Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи ((«Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасаду, фундаменту (термосанація) головного корпусу КНП «Київського міського центру крові» за адресою: вул. М.Берлинського, 12, 04060») код ДК 021:2015 – 45450000-6))
Очікувана вартість
13 328 900,00 UAH
UA-2020-04-05-000022-a 02d4270f3d8a430a9925e7ccf2e05f78
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мулярчук Оксана

380444671842 kmck20@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові" виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42427142
Місцезнаходження: 04060, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, будинок 12
Контактна особа: Мулярчук Оксана
380444671842
kmck20@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2020 19:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 14:34
Очікувана вартість: 13 328 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399 867,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи ((«Капітальний ремонт покрівлі, утеплення фасаду, фундаменту (термосанація) головного корпусу КНП «Київського міського центру крові» за адресою: вул. М.Берлинського, 12, 04060») код ДК 021:2015 – 45450000-6))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Робіт (їх частини) здійснюється в межах та за наявності відповідного бюджетного фінансування, про що у випадку асигнування та виділення коштів у поточному році укладається додатковий договір на суму бюджетних асигнувань поточного року згідно з Планом фінансування будівництва (Додаток № 3 до Договору) за умови виконання Робіт згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності відповідних бюджетних коштів на оплату Робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2020 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2020 19:29
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
05 квітня 2020 19:28
додаток_1_пропоз.pdf
05 квітня 2020 19:28
Оголошення про заплановану закупівлю 1.pdf
05 квітня 2020 19:27
Додаток_2_Квалiфiкацiя.pdf
05 квітня 2020 19:27
Проект договору дод 5 - копия.pdf
05 квітня 2020 19:27
ТД.pdf
05 квітня 2020 19:27
додаток_4_тех_вимоги.pdf
05 квітня 2020 19:27
Додаток_2_Квалiфiкацiя.pdf
05 квітня 2020 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2020 19:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2020 19:29
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
05 квітня 2020 19:28
додаток_1_пропоз.pdf
05 квітня 2020 19:28
Оголошення про заплановану закупівлю 1.pdf
05 квітня 2020 19:27
Додаток_2_Квалiфiкацiя.pdf
05 квітня 2020 19:27
Проект договору дод 5 - копия.pdf
05 квітня 2020 19:27
ТД.pdf
05 квітня 2020 19:27
додаток_4_тех_вимоги.pdf
05 квітня 2020 19:27
Додаток_2_Квалiфiкацiя.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-05-000022-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ЕКСПОРТА, Код ЄДРПОУ:42464713
Дата подання: 10 квітня 2020 22:13
Клас наслідків об'єкта будівництва
Доброго дня, шановний тендерний комітет. Відповідно до пункту 16 Додатку № 4 до тендерної документації у ціні своєї пропозиції претендент враховує економічно обґрунтований прибуток, що його він планує отримати від виконання робіт, які пропонуються. Розмір кошторисного прибутку, якщо він планується, залежить від ряду факторів, наведених у 6.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, та приймається з урахуванням усереднених показників, наведених у додатку Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, з урахуванням обмежень, встановлених законодавством. Розмір прибутку залежить від класу наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва, складності виконання будівельних робіт, строків будівництва, умов його фінансування, кон’єктури ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних виконати роботи по об’єкту замовлення в даному регіоні. Базою для обчислення прибутку є загальна кошторисна трудомісткість, поняття якої наведено у 6.1.4 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, але не більше ніж зазначено в затвердженій в установленому порядку кошторисній документації. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі.
Проте, тендерна документація не містить інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва, що унеможливлює врахування у ціні тендерної пропозиції економічно обґрунтованого прибутку у відповідності до пункту 16 Додатку № 4 до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 8 Додатку № 4 до тендерної документації учасник повинен надати скановану копію, з оригіналу документа, ліцензії на здійснення будівництва об’єктів. У разі якщо чинним законодавством не передбачено отримання ліцензії на виконання даного виду робіт Учасник за власноручним підписом надає лист - пояснення в довільній формі, в якому зазначаються підстави ненадання вищезазначених документів із зазначенням норм чинного законодавства.
