Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15320000-7 Фруктові та овочеві соки
Очікувана вартість
61 200,00 UAH
UA-2020-04-06-000335-c de0ebd844d9043e893eafa20e1a76d97
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ахмедова Дарина Сергіївна

096-098-48-22 onko2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Ахмедова Дарина Сергіївна
096-098-48-22
onko2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2020 16:00
Початок аукціону: 15 квітня 2020 14:49
Початок аукціону: 15 квітня 2020 14:49
Очікувана вартість: 61 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 306,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Сік фруктовий з мякоттю фас.

Сік фруктовий з мякоттю фас.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 л.
Сік фруктовий з мякоттю фас.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за наданий Товар здійснюються за фактом надання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 12:29
ДКТ_сік.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000335-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спарта 2015, Код ЄДРПОУ:39625877
Дата подання: 22 квітня 2020 13:06
Щодо відхилення цінової пропозиції
Доброго дня!
Шановний Замовнику, ТОВ "СПАРТА 2015" не згодне з Вашим рішенням про відхилення нашої цінової пропозиції.
По-перше: Протокол оцінки цінових пропозицій (допорогової закупівлі) суперечить своєму логічному змісту, а саме в п. 6 Протоколу Замовник керується Дорученням Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель»): на підставі Доручення Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель») повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону (або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему (в сканованому вигляді) усі кваліфікаційні документи, які вимагав Замовник, АЛЕ згідно вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії наступних документів:
- Цінову пропозицію (згідно додатка №1 до оголошення) у вигляді сканованої копії;
- Статут (у останній редакції) – 1,2 та остання сторінки;
- Копію виписки (або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності) або свідоцтво про державну реєстрацію;
- Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ, свідоцтво про сплату єдиного податку;
- Копія паспорту та ідентифікаційного коду (для фізичних осіб - підприємців);
- Документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (ця вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб);
- Довідку, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон));
- Копію особистої медичної книжки водія (експедитора), які будуть здійснювати безпосереднє постачання предмета закупівлі;
- Копію документа про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію, або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов'язковій сертифікації тощо);
- Гарантійний лист щодо поставки товару;
- Гарантійний лист щодо збільшення ціни, у разі коливання ціни такого товару на ринку можливе не раніше, ніж через 90 календарних днів з дати укладення Договору. Наступна зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у сторону збільшення у разі коливання ціни такого товару на ринку можливе не раніше, ніж через 90 календарних днів з дня попередньої зміни ціни у сторону збільшення;
- Гарантійний лист щодо зменшення цін на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін.
- Згода з технічними вимогами (згідно додатку 2)
- Згода з проектом договору (згідно додатку 3).

По-друге: Замовник не зазначив, що не виконання даної вимоги призведе до відхилення цінової пропозиції Учасників.
По-третє: Натомість Замовник червоним кольором звертає увагу Учасників та застерігає їх :
У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте!!! ТОВ "СПАРТА 2015" дану вимогу виконало та надало в складі своєї цінової пропозиції всі кваліфікаційні документи, які вимагав Замовник.
Отже, враховуючи вищезазначене вважаємо рішення Протоколу по відхиленню цінової пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015» безпідставним та суперечливим.
Шановний Замовнику! Звертаємося до Вас з проханням анулювати своє рішення по відхиленню пропозиції ТОВ «СПАРТА 2015»



