Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Очікувана вартість
1 960 000,00 UAH
UA-2020-04-03-003310-b 0831d7df7df94bf7897d7dd34adc4689
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Мартинюк

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Марія Мартинюк
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
На підставі заявки на закупівлю медичного обладнання для забезпечення своєчасної та якісної медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу, від експерта ДОЗ ОДА за напрямом «Анестезіологія» завідувача кафедри анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів факультету післядипломної освіти ДЗ «Дніпропетровська медична академія», доктора медичних наук, професора Клигуненко О.М., керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 р. №530-ІХ, та рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2», щодо забезпечення готовності лікувально-профілактичних закладів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та створення резервів медичного обладнання, лікарських засобів, виробів медичного призначення, зокрема засобів індивідуального захисту, а також дезінфекційних засобів та у зв'язку з важкою ситуацією, пов'язаною з пандемією коронавірусної інфекції (COVID-19) та прогресуючим збільшенням осіб, яким лабораторно підтверджена коронавірусна хвороба COVID-19 на території Дніпропетровської області – провести Переговорну процедуру закупівлі за кодом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)», згідно пункту 3 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 18:51
Оскарження наміру укласти договір: 09 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Система ультразвукова діагностична VERSANA ESSENTIAL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 червня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має право при наявності погодження головного розпорядника бюджетних коштів провести розрахунки за даним договором шляхом 100% попередньої оплати Товару на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070. У випадку здійснення Замовником попередньої оплати, постачання товару за даним Договором здійснюється Постачальником у строк не більше трьох місяців з моменту здійснення такої попередньої оплати Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 квітня 2020 18:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА"
#36519759
Переможець 1 960 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 18:51

Документи

03 квітня 2020 18:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 18:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА"
#36519759
1 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2020 18:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 18:36
ДУ1 Дог 15_2020-39.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 18:36
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 12:29
Договір 15_2020-39.pdf укладений
15 квітня 2020 12:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до розділу 13 Договору № 15/2020-39 від 15.04.2020 р., додатку № 1 до Договору № 15/2020-39 від 15.04.2020 р., додатку № 2 до Договору № 15/2020-39 від 15.04.2020 р. та додатку № 3 до Договору № 15/2020-39 від 15.04.2020 р., "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" Замовника викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 15/2020-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 16 червня 2020
Сума оплати за договором: 1 960 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 128 224,30 UAH)