Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV:2008) електрична енергія - 09310000-5
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-04-06-000171-b 851158cb9ccc4e8ab116c8d2dd7f975e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Стоянова

+380679787950 tepliza.silrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Теплицька сільська рада Арцизького району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04377428
Місцезнаходження: 68421, Україна , Одеська обл., Арцизький район, село Теплиця, вул. Центральна, буд. 135
Контактна особа: Тетяна Стоянова
+380679787950
tepliza.silrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Закон України "Про публічні закупівлі" п.2 ч.2 ст. 35

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 10:43
Оскарження наміру укласти договір: 12 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110785 кіловат-година
Код ДК 021:2015 (CPV:2008) електрична енергія - 09310000-5 (джерело фінансування: місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

06 квітня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 09:30
протокол.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-23-000033 ● 11c488d93e0d4c7f8c70f2ac67f1debb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020 17:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.04.2020 Одеса № 107

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 23.04.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 23.04.2020




Начальник Олег МУРАТОВ


Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 23.04.2020 № 107
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2020-04-06-000171-b 06.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання умов моніторингу Державної аудиторської служби України Південного офісу держаудитслужби порушення усуненено, договір розірвано.

2020-05-15 14:26:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2020-05-15 15:15:41

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42114410
Переможець 268 479,56
UAH з ПДВ
06 квітня 2020 10:43

Документи

06 квітня 2020 10:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 10:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42114410
268 479,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2020 10:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 14:21
додаткова угода 001.jpg укладений
15 травня 2020 14:19
додаткова угода.jpg укладений
15 травня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 14:33
додаток 1.jpg зміни до договору
12 травня 2020 14:31
додаток 1 001.jpg зміни до договору
12 травня 2020 14:31
додаток 2.jpg зміни до договору
12 травня 2020 14:31
додаток 3.jpg зміни до договору
12 травня 2020 14:31
додаток 4.jpg зміни до договору
12 травня 2020 14:31
додаток 4 001.jpg зміни до договору
12 травня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 08:25
договір.jpg укладений
13 квітня 2020 08:23
договір 001.jpg укладений
13 квітня 2020 08:23
договір 002.jpg укладений
13 квітня 2020 08:23
договір 003.jpg укладений
13 квітня 2020 08:23
договір 004.jpg укладений
13 квітня 2020 08:23
договір 005.jpg укладений
13 квітня 2020 08:23
договір 006.jpg укладений
13 квітня 2020 08:23
договір 007.jpg укладений
13 квітня 2020 08:23
договір 008.jpg укладений
13 квітня 2020 08:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 53
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 625,87
UAH (в тому числі ПДВ 5 770,97 UAH)
Причини розірвання договору: Виконання умов висновку по моніторингу