня 2020 14:19
28.pdf
06 травня 2020 14:18
27.pdf
06 травня 2020 14:18
26.pdf
06 травня 2020 14:18
25.pdf
06 травня 2020 14:18
24.pdf
06 травня 2020 14:17
23.pdf
06 травня 2020 14:16
22.pdf
06 травня 2020 14:16
21.pdf
06 травня 2020 14:16
20.pdf
06 травня 2020 14:15
19.pdf
06 травня 2020 14:15
18.pdf
06 травня 2020 14:14
17.pdf
06 травня 2020 14:14
16.pdf
06 травня 2020 14:13
15.pdf
06 травня 2020 14:13
14.pdf
06 травня 2020 14:13
13.pdf
06 травня 2020 14:12
12.pdf
06 травня 2020 14:12
11.pdf
06 травня 2020 14:11
10.pdf
06 травня 2020 14:11
9.pdf
06 травня 2020 14:11
8.pdf
06 травня 2020 14:10
7.pdf
06 травня 2020 14:10
6.pdf
06 травня 2020 14:10
5.pdf
06 травня 2020 14:09
4.pdf
06 травня 2020 14:09
3.pdf
06 травня 2020 14:09
2.pdf
06 травня 2020 13:46
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД"

КЖРЕП №6

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД"
#42138777
Переможець 1 784 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 09:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД"
#42138777
1 784 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 13:46
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 15:28
Додатковий договір 5.pdf зміни до договору
23 березня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 09:55
Додатковий договір 4.pdf зміни до договору
19 січня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:26
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:19
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:16
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 12:14
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 16:16
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 10:08
Договір №315.pdf укладений
07 липня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 315
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни, а саме: пункт 3.1 додаткового договору №1 від 22.12.2020р. вилучено та пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 315
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору пролонговано на термін до 10.04.2021р., при цьому термін надання послуг до 31.03.2021р
Номер договору про закупівлю: 315
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору №315 у 2021 році становить 352 235 грн.
Номер договору про закупівлю: 315
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни, а саме Додаток 1 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 315
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 10 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 761 179,76
UAH (в тому числі ПДВ 293 529,96 UAH)