Відповідно до пункту 9 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Проте, враховуючи те, що тендерна документація не містить інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва, неможливо визначити чи підлягають ліцензуванню роботи, які є предметом даної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом внесення інформації про клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва для належної підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 квітня 2020 14:56
Відхилити Вимогу в зв’язку з тим, що:
- згідно проектно кошторисної документації об’єкт відноситься до класу наслідків СС 2;
- внесення змін є недоцільним, зважаючи на те, що кожен Учасник має право ознайомитись як з об’єктом так і з проектно - кошторисною документацією.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПОРТА 12 071 346,23
UAH з ПДВ
11 671 479,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕТАЛ ПРО" 12 929 033,00
UAH з ПДВ
12 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 11:30
Довідка стаття 17.pdf
25 травня 2020 15:24
Тендерна пропозиція.pdf
25 травня 2020 15:24
Тендерна пропозиція 2.pdf
25 травня 2020 15:24
Довідка про корупцію.pdf
25 травня 2020 15:24
Довідка про корупцію.pdf
25 травня 2020 15:24
Довідка МВС.pdf
25 травня 2020 15:24
Аналіз цін.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ОС_2-1_відомість.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ОС_2-1.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ИВР.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ДЦ_ПОЯСНЮВАЛЬНА.pdf
25 травня 2020 15:24
18_ДЦ_ДЦ.pdf
21 квітня 2020 11:59
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:58
203_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
21 квітня 2020 11:30
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:27
203_ДЦ_ДЦ.pdf
21 квітня 2020 11:27
29. Тендерна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 11:27
32. Довідка МТБ.pdf
21 квітня 2020 11:27
203_ДЦ_ВОБ.pdf
21 квітня 2020 11:26
203_ДЦ_ДФ_2-1-4.pdf
21 квітня 2020 11:26
203_ДЦ_ИВРОБ_2-1.pdf
21 квітня 2020 11:26
203_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
21 квітня 2020 11:26
203_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
21 квітня 2020 11:26
203_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
21 квітня 2020 11:26
203_ДЦ_ЛС2_2-1-4.pdf
21 квітня 2020 11:26
203_ДЦ_ОС_2-1.pdf
21 квітня 2020 11:26
203_ДЦ_ССР.pdf
21 квітня 2020 11:26
Аналіз цін.pdf
21 квітня 2020 11:26
Штатний розпис.pdf
21 квітня 2020 11:26
ТД_ Довідка стаття 17.pdf
21 квітня 2020 11:26
Посвідчення Плахотнюк.pdf
21 квітня 2020 11:26
Посвідчення Масюк.pdf
21 квітня 2020 11:26
Посвідчення Макосєєв.pdf
21 квітня 2020 11:26
Квитанція 2.pdf
21 квітня 2020 11:26
Квитанція 1.pdf
21 квітня 2020 11:26
Звіт 1ДФ.pdf
21 квітня 2020 11:26
Диплом Масюк.pdf
21 квітня 2020 11:26
Диплом Макосєєв.pdf
21 квітня 2020 11:26
Диплом Жидкова.pdf
21 квітня 2020 11:26
Дозвіл субпідрядника.pdf
21 квітня 2020 11:26
Довідка працівники.pdf
21 квітня 2020 11:26
Диплом Яновська.pdf
21 квітня 2020 11:26
Диплом Фоменко.pdf
21 квітня 2020 11:26
Д.4. п.8. Ліцензія.pdf
21 квітня 2020 11:26
Диплом Плахотнюк.pdf
21 квітня 2020 11:26
Диплом Плахотнюк 2.pdf
21 квітня 2020 11:26
Д. 5. Проект договору.pdf
21 квітня 2020 11:26
Відгук.pdf
21 квітня 2020 11:25
Аналогічний договвір.pdf
21 квітня 2020 11:25
25. Довідка податкова.pdf
21 квітня 2020 11:25
17. Пояснення.pdf
21 квітня 2020 11:25
2. Довідка корисливі.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 10:52
ДФ1_звіт.pdf
21 квітня 2020 10:52
Штатний розпис.pdf
21 квітня 2020 10:52
ОП_Навчання_2.pdf
21 квітня 2020 10:52
ОП_навчання.pdf
21 квітня 2020 10:52
Кошторис.pdf
21 квітня 2020 10:52
календарний графік.pdf
21 квітня 2020 10:52
Договір ЦПХ.pdf
21 квітня 2020 10:52
Договір підряду Вінг.pdf
21 квітня 2020 10:52
Договір оренди Бойко.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.20.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.19.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.18.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.17.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.16.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.15.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.14.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.13.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.11.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.10.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.6.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.5.3.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.2.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо п.1.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
Довідка_щодо 9.0.pdf
21 квітня 2020 10:52
ETAL PRO information.pdf
21 квітня 2020 10:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКСПОРТА

ТОВ "ЕТАЛ ПРО"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПОРТА
#42464713
11 671 479,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 червня 2020 09:49
Коментар щодо відміни: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
16 червня 2020 09:49
Протокол 50.pdf