З повагою
директор ТОВ "СПАРТА 2015"
Андріасян М.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 10:21
Керуючись Дорученням Голови ДОДА, Ви не надали цінову пропозицію до початку аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Спарта 2015 31 104,00
UAH з ПДВ
27 559,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Лях Серафим Антонович " 51 096,00
UAH з ПДВ
27 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 36 000,00
UAH з ПДВ
30 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВИЧ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ " 32 400,00
UAH з ПДВ
32 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 48 528,00
UAH з ПДВ
48 528,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 15:29
гарантійний лист.PDF
16 квітня 2020 15:29
27 90.pdf
16 квітня 2020 15:29
2790 тех паспорт.pdf
16 квітня 2020 15:29
Гришенков.pdf
16 квітня 2020 15:29
Мед книга Маранди.pdf
16 квітня 2020 15:29
Дані про тов.pdf
16 квітня 2020 15:26
Витяг(ПДВ).PDF
16 квітня 2020 15:26
Наказ.PDF
16 квітня 2020 15:26
договір сік.PDF
16 квітня 2020 15:26
тех вимоги сік.PDF
16 квітня 2020 15:26
щодо сан паспортів.PDF
16 квітня 2020 15:07
Цінова сік.PDF
14 квітня 2020 15:59
Виписка ЕДРПОУ.PDF
14 квітня 2020 15:59
Статут Н.pdf
14 квітня 2020 15:59
декларація соки.PDF
14 квітня 2020 15:59
згода договір.PDF

Публічні документи

10 квітня 2020 07:47
якісне сік.pdf
10 квітня 2020 07:47
цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2020 07:47
технічні вимоги.pdf
10 квітня 2020 07:47
проект договору.pdf
10 квітня 2020 07:47
графік.pdf
10 квітня 2020 07:47
Техпаспорт авто.pdf
10 квітня 2020 07:47
санобробка.pdf
10 квітня 2020 07:47
Паспорт, ІНН.pdf
10 квітня 2020 07:47
Медична карта.pdf
10 квітня 2020 07:47
лист пояснення щодо ISO.pdf
10 квітня 2020 07:47
договір оренди авто.pdf
10 квітня 2020 07:47
гарантійний лист.pdf
10 квітня 2020 07:47
Водійське посвідчення.pdf
10 квітня 2020 07:47
Витяг.pdf
10 квітня 2020 07:47
Витяг з держ.реєстру.pdf
10 квітня 2020 07:47
Виписка з держ.реєстру.pdf
10 квітня 2020 07:47
Акт_обстеження.pdf
10 квітня 2020 07:47
Акт_НАССР.pdf
10 квітня 2020 07:47
акт на авто.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 18:54
ТД-сік.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 14:12
СОКИ.rar

Публічні документи

09 квітня 2020 18:48
Електронний підпис
09 квітня 2020 18:28
Статут ТОВ АВІДАЛЬ.pdf
09 квітня 2020 18:28
Паспорт Код Ф.Н.Н..pdf
09 квітня 2020 18:28
ОПИС документів.pdf
09 квітня 2020 18:28
Відомості з ЄДРПО.pdf
09 квітня 2020 18:28
Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2020 18:28
Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 квітня 2020 18:28
Виписка з ЄДРПО.pdf
09 квітня 2020 18:28
4 ОМК.pdf
09 квітня 2020 18:28
3 Технічні вимоги.pdf
09 квітня 2020 18:28
3 ISO 22000 Вімарк-Україна.pdf
09 квітня 2020 18:28
3 ISO 22000 АВІДАЛЬ.pdf
09 квітня 2020 18:28
3 ISO 9001 Вітмарк-Україна.pdf
09 квітня 2020 18:28
3 ISO 9001 АВІДАЛЬ.pdf
09 квітня 2020 18:28
2 Погодження договору.pdf
09 квітня 2020 18:28
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Спарта 2015

ФОП "Лях Серафим Антонович "

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП "ПОПОВИЧ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ "

ТОВ "АВІДАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Спарта 2015
#39625877
Відхилено 27 559,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 15:49
ФОП "Лях Серафим Антонович "
#2355417730
Переможець 27 600,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 16:15

Документи

21 квітня 2020 15:48
Електронний підпис
21 квітня 2020 15:47
скріншот.png

Документи

21 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:12
ПРОТОКОЛ сік.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Лях Серафим Антонович "
#2355417730
27 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2020 16:13
Електронний підпис
21 квітня 2020 16:12
ПРОТОКОЛ сік.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:56
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:28
ду1_54.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 14:20
дог54_Лях_сік.pdf укладений
28 квітня 2020 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 27 594,25
UAH