Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М`ясопродукти (сардельки вищого гатунку)
Очікувана вартість
663 786,90 UAH
UA-2020-04-06-000598-b 092ad943684945afac222eb5d9d3aa9a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 23 квітня 2020 12:54
Очікувана вартість: 663 786,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 318,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4830 кілограми
Сардельки вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (21заклад загальної середньої освіти, 14 закладів дошкільної освіти, дошкільний підрозділ КЗ Лисичанський НВК «ЗОШ I-III ст. №3 – ДНЗ «Барвінок».)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 10:54
ТД сардельки апр.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000598-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2833400499
Дата подання: 27 травня 2020 10:30
Вимога
Оскарження визначення переможця
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

27 травня 2020 10:30
вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-06-000598-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2833400499
Дата подання: 28 травня 2020 14:29
Скарга
Тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 01.06.2020 № 10730.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 11:34

Документи подані скаржником

28 травня 2020 14:29
СКАРГА.pdf
28 травня 2020 14:29
квитанція.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-17-000048 ● bb7d35ad630440feabe46b4b3f0ddc05
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


17.06.2020 № 40

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 17.06.2020 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-04-06-000598-b 06.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу UA-M-2020-06-17-000048) 22 червня 2020 о14год.20хв. Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області опубліковано висновки за результатами проведеного моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (сардельки вищого ґатунку) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-06-000598-b). За висновками Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області – надалі Держаудитслужба, Замовником порушено вимоги частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі) (питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника) та при розгляді тендерної пропозиції ФОП «Конєв Ігор Миколайович» порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону. Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник не згоден з висновками Держаудитслужби та вважає за потрібне надати наступні заперечення щодо виявлених порушень: 1. Щодо ненадання Замовником у п’ятиденний термін відповіді на вимогу учасника ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» від 27.05.2020 б/н (оприлюднена в електронній системі закупівель 28.05.2020 о 10год.30хв.) щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП «Конєв Ігор Миколайович», Замовник у п’ятиденний термін не надав відповідь, чим порушив вимоги частини третьої статті 30 Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом…, крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону (стаття 2 частина 2). Частиною 3 статті 30 Закону чітко регламентовано порядок подання учасником вимоги після здійснення оцінки тендерних пропозицій, а саме: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Інших випадків подання вимоги учасником, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників і оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, Законом не встановлено. Таким чином, Законом чітко регламентовано подання учасником закупівлі вимоги: якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимога ФОП Здоровець С.В. без номеру від 27.05.2020 не містить жодної вимоги надати додаткову інформацію щодо відхилення його пропозиції, натомість учасником подано Вимогу (UA-2020-04-06-000598-b.b1) щодо оскарження визначення переможця. Тобто, вимога ФОП Здоровець С.В. не відповідає критеріям, встановленим ч.3 ст.30 Закону. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, подаються в порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 8 статті 18 Закону «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.» У Висновку Держаудитслужби зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: вимогу ФОП «Здоровець Сергій Вікторович» про усунення порушення законодавства від 27.05.2020 б/н. Разом з тим, під час моніторингу не встановлено, що текст вимоги не відповідає нормам ч.3 ст.30 Закону. Крім того, вимогу подано 27.05.2020 о 10год.30хв., а останній (10-денний) строк оскарження рішення замовника щодо визначення переможця – 28.05.2020 11год.33хв. Тобто, замовник не мав навіть технічної змоги надати відповідь учаснику. Замовник заперечує, що допустив порушення частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2.Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП «Конєв Ігор Миколайович» умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Конєв Ігор Миколайович» встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, а саме: на вимогу, установлену додатком 3 до тендерної документації про надання на підтвердження наявності складських приміщень, в яких планується зберігання товару та відповідність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам, зокрема, відомостей стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, згідно наказу Міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019), учасником надано копію акту від 15.11.2019 № 902, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі - Акт). Відповідно до наданого Акту, за результатами проведеного Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області заходу державного нагляду, встановлено порушення вимог частини другої статті 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, а саме: в холодильній камері відсутній повірений термометр. У Висновку зазначено, що під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти Лисичанської міської ради (далі – Замовник) від 06.04.2020, № 82/1; тендерні пропозиції ФОП «Здоровець Сергій Вікторович», ФОП «Конєв Ігор Миколайович». Виходячи із приписів висновку моніторингу, замовник вважає, що тендерна документація замовника і тендерна пропозиція учасника ФОП Конєва І.М. проаналізована однобічно та не в повному обсязі і не відповідає дійсним обставинам. Так, тендерною документацією Додатком 2 встановлені критерії і вимоги до учасника процедури закупівлі на відповідність статті 16 Закону. Відповідно до 1 критерію «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» учасник процедури закупівлі надав Довідку про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, приміщень, які перебувають на балансі або за договором оренди/найму, згідно наведеної форми. У складі пропозиції учасника ФОП Конєв І.М. надано Додаток 2 (вих.№33 від 21.04.2020), в якому в таблиці зазначено наявність обладнання - чотири стаціонарних холодильних камери: Низькотемпературна стаціонарна холодильна камера ИФМА5ПБ10- 2-024-01; Низькотемпературна стаціонарна холодильна камера МВВ4-1-2; Середньотемпературна стаціонарна холодильна камера ФВ66500ККАЛ33644; Ссредньотемпературна стаціонарна холодильна камера 0РВ6 №46979. Крім цього, учасник має: Низькотемпературний холодильний ларь Electrolux Klasseesm; Сєредньотемпературна вітрина- холодильник Cold mastersMod СМТВ395; Середньотемпературна вітрина- холодильник СЕ № 03062. Тобто, виходячи з відомостей, наданих учасником, він має достатню кількість холодильного обладнання для зберігання товару, навіть з урахуванням припису в Акті Держпродслужби, що в холодильний камері відсутній повірений термометр (в одній із чотирьох). Відповідно до вимог тендерної документації Додатку 3 (технічні вимоги) пункту 1.2. учасником ФОП Конєв І.М. на підтвердження наявності складських приміщень, в яких планується зберігання товару та відповідність умов, в яких зберігається товар, санітарно-епідеміологічним нормам – надано визначені тендерною документації документи в повному обсязі: копію договору оренди складських приміщень і акт № 902 від 15.11.2019 Держпродслужби. Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Конєв І.М. відповідає умовам тендерної документації, зазначеним у пункті 1.2. Додатку 3. Замовник заперечує, що допустив порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-06-24 14:05:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((встановлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону в частині не надання Замовником відповіді на вимогу учасника))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позивач вважає Висновок протиправним, необґрунтованим, таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата публікації: 07 липня 2020

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 473 340,00
UAH з ПДВ
386 351,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 661 710,00
UAH з ПДВ
386 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ" 663 786,90
UAH з ПДВ
663 786,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 15:18
Електронний підпис
23 квітня 2020 15:16
пропозиція нова.pdf
22 квітня 2020 16:51
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:49
тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 16:49
довідка щодо тари.pdf
22 квітня 2020 16:49
щодо тари.pdf
22 квітня 2020 16:49
опис.pdf
22 квітня 2020 16:49
гарантійний лист.pdf
22 квітня 2020 16:49
технічні вимоги.pdf
22 квітня 2020 16:49
акт держ. контролю.pdf
22 квітня 2020 16:49
потужності.pdf
22 квітня 2020 16:49
квитанція.pdf
22 квітня 2020 16:49
договор оренди складу.pdf
22 квітня 2020 16:49
довідка мтб.pdf
22 квітня 2020 16:49
довкілля.pdf
22 квітня 2020 16:49
санкції.pdf
22 квітня 2020 16:49
довідки щодо ст 17.pdf
22 квітня 2020 16:49
щодо підпису.pdf
22 квітня 2020 16:49
щодо ліцензії.pdf
22 квітня 2020 16:49
персональні дані.pdf
22 квітня 2020 16:49
щодо представника.pdf
22 квітня 2020 16:49
паспорт, код.pdf
22 квітня 2020 16:49
щодо повноваження.pdf
22 квітня 2020 16:49
довідка щодо рахунку.pdf
22 квітня 2020 16:49
виписка.pdf
22 квітня 2020 16:49
довідка з банку.pdf
22 квітня 2020 16:49
реестр.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 14:40
Відповідь.pdf
27 травня 2020 14:40
Запит.jpg
19 травня 2020 15:57
Електронний підпис
19 травня 2020 15:56
Довідка МВС Конев.pdf
19 травня 2020 15:56
Довідка ДПС Конєв.PDF
08 травня 2020 16:46
Електронний підпис
22 квітня 2020 16:01
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:59
Щодо дозволу, ліцензії.pdf
22 квітня 2020 15:59
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2020 15:59
Зміст пропозиції.pdf
22 квітня 2020 15:59
ЕКСПЛУАТ ДОЗВІЛ.pdf
22 квітня 2020 15:59
Додаток 9.pdf
22 квітня 2020 15:59
Додаток 8.pdf
22 квітня 2020 15:59
Додаток 7.pdf
22 квітня 2020 15:59
Додаток 6.pdf
22 квітня 2020 15:59
Додаток 4.pdf
22 квітня 2020 15:59
Додаток 3.pdf
22 квітня 2020 15:59
Додаток 2.pdf
22 квітня 2020 15:59
Договір оренди склад.pdf
22 квітня 2020 15:59
Довідка санкції.pdf
22 квітня 2020 15:59
Гарантія якості.pdf
22 квітня 2020 15:59
Гарантія тара.pdf
22 квітня 2020 15:59
гарантія Додаток 5.pdf
22 квітня 2020 15:59
Акт №447.PDF

Публічні документи

21 квітня 2020 11:58
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:48
Довідка ст 17.PDF
16 квітня 2020 10:42
ПАСПОРТ ИНН.pdf
16 квітня 2020 10:42
ВИТЯГ ЄД НАЛОГ.pdf
16 квітня 2020 10:42
ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "ЗБОРОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
Відхилено 386 351,70
UAH з ПДВ
08 травня 2020 11:46
ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2602704571
Переможець 386 400,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 11:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2602704571

№ рішення у справі

70/123-р/к

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОНЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2602704571
386 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:47
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:27
Додаткова угода 3 договір 119 02.11.2020.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 14:26
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 10:12
Додаткова угода 2 сардельки 05.10.2020.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 08:44
Додаткова угода 1 Конєв І.М. договір 119 23.09.2020.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 08:43
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 08:56
Договір сардельки Конєв І.М. 04.06.2020.pdf укладений
04 червня 2020 08:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 (раніше п.2 ч.4 ст.36) Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пунктів 3.3., 11.3. Договору, у зв'язку зі збільшенням ціна на товар на ринку та коливанням цін на товар, Сторони дійшли згоди змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків від ціни, вказаної у договорі на момент його укладання та внести зміни до Специфікації, встановивши ціну за одиницю товару: - Сардельки вищого гатунку - 88,00 грн
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розпорядженням керівника військово-цивільної адміністрації міста Лисичанськ Луганської області від 29.10.2020 №624, згідно пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 1.3., 3.2., 10.2.,11.3. Договору у зв’язку зі зменшенням обсягів видатків Замовнику на 2020рік, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору і обсяги закупівлі Товару та викласти пункт 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору без ПДВ становить: 280000,00грн. (двісті вісімдесят тисяч грн. 00коп.)
Номер договору про закупівлю: 119
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 279 788,80
UAH