Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сік фруктовий в заклади освіти
Очікувана вартість
1 380 000,00 UAH
UA-2020-04-06-000002-a ● 3029bc70791046b2bfefe7914e0ce48a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2020 03:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 13:29 |
Очікувана вартість: | 1 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Сік фруктовий в заклади освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46000 літр
Сік фруктовий в заклади освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника на підставі накладних виписаних Постачальником протягом 14 банківських днів після отримання Товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2020 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2020 13:46 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поставки
Дата подання: 07 квітня 2020 09:26
Дата відповіді: 11 квітня 2020 22:33
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Доброго дня. Проект договору в п. 5.1. містить інформацію щодо графіку, кількості постачання товару, а саме: Поставка товару здійснюється частинами відповідно до письмових заявок від закладів освіти (Додаток № 2 до Договору). Заявка має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. Поставка товара здійснюється в робочі дні з 6-00 до 17-00. Замовлення Товару по кількості залежить від кількості дітей, що відвідують заклад. Тому кількість Товару буде різною. Графік поставок буде визначено з Учасником-Переможцем при підписанні договору. Поставка буде здійснюватись приблизно 1 раз на тиждень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000002-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "САНДОРА", Код ЄДРПОУ:22430008
Дата подання: 07 квітня 2020 12:03
Вимога, щодо усунення дискримінаційних умов.
Шановний Замовнику! Детальний опис Вимоги викладений у файлі, що додається.
Скасована
Дата: 07 квітня 2020 12:11
Причина: корректировка требования
Номер вимоги: UA-2020-04-06-000002-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "САНДОРА", Код ЄДРПОУ:22430008
Дата подання: 07 квітня 2020 12:19
Вимога, щодо усунення дискримінаційних умов
Шановний Замовнику! Детальний опис вимоги викладений у листі, що додається.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2020 05:55
Всі перелічені вимоги не є дискримінвйцними, так як всі ці документи можуть отримати любий Учасник. Також зазначаємо що відсутня інформація про те що Замовник не має право вимагати ці документи. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Мінекономрозвитку щороку до 20 січня та, додатково в разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на своєму веб-порталі. Станом на сьогодні МЕРТУ надало роз’яснення (лист № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019) щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. В переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним відсутня інформація щодо реєстру інформації з ДПСУ про відкриті рахунки юридичних/фізичних осіб.
Закон України "Про публічні закупівлі" не містить іінформації щодо такої закупівлі як "конкурсні торги".
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Мінекономрозвитку щороку до 20 січня та, додатково в разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на своєму веб-порталі. Станом на сьогодні МЕРТУ надало роз’яснення (лист № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019) щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. В переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним відсутня інформація щодо реєстру інформації з ДПСУ про відкриті рахунки юридичних/фізичних осіб.
Закон України "Про публічні закупівлі" не містить іінформації щодо такої закупівлі як "конкурсні торги".
Щодо дискримінації в тендерній документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА" |
786 600,00
UAH з ПДВ
|
524 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СП "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВ |
701 040,00
UAH з ПДВ
|
593 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” |
1 104 000,00
UAH з ПДВ
|
1 104 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Руол Стандарт" |
1 214 400,00
UAH з ПДВ
|
1 214 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю "ЕКО-СФЕРА" #32320552 |
Переможець |
524 400,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 04:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:32
|
475.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 12:50
|
475 договір.pdf | укладений |
20 травня 2020 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 475 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |