Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп`ютерне обладнання для комп`ютерного класу
Очікувана вартість
109 800,00 UAH
UA-2020-04-06-000606-a ● bb0660313ec64aba9a30452ca08a3d5a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Економіко-правовий ліцей ІІ-ІІІ ступенів міста .Києва |
Код ЄДРПОУ: | 24937510 |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, Мілютенка 5-Б |
Контактна особа: |
Пузирей Андрій Миколайович 080445130767, schepl97@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2020 12:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 109 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 549,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп`ютерне обладнання для комп`ютерного класу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Мілютенка, 5-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 квітня 2020
—
08 травня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Комп`ютерне обладнання для комп`ютерного класу | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 12:03 |
Тендерна документація - комп'ютерний клас.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000606-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 07 квітня 2020 09:23
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Код ДК 021:2015 30200000-1 «Компюторне обладнання та прилади»)за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути
Згорнути
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Код ДК 021:2015 30200000-1 «Компюторне обладнання та прилади»)за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 09:16
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо, що право Замовника передбачено ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». У даному випадку, авторизаційний лист від виробників системних блоків та моніторів надає додаткові гарантії поставки необхідного товару належної якості, а також зменшить рівень ризику поставки неякісних товарів. Тому, дана вимога, є перш за все, можливістю документального підтвердження надання учасником товарів належної якості та має на меті уникнути недобросовісних постачальників. Варто зауважити, що рішення АМКУ, це не нормативні документи, якими регулюється публічні закупівлі і вони мають рекомендаційний характер. Крім того, по кожному з рішень проводяться індивідуальні засідання, які стосуються конкретних учасників, скаржників та замовників та не можуть бути застосовані як прецедент.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
108 750,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 13:05
|
ДогДіавКомпРіш 108750 КОМП.pdf | укладений |
27 квітня 2020 12:59
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
108 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 125,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із введенням в дію 19.04.2020 року нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі" та внесенням змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП "ПРОЗОРО" від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами). Замовник прийняв рішення розірвати договір № 1-ДК від 24.04.2020 за згодою сторін і відмінити закупівлю з метою недопущення порушень законодавства з питань закупівель. При цьому відповідно до частини першої статті 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, що ми і вказуємо. |