Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям" за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги з видалення відходів з суден)
"Refuse disposal and treatment" by code DK 021: 2015 – 90510000-5 (Services for the removal of waste from ships)
"Refuse disposal and treatment" by code DK 021: 2015 – 90510000-5 (Services for the removal of waste from ships)
Очікувана вартість
8 882 221,50 UAH
UA-2020-04-03-003085-b ● 35e43586b1644266a54c78cb707aacee
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Колесник Вікторія Володимирівна (048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Хіміч Юрій Миколайович (048) 729-31-78 hyn@port.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority) |
National ID: | 38728457 |
Contact point: |
Kolesnik Viktoriia (048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Additional contacts: |
Himich Yuriy (048) 729-31-78 hyn@port.odessa.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 8 882 221,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 822,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 266000 UAH |
Publication date: | 03 квітня 2020 17:04 |
Enquiries until: | 25 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 01 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 травня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 882 222 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 88 822 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з видалення відходів з суден
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1. Територія та акваторія морського порту Одеса
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Services for the removal of waste from ships
CPV: 90510000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником помісячно шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п'ятнадцять) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку. Власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2020 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 17:01 |
Тендерна документація (Послуги з видалення відходів з суден).docx | |
03 квітня 2020 17:01 |
Announcement of procurement.docx | |
03 квітня 2020 17:01 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Залучення субпідрядника
Дата подання: 06 квітня 2020 17:26
Дата відповіді: 09 квітня 2020 16:40
Добрий день! Просимо надати відповідь, чи можливо залучити субпідрядну організацію в частині перевезення відходів?
Відповідь: На ваше звернення повідомляємо наступне, що підпунктом 5.2.3 п. 5.2 розділу 5 «Права та обов’язки сторін» проекту договору із вищезазначеної закупівлі передбачено залучати до надання послуг третіх осіб (Співвиконавців), які повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, передбачених чинним законодавством України, досвіду надання аналогічних послуг. При цьому, Виконавець відповідає за результати надання послуг Співвиконавців і виступає перед Замовником як головний Виконавець, а перед Співвиконавцями – як замовник. Виконавець несе відповідальність перед Співвиконавцями за невиконання або неналежне виконання Замовником своїх зобов’язань за цим Договором, а перед Замовником – за невиконання зобов’язань Співвиконавцями. Виконавець координує надання послуг Співвиконавця, створює умови та здійснює контроль за виконанням ними договірних зобов’язань. Відповідно, залучення до надання відповідних послуг Співвиконавців не суперечить вимогам тендерної документації.
При цьому, для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника не менш двох працівників, які мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, освіту) у листі обов’язково вказати інформацію про наявність водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні в наданні послуг, та підтверджується Свідоцтвами ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів). На підтвердження інформації зазначеної в листі, слід надати копію диплому/сертифікату/дозволу/посвідчень тощо, на кожну особу, яка пройшла професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами.
Водночас, у разі відсутності у учасника власних водіїв необхідно вказати підстави залучення таких працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі.
При цьому, для підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника не менш двох працівників, які мають необхідні знання та досвід (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, освіту) у листі обов’язково вказати інформацію про наявність водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні в наданні послуг, та підтверджується Свідоцтвами ДОПНВ про підготовку водіїв транспортних засобів). На підтвердження інформації зазначеної в листі, слід надати копію диплому/сертифікату/дозволу/посвідчень тощо, на кожну особу, яка пройшла професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами.
Водночас, у разі відсутності у учасника власних водіїв необхідно вказати підстави залучення таких працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування закупівельника: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Утільвторпром | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЛОГІСТИКА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 червня 2020 15:47 |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінено у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі за даним предметом закупівлі із визначеними технічними характеристиками до предмета закупівлі у Додатку 2 до тендерної документації відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
03 червня 2020 15:47
|
Протокол відміна.pdf |
03 червня 2020 15:47
|
Повідомлення про відміну.pdf |