Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютерне обладнання для комп`ютерного класу
Очікувана вартість
109 800,00 UAH
UA-2020-04-06-000606-a bb0660313ec64aba9a30452ca08a3d5a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пузирей Андрій Миколайович

080445130767
schepl97@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Економіко-правовий ліцей ІІ-ІІІ ступенів міста .Києва
Код ЄДРПОУ: 24937510
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, Мілютенка 5-Б
Контактна особа: Пузирей Андрій Миколайович
080445130767,
schepl97@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 12:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 109 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 549,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп`ютерне обладнання для комп`ютерного класу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Мілютенка, 5-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2020  —  08 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп`ютерне обладнання для комп`ютерного класу Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000606-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 07 квітня 2020 09:23
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Код ДК 021:2015 30200000-1 «Компюторне обладнання та прилади»)за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 09:16
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що право Замовника передбачено ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». У даному випадку, авторизаційний лист від виробників системних блоків та моніторів надає додаткові гарантії поставки необхідного товару належної якості, а також зменшить рівень ризику поставки неякісних товарів. Тому, дана вимога, є перш за все, можливістю документального підтвердження надання учасником товарів належної якості та має на меті уникнути недобросовісних постачальників. Варто зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюється публічні закупівлі і вони мають рекомендаційний характер. Крім того, по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників та не можуть бути застосовані як прецедент.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 108 750,00
UAH з ПДВ
108 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 108 750,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 13:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
108 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 13:05
ДогДіавКомпРіш 108750 КОМП.pdf укладений
27 квітня 2020 12:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 108 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 125,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із введенням в дію 19.04.2020 року нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі" та внесенням змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП "ПРОЗОРО" від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами). Замовник прийняв рішення розірвати договір № 1-ДК від 24.04.2020 за згодою сторін і відмінити закупівлю з метою недопущення порушень законодавства з питань закупівель. При цьому відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, що ми і вказуємо.