Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Лисичанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141928 |
Місцезнаходження: | 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62 |
Контактна особа: |
Ірина Трембак +380507044524 lisosvita-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2020 12:54 |
Очікувана вартість: | 663 786,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 318,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 10:54 |
ТД сардельки апр.2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 28 травня 2020 14:29
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-17-000048 ● bb7d35ad630440feabe46b4b3f0ddc05
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2020 № 40
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.06.2020 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-06-000598-b 06.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу UA-M-2020-06-17-000048) 22 червня 2020 о14год.20хв. Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області опубліковано висновки за результатами проведеного моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (сардельки вищого ґатунку) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-06-000598-b). За висновками Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області – надалі Держаудитслужба, Замовником порушено вимоги частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі) (питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника) та при розгляді тендерної пропозиції ФОП «Конєв Ігор Миколайович» порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону. Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник не згоден з висновками Держаудитслужби та вважає за потрібне надати наступні заперечення щодо виявлених порушень: 1. Щодо ненадання Замовником у п’ятиденний термін відповіді на вимогу учасника ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» від 27.05.2020 б/н (оприлюднена в електронній системі закупівель 28.05.2020 о 10год.30хв.) щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП «Конєв Ігор Миколайович», Замовник у п’ятиденний термін не надав відповідь, чим порушив вимоги частини третьої статті 30 Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом…, крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону (стаття 2 частина 2). Частиною 3 статті 30 Закону чітко регламентовано порядок подання учасником вимоги після здійснення оцінки тендерних пропозицій, а саме: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Інших випадків подання вимоги учасником, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників і оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Законом не встановлено. Таким чином, Законом чітко регламентовано подання учасником закупівлі вимоги: якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимога ФОП Здоровець С.В. без номеру від 27.05.2020 не містить жодної вимоги надати додаткову інформацію щодо відхилення його пропозиції, натомість учасником подано Вимогу (UA-2020-04-06-000598-b.b1) щодо оскарження визначення переможця. Тобто, вимога ФОП Здоровець С.В. не відповідає критеріям, встановленим ч.3 ст.30 Закону. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, подаються в порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 8 статті 18 Закону «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.» У Висновку Держаудитслужби зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: вимогу ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» про усунення порушення законодавства від 27.05.2020 б/н. Разом з тим, під час моніторингу не встановлено, що текст вимоги не відповідає нормам ч.3 ст.30 Закону. Крім того, вимогу подано 27.05.2020 о 10год.30хв., а останній (10-денний) строк оскарження рішення замовника щодо визначення переможця – 28.05.2020 11год.33хв. Тобто, замовник не мав навіть технічної змоги надати відповідь учаснику. Замовник заперечує, що допустив порушення частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП «Конєв Ігор Миколайович» умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Конєв Ігор Миколайович» встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, а саме: на вимогу, установлену додатком 3 до тендерної документації про надання на підтвердження наявності складських приміщень, в яких планується зберігання товару та відповідність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам, зокрема, відомостей стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, згідно наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019), учасником надано копію акту від 15.11.2019 № 902, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі - Акт). Відповідно до наданого Акту, за результатами проведеного Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області заходу державного нагляду, встановлено порушення вимог частини другої статті 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, а саме: в холодильній камері відсутній повірений термометр. У Висновку зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Лисичанської міської ради (далі – Замовник) від 06.04.2020, № 82/1; тендерні пропозиції ФОП «Здоровець Сергій Вікторович», ФОП «Конєв Ігор Миколайович». Виходячи із приписів висновку моніторингу, замовник вважає, що тендерна документація замовника і тендерна пропозиція учасника ФОП Конєва І.М. проаналізована однобічно та не в повному обсязі і не відповідає дійсним обставинам. Так, тендерною документацією Додатком 2 встановлені критерії і вимоги до учасника процедури закупівлі на відповідність статті 16 Закону. Відповідно до 1 критерію «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» учасник процедури закупівлі надав Довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, приміщень, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, згідно наведеної форми. У складі пропозиції учасника ФОП Конєв І.М. надано Додаток 2 (вих.№33 від 21.04.2020), в якому в таблиці зазначено наявність обладнання - чотири стаціонарних холодильних камери: Низькотемпературна стаціонарна холодильна камера ИФМА5ПБ10- 2-024-01; Низькотемпературна стаціонарна холодильна камера МВВ4-1-2; Середньотемпературна стаціонарна холодильна камера ФВ66500ККАЛ33644; Ссредньотемпературна стаціонарна холодильна камера 0РВ6 №46979. Крім цього, учасник має: Низькотемпературний холодильний ларь Electrolux Klasseesm; Сєредньотемпературна вітрина- холодильник Cold mastersMod СМТВ395; Середньотемпературна вітрина- холодильник СЕ № 03062. Тобто, виходячи з відомостей, наданих учасником, він має достатню кількість холодильного обладнання для зберігання товару, навіть з урахуванням припису в Акті Держпродслужби, що в холодильний камері відсутній повірений термометр (в одній із чотирьох). Відповідно до вимог тендерної документації Додатку 3 (технічні вимоги) пункту 1.2. учасником ФОП Конєв І.М. на підтвердження наявності складських приміщень, в яких планується зберігання товару та відповідність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам – надано визначені тендерною документації документи в повному обсязі: копію договору оренди складських приміщень і акт № 902 від 15.11.2019 Держпродслужби. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Конєв І.М. відповідає умовам тендерної документації, зазначеним у пункті 1.2. Додатку 3. Замовник заперечує, що допустив порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2020-06-24 14:05:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((встановлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону в частині не надання Замовником відповіді на вимогу учасника))
Оскарження в суді
Опис: | Позивач вважає Висновок протиправним, необґрунтованим, таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства. |
Дата публікації: | 07 липня 2020 |
Документи:
20 липня 2020 08:30
|
Електронний підпис |
20 липня 2020 08:29
|
Суд уточнений позов сардельки.pdf |
07 липня 2020 11:49
|
Суд сардельки 06.07.2020.pdf |
20 липня 2020 08:30
|
Електронний підпис |
07 липня 2020 11:51
|
Електронний підпис |
20 липня 2020 08:29
|
Суд уточнений позов сардельки.pdf |
07 липня 2020 11:49
|
Суд сардельки 06.07.2020.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
473 340,00
UAH з ПДВ
|
386 351,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
661 710,00
UAH з ПДВ
|
386 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" |
663 786,90
UAH з ПДВ
|
663 786,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2833400499 |
Відхилено |
386 351,70
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 11:46
|
|
ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2602704571 |
Переможець |
386 400,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 11:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2020 14:27
|
Додаткова угода 3 договір 119 02.11.2020.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2020 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2020 10:12
|
Додаткова угода 2 сардельки 05.10.2020.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2020 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2020 08:44
|
Додаткова угода 1 Конєв І.М. договір 119 23.09.2020.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2020 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 08:56
|
Договір сардельки Конєв І.М. 04.06.2020.pdf | укладений |
04 червня 2020 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 (раніше п.2 ч.4 ст.36) Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пунктів 3.3., 11.3. Договору, у зв'язку зі збільшенням ціна на товар на ринку та коливанням цін на товар, Сторони дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків від ціни, вказаної у договорі на момент його укладання та внести зміни до Специфікації, встановивши ціну за одиницю товару: - Сардельки вищого гатунку - 88,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області від 29.10.2020 №624, згідно пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 1.3., 3.2., 10.2.,11.3. Договору у зв’язку зі зменшенням обсягів видатків Замовнику на 2020рік, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору і обсяги закупівлі Товару та викласти пункт 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору без ПДВ становить: 280000,00грн. (двісті вісімдесят тисяч грн. 00коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |