Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мельнице-Подільська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04396377 |
Вебсайт: | http://melpodilska.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 48751, Україна , Тернопільська обл., Борщівський р-н, смт. Мельниця-Подільська, вул. Кудринецька, 1 |
Контактна особа: |
Володимир Боднарчук +380977729120,+380978121515 mp.zakupku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до частини першої статті 63 Закону тимчасово на період з 1 січня 2019р. по 31 грудня 2020 р. включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону. Постачальник універсальних послуг не може відмовити побутовому та малому непобутовому споживачу, які знаходяться на території здійснення його діяльності, в укладенні договору постачання електричної енергії.
Отже відповідно до вимог Закону упродовж двох років функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, виконує електропостачальник, який утворився під час відокремлення діяльності з розподілу електричної енергії від інших видів діяльності вертикально інтегрованого суб’єкта господарювання (обленерго). З переліком суб’єктів господарювання, створених у результаті здійснення заходів з відокремлення та отримали ліцензію НКРЕКП з постачання електричної енергії споживачу та на яких покладено функцію постачальника універсальних послуг на закріпленій території можна ознайомитися за посиланням: http://www.nerc.gov.ua/?news=8389
Постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги здійснюється за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, які формуються відповідно до затвердженої НКРЕКП методики. Відповідно до даної методики ціна на постачання електричної енергії на умовах універсальної послуги значно економічно вигідніша для замовника. Згідно статті 3 Закону про публічні закупівлі, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 17:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 квітня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата протягом 5 робочих днів від дати отримання рахунка | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
03 квітня 2020 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-13-000028 ● 18f07c1e612847268aa7d4fcc1e21291
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2020 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.04.2020 №27
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.04.2020 №27
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2020-04-03-003155-b від 03.04.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником вживаються заходи, щодо усунення зауважень моніторингу.
2020-04-28 17:20:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
порушення усунуто
2020-07-06 09:20:00
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" #42145798 |
Переможець |
1 454 599,13
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 22:51
|
Додаткова угода №3.PDF | укладений |
26 червня 2020 22:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 17:27
|
Додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
26 червня 2020 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2020 18:25
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
24 квітня 2020 18:19
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 17:56
|
Договір №184.PDF | укладений |
10 квітня 2020 17:54
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
10 квітня 2020 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Договір. |
Номер договору про закупівлю: | №184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в терміни дії Договору №184 від 10 квітня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | №184 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
197 575,84
UAH (в тому числі ПДВ 32 929,30 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Висновок моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 21 квітня 2020 року. |