Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2020-04-06-000138-a a828e91b12174910a2e57bd4f16eac49
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лисовець Роман Євгенійович

380442350787 lysovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25695762
Вебсайт: http://dsk.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 50-Б
Контактна особа: Лисовець Роман Євгенійович
380442350787
lysovets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2020 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 14:14
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 985,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Хрещатик, 50-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 10:04
Оголошення пк 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 07 квітня 2020 14:06
Дата відповіді: 08 квітня 2020 10:33
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учасник! Тендерна пропозиція повинна відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, вказаних в оголошенні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-06-000138-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 07 квітня 2020 08:40
1
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації
закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2020 09:16
Шановний учасник!

На території України є значна кількість неякісного нелегального обладнання (в обхід митного контрою), яке не має офіційної (авторизованої) сервісної підтримки та гарантійного обслуговування. Наявність підтвердження щодо легального походження товару від виробника надає додаткові гарантії щодо постачання товару, який розповсюджується згідно з правилами виробника (ці правила можуть бути різні відповідно до регіону поставки) та подальшого його сервісного обслуговування на території України.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля відбувається за процедурою допорогових закупівель, котрі здійснюються за принципами, зазначеними у статті 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" 178 200,00
UAH з ПДВ
165 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 187 524,00
UAH з ПДВ
165 474,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМПЛА" 196 836,00
UAH з ПДВ
196 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 19:43
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:43
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:42
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:42
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:42
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:42
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:42
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:42
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:42
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:56
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:54
Технічна специфікація.pdf
10 квітня 2020 15:54
Авторизаційний лист.pdf
10 квітня 2020 15:54
Цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2020 15:54
Витяг з ЭДР 01.04.2020.pdf
10 квітня 2020 15:54
Витяг ДФС 06.04.20.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 14:30
Цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2020 14:30
Довідки_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСАП ПРО"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "СІМПЛА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО"
#42900774
Відхилено 165 400,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 12:21
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 165 474,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 13:49
ТОВ "СІМПЛА"
#40550391
Переможець 196 836,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 17:16

Документи

16 квітня 2020 12:20
Протокол Асап Про.docx

Документи

16 квітня 2020 13:49
Протокол Компаком.docx

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМПЛА"
#40550391
196 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 травня 2020 11:46
Коментар щодо відміни: В зв'язку з введенням в дію нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі".