Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15320000-7 Фруктові та овочеві соки
Очікувана вартість
61 200,00 UAH
UA-2020-04-06-000335-c ● de0ebd844d9043e893eafa20e1a76d97
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01986380 |
Місцезнаходження: | 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41 |
Контактна особа: |
Ахмедова Дарина Сергіївна 096-098-48-22 onko2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 14:49 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 61 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 306,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Сік фруктовий з мякоттю фас.
Сік фруктовий з мякоттю фас.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 л.
Сік фруктовий з мякоттю фас.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50048, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за наданий Товар здійснюються за фактом надання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 12:29 |
ДКТ_сік.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000335-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спарта 2015, Код ЄДРПОУ:39625877
Дата подання: 22 квітня 2020 13:06
Щодо відхилення цінової пропозиції
Доброго дня!
Шановний Замовнику, ТОВ "СПАРТА 2015" не згодне з Вашим рішенням про відхилення нашої цінової пропозиції.
По-перше: Протокол оцінки цінових пропозицій (допорогової закупівлі) суперечить своєму логічному змісту, а саме в п. 6 Протоколу Замовник керується Дорученням Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель»): на підставі Доручення Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель») повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону (або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему (в сканованому вигляді) усі кваліфікаційні документи, які вимагав Замовник, АЛЕ згідно вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії наступних документів:
- Цінову пропозицію (згідно додатка №1 до оголошення) у вигляді сканованої копії;
- Статут (у останній редакції) – 1,2 та остання сторінки;
- Копію виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) або свідоцтво про державну реєстрацію;
- Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ, свідоцтво про сплату єдиного податку;
- Копія паспорту та ідентифікаційного коду (для фізичних осіб - підприємців);
- Документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (ця вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб);
- Довідку, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));
- Копію особистої медичної книжки водія (експедитора), які будуть здійснювати безпосереднє постачання предмета закупівлі;
- Копію документа про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію, або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов'язковій сертифікації тощо);
- Гарантійний лист щодо поставки товару;
- Гарантійний лист щодо збільшення ціни, у разі коливання ціни такого товару на ринку можливе не раніше, ніж через 90 календарних днів з дати укладення Договору. Наступна зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у сторону збільшення у разі коливання ціни такого товару на ринку можливе не раніше, ніж через 90 календарних днів з дня попередньої зміни ціни у сторону збільшення;
- Гарантійний лист щодо зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін.
- Згода з технічними вимогами (згідно додатку 2)
- Згода з проектом договору (згідно додатку 3).
По-друге: Замовник не зазначив, що не виконання даної вимоги призведе до відхилення цінової пропозиції Учасників.
По-третє: Натомість Замовник червоним кольором звертає увагу Учасників та застерігає їх :
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте!!! ТОВ "СПАРТА 2015" дану вимогу виконало та надало в складі своєї цінової пропозиції всі кваліфікаційні документи, які вимагав Замовник.
Отже, враховуючи вищезазначене вважаємо рішення Протоколу по відхиленню цінової пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» безпідставним та суперечливим.
Шановний Замовнику! Звертаємося до Вас з проханням анулювати своє рішення по відхиленню пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015»
З повагою
директор ТОВ "СПАРТА 2015"
Андріасян М.А.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, ТОВ "СПАРТА 2015" не згодне з Вашим рішенням про відхилення нашої цінової пропозиції.
По-перше: Протокол оцінки цінових пропозицій (допорогової закупівлі) суперечить своєму логічному змісту, а саме в п. 6 Протоколу Замовник керується Дорученням Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель»): на підставі Доручення Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель») повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону (або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему (в сканованому вигляді) усі кваліфікаційні документи, які вимагав Замовник, АЛЕ згідно вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії наступних документів:
- Цінову пропозицію (згідно додатка №1 до оголошення) у вигляді сканованої копії;
- Статут (у останній редакції) – 1,2 та остання сторінки;
- Копію виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) або свідоцтво про державну реєстрацію;
- Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ, свідоцтво про сплату єдиного податку;
- Копія паспорту та ідентифікаційного коду (для фізичних осіб - підприємців);
- Документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (ця вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб);
- Довідку, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));
- Копію особистої медичної книжки водія (експедитора), які будуть здійснювати безпосереднє постачання предмета закупівлі;
- Копію документа про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію, або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов'язковій сертифікації тощо);
- Гарантійний лист щодо поставки товару;
- Гарантійний лист щодо збільшення ціни, у разі коливання ціни такого товару на ринку можливе не раніше, ніж через 90 календарних днів з дати укладення Договору. Наступна зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у сторону збільшення у разі коливання ціни такого товару на ринку можливе не раніше, ніж через 90 календарних днів з дня попередньої зміни ціни у сторону збільшення;
- Гарантійний лист щодо зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін.
- Згода з технічними вимогами (згідно додатку 2)
- Згода з проектом договору (згідно додатку 3).
По-друге: Замовник не зазначив, що не виконання даної вимоги призведе до відхилення цінової пропозиції Учасників.
По-третє: Натомість Замовник червоним кольором звертає увагу Учасників та застерігає їх :
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте!!! ТОВ "СПАРТА 2015" дану вимогу виконало та надало в складі своєї цінової пропозиції всі кваліфікаційні документи, які вимагав Замовник.
Отже, враховуючи вищезазначене вважаємо рішення Протоколу по відхиленню цінової пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» безпідставним та суперечливим.
Шановний Замовнику! Звертаємося до Вас з проханням анулювати своє рішення по відхиленню пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015»
З повагою
директор ТОВ "СПАРТА 2015"
Андріасян М.А.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 10:21
Керуючись Дорученням Голови ДОДА, Ви не надали цінову пропозицію до початку аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Спарта 2015 |
31 104,00
UAH з ПДВ
|
27 559,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Лях Серафим Антонович " |
51 096,00
UAH з ПДВ
|
27 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
36 000,00
UAH з ПДВ
|
30 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОПОВИЧ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ " |
32 400,00
UAH з ПДВ
|
32 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВІДАЛЬ" |
48 528,00
UAH з ПДВ
|
48 528,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Спарта 2015 #39625877 |
Відхилено |
27 559,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 15:49
|
ФОП "Лях Серафим Антонович " #2355417730 |
Переможець |
27 600,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:28
|
ду1_54.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 14:20
|
дог54_Лях_сік.pdf | укладений |
28 квітня 2020 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 54 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |